De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2009, 12:32 uur
ESSENCE ! 
Van harte gefeliciteerd namens alle medewerkers van Sounds for Sure!

Van harte gefeliciteerd namens alle medewerkers van Sounds for Sure!

0
geplaatst: 13 november 2009, 17:35 uur
Even copy/pasten van de frontpage:
The Mary Onettes - Islands (2009)

The Mary Onettes Prijsvraag
In samenwerking met Sounds for Sure en Labrador Records geeft MusicMeter éénmaal Islands, het nieuwe album van de Zweedse band The Mary Onettes, weg.
Wil je hem winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Hoe heet de band van de oprichter van Labrador Records, waarvan hij tevens het enige vaste bandlid is?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met zaterdag 21 november, 14:00 uur.
The Mary Onettes - Islands (2009)

The Mary Onettes Prijsvraag
In samenwerking met Sounds for Sure en Labrador Records geeft MusicMeter éénmaal Islands, het nieuwe album van de Zweedse band The Mary Onettes, weg.
Wil je hem winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Hoe heet de band van de oprichter van Labrador Records, waarvan hij tevens het enige vaste bandlid is?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met zaterdag 21 november, 14:00 uur.
0
Gregson
geplaatst: 14 november 2009, 14:47 uur
Ik heb ook maar eens een keer meegedaan
. Ik vind dit echt een mega initiatief van MusicMeter
.
. Ik vind dit echt een mega initiatief van MusicMeter
.
0
geplaatst: 14 november 2009, 18:20 uur
Jammer ik kan net niet meedoen met de prijsvraag.
Ben nog geen 2 maanden actief.
Ben nog geen 2 maanden actief.

0
geplaatst: 14 november 2009, 19:35 uur
Ik ben even de tel kwijt de hoeveelste prijsvraag na de Suimasen prijsvraag is dit de 2e of de 3e....????
Als het de 3e is mag ik weer meedoen....
Als het de 3e is mag ik weer meedoen....

0
geplaatst: 14 november 2009, 20:04 uur
Volgens mij kwam na de Suimasen prijsvraag die van Black Poets en daarna deze, dus dit is de 2de.
0
geplaatst: 14 november 2009, 20:36 uur
Maar maandag ben je 2 maanden en 1 dag hier en dan mag je dus wel mee doen........

0
geplaatst: 14 november 2009, 20:36 uur
reptile71 schreef:
Volgens mij kwam na de Suimasen prijsvraag die van Black Poets en daarna deze, dus dit is de 2de.
Dat dacht ik zelf ook....... Nou ja de volgende dan weer wel

0
Lukk0
geplaatst: 14 november 2009, 20:42 uur
Balen....
Ik heb niet goed gelezen en de naam van de oprichter en tevens bandlid gegeven, terwijl de naam van die band gevraagd werd
Ik heb niet goed gelezen en de naam van de oprichter en tevens bandlid gegeven, terwijl de naam van die band gevraagd werd

0
geplaatst: 14 november 2009, 21:29 uur
Jammer dat ik niet mee mag doen, ziet er weer uit als een heel interessante release.
0
geplaatst: 17 november 2009, 19:49 uur
Ik doe volgende keer mee. Bespaard me een hoop gegoogle.
En ik ken de band niet eens.
En ik ken de band niet eens.
0
Lukk0
geplaatst: 18 november 2009, 14:49 uur
Ik wist niet dat dat kon, bedankt voor het melden. Er kwam zo'n berichtje van 'bedankt voor je deelname etc.' dus ik dacht dat er niets meer aan te doen was
.
0
geplaatst: 21 november 2009, 21:01 uur
Inmiddels is de prijsvraag gesloten en kan de winnaar bekend worden gemaakt. Hoera!
Er is alleen wel een klein foutje in de vraag geslopen, waar we pas achter kwamen toen de prijsvraag al een paar dagen liep.
De vraag was: Hoe heet de band van de oprichter van Labrador Records, waarvan hij tevens het enige vaste bandlid is?
Hier was sprake van enige persoonsverwarring, aangezien we op zoek waren naar The Legends, de band van Johan Angergård, de huidige labelbaas van Labrador Records. Hij is echter niet de oprichter, dat is namelijk Bengt Rahm. De heer Angergård monsterde niet veel later aan bij dit mooie label, maar is dus niet de oprichter naar wiens band we op zoeken waren.
Gelukkig had het foutje geen consequenties voor de uitslag, aangezien het merendeel van de inzenders (zo'n 2/3e) toch The Legends had geantwoord. Waarschijnlijk omdat het vrij lastig is te vinden dat Bengt Rahm de eigenlijke oprichter is. Toch hebben we gemeend de bands waarin Bengt Rahm zat ook goed te rekenen.
Goed, dat was een lang verhaal, dan nu maar eens de winnaar bekend maken.
Raoul is de gelukkige winnaar van de Mary Onettes CD. Van harte! 
Er is alleen wel een klein foutje in de vraag geslopen, waar we pas achter kwamen toen de prijsvraag al een paar dagen liep.
De vraag was: Hoe heet de band van de oprichter van Labrador Records, waarvan hij tevens het enige vaste bandlid is?
Hier was sprake van enige persoonsverwarring, aangezien we op zoek waren naar The Legends, de band van Johan Angergård, de huidige labelbaas van Labrador Records. Hij is echter niet de oprichter, dat is namelijk Bengt Rahm. De heer Angergård monsterde niet veel later aan bij dit mooie label, maar is dus niet de oprichter naar wiens band we op zoeken waren.
Gelukkig had het foutje geen consequenties voor de uitslag, aangezien het merendeel van de inzenders (zo'n 2/3e) toch The Legends had geantwoord. Waarschijnlijk omdat het vrij lastig is te vinden dat Bengt Rahm de eigenlijke oprichter is. Toch hebben we gemeend de bands waarin Bengt Rahm zat ook goed te rekenen.
Goed, dat was een lang verhaal, dan nu maar eens de winnaar bekend maken.

Raoul is de gelukkige winnaar van de Mary Onettes CD. Van harte! 
0
geplaatst: 22 november 2009, 14:44 uur
Yes!
Woohoo!
Geweldig dat ik gewonnen heb! Zo vaak doe ik niet mee aan prijsvragen maar ik vond de Mary Onettes heel interessant na hun eerder uitgebrachte werk. Hartelijk dank!
Aan de verliezers: Succes de volgende keer
!
Groeten
Rj
Woohoo!
Geweldig dat ik gewonnen heb! Zo vaak doe ik niet mee aan prijsvragen maar ik vond de Mary Onettes heel interessant na hun eerder uitgebrachte werk. Hartelijk dank!
Aan de verliezers: Succes de volgende keer
!Groeten
Rj
0
geplaatst: 30 december 2009, 16:18 uur
Als het aan mij ligt komt er een nieuwe prijsvraag. Ik heb de prijs al klaar liggen. 

0
geplaatst: 30 december 2009, 18:09 uur
Verloot 't maar tussen Grafgantz en mij,
tip : mijn adres weet je ondertussen wel uit je hoofd dus minder werk
tip : mijn adres weet je ondertussen wel uit je hoofd dus minder werk

0
geplaatst: 30 december 2009, 19:37 uur
* denotes required fields.