De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2009, 04:02 uur
Als er "gelekt" staat en er komt vervolgens een recensie of iets over de muziek achteraan laten we het natuurlijk staan...
0
geplaatst: 13 september 2009, 09:38 uur
Arrie schreef:
Het ligt in ieder geval niet aan Chrome, want ik gebruik ook Chrome, en ik heb nergens last van.
Het ligt in ieder geval niet aan Chrome, want ik gebruik ook Chrome, en ik heb nergens last van.
Ik heb Chrome versie 3.xx en daarmee lukt het niet.
0
geplaatst: 13 september 2009, 10:26 uur
herman schreef:
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen. Als er naast deze mededeling nog meer in het bericht staat, laten we het wel staan, maar de paar mensen die bij elke 2009-plaat "gelekt!" posten, weten nu waar ze aan toe zijn.
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen. Als er naast deze mededeling nog meer in het bericht staat, laten we het wel staan, maar de paar mensen die bij elke 2009-plaat "gelekt!" posten, weten nu waar ze aan toe zijn.
Wat is daar zo erg aan? Of moet dit op de artiestenpagina? Zelf ben ik altijd blij als ik dat lees, moet je niet alle fanfora van je favoriete groep in de gaten houden.
0
geplaatst: 13 september 2009, 10:30 uur
Vind het ook wel fijn om te lezen als een album gelekt is, maar je kunt er vrij makkelijk iets meer van maken door je mening te geven van de eerste paar nummers die je dan beluisterd hebt. Kan me er wel iets bij voorstellen dat mensen zich irriteren aan alleen het woord gelekt.
0
geplaatst: 13 september 2009, 11:11 uur
0
geplaatst: 13 september 2009, 13:18 uur
freddze schreef:
Bad Astronaut - Twelve Small Steps, One Giant Disappointment (2006) mag weg.
Stond hier al.
Bad Astronaut - Twelve Small Steps, One Giant Disappointment (2006) mag weg.
Stond hier al.
Thanks Fred, done.
0
lambf
geplaatst: 13 september 2009, 13:39 uur
Bij het toevoegen van albums zie je de underscore niet in de invulvelden verschijnen, als je ze kopieert en als je ze typt krijg je ze niet te zien.
0
geplaatst: 13 september 2009, 14:45 uur
Het album Lil Wayne - Rebirth (2009) is voorlopig verwijderd van de site, aangezien er nogal wat onduidelijkheid was over de juistheid van de hoes/tracklisting.
0
geplaatst: 13 september 2009, 15:38 uur
Ook dubbel. Toevoeging bleef hangen. 
Glen Porter - Blessed by a Young Death (2008)

0
geplaatst: 13 september 2009, 17:10 uur
herman schreef:
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen.
Aangezien steeds meer mensen te kennen geven zich te storen aan de "gelekt!"-berichten bij albums, zullen we deze in het vervolg weghalen.
hebben mensen daar serieus last van?

0
geplaatst: 13 september 2009, 17:44 uur
Osiris Apis schreef:

Heb de tweede verwijderd.
0
geplaatst: 14 september 2009, 17:52 uur
Ligt het aan mij of is de site instabiel momenteel? Vanmiddag al meermalen eruit 'geklapt'. Krijg heel vreemde meldingen mbt Firewall issues - voorheen volledig onbekend. Gebruik Win Vista met IE 8.0.* - heb ik ergens een 'upgrade' gemist?
0
geplaatst: 14 september 2009, 18:01 uur
Mjuman schreef:
Ligt het aan mij of is de site instabiel momenteel? Vanmiddag al meermalen eruit 'geklapt'. Krijg heel vreemde meldingen mbt Firewall issues - voorheen volledig onbekend. Gebruik Win Vista met IE 8.0.* - heb ik ergens een 'upgrade' gemist?
Nee, hier ook het geval. Wat is het probleem?
0
geplaatst: 14 september 2009, 19:31 uur
Om een uur of 5 was de site bij mij ook zeer traag, als de pagina's ueberhaupt al wilden laden. Tussen kwart voor 5 en half 6 zijn er ook maar een handjevol berichten gepost.
0
geplaatst: 14 september 2009, 19:34 uur
Freddze en ik kregen ook klappen ...
Een paar keer van de site gerukt midden in een conversatie.
Een paar keer van de site gerukt midden in een conversatie.
0
Sheplays
geplaatst: 14 september 2009, 20:40 uur
Gekke nummering opgelost, gekke nummers blijven maar dat is een ander verhaal

Ik had ook problemen vanmiddag, kon geen van de meters bereiken.
0
geplaatst: 14 september 2009, 21:28 uur
Sheplays schreef:
(quote)

Geen last van gehad...
0
geplaatst: 15 september 2009, 10:59 uur
Deze kan eraf, stond al op de site (foutief, maar inmiddels gecorrigeerd).
0
geplaatst: 18 september 2009, 17:37 uur
Bij het toevoegen van de discografie van de Poolse band Püdelsi - waarbij ik alle tracks handmatig met de blauwe pijl gecorrigeerd heb - blijken de leestekens toch incorrect op de schermen van de crew te komen. Na goedkeuring, zonder extra correcties dus, is echter alles weer correct.
Zo is bijvoorbeeld dit album door de crew met alle fouten bij wijze van test goedgekeurd, en verschijnt hij foutloos op de site.
Comprendes?
Zo is bijvoorbeeld dit album door de crew met alle fouten bij wijze van test goedgekeurd, en verschijnt hij foutloos op de site.
Comprendes?
0
geplaatst: 18 september 2009, 23:00 uur
0
geplaatst: 18 september 2009, 23:35 uur
Hier gaat iets mis met de lay-out. Lijkt erop alsof hele lange titels niet in de daarvoor beschikbare ruimte passen, want het komt wel vaker voor.
0
geplaatst: 19 september 2009, 11:51 uur
herman schreef:
Hier gaat iets mis met de lay-out. Lijkt erop alsof hele lange titels niet in de daarvoor beschikbare ruimte passen, want het komt wel vaker voor.
Bij mij staat hij er prima op hoor...
0
geplaatst: 19 september 2009, 20:30 uur
Ik zocht deze nieuwe van Pere Ubu. Nu is hij zodanig ingevoerd, dat hij via Pere Ubu niet te vinden is. Geen idee hoe ik dat zelf aan moet passen.
0
geplaatst: 19 september 2009, 20:45 uur
Omdat 'Pere Ubu with Sarah Jane Morris' als solo artiest werd aangeduid. Veranderen op de artiestenpagina dus (ik heb al een correctie verstuurd)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.