MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
kiriyama
Als ik bij albums een album aan Mijn Films probeer toe te voegen, lukt dit niet. Enkel het deel: Voeg toe aan één van de mappen, komt, de mappen zelf verschijnen niet in beeld.

kiriyama schreef:
Mijn Films

Wablief?

bone machine schreef:
Gisterenavond al terug op MM (ROESELARE)

Roeselare verslaat Kortrijk! Waar gaan we dat schrijven?

@Daz: Op internet - mooi hè, zoiets; dat het kan - a big virtual community: communiceren; iedereen - ook Duitsland (iets later, maar wel gründlich und pünktlich) doet weer mee.

Maar zoeken is nog steed 'ziek' en het verhaal dat zoiets een IE-bug is, klinkt vreemd. Brausen wordt nog steeds percentueel overheerst door KleinZacht. En als je professioneel op MS bent aangewezen, kan ik moeilijk FF installeren; dat zou heel slecht staan. "Bug van IE"

ik gebruikte de term "Internet Explorer gerelateerde bug"

c00ce56e - Google Search

zal vanavond even kijken

Kingsnake
heh heh

We zijn weer online. Lang leve MusicMeter...

(maar wat is er nu anders?)

Het voornaamste verschil is dat de snelle zoekfunctie voorheen wel werkte en nu niet meer. Tel uit je winst

De zoekfunctie doet het hier gewoon.. En m'n albumlijsten zijn ook weer terug

Bij mij werkt de zoekfunctie (rechtsboven) ook niet, tevens mis ik zo'n 3500 albums in de map mijn albums. Ik gebruik IE8. Ik geef het maar even door en heb er het volste vertrouwen in dat een en ander goed gaat komen.
Overigens is de site verder inderdaad een stuk sneller.

Heb ook last van de bug van de zoekfunctie.
Verder loopt alles goed. Mooi dat de verhuizing gelukt is!

indana schreef:
Bij mij werkt de zoekfunctie (rechtsboven) ook niet, tevens mis ik zo'n 3500 albums in de map mijn albums. Ik gebruik IE8. Ik geef het maar even door en heb er het volste vertrouwen in dat een en ander goed gaat komen.
Overigens is de site verder inderdaad een stuk sneller.

Nu je het zegt. Toen ik vanmiddag op de uni keek (met IE) waren mijn albumlijsten er niet. Hier thuis met Firefox wel.. Geen idee of de internetbrowser er iets mee te maken heeft verder.

hdk-nl
Het gaat lekker snel allemaal, grote verbetering.

Het lukt me voorlopig niet om een gebruiker te selecteren wil ik een pm versturen.

De-noir schreef:
Nu je het zegt. Toen ik vanmiddag op de uni keek (met IE) waren mijn albumlijsten er niet. Hier thuis met Firefox wel.. Geen idee of de internetbrowser er iets mee te maken heeft verder.

Denk het wel; hier met Firefox nergens last van.

Ruby1966
Met Google Chrome heb ik ook nergens last van.
Wel met IE inderdaad.

Jordy schreef:
(quote)

Laat het svp even weten als dit probleem morgen nog speelt, ik vermoed dat het zichzelf gaat oplossen.

Probleem heeft zichzelf nog niet opgelost.........

Jordy schreef:
ik gebruikte de term "Internet Explorer gerelateerde bug"

c00ce56e - Google Search

zal vanavond even kijken

't was ook geen verwijt. IE zit qua aandeel nog steeds op 65%.

Ik heb de link gevolgd en het bevestigt mijn (eerdere) idee (en sores, qua onverwachte code page verandering) dat het te maken heeft met de manier waarop code pages in IE zijn geïmplementeerd: er is blijkbaar geen fall-back naar een subst page.

Lennonlover schreef:
Father McKenzie geband? Da's wel heel raar. Hij is/was toch wel een trouwe klant van Mume. Wat is er gebeurd?

Helemaal mee eens kon erg genieten van zijn berichten. Vind het een jammerlijke zaak voor Musicmeter dat er de laatste tijd veel mensen geband moeten worden. Het komt voor mij ook echt over als een grote zwakte voor de site. Hopelijk zullen we het de aankomende periode minder gaan tegenkomen. Want mijn gevoel voor de site loopt zo hard terug. Het mag van mij dan ook allemaal wel wat vrijer we zijn tenslotte geen kleuterklas.

Stijn_Slayer
Zoekfunctie werkt hier inmiddels weer, mijn albums nog niet.

zoeken werkt weer in IE? zal nu de overige dingen even langs lopen

blonde redhead schreef:
we zijn tenslotte geen kleuterklas.

Dan mogen we onderhand ook wel eens stoppen met dat gejengel over een ban die tot in den treure maar weer boven water gehaald moet worden.

zijn er nu nog problemen?

jellorum schreef:
Het lukt me voorlopig niet om een gebruiker te selecteren wil ik een pm versturen.
Werkt nu weer tiptop!

Ik weet dat sommige mensen het niet fijn vinden om het over bans te hebben maar:

beaster1256

Ik heb een een tijdje geleden een prettige PM-conversatie gehad met Beaster, en hij is echt niet de hiphophater die velen denken. Ok, natuurlijk een aparte en vrij opvallende kerel en ik had eerst ook een slechte indruk over hem, maar nu niet meer, en dat zegt toch best veel als dat uit mijn ''mond'' komt?

Jordy schreef:
zijn er nu nog problemen?

Hier niet!!!

Sir Spamalot (crew)
Alles werkt perfect vanuit Oostende, Stad Aan Zee, en in de plaats van soms "pokketraag" werkt het nu "pokkesnel"!

Alles werkt bij mij weer zoals het hoort Jordy. Thanks

Pooiertje schreef:
Ik weet dat sommige mensen het niet fijn vinden om het over bans te hebben maar:

beaster1256
Het lijkt wel alsof zo langzamerhand iedereen geband wordt.

Maar de site werkt als vanouds, geen problemen gehad, en ik merkte dat Mijn Albums erg snel is. Niet dat ik daar veel kwam, maar dat was ook omdat het niet erg snel werkte eerst. Voor mijn gevoel althans.

Alles doet het hier in Groningen gewoon weer. Fijn.

Ben nu MovieMeter aan het verhuizen, dat wordt de echte test. Hopelijk blijft alles snel

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:53 uur

geplaatst: vandaag om 07:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.