MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy schreef:
zijn er nu nog problemen?

Alles werkt weer

Jordy schreef:

Opnieuw opgestart en het gaat vlot.

bone machine (crew)
Zoekfunctie werkt opnieuw

Jordy schreef:
zoeken werkt weer in IE?

Ja! Werkt weer

Mooi! Bij albumtracks toevoegen werken de databases en de handmatige import weer.

Kleinigheidje nog: handmatige import heeft moeite gekregen met karakters als ä, ü, é. Bijvoorbeeld 'Für den' wordt 'F?'. Meerdere letters vallen dus weg.

okee dat gaat op de lijst

Sietse
Jordy schreef:

Op de algemene smaak van de bezoeker hier na?
Niet echt...al is dat stomme logo van Nines wel lelijk.

Sietse schreef:
(quote)

Op de algemene smaak van de bezoeker hier na?
Niet echt...al is dat stomme logo van Nines wel lelijk.

Ik vind het wel meevallen. Sieren doet het niet, maar storen nog minder.

(En dan heb ik het over het Nines-logo, niet over de algemene smaak van de bezoekers hier.)

Sheplays
Het Nines logo is okay maar het clashed met dat van MusicMeter.

Stijn_Slayer
Mijn albums werkt inmiddels ook weer!

De Rock ID Contest is een muziekquiz waarbij een user 25 intro's verzameld en de andere users een week lang de tijd krijgen die te raden. ...

Zag ik op mumewiki. VerzamelD lijkt mij hier met een T te moeten..

Sheplays
Ploppesteksel schreef:
De Rock ID Contest is een muziekquiz waarbij een user 25 intro's verzameld en de andere users een week lang de tijd krijgen die te raden. ...

Zag ik op mumewiki. VerzamelD lijkt mij hier met een T te moeten..

Heb je wel goed gekeken?

Sheplays schreef:
(quote)

Heb je wel goed gekeken?

Ja, hij heeft goed gekeken, als je goed kijkt zie je ook dat de pagina vandaag nog is aangepast.

Telkens ik een bericht gewijzigd heb, krijg ik een leeg bericht als resultaat...

Pastichio Rocker
Oplossing: Firefox

Als jij dat tegen mijn werkgever ook wil komen zeggen, dan volg ik

Pastichio Rocker
Puh, gewoon installeren die handel. Heb ik ook gedaan.

Niet dat ik mij ergens mee wil bemoeien, maar kan het kloppen dat ik weer kan kijken bij Father Mckenzie als user?

Zijn hele ban en de discussie er om heen, ook met Beaster1256 is mij volledig ontgaan maar betekent dit, dat hij is gerehabilteerd?

Het enige is dat zijn aantal stemmen op 0 staat, terwijl hij er in het verleden nogal wat heeft geplaatst...............

Het laatste bezoek van Father McKenzie was overigens op 17 november, lees ik bij zijn gegevens. Dus hij hij weet er zelf nog niets van af?

Overigens, wordt het lidmaatschap van Beaster1256 dan ook automatisch in ere hersteld?

Ik heb de aanwezigheid van beiden altijd ten zeerste op prijs gesteld, ook al zijn het dan Grumpy old men, ook in de PM sfeer en het uitwisselen van muziek.

Liever zou ik zien dat er eerst iets aan de oorzaak van reden van de ban zou worden gedaan, dan maar gelijk te bannen. Maar nogmaals, ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd of vooral geschreven..........

Pastichio Rocker
Wanneer wordt mijn ip-ban op MovieMeter eens opgeheven, dat zou ik wel eens willen weten.

Dan moet je kapp maar een mailtje sturen. Het hier vragen is puntloos.

Pastichio Rocker
WILDE_FRANS schreef:
Dan moet je kapp maar een mailtje sturen. Het hier vragen is puntloos.

Sinds ik 'm heb uitgescholden reageert ie niet meer op m'n mails.

RedLightCityBoy
Stoer hoor.

Pastichio Rocker
Niet echt. Het was een impulsieve reactie en heb er nu spijt van.

musician schreef:
Liever zou ik zien dat er eerst iets aan de oorzaak van reden van de ban zou worden gedaan, dan maar gelijk te bannen.

Wat is dit nu weer voor stomme aanname. Alsof we lukraak mensen bannen hier.

Beaster heeft regelmatig de regels overtreden en vaak zat een waarschuwing gehad, waarvan de laatste een paar dagen voor zijn ban. Ik ga hier niet zijn 'strafblad' opsommen, maar de ban was een unaniem besluit van de moderators en sommige crewleden vonden ons nog veel te mild voor hem. Ik denk dat wanneer ik hier zijn overtredingen zou op sommen niemand daar nog aan zou twijfelen.

Ik weet dat sommige mensen graag alle sappige details willen horen, maar we willen deze users ook de kans geven weer in alle rust terug te kunnen keren op de site. Daarom hoop ik ook dat het nu eindelijk eens op kan houden met dat gezeur over die bans en de heren met rust gelaten worden als ze weer terug keren op de site.

En Father McKenzie's ban is inderdaad (nog maar net) opgeheven. Hij heeft daar bericht van gehad, maar dat waarschijnlijk nog niet gelezen.

herman schreef:

Ik weet dat sommige mensen graag alle sappige details willen horen....... Daarom hoop ik ook dat het nu eindelijk eens op kan houden met dat gezeur over die bans

Amen

herman schreef:
(quote)

Wat is dit nu weer voor stomme aanname. Alsof we lukraak mensen bannen hier. .

Oei, ik bedoelde het niet lelijk.

Ik dacht alleen, wat zou toch de oorzaak zijn, van de ban van Father M. Ik kan mij hem helemaal niet voorstellen als notoire wetsovertreder of als schunnige, vuilbekkende en tierende deelnemer.

Zeker, wat zuurpruimig, maar daar prik ik meestal wel doorheen. Misschien dat oudjes als ikzelf (en hij zelf ook) daar meer van kunnen hebben. Daarom dacht ik, er is iets gebeurd, als dat kan worden achterhaald, kan elk eventueel misverstand worden gecorrigeerd.

Maar ik heb verder de mogelijke discussie tussen Father M. en wie dan ook natuurlijk niet gevolgd.

Maar goed, prettig dat hij terug is. Ik zal hem een "welkom terug bij Musicmeter" PM-en.

Sorry voor de enigszins verhitte reactie, maar de discussie wordt zo vaak opgerakeld dat het wat vervelend werd.
musician schreef:
Maar goed, prettig dat hij terug is. Ik zal hem een "welkom terug bij Musicmeter" PM-en.

Dat zal hij wel waarderen, denk ik.

herman schreef:
Sorry voor de enigszins verhitte reactie, maar de discussie wordt zo vaak opgerakeld dat het wat vervelend werd.

Is het niet handiger om een duidelijke wiki ivm vragen
omtrent bans uit te schrijven en daar in het vervolg meteen
naar te linken als er dergelijke vragen in dit topic verschijnen?
Dan moet de crew minder woorden vuil maken aan het telkens
herhalen van de antwoorden. Gewoon doorlinken naar wiki.

Een soort "hardnekkige" FAQ sectie in wiki bijvoorbeeld.
Kan je die altijd wederkerende vragen definitief in beantwoorden.

Ben jij een ambtenaar, dazzler? Lekker volgens de "regeltjes" leven. Het woordje "bureaucratie" zal jou wel als muziek in de oren klinken. Dom idee, dus!!!

Hé, is Father Mackenzie terug? Da's mooi. Nu Beaster nog want, wees eerlijk, wat is Waldorf zonder Statler.
Deze twee hebben een enorme liefde voor muziek in het algemeen en zijn zeker voor de wat oudere user van grote waarde op deze site.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.