De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2010, 21:40 uur
aERodynamIC schreef:
Ik kan het nog steeds niet invoeren (Google Chrome en Explorer lukken beiden niet).
(quote)
Ik kan het nog steeds niet invoeren (Google Chrome en Explorer lukken beiden niet).
Bij mij lukt het wel gewoon in Google Chrome..
0
geplaatst: 22 maart 2010, 21:43 uur
freddze schreef:
Ozomatli - Fire Away (2010) mag eraf.
Stond al op de site hier:
Ozomatli - Fire Away (2010)
Het dubbele album is nog niet verwijderd.
0
geplaatst: 22 maart 2010, 23:38 uur
Ploppesteksel schreef:
(quote)
Vreemd, en des te vreemder dat het juist mods en crewmembers zijn die er blijkbaar last van hebben

Op moment van schrijven lukt het mij dus nog steeds niet een rotatielijst in te voeren.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 00:56 uur
0
geplaatst: 23 maart 2010, 09:01 uur
Ik heb net probleemloos een rotatielijst ingevuld.
Als het kan helpen ...
Als het kan helpen ...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 maart 2010, 10:20 uur
Bij de band Angel is iets grondig misgelopen. Deze band, waarvan de albums als Angel (I) gefiled staan, heeft nu dezelfde entry als een of andere DJ, genaamd Chosen Few die in de jaren '90 ook eens iets onder de artiestennaam Angel gedaan heeft. Als ik de naam probeer te corrigeren, krijg ik echter geen toegang tot de alternatieve artiestennamen.
Wat doen we hiermee?
Wat doen we hiermee?
0
geplaatst: 23 maart 2010, 10:25 uur
aERodynamIC schreef:
Vreemd, en des te vreemder dat het juist mods en crewmembers zijn die er blijkbaar last van hebben
Op moment van schrijven lukt het mij dus nog steeds niet een rotatielijst in te voeren.

Zeker vreemd, heb hier in Opera ook geen problemen.
0
Kingsnake
geplaatst: 23 maart 2010, 10:43 uur
Ik zou nog steeds van de mods en/of admins eens willen horen of er consensus is over het invoeren van Splits, Alstublieft.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 10:52 uur
Bij mij lukt het nog steeds niet met mijn top 10. Als ik hem wil opslaan krijg ik de melding: "Je hebt momenteel geen top 10 ingevoerd".
0
geplaatst: 23 maart 2010, 17:18 uur
En ik geen rotatielijst. De top 10 heb ik niet geprobeerd en laat ik maar even staan. Anders vergeet ik wat het ook weer was 

0
geplaatst: 23 maart 2010, 17:52 uur
Casartelli schreef:
Bij de band Angel is iets grondig misgelopen. Deze band, waarvan de albums als Angel (I) gefiled staan, heeft nu dezelfde entry als een of andere DJ, genaamd Chosen Few die in de jaren '90 ook eens iets onder de artiestennaam Angel gedaan heeft. Als ik de naam probeer te corrigeren, krijg ik echter geen toegang tot de alternatieve artiestennamen.
Wat doen we hiermee?
Wat doen we hiermee?
Je moet het bij de albums aanpassen, niet bij de artiest zelf.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 18:45 uur
VanDeGriend schreef:
En ik geen rotatielijst. De top 10 heb ik niet geprobeerd en laat ik maar even staan. Anders vergeet ik wat het ook weer was
Dat heb ik ook: ik ga niet aan mijn top 10 zitten maar ik vind het wel opvallend dat juist wij dit probleem hebben.
Vandaag kan ik nog steeds geen rotatielijst invoeren.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:08 uur
Over de splits:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het zijn immers altijd EP's/singles of albums. Die eerste 2 kunnen bij de EP's, de tweede bij de albums.
Dan de Harco-Methode (zie onder) erop los laten en ze verschijnen (mijns inziens op de juiste manier) op de afzonderlijke artiestenpagina's.
Ik ook niet, maar alles naderhand corrigeren lijkt me in ieder geval wel een hele hoop werk. Weet ook niet of het per se nodig is zolang iedereen ze op dezelfde manier invoert.
Kingsnake schreef:
Er moet nog een oplossing gezocht worden voor de split-cds
Het ziet er echt niet uit op deze manier.
Iedereen doet maar wat. Meestal staan de splits tussen de verzamelaars, maar soms is het ook een samenwerkingsverband.
Ik pleit ervoor ze tussen de reguliere platen te pleuren. Vaak zijn het ep's, daar passen ze mooi thuis en dan kan per song aangegeven worden welke artiest het betreft. Langspeel-splits kunnen dan tussen de studioalbums.
Er moet nog een oplossing gezocht worden voor de split-cds
Het ziet er echt niet uit op deze manier.
Iedereen doet maar wat. Meestal staan de splits tussen de verzamelaars, maar soms is het ook een samenwerkingsverband.
Ik pleit ervoor ze tussen de reguliere platen te pleuren. Vaak zijn het ep's, daar passen ze mooi thuis en dan kan per song aangegeven worden welke artiest het betreft. Langspeel-splits kunnen dan tussen de studioalbums.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het zijn immers altijd EP's/singles of albums. Die eerste 2 kunnen bij de EP's, de tweede bij de albums.
Dan de Harco-Methode (zie onder) erop los laten en ze verschijnen (mijns inziens op de juiste manier) op de afzonderlijke artiestenpagina's.
Harco schreef:
Ik maak een nieuwe artiest aan en die splits ik op de artiestenpagina dan weer op.
Ik maak een nieuwe artiest aan en die splits ik op de artiestenpagina dan weer op.
Kingsnake schreef:
Misschien kan er zelfs een apart kader voor splits worden gemaakt.
Misschien kan er zelfs een apart kader voor splits worden gemaakt.
bennerd schreef:
Is een aparte categorie niet handiger? (Al weet ik niet hoeveel werk dat kost om te programmeren, is n00b).
Is een aparte categorie niet handiger? (Al weet ik niet hoeveel werk dat kost om te programmeren, is n00b).
Ik ook niet, maar alles naderhand corrigeren lijkt me in ieder geval wel een hele hoop werk. Weet ook niet of het per se nodig is zolang iedereen ze op dezelfde manier invoert.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:12 uur
aERodynamIC schreef:
Dat heb ik ook: ik ga niet aan mijn top 10 zitten maar ik vind het wel opvallend dat juist wij dit probleem hebben.
Hier lukt het weer. Heb net een prachtige top 10 aangemaakt.

0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:21 uur
BoordAppel schreef:
Het zit het trouwens met het hoofdletterbeleid? Zoals het op de hoes staat of gewoon je verstand gebruiken?
Het zit het trouwens met het hoofdletterbeleid? Zoals het op de hoes staat of gewoon je verstand gebruiken?
Teunnis schreef:
Hoe zit het met artiesten als tUnE-yArDs, UNKLE en een album als Big Whiskey and the GrooGrux King? Als je het hoofdletterbeleid strict aanhoudt, dan zouden UNKLE en GrooGrux King moeten worden aangepast. Maar ik ben van mening dat je de artiestennamen en albumtitels gewoon zo moet schrijven zoals het op de albumhoes staat of, misschien nog beter, zoals op een officiele site staat.
Hoe zit het met artiesten als tUnE-yArDs, UNKLE en een album als Big Whiskey and the GrooGrux King? Als je het hoofdletterbeleid strict aanhoudt, dan zouden UNKLE en GrooGrux King moeten worden aangepast. Maar ik ben van mening dat je de artiestennamen en albumtitels gewoon zo moet schrijven zoals het op de albumhoes staat of, misschien nog beter, zoals op een officiele site staat.
Het aangehaalde hoofdletterbeleid slaat op de tracklisting, niet op de artiestennamen. Ik denk dus gezond verstand gebruiken.
Bij wijze van steekproef heb ik de drie albums (de laatste Four Tet, Pantha du Prince en The Field) die hier naast me liggen gepakt en op geen enkele van die drie staan worden hoofdletters gebruikt. Terwijl ze op de site wel zo zijn aangeduid. Ik zou over het algemeen gewoon normale spelling aanhouden, tenzij het echt overduidelijk is dat het hoofdlettergebruik standaard bij de bandnaam hoort (zoals bij dEUS bv.).
Lastige kwestie wel dit.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:25 uur
herman schreef:
(quote)
Hier dus nog steeds niet: rotatielijst invoeren is en blijft een onmogelijke kwestie.
Je hebt momenteel geen rotatielijst ingevoerd is en blijftt de mededeling.
Ik heb trouwens alle cookies verwijderd.
0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:26 uur
freddze schreef:
Osiris Apis schreef:
Is er vanaf.
deric raven schreef:
http://www.musicmeter.nl/images/covers/3000/3697.jpg
http://www.musicmeter.nl/images/covers/126000/126876.jpg
Staan er dubbel op
http://www.musicmeter.nl/images/covers/3000/3697.jpg
http://www.musicmeter.nl/images/covers/126000/126876.jpg
Staan er dubbel op
Volgende keer liever directe linkjes trouwens, maakt het iets makkelijker.
Toch bedankt voor het aangeven natuurlijk. 
0
geplaatst: 23 maart 2010, 19:30 uur
0
Kingsnake
geplaatst: 23 maart 2010, 20:57 uur
herman schreef:
Over de splits
bladiebla.....
Over de splits
bladiebla.....
Bedankt voor de aandacht die je er aan wijdt.
Maar echter daarentegen, splits komen hoe dan ook bij de verzamelaars terecht. (hoe je ze ook invoert)
En als ik echt even mag zeuren, dan vind ik dat niet wenselijk.
0
Harco
geplaatst: 23 maart 2010, 22:19 uur
Kingsnake schreef:
Maar echter daarentegen, splits komen hoe dan ook bij de verzamelaars terecht. (hoe je ze ook invoert)
(quote)
Je hebt inderdaad gelijk, zie ik nu. Hoe je ze ook invoert...
0
geplaatst: 23 maart 2010, 22:20 uur
Sandokan-veld schreef:
(quote)
Inmiddels toch maar aangepast (er stond een a-b-c-d-etc. top 10).
0
geplaatst: 24 maart 2010, 00:28 uur
Het valt mij al langer op maar het word steeds structureeler dat ik net na 0.00 uur een paar minuten niet op MuMe kan komen.......
Krijg dan alleen maar een wit scherm en pagina vernieuwen helpt dan ook niet.
Duurt nooit langer dan 4 minuten
Eerst kwam dit probleem sporadisch voor, maar de laatste tijd is het bijna dagelijks.
Krijg dan alleen maar een wit scherm en pagina vernieuwen helpt dan ook niet.
Duurt nooit langer dan 4 minuten
Eerst kwam dit probleem sporadisch voor, maar de laatste tijd is het bijna dagelijks.
0
geplaatst: 24 maart 2010, 00:30 uur
thelion schreef:
Die "reset" tijd is er elke dag en voor iedereen.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 maart 2010, 08:00 uur
Arrie schreef:
Merci. Ik zie dat iemand het inmiddels voor 90% gecorrigeerd heeft, heb zelf de laatste 10% nog maar even gedaan.

0
geplaatst: 24 maart 2010, 12:34 uur
Klopt, is al jaren zo en ik kan het weten 
Net zoals alle lijsten dagelijks worden ge-update rond 3:30 's nachts.

Net zoals alle lijsten dagelijks worden ge-update rond 3:30 's nachts.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.