De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2009, 20:23 uur
Nieuwe prijsvraag kun je verwachten kort na de winnaars van de eindejaarslijsten van de voorpagina van de site af zijn, anders wordt het wat te druk op de voorpagina van musicmeter. Dat zal dus ergens half januari worden. Azra heeft de afgelopen 2 keer niet mee mogen doen volgens mij, dus die heeft er extra veel zin in nu. 

0
geplaatst: 13 januari 2010, 09:22 uur
reptile71 schreef:
Nieuwe prijsvraag kun je verwachten kort na de winnaars van de eindejaarslijsten van de voorpagina van de site af zijn, anders wordt het wat te druk op de voorpagina van musicmeter. Dat zal dus ergens half januari worden.
Nieuwe prijsvraag kun je verwachten kort na de winnaars van de eindejaarslijsten van de voorpagina van de site af zijn, anders wordt het wat te druk op de voorpagina van musicmeter. Dat zal dus ergens half januari worden.

0
geplaatst: 13 januari 2010, 11:06 uur
Beantwoord jij dan ook mijn 10 andere pm's. 
Even geduld mensen, maar het moet wel heel gek lopen wil er vandaag geen prijsvraag online komen.

Even geduld mensen, maar het moet wel heel gek lopen wil er vandaag geen prijsvraag online komen.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 11:10 uur
Ik heb absoluut geen enkele haast. Doe gewoon rustig aan en neem nog even een bak koffie. Doe ik tenslotte ook. 

0
geplaatst: 13 januari 2010, 18:52 uur
oehoeh,
misschien dat we pinkpopkaartjes kunnen winnen
(ofneen, die heb ik al
)
misschien dat we pinkpopkaartjes kunnen winnen

(ofneen, die heb ik al
)
0
geplaatst: 13 januari 2010, 20:41 uur
Houston! We have a ... prijsvraag! 
Zie de frontpage voor links...

Tagyeah Prijsvraag
In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en Tagyeah geeft MusicMeter het debuutalbum van dit Nederlandse duo weg.
Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Uit welke stad is Tagyeah afkomstig?
Naast deze cd wordt ook 5 keer 10% korting op al je bestellingen bij Sounds for Sure verloot (geldend tot 31-12-2010).
In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en Tagyeah geeft MusicMeter het debuutalbum van dit Nederlandse duo weg.
Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Uit welke stad is Tagyeah afkomstig?
Naast deze cd wordt ook 5 keer 10% korting op al je bestellingen bij Sounds for Sure verloot (geldend tot 31-12-2010).
Zie de frontpage voor links...
0
geplaatst: 13 januari 2010, 20:42 uur
Lijkt mij trouwens wel erg interessant...
Van de website:
LCD SS, SY, Joy Division, Stereolab, Digitalism... echt iets voor mij. Jammer dat ik niet mee kan doen.
Van de website:
+ our eclectic sound + existing of guitar + voice + (drum) computers + synthesizers + sequencers + combines influences from techno + post punk + metal gothic + funk + disco + wave + with a not seldom poetic crooner+voice +
the music referes among others to daf + lcd soundsystem + madonna + u2 + as well as to slint + sonic youth + the national + stereolab + to mention a few + hmmm: + digitalism + joy division + bauhaus + derrick may + morrissey + etc. + etc. +
the music referes among others to daf + lcd soundsystem + madonna + u2 + as well as to slint + sonic youth + the national + stereolab + to mention a few + hmmm: + digitalism + joy division + bauhaus + derrick may + morrissey + etc. + etc. +
LCD SS, SY, Joy Division, Stereolab, Digitalism... echt iets voor mij. Jammer dat ik niet mee kan doen.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 20:48 uur
Bij Tagyeah - Tagyeah (2009):
Gewoon een vraag, maar ligt het aan mij of kun je op MuMe alleen cd's winnen die tegen de wave aanhangen? 't viel me gewoon op.
Gewoon een vraag, maar ligt het aan mij of kun je op MuMe alleen cd's winnen die tegen de wave aanhangen? 't viel me gewoon op.

0
skyline
geplaatst: 13 januari 2010, 21:04 uur
Kon je deze winnen? Bugger, ik heb er gewoon voor betaald.
Maar! De 6,95 eur meer dan waard. Sterker nog, ik ga hem gelijk weer ff opzetten.
Maar! De 6,95 eur meer dan waard. Sterker nog, ik ga hem gelijk weer ff opzetten.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 21:12 uur
Slowgaze schreef:
Ja, hoe zou dat nou toch komen, hè!?

0
geplaatst: 13 januari 2010, 21:21 uur
Ik mag ook niet meedoen neem ik aan
Ik vond het wel een lekkere cd dus de moeite waard voor iedereen om mee te doen!
Ik vond het wel een lekkere cd dus de moeite waard voor iedereen om mee te doen!
0
geplaatst: 13 januari 2010, 21:23 uur
Slowgaze schreef:
Binnenkort weer iets heel anders dan wave.

0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:10 uur
Een beetje wel ja. Je komt er volgende week hopelijk wel achter. 

0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:12 uur
De moderators en crewleden hebben zelf een album ingezongen. 
Ik heb net het goede antwoord ingezonden van de prijsvraag.

Ik heb net het goede antwoord ingezonden van de prijsvraag.
0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:15 uur
Lin schreef:
Tenslotte heeft iedereen dezelfde smaak als Lin, ja toch? Ik vond het wel een lekkere cd dus de moeite waard voor iedereen om mee te doen!

0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:19 uur
Allemachtig als dat op elk gebied is... valt me mee dat ik nog geen hordes vrouwen voor de deur heb staan dan. 

0
geplaatst: 13 januari 2010, 22:20 uur
Je bent te kort lid. Dat is wel erg jammer inderdaad... 
Misschien is het een troost dat ik a.d.h.v. je top 10 en meest recente stemmen inschat dat de cd niet zo bij je in de smaak zal vallen.
(Maar dat is slechts mijn inschatting want tussen Nas en Pink Floyd kan natuurlijk nog van alles zitten.)

Misschien is het een troost dat ik a.d.h.v. je top 10 en meest recente stemmen inschat dat de cd niet zo bij je in de smaak zal vallen.
(Maar dat is slechts mijn inschatting want tussen Nas en Pink Floyd kan natuurlijk nog van alles zitten.)
0
geplaatst: 14 januari 2010, 08:35 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Tenslotte heeft iedereen dezelfde smaak als Lin, ja toch?
Nou ja, als mensen wat meer naar de muziek waar ik van hou zouden luisteren dan zou de wereld een stuk mooier zijn ja

0
geplaatst: 14 januari 2010, 09:25 uur
Mmm... ik hang niet zo naar de wave, dus we laten deze maar aan de mensen die daar echt blij van worden. Ook wil ik niet het risico lopen dat ik niet mag meedoen voor de schlager-cd 
Lin heeft trouwens wel echt een fraaie top 10 ja.

Lin heeft trouwens wel echt een fraaie top 10 ja.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 10:03 uur
De prijs is echt geen typische wave cd. Zie ook Herman's quote van de Tagyeah website.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 10:08 uur
Jaja. Je probeert mij gewoon over te halen om mee te doen met deze, zodat jij dan meer kans maakt om aan de haal te gaan met de schlager-cd.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 13:51 uur
Volgens mij denken jullie bij schlagers meteen aan bier, Duitsland, nog meer bier en lederhosen, maar het is echt wel heel iets anders dan dat. Maar goed, het zit nog in de pijpleiding.
0
geplaatst: 14 januari 2010, 17:07 uur
herman schreef:
Volgens mij denken jullie bij schlagers meteen aan bier, Duitsland, nog meer bier en lederhosen, maar het is echt wel heel iets anders dan dat. Maar goed, het zit nog in de pijpleiding.
Dat we bij schlagers aan Duitsland denken is toch niet zo gek? Dat is de bakermat van de schlagermuziek!
Maar bier hoeft inderdaad niet per definitie mert schlagers geassocieerd te worden. Daar heb je een punt.
0
Misterfool
geplaatst: 14 januari 2010, 17:52 uur
ik heb een nummer van tagyeah beluisterd. volgens mij hebben wij weer een erg gaaf album voor de prijsvraag mensen. 

* denotes required fields.