De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
kiriyama
geplaatst: 1 december 2009, 15:21 uur
Als ik bij albums een album aan Mijn Films probeer toe te voegen, lukt dit niet. Enkel het deel: Voeg toe aan één van de mappen, komt, de mappen zelf verschijnen niet in beeld.
0
geplaatst: 1 december 2009, 15:45 uur
@Daz: Op internet - mooi hè, zoiets; dat het kan - a big virtual community: communiceren; iedereen - ook Duitsland (iets later, maar wel gründlich und pünktlich) doet weer mee.
Maar zoeken is nog steed 'ziek' en het verhaal dat zoiets een IE-bug is, klinkt vreemd. Brausen wordt nog steeds percentueel overheerst door KleinZacht. En als je professioneel op MS bent aangewezen, kan ik moeilijk FF installeren; dat zou heel slecht staan. "Bug van IE"
Maar zoeken is nog steed 'ziek' en het verhaal dat zoiets een IE-bug is, klinkt vreemd. Brausen wordt nog steeds percentueel overheerst door KleinZacht. En als je professioneel op MS bent aangewezen, kan ik moeilijk FF installeren; dat zou heel slecht staan. "Bug van IE"

0
geplaatst: 1 december 2009, 15:52 uur
ik gebruikte de term "Internet Explorer gerelateerde bug"
c00ce56e - Google Search
zal vanavond even kijken
c00ce56e - Google Search
zal vanavond even kijken
0
Kingsnake
geplaatst: 1 december 2009, 16:02 uur
heh heh
We zijn weer online. Lang leve MusicMeter...
(maar wat is er nu anders?)
We zijn weer online. Lang leve MusicMeter...
(maar wat is er nu anders?)
0
geplaatst: 1 december 2009, 16:31 uur
Het voornaamste verschil is dat de snelle zoekfunctie voorheen wel werkte en nu niet meer. Tel uit je winst 

0
geplaatst: 1 december 2009, 16:33 uur
De zoekfunctie doet het hier gewoon.. En m'n albumlijsten zijn ook weer terug 

0
geplaatst: 1 december 2009, 16:45 uur
Bij mij werkt de zoekfunctie (rechtsboven) ook niet, tevens mis ik zo'n 3500 albums in de map mijn albums. Ik gebruik IE8. Ik geef het maar even door en heb er het volste vertrouwen in dat een en ander goed gaat komen.
Overigens is de site verder inderdaad een stuk sneller.
0
geplaatst: 1 december 2009, 16:59 uur
Heb ook last van de bug van de zoekfunctie.
Verder loopt alles goed. Mooi dat de verhuizing gelukt is!
Verder loopt alles goed. Mooi dat de verhuizing gelukt is!
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:00 uur
indana schreef:
Bij mij werkt de zoekfunctie (rechtsboven) ook niet, tevens mis ik zo'n 3500 albums in de map mijn albums. Ik gebruik IE8. Ik geef het maar even door en heb er het volste vertrouwen in dat een en ander goed gaat komen.
Nu je het zegt. Toen ik vanmiddag op de uni keek (met IE) waren mijn albumlijsten er niet. Hier thuis met Firefox wel.. Geen idee of de internetbrowser er iets mee te maken heeft verder.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:22 uur
Het lukt me voorlopig niet om een gebruiker te selecteren wil ik een pm versturen.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:22 uur
De-noir schreef:
Nu je het zegt. Toen ik vanmiddag op de uni keek (met IE) waren mijn albumlijsten er niet. Hier thuis met Firefox wel.. Geen idee of de internetbrowser er iets mee te maken heeft verder.
Denk het wel; hier met Firefox nergens last van.
0
Ruby1966
geplaatst: 1 december 2009, 17:28 uur
Met Google Chrome heb ik ook nergens last van.
Wel met IE inderdaad.
Wel met IE inderdaad.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:38 uur
Jordy schreef:
Laat het svp even weten als dit probleem morgen nog speelt, ik vermoed dat het zichzelf gaat oplossen.
(quote)
Laat het svp even weten als dit probleem morgen nog speelt, ik vermoed dat het zichzelf gaat oplossen.
Probleem heeft zichzelf nog niet opgelost.........
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:40 uur
Jordy schreef:
c00ce56e - Google Search
zal vanavond even kijken
c00ce56e - Google Search
zal vanavond even kijken
't was ook geen verwijt. IE zit qua aandeel nog steeds op 65%.
Ik heb de link gevolgd en het bevestigt mijn (eerdere) idee (en sores, qua onverwachte code page verandering) dat het te maken heeft met de manier waarop code pages in IE zijn geïmplementeerd: er is blijkbaar geen fall-back naar een subst page.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:43 uur
Lennonlover schreef:
Father McKenzie geband? Da's wel heel raar. Hij is/was toch wel een trouwe klant van Mume. Wat is er gebeurd?
Father McKenzie geband? Da's wel heel raar. Hij is/was toch wel een trouwe klant van Mume. Wat is er gebeurd?
Helemaal mee eens kon erg genieten van zijn berichten. Vind het een jammerlijke zaak voor Musicmeter dat er de laatste tijd veel mensen geband moeten worden. Het komt voor mij ook echt over als een grote zwakte voor de site. Hopelijk zullen we het de aankomende periode minder gaan tegenkomen. Want mijn gevoel voor de site loopt zo hard terug. Het mag van mij dan ook allemaal wel wat vrijer we zijn tenslotte geen kleuterklas.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 december 2009, 17:55 uur
Zoekfunctie werkt hier inmiddels weer, mijn albums nog niet.
0
geplaatst: 1 december 2009, 17:58 uur
zoeken werkt weer in IE? zal nu de overige dingen even langs lopen
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:01 uur
blonde redhead schreef:
we zijn tenslotte geen kleuterklas.
we zijn tenslotte geen kleuterklas.
Dan mogen we onderhand ook wel eens stoppen met dat gejengel over een ban die tot in den treure maar weer boven water gehaald moet worden.
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:04 uur
jellorum schreef:
Het lukt me voorlopig niet om een gebruiker te selecteren wil ik een pm versturen.
Werkt nu weer tiptop!Het lukt me voorlopig niet om een gebruiker te selecteren wil ik een pm versturen.
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:04 uur
Ik weet dat sommige mensen het niet fijn vinden om het over bans te hebben maar:
beaster1256

beaster1256

0
geplaatst: 1 december 2009, 18:11 uur
Ik heb een een tijdje geleden een prettige PM-conversatie gehad met Beaster, en hij is echt niet de hiphophater die velen denken. Ok, natuurlijk een aparte en vrij opvallende kerel en ik had eerst ook een slechte indruk over hem, maar nu niet meer, en dat zegt toch best veel als dat uit mijn ''mond'' komt?
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:12 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 december 2009, 18:17 uur
Alles werkt perfect vanuit Oostende, Stad Aan Zee, en in de plaats van soms "pokketraag" werkt het nu "pokkesnel"!
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:26 uur
Pooiertje schreef:
Ik weet dat sommige mensen het niet fijn vinden om het over bans te hebben maar:
beaster1256
Het lijkt wel alsof zo langzamerhand iedereen geband wordt.Ik weet dat sommige mensen het niet fijn vinden om het over bans te hebben maar:
beaster1256
Maar de site werkt als vanouds, geen problemen gehad, en ik merkte dat Mijn Albums erg snel is. Niet dat ik daar veel kwam, maar dat was ook omdat het niet erg snel werkte eerst. Voor mijn gevoel althans.
Alles doet het hier in Groningen gewoon weer. Fijn.
0
geplaatst: 1 december 2009, 18:31 uur
Ben nu MovieMeter aan het verhuizen, dat wordt de echte test. Hopelijk blijft alles snel 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.