De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 09:52 uur
Wordt niet snel bang van iemand met zulk haar,
(er van uitgaand dat het een zelfportret is op je avatar),
daarom ook maar gewoon ingezonden
(er van uitgaand dat het een zelfportret is op je avatar),
daarom ook maar gewoon ingezonden

0
geplaatst: 4 oktober 2009, 10:36 uur
ghehe, nee hoor.
Dat is Ricky Williams, zanger van het eerste album van The Sleepers en het eerste fenomenale album van Toiling Midgets genaamd Sea Of Unrest. Beide aanraders.
Dat is Ricky Williams, zanger van het eerste album van The Sleepers en het eerste fenomenale album van Toiling Midgets genaamd Sea Of Unrest. Beide aanraders.

0
geplaatst: 6 oktober 2009, 00:56 uur
Niet heel veel inzendingen lijkt het, betere kans voor de rest dan lijkt me. 

0
geplaatst: 6 oktober 2009, 10:51 uur
Dat kun jij helemaal niet weten. 
Best veel inzendingen eigenlijk!

0
geplaatst: 6 oktober 2009, 11:21 uur
Doe ik eens niet mee, zal je net zien dat ik deze keer wel win.
0
geplaatst: 8 oktober 2009, 16:13 uur
De prijs is, als ik het zelf mag zeggen, erg mooi! Ik draai dit album bijna elke dag wel een keer. Het is een wat somber album, maar de nummers blijven me boeien en groeien nog steeds. Ik raad iedereen dan ook aan om, nu het nog kan, mee te doen met de prijsvraag! Niks te verliezen, alleen maar te winnen! 

0
geplaatst: 9 oktober 2009, 09:48 uur
Ik denk dat Herman nog geen tijd heeft gehad om de winnaars bekend te maken. Hoop dat hij dat snel zal doen. Ik kan wel alvast het antwoord op de vraag bekend maken: Insurrection. Het antwoord was te vinden op Last.fm en de MySpace van Black Poets.
Op Last.fm kan je de nummers van die EP beluisteren. Als je het album al kent hoor je dan goed hoe ze een totaal andere versie van Irene hebben gemaakt voor het album en dat The Ascension een vroege versie is van het nummer Innocents and Thieves.
Op Last.fm kan je de nummers van die EP beluisteren. Als je het album al kent hoor je dan goed hoe ze een totaal andere versie van Irene hebben gemaakt voor het album en dat The Ascension een vroege versie is van het nummer Innocents and Thieves.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 10:24 uur
Ik ben inderdaad niet online geweest vanochtend en gisterenavond, maar nu dus wel. Strikt genomen was het antwoord zelfs [In]Surrection EP, wat een aantal mensen ook hebben ingevuld.
Maar Insurrection rekenen we ook goed natuurlijk.
De winnaars zijn:
# barrett
# Yamato
# frommel
Ik zal zo contact met jullie opnemen voor jullie adresgegevens, dan krijgen jullie de CD binnenkort thuis gestuurd.
Gefeliciteerd!
Maar Insurrection rekenen we ook goed natuurlijk.De winnaars zijn:
# barrett
# Yamato
# frommel
Ik zal zo contact met jullie opnemen voor jullie adresgegevens, dan krijgen jullie de CD binnenkort thuis gestuurd.Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 13:22 uur
Ik heb die EP, het is zelfs [In]surrect:ion, met dubbele punt
. Jammer dat ik niet heb gewonnen. Vond dat een goede plaat, helemaal voor een beginnende band. Lekker geluid.
. Jammer dat ik niet heb gewonnen. Vond dat een goede plaat, helemaal voor een beginnende band. Lekker geluid.
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 13:34 uur
Ik kan je alvast laten weten dat dit album vanaf eind volgende week album van de maand wordt op Sounds for Sure, dus dan is hij tijdelijk afgeprijsd.
0
geplaatst: 10 oktober 2009, 14:59 uur
herman schreef:

Blijkbaar zat ik er toch niet zo heel ver naast

Ongelooflijk, ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik een prijsvraag win. Bedankt MusicMeter, Tonecity Recordings en Sounds for Sure.
0
geplaatst: 2 november 2009, 17:18 uur
Het is nu ruim 3 weken later en ik heb nog altijd niets van frommel gehoord. Het leek Reptile en mij wel handig om in de toekomst de regel in te stellen dat je binnen 2 weken na je bericht (dat ik tegelijk stuur met het posten van de uitslag al hier) reageert, om te voorkomen dat een prijs nooit wordt opgehaald. Dan maken we er liever iemand anders blij mee.
Ik heb dus ook een nieuwe winnaar uitgeloot en dat is Elmilo.
Elmilo, van harte gefeliciteerd!
0
geplaatst: 2 november 2009, 21:00 uur
herman schreef:
Het is nu ruim 3 weken later en ik heb nog altijd niets van frommel gehoord. Het leek Reptile en mij wel handig om in de toekomst de regel in te stellen dat je binnen 2 weken na je bericht (dat ik tegelijk stuur met het posten van de uitslag al hier) reageert, om te voorkomen dat een prijs nooit wordt opgehaald. Dan maken we er liever iemand anders blij mee.
Haha, het is een wonder maar ik heb de CD al. Ik vond het album terug in de iTunes library van mijn vader. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ik nog zou winnen.
Misschien kunnen jullie het aan iemand anders uitloten. Ik ben ook al gelukkig met de digitale versie.
Win ik eindelijk wat, wil ik het niet.
Omgekeerde wereld.
0
geplaatst: 2 november 2009, 21:47 uur
Wil je vader hem misschien?
We zitten met de volgende situatie:
Prijsvraagwinnaar laat niets meer horen dus prijs kan niet opgestuurd worden. Nieuw uitgelote winnaar heeft geen behoefte aan de prijs. Sounds for Sure heeft nog 1 cd van Black Poets gereserveerd om weg te geven aan.... iemand die hem graag wil hebben!
Mijn voorstel is, als musicmeter (Herman?) het daarmee eens is, dat je je hier tot donderdag 12 uur 's middags in kan schrijven door je naam hier neer te zetten in dit topic, zodat er een rijtje geïnteresseerden ontstaat. Uit dat rijtje mensen zal ik dan met behulp van mijn hoge hoed en assistente een winnaar loten. Die winnaar heeft vrijdag de cd in huis.
Is dat wat?
We zitten met de volgende situatie:
Prijsvraagwinnaar laat niets meer horen dus prijs kan niet opgestuurd worden. Nieuw uitgelote winnaar heeft geen behoefte aan de prijs. Sounds for Sure heeft nog 1 cd van Black Poets gereserveerd om weg te geven aan.... iemand die hem graag wil hebben!
Mijn voorstel is, als musicmeter (Herman?) het daarmee eens is, dat je je hier tot donderdag 12 uur 's middags in kan schrijven door je naam hier neer te zetten in dit topic, zodat er een rijtje geïnteresseerden ontstaat. Uit dat rijtje mensen zal ik dan met behulp van mijn hoge hoed en assistente een winnaar loten. Die winnaar heeft vrijdag de cd in huis.

Is dat wat?
0
geplaatst: 2 november 2009, 22:29 uur
reptile71 schreef:
Mijn voorstel is, als musicmeter (Herman?) het daarmee eens is [...].
Mijn voorstel is, als musicmeter (Herman?) het daarmee eens is [...].
Als ik voor Herman mag spreken; een prima idee! Ik zet mezelf ook maar op de lijst aangezien ik bij de normale prijsvragen toch niet mee doe.

1. L_T_B
0
geplaatst: 2 november 2009, 22:50 uur
Ik mag zeker niet meedoen? Omdat ik met die prijsvraag ook niet mee mocht doen, vanwege de regel dat je nadat je een prijsvraag hebt gewonnen twee keer niet meer mag meedoen (prima regel hoor). Maar nu weet ik nou niet helemaal of ik wel of niet me mag inschrijven hiervoor.
Als het al wordt goedgekeurd door de crew natuurlijk.
Als het al wordt goedgekeurd door de crew natuurlijk.
0
geplaatst: 2 november 2009, 22:58 uur
Wat mij betreft mag nu iedereen mee doen, ook alle mods en crew (die mogen normaal nooit meedoen) en iedereen die pas al heeft gewonnen. Het gaat hier over een prijs die niet is opgehaald en die wil ik gewoon verloten onder diegenen die hem wel zouden willen hebben. Als het aan mij ligt ben ik de enige die niet mee mag doen, maar ik heb hem toch al. 

0
geplaatst: 2 november 2009, 23:04 uur
reptile71 schreef:
en crew (die mogen normaal nooit meedoen)
en crew (die mogen normaal nooit meedoen)
Heb ik nu wat gemist? Het gold toch alleen voor mods????
0
geplaatst: 3 november 2009, 00:44 uur
Aangezien Arrie er ook bijstaat als zijnde exwinnaar en reptile daar geen probleem mee heeft zet ik mijzelf er ook maar bij....
1. L_T_B
2. Klumpie
3. Arriie
4. unaej
5. deric raven
6. thelion
1. L_T_B
2. Klumpie
3. Arriie
4. unaej
5. deric raven
6. thelion
0
geplaatst: 3 november 2009, 06:48 uur
aERodynamIC schreef:
Dat dacht ik, maar jij bent crew en mocht blijkbaar gewoon meedoen dus ik had het mis. Maar nu kunnen in elk geval de mods ook een keer meedoen.

Iedereen mag nu meedoen en zijn/haar naam in de lijst zetten. Enige voorwaarden zijn dat je de cd van Black Poets wil hebben en mij, als ik je uitgeloot heb als winnaar, z.s.m. nadat ik je een pm gestuurd heb je adres geeft zodat ik de cd naar je op kan sturen. (Binnen 24 uur anders loot ik gewoon een nieuwe winnaar uit! Ja ja dit is een versnelde ronde; ik wil die cd deze week op de post hebben.) Je mag je naam hier neerzetten tot donderdag 12 uur 's middags. Daarna trek ik de winnaar.
Deelnemers:
1. L_T_B
2. Klumpie
3. Arriie
4. unaej
5. deric raven
6. thelion
0
geplaatst: 3 november 2009, 07:15 uur
Deelnemers:
1. L_T_B
2. Klumpie