MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Kak, weer niet gewonnen. Oow wacht, deze keer deed ik niet mee.

bro
dat is heel goed voor jou en mij! Maar het heeft me helaas niet geholpen

Ben er erg blij mee!

Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de frontpage.

Dit maal is Catharsis, het album van Casimir Operator, te winnen.

(afbeelding)

Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:

Wat was de volledige naam van de persoon naar wie de wiskundige term Casimir-operator is genoemd?

Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met woensdag 21 april.

Word er hier gevraagd naar de namen die vermeld staan in het paspoort van de persoon in kwestie bij zijn/haar dood of de namen die vermeld zijn op zijn/haar geboorte aangifte.

Hierin zit een wezenlijk verschil namelijk.

De officiële naam is de naam die vermeld staat in het paspoort bij de dood van de betreffende persoon.

Sheplays
Ook maar weer 's meegedaan want ik wil dit album wel. Dat ene nummer klonk heel goed! Ik kan helaas nergens op internet wat info vinden. Dit album is toch wel echt he, geen Mume hoax ofzo?

Dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Album knalt hier momenteel VET door mijn speakers heen. Echter gaat het niet worden.
Janine, je hebt zeker niet even op mijn site gekeken?

Lin
Is helemaal echt hoor Janine, want ik ben aan het meegenieten terwijl het door de speakers knalt....nog "ouderwets" echt via de cd-speler

Sheplays
reptile71 schreef:
Album knalt hier momenteel VET door mijn speakers heen. Echter gaat het niet worden.
Janine, je hebt zeker niet even op mijn site gekeken?

Wel! Toen je dat nummer in het felicitatietopic had geplaatst (nu lukt 't even niet, m'n dns moet waarschijnlijk geflushed) en ik heb ook op de site van het label gekeken maar toen stond er nog geen tracklist enzo.

Plastic Frog maakt nooit zoveel bekend en een tracklist op hun site plaatsen doen ze nooit. Die staat vooralsnog alleen maar of SFS en op musicmeter, volgens mij.

Sheplays
Best een interessante tracklist

Op de cd zelf staat zelfs gewoon Catharsis 0 - XIII

Sheplays
Hmm, ik heb je website een bezoekje gebracht. Ja, ik durf wel de donkere wereld van Casimir Operator binnen tegaan maarreh, 't blijft een zwart gat....
Wie steekt hierachter?

Misterfool
toch niet een sideproject van de reptiel of wel

Sheplays
Misterfool schreef:
toch niet een sideproject van de reptiel of wel

Het zal toch niet waar zijn?

was dat maar waar...

Ben benieuwd naar de winnaars...

Ik heb nog geen pm

Misterfool
ik ook niet

Goed, de uitslag is inmiddels bekend!

Het goede antwoord was:
Hendrik Brugt Gerhard Casimir

Deze meneer dus:

(afbeelding)

Ik was helemaal vergeten te zeggen dat er drie CD's verloot werden, trouwens. De volgende mensen zijn de gelukkige winnaars:

# barrett
# platedraaier
# Timesplitter

Van harte!
Ik zal zo contact met jullie opnemen.

Binnen niet al te lange tijd volgt er weer een nieuwe prijsvraag, dus degene die nu achter het net visten hoeven niet al te lang te treuren.

Maartenn (crew)
Hoera voor de prijsvragen, jammer van de gemist prijs

Sheplays
herman schreef:

Binnen niet al te lange tijd volgt er weer een nieuwe prijsvraag, dus degene die nu achter het net visten hoeven niet al te lang te treuren.

Vraag je dan eens iets waar over moet worden nagedacht en dat niet met één muisklik te googlen is?...

We kunnen niet allemaal zo goed googlen als jij hoor. Er zijn nog steeds mensen die het foute antwoord geven.

Een generatie-kwestie

Sheplays schreef:
Vraag je dan eens iets waar over moet worden nagedacht en dat niet met één muisklik te googlen is?...
Als we erachter komen dat je hebt gegoogled dan word je gediskwalificeerd.

Van harte aan alle winnaars!

Ik zie net dat ik 1 van de gelukkige winnaars ben.
Paul, Sounds for Sure, Casimir Operator en MuMe bedankt. Gelukig wist ik het antwoord gewoon uit mijn hoofd

Ik heb vernomen dat alle prijzen op de post zijn, dus ik verwacht binnenkort een aantal recensies bij het album.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.