De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2019, 00:38 uur
chevy93 schreef:
Het lijkt mij overigens best leuk om een (korte) quiz te maken. Als mensen daarvoor in zijn, zal ik even wat in elkaar zetten.
edit: Even een korte MusicMeter-quiz gemaakt.
(quote)
Volgens mij is Gretz nu aan de beurt.Het lijkt mij overigens best leuk om een (korte) quiz te maken. Als mensen daarvoor in zijn, zal ik even wat in elkaar zetten.

Nice!! Nu ben ik er zeker bij, dat snap je wel
0
geplaatst: 5 maart 2019, 10:07 uur
Ik heb later die middag een afspraak in Utrecht, maar met een beetje geluk kan ik een uurtje aansluiten. Zijn spontane aanhakers ook welkom?
1
geplaatst: 5 maart 2019, 10:09 uur
Gretz schreef:
Tof! Een quiz op papier neem ik aan? (Denk niet dar we zondag onze eigen muziek mogen bepalen)
Ja, trivia, geen muziekfragmenten. (quote)
Tof! Een quiz op papier neem ik aan? (Denk niet dar we zondag onze eigen muziek mogen bepalen)

3
geplaatst: 5 maart 2019, 10:09 uur
Kramer schreef:
Ik heb later die middag een afspraak in Utrecht, maar met een beetje geluk kan ik een uurtje aansluiten. Zijn spontane aanhakers ook welkom?
Nee, dan raakt Maarten van slag.
3
geplaatst: 5 maart 2019, 11:20 uur
En als ik me officieel aanmeld en onverhoopt toch niet kom, raakt-ie zeker ook van slag vrees ik? Ingewikkeld...
0
geplaatst: 5 maart 2019, 12:58 uur
Er is ook niet zo heel veel voor nodig om mij van slag te maken.
3
geplaatst: 6 maart 2019, 23:11 uur
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 14:00 - tot in de avond, Café Olivier, Utrecht
Ik ben zeker van plan te komen op zondag 10 maart:
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
3
geplaatst: 7 maart 2019, 19:33 uur
Ik ben hier momenteel zo actief als een dagpauwoog in december, maar deze kan ik als organisator van het eerste lustrumfeest toch niet aan me voorbij laten gaan.
Derde MuMeLustrumfeest - zondag 10 maart 2019 14:00 - tot in de avond, Café Olivier, Utrecht
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Lukas
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Lukas
4
geplaatst: 7 maart 2019, 20:13 uur
Waarom sta ik niet op de lijst. Ik heb toch gezegd dat ik zal komen.
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Lukas
- wibro
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- Stephan73
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- titan
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Lukas
- wibro
0
geplaatst: 8 maart 2019, 08:04 uur
Ik hoop dat ze een grote hoek in dat café voor ons hebben gereserveerd, want het gaat gezellig druk worden zo! ?
3
geplaatst: 8 maart 2019, 08:26 uur
Apart dit, ik ben met meetings gewend dat er in de laatste week eigenlijk alleen maar afmeldingen binnenkomen. Nu komt er elke dag wel een nieuwe naam bij in de lijst 

4
geplaatst: 8 maart 2019, 11:06 uur
TAFKAP schreef:
Ik wil s´middags ook wel even komen. Moet ik er voor betalen?
Ik wil s´middags ook wel even komen. Moet ik er voor betalen?
Je denkt dat het bier gratis is?
0
geplaatst: 8 maart 2019, 11:12 uur
Oh, als alleen dat het is waar ik voor moet betalen, prima! Olivier is trouwens een heel fijn café
2
geplaatst: 9 maart 2019, 11:57 uur
Ik zal er ook bij zijn. Weet niet of ik er om 14.00 uur er al ben, vanwege een platenbeurs in de Bossche Brabanthallen, maar ik kom zeker.
0
geplaatst: 9 maart 2019, 13:57 uur
stoepkrijt schreef:
Ik hoop dat ze een grote hoek in dat café voor ons hebben gereserveerd, want het gaat gezellig druk worden zo! ?
Ik zal ze nog even mailen. Ben er zelf tussen 14.00 en 14.30. Nog even praktisch: het lijkt mij het handigste als iedereen zelf zijn/haar biertje/fris/koffie/thee bestelt en afrekent (aan de bar?) Tot morgen!
0
geplaatst: 9 maart 2019, 14:04 uur
titan schreef:
Ik kan helaas niet komen morgen, ben grieperig.
Ik kan helaas niet komen morgen, ben grieperig.
Balen. Beterschap!
4
geplaatst: 9 maart 2019, 15:53 uur
GrafGantz schreef:
Apart dit, ik ben met meetings gewend dat er in de laatste week eigenlijk alleen maar afmeldingen binnenkomen. Nu komt er elke dag wel een nieuwe naam bij in de lijst
Omdat ik jou niet teleur wil stellen zal ik mij last moment (ter compensatie van de afmeldingen) dan nog maar aanmelden?

Ook al natuurlijk omdat ik als deelnemer van de eerste meetings ooit (zelfs de allereerste onofficiële in Nijmegen 2006, weet je nog The Scientist?), niet wil en kan ontbreken.
Bijgaand de bijgewerkte lijst.
- Arrie
- Gretz
- west
- Casartelli
- Teunnis
- DjFrankie
- Chevy
- blur8
- 123poetertjes
- remcodulac
- Graf
- maanvaarder
- Scientist
- Koenr
- Jazper
~ Slowgaze
- stoepkrijt
- pjh1967
- ranboy
- Lukas
- wibro
- TAFKAP
- adri1982
- Vince vega
3
geplaatst: 9 maart 2019, 16:07 uur
24 aanmeldingen the day before: wow!
Café Olivier heeft extra vaten ingekocht.
Café Olivier heeft extra vaten ingekocht.
1
geplaatst: 9 maart 2019, 16:11 uur
Vince vega schreef:
Omdat ik jou niet teleur wil stellen zal ik mij last moment (ter compensatie van de afmeldingen) dan nog maar aanmelden?
(quote)
Jij komt net als ik op al die lekkere biertjes af

0
geplaatst: 9 maart 2019, 17:14 uur
Ik wens iedereen een leuke dag morgen, ik ben er niet, maar ik zie de foto's tzt. graag verschijnen... 

1
geplaatst: 9 maart 2019, 23:35 uur
Tot morgen allemaal! Als jullie nog zin hebben om mij persoonlijk een Nellytoptien te overhandigen mag dat altijd. Ik doe er alleen niks meer mee maar toch.
0
geplaatst: 10 maart 2019, 00:18 uur
west schreef:
Ik zal ze nog even mailen. Ben er zelf tussen 14.00 en 14.30. Nog even praktisch: het lijkt mij het handigste als iedereen zelf zijn/haar biertje/fris/koffie/thee bestelt en afrekent (aan de bar?) Tot morgen!
(quote)
Ja of we houden aan de tafel een turflijstje bij of iets dergelijks? Alles onthouden gaat waarschijnlijk niet lukken als we de rekening voor de hele tafel krijgen
1
geplaatst: 10 maart 2019, 00:55 uur
Ik heb even gekeken of mijn favoriete bier op de bierlijst staat van Olivier. En ja, die staat erop.
https://www.trollekelder.be/cafe/wp-content/uploads/2013/06/westmalle-dubbel
Gelukkig maar, want anders had ik afgezegd.
https://www.trollekelder.be/cafe/wp-content/uploads/2013/06/westmalle-dubbel
Gelukkig maar, want anders had ik afgezegd.

0
geplaatst: 10 maart 2019, 07:23 uur
123poetertjes schreef:
Tot morgen allemaal! Als jullie nog zin hebben om mij persoonlijk een Nellytoptien te overhandigen mag dat altijd. Ik doe er alleen niks meer mee maar toch.
Ride Wit Me sowieso op 1.
0
geplaatst: 10 maart 2019, 09:56 uur
chevy93 schreef:
Het lijkt mij overigens best leuk om een (korte) quiz te maken. Als mensen daarvoor in zijn, zal ik even wat in elkaar zetten.
Zit me trouwens wel af te vragen of dit praktisch haalbaar is. Olivier is in mijn ervaring best een gehorige kerk en volgens mij hebben wij geen eigen ruimte, maar meer een eigen hoek. En om nou alle vragen te gaan schreeuwen. Het lijkt mij overigens best leuk om een (korte) quiz te maken. Als mensen daarvoor in zijn, zal ik even wat in elkaar zetten.

0
geplaatst: 10 maart 2019, 09:57 uur
Iedereen veel plezier vanmiddag! Ik zal aan jullie denken.
Ik wil wel foto’s zien! ?
Ik wil wel foto’s zien! ?
* denotes required fields.