De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2010, 08:43 uur
Ik vind de prijzen meestal niet zo tof, die laat ik liever winnen door toekomstige moderators. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 december 2010, 10:27 uur
Met Arrie out of the picture kan ik misschien ook eens winnen. 
No offense, maar de één zijn dood....

No offense, maar de één zijn dood....

0
geplaatst: 4 december 2010, 16:33 uur
Een filmpje waarin je een sensueel dansje voor Jordy doet insturen helpt ook.
0
geplaatst: 4 december 2010, 16:41 uur
0
geplaatst: 4 december 2010, 16:42 uur
hoi123 schreef:
Een filmpje dat je het aan het insturen bent? Dat is saai.

0
geplaatst: 4 december 2010, 17:20 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Niet als hij het sensueel aan het insturen is.

0
geplaatst: 7 december 2010, 21:48 uur
De prijsvraag is inmiddels afgelopen.
De gelukkige winnaar van het album van Fertile Reality is matthijs
Van harte!
Het goede antwoord werd bijna door iedereen gegeven en was Clan of Xymox.
De gelukkige winnaar van het album van Fertile Reality is matthijs
Van harte!

Het goede antwoord werd bijna door iedereen gegeven en was Clan of Xymox.
0
geplaatst: 19 december 2010, 17:30 uur
en ook nog eens een mooie prijs (CD Fertile Reality, zie ook mijn reactie bij het album)! Ik ken deze band overigens al 15 jaar persoonlijk. Dit zeg ik niet zozeer om geruchten over doorgestoken kaart aan te wakkeren maar omdat ik het daarom extra bijzonden vond te winnen...
0
geplaatst: 21 juni 2011, 16:13 uur
Alweer een half jaar geen berichten hier. En nog erger: al een half jaar geen prijsvragen meer (als ik t goed heb)...
0
geplaatst: 21 juni 2011, 16:15 uur
Wellicht heb jij alle nog in voorraad staande prijzen gekregen?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 juni 2011, 16:16 uur
Kan de nieuwe van Neil Young niet weggegeven worden? 

0
geplaatst: 22 juni 2011, 17:52 uur
Vrijwel de enige die prijsvragen voorstelde (en prijzen beschikbaar stelde) was Sounds for Sure (ik dus) en aangezien de prijsvraag (waarbij je één of enkele cd's kan winnen) geen week meer erop mag maar slechts 3 dagen vind ik het wat minder aantrekkelijk. Want zo'n prijsvraag is tegelijk wat extra aandacht voor de cd die weggegeven wordt en voor Sounds for Sure die de prijs weggeeft. Zodoende eigenlijk komt het dat ik er niet meer zo mee bezig ben. Ik heb anders best nog wel een leuke cd weg te geven.
(alleen geen Neil Young helaas)
(alleen geen Neil Young helaas)
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:05 uur
@reptile71: 3 dagen op de openingspagina van een bestveelbezochte site is toch wel de moeite? of merkte je niet dat de verkoop omhoog ging na de prijsvraag?
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 16:08 uur
matthijs schreef:
@reptile71: 3 dagen op de openingspagina van een bestveelbezochte site is toch wel de moeite? of merkte je niet dat de verkoop omhoog ging na de prijsvraag?
3 dagen is erg weinig als je 7 dagen gewend bent.
0
geplaatst: 30 augustus 2011, 21:13 uur
matthijs schreef:
De waarheid: het leverde me helemaal niks op qua verkopen, nada. In elk geval niet op de direct manier, misschien wel dat iemand de naam had gezien en later wat bij me kocht, maar ook dat denk ik nauwelijks. Wel direct meer bezoeken op de site, dat wel. Enige (zichtbare) voordeel was dat de cd van de band wat meer aandacht kreeg en er wat mensen dan zo'n cd gaan luisteren en sommigen stemmen of er iets bij schrijven. Ik gaf namelijk cd's weg die vrijwel niemand hier anders ooit zou leren kennen.
Als je steeds prijsvragen van een week mag houden en ineens hoor je dat het nog maar 3 dagen mag is dat een domper. Drie dagen zijn zo voorbij, een week is echt aandacht krijgen. Maar goed, so be it, dan maar geen prijsvragen toch.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2011, 11:02 uur
Waarom mag het nu eigenlijk nog maar drie dagen?
0
geplaatst: 31 augustus 2011, 16:09 uur
Ah Reptile, snap dat het voor jou dan niet de moeite loont. En 7 dagen is gewoonlijk meer dan 3 maar als 3 niks oplevert, zal 7 niet veel meer opleveren.
Ik heb de laatste jaren met prijsvragen wel regelmatig dat ik even ga zoeken naar wat voor muziek het is. Maar dat doe ik vaak als ik iets nieuws tegenkom, en het leidt bij mij regelmatig tot waardering maar zelden tot aankoop: ik koop sowieso zelden cd-s, luister 50% platen die ik al heb en de overige 50% nieuwe dingen vooral via internet (spotify)...
Oja, na concerten koop ik nog wel s een cd-tjes van de artiest zelf.
Ik heb de laatste jaren met prijsvragen wel regelmatig dat ik even ga zoeken naar wat voor muziek het is. Maar dat doe ik vaak als ik iets nieuws tegenkom, en het leidt bij mij regelmatig tot waardering maar zelden tot aankoop: ik koop sowieso zelden cd-s, luister 50% platen die ik al heb en de overige 50% nieuwe dingen vooral via internet (spotify)...
Oja, na concerten koop ik nog wel s een cd-tjes van de artiest zelf.
0
geplaatst: 31 augustus 2011, 16:33 uur
Jordy vond dat de hoeveelheid exposure op de frontpage niet in verhouding stond met de grootte het prijzenpakket. Valt op zich wel wat voor te zeggen als je sommige prijsvragen op MovieMeter ziet, maar zelf was ik wel blij met de prijsvragen van Paul en plande ik ze vaak zo dat ze erin ieder geval in een weekend compleet op stonden. Het is wel zo dat het steeds een dagje meer werd (bv. van vrijdag t/m zondag de week daarop).
Vind het wel jammer dat er nu nauwelijks meer prijsvragen zijn (en ik heb ook de tijd niet om actief te gaan werven), maar ik snap Paul's beweegredenen ook wel.
Vind het wel jammer dat er nu nauwelijks meer prijsvragen zijn (en ik heb ook de tijd niet om actief te gaan werven), maar ik snap Paul's beweegredenen ook wel.
0
geplaatst: 31 augustus 2011, 18:41 uur
Vanaf minimaal 5 dagen stel ik weer een of enkele cd's beschikbaar. Puur en alleen omdat het een bandje dat ik wil steunen dan wat aandacht geeft, maar voor minder vind ik het niet de moeite waard.
@Jordy: Wie het kleine niet eert...
Plus: er heeft niemand last van als het er langer dan 3 dagen opstaat en het staat ook niks in de weg. Ik vind het dus een vrij triest argument. Als het mij daarentegen nu rijk zou maken kon ik er nog inkomen, maar nu helemaal niet. Het is gewoon een leuk extraatje voor de bezoekers hier, maar blijkbaar is dat niks waard. Beetje egoïstische gedachte dus imo. Maar goed, het maakt voor mij niet veel verschil. Ik vind het vnl. gewoon jammer. Komt bij dat Sounds for Sure zich tegenwoordig vnl. richt op tweedehands vinyl. Ik hou me dus minder bezig met nieuwe releases van onbekende bandjes en kleine labels.
@Jordy: Wie het kleine niet eert...
Plus: er heeft niemand last van als het er langer dan 3 dagen opstaat en het staat ook niks in de weg. Ik vind het dus een vrij triest argument. Als het mij daarentegen nu rijk zou maken kon ik er nog inkomen, maar nu helemaal niet. Het is gewoon een leuk extraatje voor de bezoekers hier, maar blijkbaar is dat niks waard. Beetje egoïstische gedachte dus imo. Maar goed, het maakt voor mij niet veel verschil. Ik vind het vnl. gewoon jammer. Komt bij dat Sounds for Sure zich tegenwoordig vnl. richt op tweedehands vinyl. Ik hou me dus minder bezig met nieuwe releases van onbekende bandjes en kleine labels.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 augustus 2011, 20:49 uur
For what it's worth ben ik het in deze met reptile71 eens, tenzij de voorpagina ook op andere wijze inkomsten (die de moeite waard zijn) opbrengt die het misloopt wanneer 'het prijsalbum' die plek inneemt.
Jammer, maar in ieder geval is het nu duidelijk.
Jammer, maar in ieder geval is het nu duidelijk.
* denotes required fields.