De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2009, 22:29 uur
Wat je geluk noemt 
Nu mag je de komende 2 prijsvragen niet meer mee doen
!

Nu mag je de komende 2 prijsvragen niet meer mee doen
!
0
geplaatst: 6 september 2009, 09:27 uur
herman schreef:
Ter informatie: users die de vorige prijsvraag hebben gewonnen zijn automatisch uitgesloten van deelname. Daarnaast dien je tenminste twee maanden ingeschreven te staan (dit om misbruik via sites als prijsvraag.nl te voorkomen).
Ter informatie: users die de vorige prijsvraag hebben gewonnen zijn automatisch uitgesloten van deelname. Daarnaast dien je tenminste twee maanden ingeschreven te staan (dit om misbruik via sites als prijsvraag.nl te voorkomen).
Hieruit begrijp ik dat je alleen de eerst volgende keer niet mee mag doen als je gewonnen hebt..
Als nou een keer iemand anders een prijs beschikbaar stelt kan ik ook een keer meedoen.

0
geplaatst: 6 september 2009, 19:36 uur
Er zit iets in de pijpleiding inderdaad. Nog even afwachten of het er ook uitkomt. 
Azra heeft trouwens wel gelijk:

Azra heeft trouwens wel gelijk:
Bij het meedoen aan de prijsvraag wordt gecheckt of de persoon wel minimaal 2 maanden is ingeschreven, en of hij/zij de afgelopen 2 prijsvragen niets gewonnen heeft.
0
geplaatst: 6 september 2009, 19:44 uur
Ik hoop voor azra maar dat het nieuwe album van Jannes te winnen is volgende keer.
0
geplaatst: 8 september 2009, 14:33 uur
Nieuwe prijsvraag staat online! Deze keer loopt ie maar kort, want het moest op korte termijn geregeld worden en het gaat om kaartjes voor een cd presentatie (lees: concert) die donderdag al is.
Het gaat dus om de nieuwe plaat van Suimasen, een van de beste Nederlandse rockbands (en dat zeg ik als liefhebber, niet als organisator
). Sommigen van jullie zullen de drummer wellicht kennen van [knip] . 
Suimasen - Stay (2009)

Voor degenen die te ver uit de buurt wonen van Eindhoven is er over een paar dagen weer een nieuwe prijsvraag.
Het gaat dus om de nieuwe plaat van Suimasen, een van de beste Nederlandse rockbands (en dat zeg ik als liefhebber, niet als organisator
). Sommigen van jullie zullen de drummer wellicht kennen van [knip] . 
Suimasen - Stay (2009)

Voor degenen die te ver uit de buurt wonen van Eindhoven is er over een paar dagen weer een nieuwe prijsvraag.

0
geplaatst: 9 september 2009, 11:49 uur
Eindhoven is toch meteen een goeie 170 km van waar ik woon, daar raak ik dus zo gauw niet 

0
geplaatst: 9 september 2009, 17:44 uur
Ach, er heeft ook iemand uit Leeuwarden ingestuurd...... Gelukkig overwegend wel mensen uit Eindhoven en omstreken. 

0
geplaatst: 10 september 2009, 10:35 uur
De prijsvraag is gesloten.
Deze gelukkige heren hebben gewonnen!
# tomtom137
# Hanszel
Ik zal zo contact met jullie opnemen!
Deze gelukkige heren hebben gewonnen!
# tomtom137
# Hanszel
Ik zal zo contact met jullie opnemen!
0
geplaatst: 10 september 2009, 17:22 uur
Inmiddels staat er weer een nieuwe prijsvraag online.
In samenwerking met de Effenaar geven we 2 keer het nieuwe album van Suimasen weg.
Suimasen - Stay (2009)
Speciaal voor al die mensen die er vanavond niet bij kunnen zijn in Eindhoven.
In samenwerking met de Effenaar geven we 2 keer het nieuwe album van Suimasen weg.
Suimasen - Stay (2009)
Speciaal voor al die mensen die er vanavond niet bij kunnen zijn in Eindhoven.

0
geplaatst: 10 september 2009, 17:58 uur
Tsjeez,
de vraag naar mijn adres was nog lastiger dan de prijsvraag
de vraag naar mijn adres was nog lastiger dan de prijsvraag

0
geplaatst: 10 september 2009, 18:02 uur
Herman mag niet meer meedoen!
Hij had het namelijk al verklapt
Hij had het namelijk al verklapt

0
geplaatst: 10 september 2009, 18:40 uur
Ik heb mijn bericht even aangepast. Was allang weer vergeten dat ik dat een paar dagen terug had gepost. 

0
geplaatst: 16 september 2009, 16:58 uur
Inmiddels hebben we 2 winnaars! Gefeliciteerd! 
De volgende heren zijn de gelukkigen en krijgen het nieuwe album van Suimasen thuis gestuurd:
# trebremmit
# thelion
Het goede antwoord was natuurlijk Motorpsycho.

De volgende heren zijn de gelukkigen en krijgen het nieuwe album van Suimasen thuis gestuurd:
# trebremmit
# thelion
Het goede antwoord was natuurlijk Motorpsycho.
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:00 uur
Benieuwd wat ik op korte termijn allemaal voor spam en aanverwante reclamezooi in de brievenbus ga krijgen nu ik musicmeter m'n adresgegevens verschaft heb 
/edit: of het hele team van crew and mods komt binnenkort gezellig op de koffie. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

/edit: of het hele team van crew and mods komt binnenkort gezellig op de koffie. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
0
geplaatst: 16 september 2009, 17:13 uur
Huh, dat staat er toch?
De spam blijven we trouwens gewoon via e-mail versturen.

0
geplaatst: 1 oktober 2009, 21:10 uur
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de frontpage:
In samenwerking met Sounds for Sure en Tonecity Recordings geeft MusicMeter 3 keer Innocents and Thieves, het prachtige nieuwe album van de Londense post-punkband Black Poets, weg.
Wil je hem winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Hoe heette de debuut EP uit 2007 van Black Poets?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met donderdag 8 oktober, 20:00 uur.
--
Het gaat dus om dit album:
Black Poets - Innocents and Thieves (2009)

In samenwerking met Sounds for Sure en Tonecity Recordings geeft MusicMeter 3 keer Innocents and Thieves, het prachtige nieuwe album van de Londense post-punkband Black Poets, weg.
Wil je hem winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Hoe heette de debuut EP uit 2007 van Black Poets?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met donderdag 8 oktober, 20:00 uur.
--
Het gaat dus om dit album:
Black Poets - Innocents and Thieves (2009)

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 08:28 uur
Drie keer is scheepsrecht, hopelijk maak ik mijn mama deze keer trots. 

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 11:45 uur
Ik doe niet mee want we hebben het album al maar wilde toch even melden dat het echt wel de moeite waard is, lekker album, goede zang, ik vind het in ieder geval fijn 

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 12:40 uur
Voila ik heb ook meegedaan hopelijk heb ik eens geluk hierin ... 

0
geplaatst: 2 oktober 2009, 18:05 uur
Ik wil jullie niet bang maken of iets dergelijks, maar ik vind dat jullie moeten weten dat ik weer mee doe. (en dus waarschijnlijk ook weer win
)
)* denotes required fields.