De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2011, 00:03 uur
Paul, sportief dat je naast enige sombere gedachten te delen ook een aanbod doet tot een prima compromis!
0
geplaatst: 6 september 2011, 15:59 uur
Ik kijk elke dag in de hoop dat er een dezer dagen een nieuwe prijsvraag te zien is maar nee. Misschien moet ik zelf er maar een starten?
0
geplaatst: 29 mei 2012, 22:56 uur
Dit topic maar weer eens omhoog halen. Ik heb niet echt een prijsvraag, maar meer een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" aanbod. Mijn neefje besloot foto's van mijn platenkast, via Facebook, in te sturen voor onderstaande "LLowtour ronde" en blijkbaar hebben wij 2 vrijkaartjes gewonnen!

Dit concert is 12 juni aanstaande in Vera (Groningen). Jammer genoeg hebben wij beiden al andere plannen en daarom geef ik de kaartjes weg aan een ieder die daar intresse in heeft. Reageer wel snel want de kaartjes moeten uiterlijk morgenvroeg op (een andere) naam worden gezet!
De vierde LLowtour ronde! Deze week zijn er 25 × 2 kaarten voor Brian Jonestown Massacre in Vera Groningen te winnen!
De halverwege de jaren 90 opgerichte rockgroep Brian Jonestown Massacre heeft in haar carrière ongeveer alle muziekstijlen al wel eens uitgeprobeerd. Shoegaze, folk, blues, elektronica.. alles kwam voorbij. Met het nieuwe (dertiende!) album ‘Aufheben’ slaat de band weer een nieuwe weg in: dromerige nummers met psychedelische klanken en invloeden uit het Oosten.
Brian Jonestown Massacre heeft al heel wat muziekstijlen bij elkaar gespaard, maar hoe zit dat bij jou? Upload een foto van jou en je muziekcollectie en maak kans op al deze mooie prijzen!
Win! | Lowlands 2012 | A campingflight to Lowlands paradise
De halverwege de jaren 90 opgerichte rockgroep Brian Jonestown Massacre heeft in haar carrière ongeveer alle muziekstijlen al wel eens uitgeprobeerd. Shoegaze, folk, blues, elektronica.. alles kwam voorbij. Met het nieuwe (dertiende!) album ‘Aufheben’ slaat de band weer een nieuwe weg in: dromerige nummers met psychedelische klanken en invloeden uit het Oosten.
Brian Jonestown Massacre heeft al heel wat muziekstijlen bij elkaar gespaard, maar hoe zit dat bij jou? Upload een foto van jou en je muziekcollectie en maak kans op al deze mooie prijzen!
Win! | Lowlands 2012 | A campingflight to Lowlands paradise

Dit concert is 12 juni aanstaande in Vera (Groningen). Jammer genoeg hebben wij beiden al andere plannen en daarom geef ik de kaartjes weg aan een ieder die daar intresse in heeft. Reageer wel snel want de kaartjes moeten uiterlijk morgenvroeg op (een andere) naam worden gezet!
0
geplaatst: 30 mei 2012, 09:56 uur
Groningen is veel te ver en ik ga zelf al naar een concert die datum, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de winnende foto 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 mei 2012, 10:27 uur
Heb hen eens op de Duitse tv gezien en dat beviel best wel, maar het is voor mij inderdaad ook veel te ver weg.
Kom op MuMe'ers, het magische woord: gratis. Ik had hier al wel een aantal reacties verwacht.
Kom op MuMe'ers, het magische woord: gratis. Ik had hier al wel een aantal reacties verwacht.

0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:05 uur
Brian Jonestown Massacre schijnt wel erg vet te zijn, maar het is mij ook te ver weg, zeker op een doordeweekse dag.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:15 uur
Als Vera een knappe dame zou zijn wilde ik wel gaan. Maar helaas.
0
geplaatst: 5 juni 2012, 17:59 uur
L_T_B schreef:
Reageer wel snel want de kaartjes moeten uiterlijk morgenvroeg op (een andere) naam worden gezet!
Reageer wel snel want de kaartjes moeten uiterlijk morgenvroeg op (een andere) naam worden gezet!
0
geplaatst: 21 november 2013, 17:05 uur
We hebben weer een prijsvraag, met dank aan aERo en (Stephen) Revere!
Zie ook de voorpagina van de site:
http://www.musicmeter.nl/
Win 2 tickets voor de optredens in Utrecht (Tivoli Spiegelbar) op 11 december, Tilburg (013) op 12 december of Brussel (Botanique) op 13 december. We geven er 10 in totaal weg, dus 2 winnaars voor Utrecht en Tilburg en 1 voor Brussel! Daarnaast verloten we ook 2 cd's van het laatste album My Mirror/Your Target.
REVERE were recently signed to V2 Benelux as a result of support from fans which originated from a review of our first album - Hey! Selim - on the music site musicmeter.nl. Your support means so much to us so thank you and therefore you can win tickets for our coming shows... - Stephen REVERE
Wat moet je doen?
Stuur een berichtje met daarin de datum plus stad waar je twee kaartjes voor zou willen winnen of als je alleen voor een cd in aanmerking wil komen en het zou aardig zijn als je de officiële REVERE pagina en de REVERE: BENELUX fanpage op Facebook een like geeft.
https://www.facebook.com/revereonline?fref=ts
https://www.facebook.com/revere.benelux?fref=ts
Na de deadline maken we bekend wie de gelukkige winnaars zijn. Je komt dan op de gastenlijst te staan. Win je een cd dan vragen we je om een adres.
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 25 november, 20:00 uur .
Zie ook de voorpagina van de site:
http://www.musicmeter.nl/
Win 2 tickets voor de optredens in Utrecht (Tivoli Spiegelbar) op 11 december, Tilburg (013) op 12 december of Brussel (Botanique) op 13 december. We geven er 10 in totaal weg, dus 2 winnaars voor Utrecht en Tilburg en 1 voor Brussel! Daarnaast verloten we ook 2 cd's van het laatste album My Mirror/Your Target.
REVERE were recently signed to V2 Benelux as a result of support from fans which originated from a review of our first album - Hey! Selim - on the music site musicmeter.nl. Your support means so much to us so thank you and therefore you can win tickets for our coming shows... - Stephen REVERE
Wat moet je doen?
Stuur een berichtje met daarin de datum plus stad waar je twee kaartjes voor zou willen winnen of als je alleen voor een cd in aanmerking wil komen en het zou aardig zijn als je de officiële REVERE pagina en de REVERE: BENELUX fanpage op Facebook een like geeft.
Na de deadline maken we bekend wie de gelukkige winnaars zijn. Je komt dan op de gastenlijst te staan. Win je een cd dan vragen we je om een adres.
Klik hier om mee te doen met de prijsvraag. De prijsvraag loopt tot en met maandag 25 november, 20:00 uur .
0
geplaatst: 21 november 2013, 17:11 uur
Eigenlijk wil ik zelf graag meedoen, maar dat kan natuurlijk niet als organisator. 

0
geplaatst: 21 november 2013, 17:46 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2013, 17:47 uur
Ik wil wel voor jullie meedoen, maar dan moeten jullie dat niet doorvertellen. 

0
geplaatst: 23 november 2013, 11:19 uur
Dat was een geweldig mooi solo-optreden in Rotterdam gisterenavond. Utrecht gaat gelijk weer wat meer mensen trekken voor een regulier Revere optreden dus misschien is een plaatsje op de gastenlijst straks geen overbodige luxe 

0
geplaatst: 25 november 2013, 19:29 uur
Nog een half uurtje te gaan dus wil je kans maken op plaatsen op de gastenlijst van de Revere concerten in december of op 1 van de cd's dan gaat de tijd dringen 

0
geplaatst: 25 november 2013, 22:44 uur
Joh stuur herman een pm die knijpt vast een oogje dicht als ik dat ook doe. Bij deze:

(wat overigens geen garantie is natuurlijk)
0
geplaatst: 26 november 2013, 17:46 uur
De uitslag volgt één dezer dagen (herman is nog op vakantie) 
Hou dit topic de komende dagen sowieso goed in de gaten

Hou dit topic de komende dagen sowieso goed in de gaten

0
geplaatst: 27 november 2013, 12:51 uur
aERodynamIC schreef:
Joh stuur herman een pm die knijpt vast een oogje dicht als ik dat ook doe. Bij deze:
(quote)

Ik zou graag een oogje dichtknijpen, maar dat gaat helaas niet.
De site genereert automatisch winnaars van de deelnemers, ik kan er niet handmatig eentje bijstoppen... Maarrr, bij deze de winnaars!

De CD gaat naar:
- Papartis
- Co Jackso
Tickets voor Utrecht:
- Sjinobi
- bonothecat
Tickets voor Tilburg:
- zaaf
- thetinderstick
Tickets voor Brussel:
- TheWanderer
Er zit trouwens nog iets heel tofs in de pijplijn, maar dat merken jullie nog wel.

0
geplaatst: 27 november 2013, 13:38 uur
De winnaars van de tickets moeten een liedje meezingen op het podium.
0
geplaatst: 27 november 2013, 14:03 uur
De winnaars krijgen aan het einde een zakje snoep en worden thuis gebracht?
0
geplaatst: 27 november 2013, 15:49 uur
Ga ik bonothecat nu weer zien.... maar die ken ik al

Gefeliciteerd allemaal!
Blijf dit topic volgen want zoals herman (en ik) al aangaven: het is nog niet gedaan voor alle deelnemers die niet in de prijzen zijn gevallen
Tot die tijd Revere in de Rotterdamse haven afgelopen oktober:
En we zouden het leuk vinden als jullie een like op Facebook willen achterlaten:
Dank jullie wel voor de deelname!

Gefeliciteerd allemaal!
Blijf dit topic volgen want zoals herman (en ik) al aangaven: het is nog niet gedaan voor alle deelnemers die niet in de prijzen zijn gevallen

Tot die tijd Revere in de Rotterdamse haven afgelopen oktober:
En we zouden het leuk vinden als jullie een like op Facebook willen achterlaten:
Dank jullie wel voor de deelname!
0
geplaatst: 27 november 2013, 15:54 uur
Als ze zich bij mij melden ben ik bereid ze kennis te laten maken met de bandmembers (ik ga alleen niet met een badge rondlopen dus een leuk vervolg voor de winnaars...bonothecat mag niet meedoen vanwege voorkennis)

Maar daar doelen we dus niet op (dit is een extraatje van mijn kant zolang ik nog aanwezig ben in de zaal na de show)

Nogmaals gefeliciteerd ook namens de hele band:
De CD gaat naar:
- Papartis
- Co Jackso
Tickets voor Utrecht:
- sjinobi
- bonothecat
Tickets voor Tilburg:
- zaaf
- thetinderstick
Tickets voor Brussel:
- TheWanderer