MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
JonnieBrasco
herman schreef:

Het viel me op dat er zowel albums op de site staan van Small Faces en The Small Faces.

Ik heb het aangepast naar "The Small Faces", als je meer van dit soort verschillen ziet moet je het maar corrigeren! Het is namelijk erg lastig als je zou klikken op "The Small Faces" en je krijgt maar 2 albums te zien, in plaats van 4.
Bij "Smashing Pumpkins" is alles al gelijk zie ik...

E
Jongens. En meisjes. En ikzelf.
Ik snap 't wel, ben zelf werkzaam in/met/door/voor MUZIEK.
The Rolling Stones is VOUT en Rolling Stones CHOET!
Simple as it gets; Small Faces= dus goed, zonder The (overal waar het gewoon kan.)
Gouden leidraad: de Bertus-catalogus, hoewel er soms wel moeilijke band-namen zijn, toegegeven. De nwe van "!!!-louden up
now" vind je dan net even wat makkelijker op titel, nietwaar?
Petje af voor 't iniatief vd site, moet heel wat werk in zitten.

Yak
MuMe doet raar in Firefox. Als ik ergens een bericht heb gepost word ik naar een lege pagina gestuurd. Ook werkt het bladeren door pagina's (zoals hier) niet meer, en wordt een verkeerd aantal pagina's aangegeven. In het voorbeeld: 8 in plaats van 11. Onder IE werkt alles wel goed.

[update] Herstart van zowel Firefox als het hele besturingssysteem helpt niet. En MovieMeter heeft hetzelfde probleem. [/update]

Waarschijnlijk staat je javascript uit? Heb nergens last van.

Yak

Je hebt gelijk.

neo
En Jordy wat is de tussenstad voor de labels?

5742 van de 14494

De "mijn updates" werken nu net als op MovieMeter. Je moet éérst bij een album of topic aangeven dat die in jouw persoonlijke updatespagina moet verschijnen, en dán komt ie pas in dat overzicht te staan.

neo
Heb ik iets gemist ofzo?

neo
Ah heb net even zitten kijken.Maar nu is dus dat vorige systeem weg, wat eigenlijk erg jammer vind.Was wel handig om te kijken bij welke abums ik of iemand anders als laatste had gereageerd.Nu moet ik dus allemaal gaan klikken bij elk album en daar heb ik dus echt geen zin in

http://www.musicmeter.nl/?upda... doet het nog wel, even bookmarken dan maar

Als ik zoek op new fast automatic daffodils, of new fads, krijg ik geen hits (die hadden ze ook niet, maar ik bedoel hier dus zoekresultaten).

Klopt, bekend probleem.

dat bookmarken van die updatepagina werkt bij mij niet Jordy (ook niet bij Moviemeter, maar hier vind ik het een stuk vervelender..)
De lijst met mijn persoonlijke updates blijft leeg...

wat bedoel je "werkt niet"? Wat zie je dan als je bovenstaande link opent??

updates=albumseigen
maar als ik op "mijn albumdiscussies" klik zie ik niet die waar ik ooit of recentelijk een bericht bij heb geplaatst.

Als 't niet kan, dan kan het niet natuurlijk.

manic schreef:
updates=albumseigen

Ik bedoel: wat zie je op je scherm, DAT is dan toch de pagina waar je naar op zoek bent?

als ik op "mijn albumdiscussies" klik zie ik niet die waar ik ooit of recentelijk een bericht bij heb geplaatst.

Omdat de werking van "mijn albumdiscussies" dus is gewijzigd. Via de bovenstaande link kun je de OUDE versie van die pagina nog raadplegen.

Die oude versie zie ik dus niet. Ik versta onder "oude versie" dat ik nog steeds alle berichten zie waar ik zelf ooit een bericht bij heb geplaatst en nu door iemand anders iets is geschreven.
Maar geeft niet, ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp. (of er zijn geen nieuwe berichten natuurlijk

manic schreef:

Ik versta onder "oude versie" dat ik nog steeds alle berichten zie waar ik zelf ooit een bericht bij heb geplaatst en nu door iemand anders iets is geschreven.

Nogmaals, dat is precies wat je ziet via de link die ik gaf.

Jordy,

hetvolgende viel me op. Als ik het venster open heb met het album: Ayreon - The Human Equation en vervolgens op Ayreon click om alle andere titels van Ayreon te zien krijg ik ook een hit op Anthony....???

Die heeft "Ayreon" als alternatieve artiestnaam staan

Goh de site draait al weer een uurtje ofzo MovieMeter geeft nog steeds problemen. Database doet raar.

neo
Ben al blij dat een van de twee werkt

Yak
Jordy schreef:

Database doet raar.

Dan moet je die database een pak slaag geven.
Is er toevallig een user met flink wat webruimte tot zijn beschikking? Kunnen we mooi een MovieMeter-traumacentrum maken voor momenten dat de site offline is.

Edit: Waar blijft MovieMeter toch???

album van Little Steven is tweemaal toegevoegd

deze kan in de /dev/null

Klopt het dat het (nog) niet mogelijk is om op label te zoeken?

Yup. Nog even wachten tot bij de meeste albums uberhaupt een label is ingevoerd.

Oke, wel begrijpelijk, maar toch jammer.

Bij hoeveel % van de albums is er nu een label bijgevoegd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.