MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Als er "gelekt" staat en er komt vervolgens een recensie of iets over de muziek achteraan laten we het natuurlijk staan...

Arrie schreef:
Het ligt in ieder geval niet aan Chrome, want ik gebruik ook Chrome, en ik heb nergens last van.

Ik heb Chrome versie 3.xx en daarmee lukt het niet.

herman schreef:
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen. Als er naast deze mededeling nog meer in het bericht staat, laten we het wel staan, maar de paar mensen die bij elke 2009-plaat "gelekt!" posten, weten nu waar ze aan toe zijn.

Wat is daar zo erg aan? Of moet dit op de artiestenpagina? Zelf ben ik altijd blij als ik dat lees, moet je niet alle fanfora van je favoriete groep in de gaten houden.

Vind het ook wel fijn om te lezen als een album gelekt is, maar je kunt er vrij makkelijk iets meer van maken door je mening te geven van de eerste paar nummers die je dan beluisterd hebt. Kan me er wel iets bij voorstellen dat mensen zich irriteren aan alleen het woord gelekt.

Thanks Fred, done.

lambf
Bij het toevoegen van albums zie je de underscore niet in de invulvelden verschijnen, als je ze kopieert en als je ze typt krijg je ze niet te zien.

Het album Lil Wayne - Rebirth (2009) is voorlopig verwijderd van de site, aangezien er nogal wat onduidelijkheid was over de juistheid van de hoes/tracklisting.

herman schreef:
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen.

hebben mensen daar serieus last van?

Sheplays
Gekke nummering hier.

Ligt het aan mij of is de site instabiel momenteel? Vanmiddag al meermalen eruit 'geklapt'. Krijg heel vreemde meldingen mbt Firewall issues - voorheen volledig onbekend. Gebruik Win Vista met IE 8.0.* - heb ik ergens een 'upgrade' gemist?

Mjuman schreef:
Ligt het aan mij of is de site instabiel momenteel? Vanmiddag al meermalen eruit 'geklapt'. Krijg heel vreemde meldingen mbt Firewall issues - voorheen volledig onbekend. Gebruik Win Vista met IE 8.0.* - heb ik ergens een 'upgrade' gemist?

Nee, hier ook het geval. Wat is het probleem?

Om een uur of 5 was de site bij mij ook zeer traag, als de pagina's ueberhaupt al wilden laden. Tussen kwart voor 5 en half 6 zijn er ook maar een handjevol berichten gepost.

Freddze en ik kregen ook klappen ...
Een paar keer van de site gerukt midden in een conversatie.

Sheplays
Sheplays schreef:
Gekke nummering hier.

Gekke nummering opgelost, gekke nummers blijven maar dat is een ander verhaal

Ik had ook problemen vanmiddag, kon geen van de meters bereiken.

Sheplays schreef:
(quote)

Gekke nummering opgelost, gekke nummers blijven maar dat is een ander verhaal

Ik had ook problemen vanmiddag, kon geen van de meters bereiken.

Geen last van gehad...

Deze kan eraf, stond al op de site (foutief, maar inmiddels gecorrigeerd).

Ok, hij is er vanaf. Dank voor het melden!

Bij het toevoegen van de discografie van de Poolse band Püdelsi - waarbij ik alle tracks handmatig met de blauwe pijl gecorrigeerd heb - blijken de leestekens toch incorrect op de schermen van de crew te komen. Na goedkeuring, zonder extra correcties dus, is echter alles weer correct.

Zo is bijvoorbeeld dit album door de crew met alle fouten bij wijze van test goedgekeurd, en verschijnt hij foutloos op de site.

Comprendes?

Nu niet meer

Hier gaat iets mis met de lay-out. Lijkt erop alsof hele lange titels niet in de daarvoor beschikbare ruimte passen, want het komt wel vaker voor.

herman schreef:
Hier gaat iets mis met de lay-out. Lijkt erop alsof hele lange titels niet in de daarvoor beschikbare ruimte passen, want het komt wel vaker voor.

Bij mij staat hij er prima op hoor...

Hier ook, maar hij is inmiddels gecorrigeerd.

Ik zocht deze nieuwe van Pere Ubu. Nu is hij zodanig ingevoerd, dat hij via Pere Ubu niet te vinden is. Geen idee hoe ik dat zelf aan moet passen.

Omdat 'Pere Ubu with Sarah Jane Morris' als solo artiest werd aangeduid. Veranderen op de artiestenpagina dus (ik heb al een correctie verstuurd)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:50 uur

geplaatst: vandaag om 14:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.