De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2009, 01:54 uur
Zo'n Nowhere van Ride wordt in mijn ogen weer veel te rigide gemodereerd. Als mods berichten van medemods verwijderen, is dat toch een schoen die wringt, nietwaar? Een bezemwagen is weliswaar in elke koers nodig, maar ik heb nu het gevoel dat hij soms willekeurige renners uit de wedstrijd haalt.
0
geplaatst: 20 september 2009, 10:46 uur
Ik heb dat uiteraard in overleg gedaan met Herman. Er stonden aardig wat off-topic berichten in de vorm van tips etc. en wat opmerkingen rond de Dire Straits. Helaas zal altijd wel iemand het er niet mee eens zijn. Al vind ik dat we hier op Musicmeter nog heel erg mild zijn, terwijl er behoorlijk wat off-topic wordt geplaatst.
0
geplaatst: 20 september 2009, 12:44 uur
HiLL schreef:
Al vind ik dat we hier op Musicmeter nog heel erg mild zijn, terwijl er behoorlijk wat off-topic wordt geplaatst.
Al vind ik dat we hier op Musicmeter nog heel erg mild zijn, terwijl er behoorlijk wat off-topic wordt geplaatst.
I second that, moet hier en daar nog behoorlijk veel gemuts doorspitten om wat over een album te weten te komen. Mag van mij nog wel wat rigoureuzer, anders dreigt het hier ook zo'n veredelde chatbox met thema te worden als MovieMeter.
0
geplaatst: 20 september 2009, 12:45 uur
Gelukkig hebben we de 'mening-selectie' nog...... vooral bij de grote releases gebruik ik die alleen nog maar (wat een heerlijke uitvinding is dat toch). Veel te veel gezwets om doorheen te spitten en daarmee inderdaad de beaming dat de mods nog mild zijn hier.
0
geplaatst: 20 september 2009, 13:28 uur
Ach, ik ben waarschijnlijk gewoon te anti-autoritair om stil te houden als mijn berichtjes verdwijnen, maar over het algemeen wordt er wel een goed evenwicht gevonden. Gebagger mag inderdaad best bestreden worden, al hoop ik niet dat het veel strenger (lees: een soort wikipedia) wordt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 september 2009, 13:29 uur
Was musicmeter bij andere mensen net ook mega traag?
0
geplaatst: 20 september 2009, 14:11 uur
De artiest Fat Segal heeft een alternatieve artiestnaam, Segal. En dat is ook de naam waaronder hij zijn eerste EP uitbracht. Ik had het echter al toegevoegd onder de naam Fat Segal.
Moet Fat Segal dan alternatieve artiestnaam worden of kan er geen alternatieve artiestnaam zijn voor iemand die nog niets heeft uitgebracht onder die andere naam ?
Moet Fat Segal dan alternatieve artiestnaam worden of kan er geen alternatieve artiestnaam zijn voor iemand die nog niets heeft uitgebracht onder die andere naam ?
0
geplaatst: 20 september 2009, 14:12 uur
0
geplaatst: 20 september 2009, 14:19 uur
bennerd schreef:
Deze staat dubbel op de site. Wel vreemd, het is blijkbaar op dezelfde dag toegevoegd, en bij die laatste link is de toevoeger onbekend...
Deze staat dubbel op de site. Wel vreemd, het is blijkbaar op dezelfde dag toegevoegd, en bij die laatste link is de toevoeger onbekend...
Done, thanks!
0
geplaatst: 20 september 2009, 18:40 uur
Waarom worden albums, die pas over maanden uitkomen op MuMe gezet. Er worden dan tijdens "voorbespiegelingen" want meer zijn dat niet, berichten als topic of niet topic beschouwd door de heren moderatoren. Plaats dan de cd niet zo lang voor de releasedatum op MuMe. Grtz Ad
0
geplaatst: 20 september 2009, 18:46 uur
Er zijn ook gebruikers die (ver) voor de originele releasedatum de mogelijkheid hebben om een album te beluisteren. En een beetje "voorpret" is nooit weg. 

0
geplaatst: 20 september 2009, 22:38 uur
L_T_B schreef:
Er zijn ook gebruikers die (ver) voor de originele releasedatum de mogelijkheid hebben om een album te beluisteren. En een beetje "voorpret" is nooit weg.
Dat kan wel zo zijn, maar bij bepaalde platen, die controversieel (of enigszins dubieus) zijn lok je toch reakties uit. En als je dan als onwetende reageert met wat humor ben je gelijk off-topic. Als je daar niet tegen kunt moet je 'm of niet op Mume zetten of als fan niet te gauw op je tenen getrapt zijn. Vandaar ben ik ook eens met de opmerking over zonder voorspel niet nat. Schrijven over muziek of een muzikant is toch geen zaak van leven of dood. Bij voorspel heb ik ook altijd graag humor, daar word ik echt niet minder nat van.Er zijn ook gebruikers die (ver) voor de originele releasedatum de mogelijkheid hebben om een album te beluisteren. En een beetje "voorpret" is nooit weg.
0
geplaatst: 20 september 2009, 23:30 uur
Albums mogen een tijd voor de release geplaatst worden; vaak zijn er al stukken te beluisteren, waardoor je jouw verwachtingen kunt uit spreken.
0
geplaatst: 20 september 2009, 23:44 uur
Ad Brouwers schreef:
Dat kan wel zo zijn, maar bij bepaalde platen, die controversieel (of enigszins dubieus) zijn lok je toch reakties uit. En als je dan als onwetende reageert met wat humor ben je gelijk off-topic.
Dat kan wel zo zijn, maar bij bepaalde platen, die controversieel (of enigszins dubieus) zijn lok je toch reakties uit. En als je dan als onwetende reageert met wat humor ben je gelijk off-topic.
Een grapje moet kunnen, maar tot vervelens toe de lolbroek uithangen omdat je merkt dat je een paar lachers op je hand hebt is weer een ander verhaal.
Wat verdere flauwe grappen over nat, water en voorspel verwijderd, trouwens.
0
tangmaster
geplaatst: 21 september 2009, 18:59 uur
Voeg ik 8 albums toe, krijg ik de mededeling dat ik er 10 heb toegevoegd, vreemd heel vreemd.
0
tangmaster
geplaatst: 21 september 2009, 19:02 uur
freddze schreef:
Je hebt 'Projekt Erde - 11:11' driemaal toegevoegd...
Je hebt 'Projekt Erde - 11:11' driemaal toegevoegd...
Nog vreemder. 1 keer versturen en dan 3x doorkomen.
0
geplaatst: 21 september 2009, 19:06 uur
Gefixt! Eén goedgekeurd, de twee andere verwijderd.
Allemaal "truken van de foor" om je albums er sneller door te krijgen, geef maar toe!

Allemaal "truken van de foor" om je albums er sneller door te krijgen, geef maar toe!

0
tangmaster
geplaatst: 21 september 2009, 19:14 uur
freddze schreef:
Absoluut niet, ik voeg er nu weer een toe alleen krijg ik de melding dat de verbinding met Mume te lang duurt, en nu weet ik dus niet of ie in de wachtrij staat. Ik snap nu nog steeds niet hoe het kwam.
En ik heb geduld als het om mijn toevoegingen gaat, je had net zo goed de 2 eraf kunnen halen en de toevoeging zelf gewoon op z'n beurt kunnen laten gaan.
TM
0
tangmaster
geplaatst: 21 september 2009, 19:38 uur
Überfall - So Uferlos Im Abendwind (1994)
Bovenstaand album kom ik mijn toevoegingen tegen onder de letter Y en bij 0-9. Vreemd als ie juist onder de laatste positie thuis hoort.
Bovenstaand album kom ik mijn toevoegingen tegen onder de letter Y en bij 0-9. Vreemd als ie juist onder de laatste positie thuis hoort.
0
geplaatst: 22 september 2009, 18:55 uur
Ik weet niet wat ik fout doe bij het corrigeren, maar het wil precies maar niet lukken.. Dan maar langs deze weg: Deze artiest is gewoon deze artiest. Wie komt ter hulp?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.