De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2009, 13:21 uur
Goedgekeurd (maar wel de hoes moeten aanpassen want die was van slechte kwaliteit). Controleer nog maar even of het zo klopt.
0
geplaatst: 21 november 2009, 13:34 uur
Rest nog de vraag wat voor Fiat het geworden is en wat een mens hier moet doen om kans te maken op een Maserati.
0
Kingsnake
geplaatst: 21 november 2009, 16:04 uur
Fiat is gewoon een term die ik heb opgepikt toen ik nog in het bankwezen werkte, het betekent zoiets als 'goedkeuring'.
0
geplaatst: 21 november 2009, 16:13 uur
Niet alleen in het bankwezen denk ik. Ik ken die term toch al jaren en zo oud ben ik zeker niet 

0
Kingsnake
geplaatst: 21 november 2009, 16:15 uur
Nou, daar heb je het.
Toch niet zo vreemd dat ik om een fiat vroeg en gekregen heb....
0
geplaatst: 21 november 2009, 17:00 uur
Kingsnake schreef:
Nou, daar heb je het.
Nou, daar heb je het.
Nee en dat automerk (is eigenlijk een acroniem) schrijf je met hoofdletters: Fix It Again Tony
Heb jarenlang Alfa gereden (is ook van Fiat); ben ervaringsdeskundige.
0
geplaatst: 21 november 2009, 17:32 uur
Mjuman schreef:
Nee en dat automerk (is eigenlijk een acroniem) schrijf je met hoofdletters: Fix It Again Tony
maar ook voor :
Fiasco In Auto Techniek of Fietsen Is Achetaf Troost
maar staat natuurlijk gewoon voor Fabbrica Italiana Automobili Torino.
Heb jaren lang Fiat gereden en nooit problemen mee gehad, tegenwoordig rij ik Afa Romeo en ook nog geen problemen mee gehad.
0
Kingsnake
geplaatst: 21 november 2009, 19:16 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Ik neem aan afgeleid van PIAS (Play It Again Sam) ?
0
geplaatst: 21 november 2009, 19:58 uur
In De Site > Algemeen > Zoeken:
Hallo, ik wil graag een overzicht van alle hiphopalbums die in 2009 zijn uitgekomen.
Als ik met de zoekfunctie zoek op albums in het genre hiphop in 2009, krijg ik een overzicht t/m c, is er een manier om het aantal resultaten in te stellen zodat ik alles zie?
Alvast dank voor de hulp.
Hallo, ik wil graag een overzicht van alle hiphopalbums die in 2009 zijn uitgekomen.
Als ik met de zoekfunctie zoek op albums in het genre hiphop in 2009, krijg ik een overzicht t/m c, is er een manier om het aantal resultaten in te stellen zodat ik alles zie?
Alvast dank voor de hulp.
0
voltazy
geplaatst: 21 november 2009, 23:41 uur
boomkat schreef:
En accepteer die kk pantha du prince eens.
En accepteer die kk pantha du prince eens.
wees blij dat je uberhaupt nog mag toevoegen

0
geplaatst: 22 november 2009, 03:24 uur
herman schreef:
Ik ontdek nu pas de grafische weergave in "mijn albums". Geweldig!
Ik ontdek nu pas de grafische weergave in "mijn albums". Geweldig!
Inderdaad leuk gedaan. Minpuntje is dat de lijst wel alphabetisch, maar niet chronologisch is. Ook spijtig dat de albums van Clan of Xymox niet bij elkaar staan. Een paar albums zijn onder de naam Xymox uitgebracht, dus staan ze ergens achteraan in de lijst.
0
Benno
geplaatst: 22 november 2009, 17:02 uur
In De Site > Algemeen > Toevoegen lijsten:
Na het kijken op de site icheckmovies.com bedacht ik mij het volgende: zou het niet leuk/handig zijn als het ook mogelijk werd om lijsten van critici in te voeren bij de toplijsten? Dit biedt mogelijkheid om je muzieksmaak te verbreden (hierbij denk ik aan de vele mensen die een boek als "1001 albums you must hear before you die" afwerken). Daarnaast maakt het ook het stemmen gemakkelijker.
Mijn voorstel zou wel zijn:
1) de aanmaak van lijsten te centraliseren bij een mod/admin
2) alleen lijsten te accepteren van "bekende" bronnen
Voor voorbeelden van lijstjes zou gekeken kunnen worden naar muzieklijstjes.nl; daar staan er heel wat verzameld.
Ik bied alvast excuses aan als ik een punt naar voren breng dat al vele malen naar voren is gebracht, ik trof het in de bekende ideeën-topics niet aan.
Na het kijken op de site icheckmovies.com bedacht ik mij het volgende: zou het niet leuk/handig zijn als het ook mogelijk werd om lijsten van critici in te voeren bij de toplijsten? Dit biedt mogelijkheid om je muzieksmaak te verbreden (hierbij denk ik aan de vele mensen die een boek als "1001 albums you must hear before you die" afwerken). Daarnaast maakt het ook het stemmen gemakkelijker.
Mijn voorstel zou wel zijn:
1) de aanmaak van lijsten te centraliseren bij een mod/admin
2) alleen lijsten te accepteren van "bekende" bronnen
Voor voorbeelden van lijstjes zou gekeken kunnen worden naar muzieklijstjes.nl; daar staan er heel wat verzameld.
Ik bied alvast excuses aan als ik een punt naar voren breng dat al vele malen naar voren is gebracht, ik trof het in de bekende ideeën-topics niet aan.
0
Kingsnake
geplaatst: 23 november 2009, 12:12 uur
ricardo schreef:
(quote)
DSB
Eh, nee. ABN Amro. Een aantal levens geleden was ik nog kassier. Alweer meer dan 8 geleden.
0
thejazzscène
geplaatst: 24 november 2009, 12:50 uur
Ik vind het altijd leuk om mijn eigen albumlijsten goed te kunnen doorzoeken. Vaak daarom doen gebruikers van deze site er ook aan mee.
Zo vond ik een goede maatregel, dat je nu ook de eerste letter van de artiest kan aanklikken en vervolgens alle beluisterde albums daarvan kan zien en je stemmen daaraan.
Probleem: jazzartiesten bijvoorbeeld. Als ik wil zien welke albums ik van bv. drummer Tom Rainey beluisterd heb, gaat dat niet aangezien er altijd ingevoerd is: Marc Ducret/ Tim Berne/ Tom Rainey. Ik zal deze albums dus enkel vinden bij de M.
Hierbij zou het misschien handig zijn om tevens een zoekfunctie bij te voegen; zodat je specifiek op een artiest én label kan zoeken in je eigen albumlijst.
Labels zijn tevens van belang.
Nog een opmerking daarbij: als ik wil zoeken in de toplijsten, kan ik of enkel het land OF het genre invoegen (dus niet tezamen).
Wat mij interesseert is bijvoorbeeld de toplijst van alle Zweedse jazzalbums op Musicmeter. Kan dat in de loop der tijd aangepast worden? Het zou naar mijn gevoel in ieder geval een verbetering zijn van de site.
Zo vond ik een goede maatregel, dat je nu ook de eerste letter van de artiest kan aanklikken en vervolgens alle beluisterde albums daarvan kan zien en je stemmen daaraan.
Probleem: jazzartiesten bijvoorbeeld. Als ik wil zien welke albums ik van bv. drummer Tom Rainey beluisterd heb, gaat dat niet aangezien er altijd ingevoerd is: Marc Ducret/ Tim Berne/ Tom Rainey. Ik zal deze albums dus enkel vinden bij de M.
Hierbij zou het misschien handig zijn om tevens een zoekfunctie bij te voegen; zodat je specifiek op een artiest én label kan zoeken in je eigen albumlijst.
Labels zijn tevens van belang.
Nog een opmerking daarbij: als ik wil zoeken in de toplijsten, kan ik of enkel het land OF het genre invoegen (dus niet tezamen).
Wat mij interesseert is bijvoorbeeld de toplijst van alle Zweedse jazzalbums op Musicmeter. Kan dat in de loop der tijd aangepast worden? Het zou naar mijn gevoel in ieder geval een verbetering zijn van de site.
0
geplaatst: 24 november 2009, 21:58 uur
Ik heb die reacties gelezen over het bannen van Father McKenzie. Natuurlijk vind ik het ook erg jammer dat hij niet meer op deze site is temeer omdat wij qua muzikale smaak gelijkgezinden zijn maar ik hoop dat hij alsnog kan terugkeren.
0
geplaatst: 24 november 2009, 22:04 uur
LucM schreef:
Ik heb die reacties gelezen over het bannen van Father McKenzie. Natuurlijk vind ik het ook erg jammer dat hij niet meer op deze site is temeer omdat wij qua muzikale smaak gelijkgezinden zijn maar ik hoop dat hij alsnog kan terugkeren.
Mag ik dezelfde hoop uitspreken ?
0
geplaatst: 25 november 2009, 00:31 uur
Zoals wel vaker kom ik er wat laat achter dat er weer stront aan de knikker is.
Patrick ( Father McKenzie voor de meesten) is voor de tweede keer verdwenen; geband nu.
Ik hoop net als Luc en George dat er een weg terug is en dat hij dat zelf ook wil.
Zo'n zeer negatieve opmerking als van Casartelli ( lekker natrappen : staat je goed) vind ik dan ook zeer misplaatsts.
Patrick is/was een door mij zeer gewaardeerde user, niet zozeer vanwege zijn muzieksmaak oid, maar gewoon vanwege zijn menselijkheid, zijn eerlijkheid en ook zijn humor.
Kunnen wij iets doen om dit terug te draaien?
Patrick ( Father McKenzie voor de meesten) is voor de tweede keer verdwenen; geband nu.
Ik hoop net als Luc en George dat er een weg terug is en dat hij dat zelf ook wil.
Zo'n zeer negatieve opmerking als van Casartelli ( lekker natrappen : staat je goed) vind ik dan ook zeer misplaatsts.
Patrick is/was een door mij zeer gewaardeerde user, niet zozeer vanwege zijn muzieksmaak oid, maar gewoon vanwege zijn menselijkheid, zijn eerlijkheid en ook zijn humor.
0
geplaatst: 25 november 2009, 02:00 uur
Oldfart schreef:
Natuurlijk, Father McKenzie voor de zoveelste keer vragen om niet meer tekeer te gaan tegen mensen die hij niet kent.
0
geplaatst: 25 november 2009, 08:54 uur
lebowski schreef:
Natuurlijk, Father McKenzie voor de zoveelste keer vragen om niet meer tekeer te gaan tegen mensen die hij niet kent.
Dat ben ik nou net helemaal niet met je eens. Hij mag dan eigenzinnig zijn, soms fel in zijn bewoordingen, maar speelde nooit op de man en was nooit achterbaks. Hij schreef altijd smakelijke stukjes, met op zijn tijd veel humor. Neen, het feit dat er nu mensen zitten te gniffelen vind ik zeer bedenkelijk of anders gezegd: klootzakkerig. Bovendien zijn het net die mensen, die anderen nooit sparen met hun lullige reakties. Van mij mag Father McKenzie met onmiddelijke ingang weer terugkomen, zonder dat hij zichzelf zelfcensuur op te moeten leggen, afgedwongen door één of andere user "met privileges" (moderator, dus).Natuurlijk, Father McKenzie voor de zoveelste keer vragen om niet meer tekeer te gaan tegen mensen die hij niet kent.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 november 2009, 09:15 uur
Oldfart schreef:
't Is net wat je eruit wilt halen. Van gebande users wordt in dit topic al te vaak een soort vermoorde onschuld gemaakt, alsof ze het niet zelf naar hun ban gemaakt zouden hebben. Dát vind ik zeer misplaatst. Ik heb deze opmerking toevallig na de oeverloze discussies over Father McKenzies ban gemaakt, maar na die over de ban van bijvoorbeeld fastpulseboy had hij even goed gepast.
0
tuktak
geplaatst: 25 november 2009, 09:18 uur
jah leuk idee, jij hebt er geen extra werk van.
moderators zijn geen sociaal werkers, volgens mij hebben ze al de handen vol aan hun reguliere taken en hebben ze al veel te veel extra energie in iemand moeten steken alvorens die een ban krijgt. allemaal energie die ten koste gaat van het waarborgen van de kwaliteit op deze website. bij de keuze tussen iemands persoonlijk belang of het belang van de website, kies ik liever het tweede. los daarvan zijn websites (gelukkig) ook per definitie niet democratisch. de opinie van de massa is immers vrijwel altijd gebasseerd op onjuiste en/of onvolledige kennis, wat verkeerde keuzes en neergang in de hand werkt.
moderators zijn geen sociaal werkers, volgens mij hebben ze al de handen vol aan hun reguliere taken en hebben ze al veel te veel extra energie in iemand moeten steken alvorens die een ban krijgt. allemaal energie die ten koste gaat van het waarborgen van de kwaliteit op deze website. bij de keuze tussen iemands persoonlijk belang of het belang van de website, kies ik liever het tweede. los daarvan zijn websites (gelukkig) ook per definitie niet democratisch. de opinie van de massa is immers vrijwel altijd gebasseerd op onjuiste en/of onvolledige kennis, wat verkeerde keuzes en neergang in de hand werkt.
0
geplaatst: 25 november 2009, 09:26 uur
Ad Brouwers schreef:
Van mij mag Father McKenzie met onmiddellijke ingang weer terugkomen
Van mij mag Father McKenzie met onmiddellijke ingang weer terugkomen
Ad, van mij mag hij ook terugkomen, begrijp me niet verkeerd. Maar de heiligverklaringen van Father en verdachtmakingen aan de crew van deze site beginnen me te irriteren.
0
Sheplays
geplaatst: 25 november 2009, 09:27 uur
Ad Brouwers schreef:
Dat ben ik nou net helemaal niet met je eens. Hij mag dan eigenzinnig zijn, soms fel in zijn bewoordingen, maar speelde nooit op de man en was nooit achterbaks. Hij schreef altijd smakelijke stukjes, met op zijn tijd veel humor. Neen, het feit dat er nu mensen zitten te gniffelen vind ik zeer bedenkelijk of anders gezegd: klootzakkerig. Bovendien zijn het net die mensen, die anderen nooit sparen met hun lullige reakties. Van mij mag Father McKenzie met onmiddelijke ingang weer terugkomen, zonder dat hij zichzelf zelfcensuur op te moeten leggen, afgedwongen door één of andere user "met privileges" (moderator, dus).
Dat ben ik nou net helemaal niet met je eens. Hij mag dan eigenzinnig zijn, soms fel in zijn bewoordingen, maar speelde nooit op de man en was nooit achterbaks. Hij schreef altijd smakelijke stukjes, met op zijn tijd veel humor. Neen, het feit dat er nu mensen zitten te gniffelen vind ik zeer bedenkelijk of anders gezegd: klootzakkerig. Bovendien zijn het net die mensen, die anderen nooit sparen met hun lullige reakties. Van mij mag Father McKenzie met onmiddelijke ingang weer terugkomen, zonder dat hij zichzelf zelfcensuur op te moeten leggen, afgedwongen door één of andere user "met privileges" (moderator, dus).
Wat een mooie steunbetuiging

Sorry, beste mensen, maar ik vind dit wel erg overdreven.
Niemand krijgt hier 'zomaar' een ban.
0
geplaatst: 25 november 2009, 09:39 uur
tuktak schreef:
. los daarvan zijn websites (gelukkig) ook per definitie niet democratisch. de opinie van de massa is immers vrijwel altijd gebasseerd op onjuiste en/of onvolledige kennis, wat verkeerde keuzes en neergang in de hand werkt.
Ik heb heteeste deel van jouw reaktie maar weggelaten want die is i.m. redelijk inzinnig. Moderators kiezen zelf om dat te worden, dus daar heb ik geen medelijden mee. Maar dat websites volgens jou per definitie "gelukkig" niet democratisch zijn, is pure onzin. Jij gaat er an uit dat de "massa"per definitie 'dom" is en "niet goed geïnformeerd" is. Bedenkelijke conclusie. Ik hoop niet dat je in het leven ook zo over de "massa". denkt. Of jij bent een "kuddedier" of beschouwd jezelf tot een bepaalde "elite" Bovendien vind ik wel dat dat moderatoren wél verantwoording af moeten leggen. zeker als dat door meerdere mensen om gevraagd wordt. Zij zouden zich wel erg veel macht naar zich toe trekken. Iedereen is aan iedereen verantwoording schuldig. Het kan toch niet zo zijn dan iemand van de site afgegooid wordt als je kritiek hebt. Respect moet altijd wederzijds zijn.. los daarvan zijn websites (gelukkig) ook per definitie niet democratisch. de opinie van de massa is immers vrijwel altijd gebasseerd op onjuiste en/of onvolledige kennis, wat verkeerde keuzes en neergang in de hand werkt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.