De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:40 uur
Jullie zeggen zelf al: het is een muzieksite. Gaat iedereen bij alle albums inhoudelijk in op albums?????? Je kunt toch wel degelijk praten over de muzikaliteit van zo'n album? Zou 4* betekenen dat iemand achter de inhoud van de teksten staat? Dus als ik Doe Maar's Heroine een leuk lied vindt dan ben ik gelijk zeer anti-religieus door het gevloek in dat nummer?
En ja dan passen we censuur toe als het een politieke lading krijgt en dan is het weer niet goed!
Helaas negeer je mijn andere opmerkingen.
Het bijzondere is wel dat niemand tot nu toe ooit heeft gereageerd op zulke albums en dat volgens mij 98% van de users niet eens wist van het bestaan totdat er weer eens op gewezen wordt.
En ja dan passen we censuur toe als het een politieke lading krijgt en dan is het weer niet goed!
Helaas negeer je mijn andere opmerkingen.
Het bijzondere is wel dat niemand tot nu toe ooit heeft gereageerd op zulke albums en dat volgens mij 98% van de users niet eens wist van het bestaan totdat er weer eens op gewezen wordt.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:43 uur
aERodynamIC schreef:
Precies, ook mijn gedachte. Ik wist het niet eens, maar blijkbaar vinden users het nodig om het aan te halen. Jammer...
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:46 uur
aERodynamIC schreef:
musicfriek schreef:
Precies, ook mijn gedachte. Ik wist het niet eens, maar blijkbaar vinden users het nodig om het aan te halen. Jammer...
Dit vind ik echt hypocriet.
Het zijn niet de instanties die deze albums een forum bieden,
maar zij die het er moeilijk mee hebben die met de vinger gewezen worden.
Het zijn "wij" die deze albums onder de aandacht brengen.
Wat niet weet, niet deert ...
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:49 uur
dazzler schreef:
Dank u. Kun je nu ook nog een reactie geven op de rest van mijn opmerkingen? Want dat is namelijk het moeilijkste gedeelte en daar heb ik je totaal niet over gehoord.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:53 uur
Sorry hoor, dazzler, maar nu ga je echt te ver. Ik val zelf op mannen en hoor je mij klagen over albums die hier op de site staan over reggaezangers die homo's willen vermoorden?
NEE!
En waarom niet? Omdat het mij GEEN reet kan schelen. Zo heb je allerlei soorten albums en muziek, maar ik negeer die rotzooi gewoon. Als je over alles gaat zitten klagen, dan is het einde echt zoek.
Wat een gezeur om niks dit zeg... Deze site was en is blijft leuk, laten we dat zo houden aub?
NEE!

En waarom niet? Omdat het mij GEEN reet kan schelen. Zo heb je allerlei soorten albums en muziek, maar ik negeer die rotzooi gewoon. Als je over alles gaat zitten klagen, dan is het einde echt zoek.
Wat een gezeur om niks dit zeg... Deze site was en is blijft leuk, laten we dat zo houden aub?

0
geplaatst: 2 maart 2009, 17:58 uur
aERodynamIC schreef:
Ik zou bijvoorbeeld wel geinteresseerd zijn hoe jij het zou oplossen (ik noem de reggae-zanger, de rapper of de hoes van Doe Maar waar misschien ook mensen zich aan storen).
Moet er een commissie van wijze mannen/vrouwen komen die eerst uitzoekt of er op albums foute teksten, afbeeldingen staan?
Ik zou bijvoorbeeld wel geinteresseerd zijn hoe jij het zou oplossen (ik noem de reggae-zanger, de rapper of de hoes van Doe Maar waar misschien ook mensen zich aan storen).
Moet er een commissie van wijze mannen/vrouwen komen die eerst uitzoekt of er op albums foute teksten, afbeeldingen staan?
Ik wil hier wel op antwoorden maar deed dit eigenlijk eerder al.
Ik vroeg me namelijk af of het label van dit album officieel was.
Ik plaatste ook tweemaal een link naar het label, zodat het kleinste kind
kan zien dat er hatecore (= muziek die haat predikt) wordt uitgegeven.
Moet je daar dan echt voor gestudeerd hebben
om het onderscheid te maken tussen dubieus en fout?
Maar ik maak er verder geen zaak van, hoor.
Ik ben hier te graag om in onmin te moeten verder leven
met crewleden of andere users ... dat is dat plaatje me niet waard.
Misschien moet je nog eens opnieuw mijn eerste bijdrage lezen.
Daarin betreur ik alleen maar dat MuMe er geen principe van maakt
om dergelijke, overduidelijk haat propagerende muziek te bannen.
En ik blijf bij mijn punt dat dergelijke albums bespreekbaar maken,
een vorm van forum bieden is ... je kan niet over die plaat spreken
zonder over zijn zwaar en fout geladen politieke inhoud te praten.
0
geplaatst: 2 maart 2009, 18:08 uur
dazzler schreef:
Ik zie ze helaas nog niet: ik wilde weten hoe jij het zou aanpakken en wie er bepaalt wat wel en wat niet kan. Maar ik kan me 100 keer gaan herhalen, 200 keer: ik heb alles nu wel gezegd. Dit blijft één grote herhalingszin waar we toch niet uit gaan komen en het verleden op de site heeft al aangetoond dat het zeer vervelende toestanden op kan leveren en ik heb geen zin in een herhaling daarvan. Nogmaals: de crew biedt geen forum voor dit gedachtengoed door dit soort albums toe te laten (want daar blijft het namelijk bij, anders volgt ingrijpen).
0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2009, 18:08 uur
dazzler schreef:
En ik blijf bij mijn punt dat dergelijke albums bespreekbaar maken, een vorm van forum bieden is.
En ik blijf bij mijn punt dat dergelijke albums bespreekbaar maken, een vorm van forum bieden is.
En ik blijf erbij dat zoiets absolute onzin is. Alsof er mensen Joden gaan haten omdat dit album op de site staat! Censuur is voor bange mensen. En nu graag weer over tot de orde van de dag.
0
titan (crew)
geplaatst: 2 maart 2009, 19:03 uur
De discussie wordt helemaal niet gecensureerd. Jij blijft gewoon steeds dezelfde rondjes draaien en als je dan ook bij herhaling weigert in te gaan op een belangrijk onderdeel van de discussie ben je op een gegeven moment gewoon uitgeluld.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 00:29 uur
Brother Mouzon schreef:
Zou het mogelijk zijn om in je profiel links te plaatsen naar je profielen op andere Meter sites?
Zou het mogelijk zijn om in je profiel links te plaatsen naar je profielen op andere Meter sites?
0
geplaatst: 3 maart 2009, 00:38 uur
titan schreef:
Er bestaat niet zoiets als een onbetwistbare grens in deze discussie.
Er bestaat niet zoiets als een onbetwistbare grens in deze discussie.
Men heeft eerder met veel moeite ook een grens kunnen trekken tussen klassiek, neo klassiek en (laat ik zeggen) avant-garde. Waardoor we nu niet van gedachten kunnen wisselen over Arvo Pärt , maar gelukkig wel over de Waffen SS...

0
geplaatst: 3 maart 2009, 08:57 uur
Brother Mouzon schreef:
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 3 maart 2009, 20:26 uur
Misschien moet je eens kijken wat de bedoeling van dat topic is en wat er zoal (o.a. jouw vraag) in staat. 

0
geplaatst: 4 maart 2009, 13:10 uur
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat er soms iets fout gaat met de vinkjes/bladwijzers in de topics in Mijn Updates (heb het ook op de andere metersites).
Vaak dacht ik dat ik misschien vergeten was om het bericht aan te vinken, maar nu heb ik een voorbeeld waarbij ik er zeker van ben dat het mis gaat.
Zojuist keek ik namelijk in het topic Wat mis je op Musicmeter en kwam ik uit op het bericht van 4 maart 2009 10:43, toen heb ik twee berichten gelezen (en waarschijnlijk de onderste weer aangevinkt). Nu net ging ik weer naar het topic en kwam ik uit het bericht van 25 december 2009 14:49. Een behoorlijk ouder bericht dus.
Ik vind de functie van deze bladwijzers erg handig en vind het altijd lastig als het verkeerd gaat. Ik hoop in elk geval dat ik het probleem duidelijk heb uitgegelegd en misschien kan er een keer naar gekeken worden.
Vaak dacht ik dat ik misschien vergeten was om het bericht aan te vinken, maar nu heb ik een voorbeeld waarbij ik er zeker van ben dat het mis gaat.
Zojuist keek ik namelijk in het topic Wat mis je op Musicmeter en kwam ik uit op het bericht van 4 maart 2009 10:43, toen heb ik twee berichten gelezen (en waarschijnlijk de onderste weer aangevinkt). Nu net ging ik weer naar het topic en kwam ik uit het bericht van 25 december 2009 14:49. Een behoorlijk ouder bericht dus.
Ik vind de functie van deze bladwijzers erg handig en vind het altijd lastig als het verkeerd gaat. Ik hoop in elk geval dat ik het probleem duidelijk heb uitgegelegd en misschien kan er een keer naar gekeken worden.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 13:50 uur
herman schreef:
Misschien moet je eens kijken wat de bedoeling van dat topic is en wat er zoal (o.a. jouw vraag) in staat.

Misschien ooit. Ben ik vet mee

0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2009, 14:22 uur
Is het normaal dat logische topics worden samengevoegd met topics die over iets totaal anders gaan, en als je daar dan een opmerking van maakt de berichten maar gewoon worden verwijderd?
Zo niet, dan zou ik graag willen weten waar de berichten van mij en Jurado met daar in tips over bepaalde klassieke muziek zijn gebleven.
Het was een zeer specifiek topic wat zich alleen daar mee bezig hield.
Zo niet, dan zou ik graag willen weten waar de berichten van mij en Jurado met daar in tips over bepaalde klassieke muziek zijn gebleven.
Het was een zeer specifiek topic wat zich alleen daar mee bezig hield.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 14:48 uur
Dat klinkt niet logisch, maar gelukkig gebeuren dat soort dingen hier dan ook niet. 
De berichten waren blijkbaar eerst naar een verkeerd topic verplaatst (dat kan per ongeluk of in de haast gebeurd zijn), maar staan nu in een beter topic: De Site >> Gebruikers >> Gebruikerstips

De berichten waren blijkbaar eerst naar een verkeerd topic verplaatst (dat kan per ongeluk of in de haast gebeurd zijn), maar staan nu in een beter topic: De Site >> Gebruikers >> Gebruikerstips
0
geplaatst: 4 maart 2009, 15:04 uur
kimmie schreef:
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat er soms iets fout gaat met de vinkjes/bladwijzers in de topics in Mijn Updates (heb het ook op de andere metersites).
vervelend, ik zal op de centrale lijst zetten om dit weer eens goed te testen
0
Sietse
geplaatst: 4 maart 2009, 17:33 uur
herman schreef:
Dat klinkt niet logisch, maar gelukkig gebeuren dat soort dingen hier dan ook niet.

Beter

Dank je.
0
geplaatst: 4 maart 2009, 22:14 uur
Jordy schreef:
Dank je wel
. Het is natuurlijk maar een extra handigheidje, maar wel een die heel handig is!
0
geplaatst: 6 maart 2009, 11:22 uur
De hele discussie over een al dan niet noodzaak van een opsplitsing tussen live en verzamelalbums verplaatst naar een nieuw topic:
De Site > Algemeen > Opsplitsing live-albums / verzamelalbums discussie
De Site > Algemeen > Opsplitsing live-albums / verzamelalbums discussie
0
geplaatst: 7 maart 2009, 04:17 uur
Heel apart, als je bij de groep The Swinging Blue Jeans bij een willekeurig album op de artiestennaam klikt, dan krijg je een blanco veld van hun discografie te zien. Gaat iets mis?
0
Sietse
geplaatst: 8 maart 2009, 12:15 uur
Al een aantal dagen krijg ik iedere keer het volgende te zien op het nieuw gekocht albums topic:
http://orphax.com/andere/musicmeter/kapot.jpg
(geen plaatje, alleen een link, want hij is groot)
http://orphax.com/andere/musicmeter/kapot.jpg
(geen plaatje, alleen een link, want hij is groot)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 maart 2009, 14:16 uur
Ik kan dit beamen, ook al een paar keren meegemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.