MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Er is weer een nieuwe prijsvraag.

(afbeelding)

In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en platenlabel Afmusic geeft MusicMeter driemaal Phantom, het tweede album van de Kopenhaagse artiest (((S))) weg.

Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:

Vanuit welke Duitse stad opereert het label Afmusic?

Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met zondag 30 mei, 23:59 uur.

ik doe maar weer eens een poging

Voilà, antwoord verzonden.

Antwoord verzonden.
Zou mooi zijn als ik deze in de wacht kan slepen haha
eerste album van (((S))) was dodelijk!!

ja, die scherpe randjes van zo'n schijfje kunnen link zijn.

Je moet ook geen razorblade in je cd-speler stoppen, suffie

Stijn_Slayer
Ook een antwoord ingezonden. Wie niet waagt, wie niet wint.

Ik ontdek die prijsvragen nu voor het eerst, mag je bij elke prijsvraag een antwoord inzenden? Of mag je niet meer meedoen als je al een keer gewonnen hebt?

Als je wint mag je de volgende keer (of was het 2x?) niet meedoen. Je moet dus eventjes geduld hebben maar bent niet voor het leven uitgesloten van verdere deelname...

ik doe niet mee, hoef de cd niet, ik gun het andere gebruikers meer, hopelijk wint er wel een actieve musicmeter gebruiker en niet zon 1dags vlieg...

rockdude schreef:
ik doe niet mee, hoef de cd niet, ik gun het andere gebruikers meer, hopelijk wint er wel een actieve musicmeter gebruiker en niet zon 1dags vlieg...

Een eendagsvlieg is ook al lang overleden als de CD eindelijk 's aangekomen..

En de winnaars zijn....

Ik heb geen idee, maar ik ga ervan uit dat de uitslag hier snel zal verschijnen.

De winnaars zijn:

# pjh1967
# wijbengaf
# o0.

Ik zal als ik terug van vakantie ben even contact opnemen met iedereen, maar voor nu alvast van harte!

gefeliciteerd allemaal

herman schreef:
De winnaars zijn:

# pjh1967
# wijbengaf
# o0.

Ik zal als ik terug van vakantie ben even contact opnemen met iedereen, maar voor nu alvast van harte!

Oh, da's een leuke verrassing. Dacht net aan dit topic en ging even kijken wie de gelukkigen waren (geen pm ontvangen, dan ook geen prijs was mijn veronderstelling). Blijk ik zelf één van de gelukkigen te zijn

Iedereen heeft inmiddels een PM. Nouja, iedereen... de prijswinnaars.

Gefeliciteerd aan de winnaars!

En het juiste antwoord was Duisburg mag ik aannemen.

Ja, dat was inderdaad het juiste antwoord.

Ik heb een heel sterk gevoel dat we heel snel een nieuwe prijsvraag gaan krijgen.

Zoals nu bv.

The Marigold Prijsvraag

(afbeelding)

In samenwerking met webwinkel Sounds for Sure en platenlabel Acid Cobra Records geeft MusicMeter eenmaal Tajga, het vorig jaar verschenen album van de Italiaanse band The Marigold weg.

Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:

Welke band op platenmaatschappij Acid Cobra Records is vernoemd naar een grote stad in Mongolië?

Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 28 juni, 12:00 uur.

--

Ik begreep dat dit album iets meer richting postrock gaat, dus wellicht is dit weer interessant voor een andere doelgroep.

Om een idee te krijgen kun je dit youtube clipje kijken.
Het album is een beetje een mix van post-rock, shoegaze en toch ook wel duidelijk wat invloeden van The Cure.

Is het voor je winkansen eigenlijk ook belangrijk dat je een 'actieve' gebruiker met een top10 enzo bent? Dan voeg je natuurlijk meer toe aan de site, alleen vind ik het persoonlijk veel te lastig een top10 te kunnen samenstellen. Ook omdat ik nog steeds zoveel nieuwe muziek ontdek..

Nee het is een loting onder de goede inzenders. Als je maar minimaal 2 maanden ingeschreven bent en de afgelopen keer (of was het nou 2 keer) niet hebt gewonnen.

DjFrankie (moderator)
Lijkt me een leuke band

reptile71 schreef:
Nee het is een loting onder de goede inzenders. Als je maar minimaal 2 maanden ingeschreven bent en de afgelopen keer (of was het nou 2 keer) niet hebt gewonnen.

O, dat is beter inderdaad.

Het leek mij ook een vreemd beleid, maar ik zou de motivatie wel begrijpen..

En de winnaar is.... (Herman? )

De winnaar is...

Edwynn!

Later vanavond meer, ik ga nu snel voetbal kijken!

Ok, even resumeren:

De winnaar is Edwynn, hij was één van de 57 die het goede antwoord gaf op de vraag. Dat luidde uiteraard Ulan Bator, deze band is vernoemd naar de hoofdstad van Mongolië.

Ik zal Edwynn zo even pm'en, dan komt de CD snel zijn kant uit.

Verder heeft één van de prijswinnaars van de vorige prijsvraag niet meer gereageerd op mijn berichten. We hebben daarom besloten een nieuwe derde winnaar uit te loten.

De gelukkige is Vigil, hij krijgt alsnog de CD van (((S))) thuisgestuurd.

We hebben verder bedacht dat we prijswinnaars twee weken de tijd geven te reageren op het bericht dat ze een prijs hebben gewonnen. Dit om te voorkomen dat CD's blijven liggen, terwijl andere mensen ze graag willen winnen. Deze maal zijn we wat coulanter geweest, omdat we midden in de vakantieperiode zitten.

Van harte Edwynn en Vigil!

Dank U, dank u.

Ik ga alvast op de deurmat zitten

Manuel schreef:
alleen vind ik het persoonlijk veel te lastig een top10 te kunnen samenstellen. Ook omdat ik nog steeds zoveel nieuwe muziek ontdek..

Gezien de albums waar je nu een stem op heb gegeven zal het vast een prima top 10 worden

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.