De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2010, 17:39 uur
Kak, weer niet gewonnen. Oow wacht, deze keer deed ik niet mee. 

0
bro
geplaatst: 16 februari 2010, 17:53 uur
dat is heel goed voor jou en mij! Maar het heeft me helaas niet geholpen 

0
geplaatst: 13 april 2010, 22:45 uur
Er staat weer een nieuwe prijsvraag op de frontpage. 
Dit maal is Catharsis, het album van Casimir Operator, te winnen.

Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Wat was de volledige naam van de persoon naar wie de wiskundige term Casimir-operator is genoemd?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met woensdag 21 april.

Dit maal is Catharsis, het album van Casimir Operator, te winnen.

Wil je dit album winnen, geef dan antwoord op de volgende vraag:
Wat was de volledige naam van de persoon naar wie de wiskundige term Casimir-operator is genoemd?
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met woensdag 21 april.
0
geplaatst: 14 april 2010, 00:26 uur
Word er hier gevraagd naar de namen die vermeld staan in het paspoort van de persoon in kwestie bij zijn/haar dood of de namen die vermeld zijn op zijn/haar geboorte aangifte.
Hierin zit een wezenlijk verschil namelijk.
Hierin zit een wezenlijk verschil namelijk.
0
geplaatst: 14 april 2010, 03:16 uur
De officiële naam is de naam die vermeld staat in het paspoort bij de dood van de betreffende persoon.
0
Sheplays
geplaatst: 14 april 2010, 09:49 uur
Ook maar weer 's meegedaan want ik wil dit album wel. Dat ene nummer klonk heel goed! Ik kan helaas nergens op internet wat info vinden. Dit album is toch wel echt he, geen Mume hoax ofzo?
0
geplaatst: 14 april 2010, 11:41 uur
Album knalt hier momenteel VET door mijn speakers heen. Echter gaat het niet worden. 
Janine, je hebt zeker niet even op mijn site gekeken?

0
geplaatst: 14 april 2010, 12:09 uur
Is helemaal echt hoor Janine, want ik ben aan het meegenieten terwijl het door de speakers knalt....nog "ouderwets" echt via de cd-speler 

0
Sheplays
geplaatst: 14 april 2010, 12:35 uur
reptile71 schreef:
Album knalt hier momenteel VET door mijn speakers heen. Echter gaat het niet worden.

Wel! Toen je dat nummer in het felicitatietopic had geplaatst (nu lukt 't even niet, m'n dns moet waarschijnlijk geflushed) en ik heb ook op de site van het label gekeken maar toen stond er nog geen tracklist enzo.
0
geplaatst: 14 april 2010, 12:43 uur
Plastic Frog maakt nooit zoveel bekend en een tracklist op hun site plaatsen doen ze nooit. Die staat vooralsnog alleen maar of SFS en op musicmeter, volgens mij.
0
Sheplays
geplaatst: 14 april 2010, 22:20 uur
Hmm, ik heb je website een bezoekje gebracht. Ja, ik durf wel de donkere wereld van Casimir Operator binnen tegaan maarreh, 't blijft een zwart gat.... 
Wie steekt hierachter?

Wie steekt hierachter?

0
geplaatst: 22 april 2010, 11:39 uur
Goed, de uitslag is inmiddels bekend!
Het goede antwoord was:
Hendrik Brugt Gerhard Casimir
Deze meneer dus:

Ik was helemaal vergeten te zeggen dat er drie CD's verloot werden, trouwens. De volgende mensen zijn de gelukkige winnaars:
# barrett
# platedraaier
# Timesplitter
Van harte!
Ik zal zo contact met jullie opnemen.
Binnen niet al te lange tijd volgt er weer een nieuwe prijsvraag, dus degene die nu achter het net visten hoeven niet al te lang te treuren.
Het goede antwoord was:
Hendrik Brugt Gerhard Casimir
Deze meneer dus:

Ik was helemaal vergeten te zeggen dat er drie CD's verloot werden, trouwens. De volgende mensen zijn de gelukkige winnaars:
# barrett
# platedraaier
# Timesplitter
Van harte!

Ik zal zo contact met jullie opnemen.
Binnen niet al te lange tijd volgt er weer een nieuwe prijsvraag, dus degene die nu achter het net visten hoeven niet al te lang te treuren.

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 april 2010, 12:05 uur
Hoera voor de prijsvragen, jammer van de gemist prijs 

0
Sheplays
geplaatst: 22 april 2010, 16:49 uur
herman schreef:
Vraag je dan eens iets waar over moet worden nagedacht en dat niet met één muisklik te googlen is?...

0
geplaatst: 22 april 2010, 16:55 uur
We kunnen niet allemaal zo goed googlen als jij hoor.
Er zijn nog steeds mensen die het foute antwoord geven.
Er zijn nog steeds mensen die het foute antwoord geven.
0
geplaatst: 22 april 2010, 17:12 uur
Sheplays schreef:
Vraag je dan eens iets waar over moet worden nagedacht en dat niet met één muisklik te googlen is?...
Als we erachter komen dat je hebt gegoogled dan word je gediskwalificeerd. Vraag je dan eens iets waar over moet worden nagedacht en dat niet met één muisklik te googlen is?...

Van harte aan alle winnaars!
0
geplaatst: 22 april 2010, 20:10 uur
Ik zie net dat ik 1 van de gelukkige winnaars ben. 
Paul, Sounds for Sure, Casimir Operator en MuMe bedankt. Gelukig wist ik het antwoord gewoon uit mijn hoofd

Paul, Sounds for Sure, Casimir Operator en MuMe bedankt. Gelukig wist ik het antwoord gewoon uit mijn hoofd

0
geplaatst: 25 april 2010, 16:38 uur
Ik heb vernomen dat alle prijzen op de post zijn, dus ik verwacht binnenkort een aantal recensies bij het album. 

* denotes required fields.