MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
lebowski schreef:
Met je rechtermuisknop op de betreffende cover klikken en 'afbeeldingslokatie kopiëren'. Dan plakken tussen afbeeldingstags uit het menu.

Die tags zijn dus

[img ]

[/img ]

zonder spatie

JolkiPalki
Oke, bedankt!. Maar dat kan dus op elke willekeurige site?

JolkiPalki schreef:
Oke, bedankt!. Maar dat kan dus op elke willekeurige site?

Nee, moet wel afkomstig zijn van MuMe. Bij plaatjes van andere bronnen inderdaad Imageshack, dan 'direct link to image' en in de afbeeldingstags pasten.

JolkiPalki
Ah, nu snap ik het. Nogmaals dank!

Waar is het Michael Jackson is overleden topic gebleven?

Verplaatst naar de artiestenpagina.

Beide dubbele albums verwijderd.

Thanks!

chrismusic

chrismusic schreef:
Deze album staat dubbel:
Saosin - Saosin (2006)
Saosin - Saosin (2006)

Done. Thanks!

tuktak
is het ook mogelijk om bij toplijsten/overigen meerdere zoekopties te hanteren? als bv de combi genre en jaar.

chrismusic
tuktak schreef:
is het ook mogelijk om bij toplijsten/overigen meerdere zoekopties te hanteren? als bv de combi genre en jaar.

Nee, dat is niet mogelijk. Het is wel mogelijk via de zoekfunctie.

In De Site > Algemeen > Crew-mededelingen:

Een vraag:
Volgens mij bestond er tot de voormiddag de thread 'The Beatles, remastered' (o.i.d). Waarom is die verwijderd?

De vraag hoort hier niet, maar enfin

The Beatles artiestenpagina.

Vroeger werd het idd aangegeven als een topic ging verhuizen, nu niet meer? Was Michael Jackson ook al ineens kwijt.

Joan as Police Woman is er twee keer op gekomen:

Joan as Police Woman - Cover (2009) kan er af.

Laat die andere in hemelsnaam staan want ik heb mijn best gedaan om dat stuk te schrijven!

Laat me raden, de site bleef hangen? Gebeurd me ook regelmatig de laatste tijd, dan druk je op verzenden en dan loopt het vast. Druk je nog een keer, dan werkt het wel met als gevolg dat je hetzelfde album 2 keer toevoegt.

Jij bent overduidelijk de expert als oppertoevoeger friekie want dat is inderdaad wat gebeurde

In De Site > Algemeen > Zoekfunctie Google Chrome:

Op Google Chrome werken de zoekbalk bovenaan en de zoekfunctie voor de rotatielijst niet. Daardoor kan ik mijn rotatielijst ook niet aanpassen via Chrome. Kan dit nagekeken worden aub?

Het ligt in ieder geval niet aan Chrome, want ik gebruik ook Chrome, en ik heb nergens last van.

aERodynamIC schreef:
Joan as Police Woman is er twee keer op gekomen:
Joan as Police Woman - Cover (2009) kan er af.
Laat die andere in hemelsnaam staan want ik heb mijn best gedaan om dat stuk te schrijven!

Oeps die is er net af

Wat een billen trouwens.

Haha, pestkop

Nogal shocking hoes in vergelijking met haar vorige hoezen.

HiLL schreef:
Wat een billen trouwens.

Misschien wel van ex Jeff Buckley? Who knows

musicfriek schreef:
De vraag hoort hier niet, maar enfin

The Beatles artiestenpagina.

Vroeger werd het idd aangegeven als een topic ging verhuizen, nu niet meer? Was Michael Jackson ook al ineens kwijt.

Bij dergelijke grote topics is het wel een goed idee om het hier te melden inderdaad.

Het Beatles-topic over de remasters was verplaatst, omdat op de artiestenpagina dezelfde discussie plaatsvond; het Michael Jackson-topic omdat er continu flauwe grapjes werden geplaatst (ik geloof 3 keer "is ie dood dan?" in een paar dagen).

Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen. Als er naast deze mededeling nog meer in het bericht staat, laten we het wel staan, maar de paar mensen die bij elke 2009-plaat "gelekt!" posten, weten nu waar ze aan toe zijn.

Bedoel je daarmee dat bij een album niet meer bekend gemaakt mag worden als het gelekt is? Of mag dat wel bekend gemaakt worden maar dan zonder het woord "gelekt" te gebruiken? Kortom, ik snap je bericht niet.

Harco
Als je een bericht plaatst waar je alleen in aangeeft dat een album gelekt is, dan wordt 'ie verwijderd. Staat er meer in je bericht dan dat alleen, dan laten ze het staan.

Volgens mij vrij helder, hoor.

Ah, dus je kan gewoon zeggen, bijv.: "Gelekt. Lekker weertje vandaag, hè!"

En dan mag het wel.

Harco
Jij snapt 'm!

Ik denk dat die "gelekt"-mensen die info goed zullen gebruiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.