De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 12:01 uur
In De Site > Algemeen > Wat is precies de rotatie lijst?:
Hallo allemaal,
ik ben pas eergister aangemeld bij deze site. Kreeg het via een vriend te horen, en het leek me wel leuk om me eens wat meer met muziek te bemoeien.
Maar toen kwam ik iets tegen wat ik niet begreep. Ik heb mijn top10 lijst samengesteld, maar dan blijkt er ook nog een "Rotatielijst" te zijn. Het gaat over actuele dingen, dus is dit een soort lijst die je op dit moment het meeste draait?
Gr,
Q
Hallo allemaal,
ik ben pas eergister aangemeld bij deze site. Kreeg het via een vriend te horen, en het leek me wel leuk om me eens wat meer met muziek te bemoeien.
Maar toen kwam ik iets tegen wat ik niet begreep. Ik heb mijn top10 lijst samengesteld, maar dan blijkt er ook nog een "Rotatielijst" te zijn. Het gaat over actuele dingen, dus is dit een soort lijst die je op dit moment het meeste draait?
Gr,
Q
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 12:27 uur
Is dat echt zulke boeiende informatie, hoeveel berichten er bij een album staan? je kunt daar anders ook de hele album-pagina wel in stoppen, hoef je ook niet meer door te klikken 

0
geplaatst: 16 augustus 2010, 12:30 uur
0
Harco
geplaatst: 16 augustus 2010, 12:30 uur
Dat is het, inderdaad. Alleen hoeven het natuurlijk niet per se actuele albums te zijn.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 17:56 uur
Jordy schreef:
Is dat echt zulke boeiende informatie, hoeveel berichten er bij een album staan?...
Is dat echt zulke boeiende informatie, hoeveel berichten er bij een album staan?...
Voor de mensen die geregeld door een discografie bladeren waar weinig op gestemd is, in de hoop dat er toch bij één album nog een bericht met wat uitleg over de muziek staat.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 17:56 uur
Volgens mij gaat er iets mis met het script van de site. Ik kan iig een heel stuk naar rechts scrollen op elke pagina.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 17:59 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Volgens mij gaat er iets mis met het script van de site. Ik kan iig een heel stuk naar rechts scrollen op elke pagina.
Daar heb ik ook last van. Ik gebruik IE8. Bij Chrome heb ik het weer niet.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 18:09 uur
volgens mij gebruik je IE7
in IE8 gaat het wel goed, zal even wat recente wijzigingen terugdraaien tot ik in IE7 kan testen
in IE8 gaat het wel goed, zal even wat recente wijzigingen terugdraaien tot ik in IE7 kan testen
0
Aquila
geplaatst: 16 augustus 2010, 19:42 uur
Release van het 'thuis'label van David Sylvian, eigen releases, nevenprojecten en andere artiesten staan op drie verschillende manieren op de site.
Als Samadhi
Als Samadhisound
Als Samadhi Sound
De middelste lijkt mij de juiste. Voor dat ik bij al die platen een correctie indien kan een crew lid dit vast veel sneller herstellen.
Als Samadhi
Als Samadhisound
Als Samadhi Sound
De middelste lijkt mij de juiste. Voor dat ik bij al die platen een correctie indien kan een crew lid dit vast veel sneller herstellen.
0
geplaatst: 16 augustus 2010, 21:17 uur
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 00:18 uur
Ik heb ook een bugje gevonden....
wanneer je een stem plaatst voor het album... kun je wel favoriete tracks aanvinken, maar staat eronder nog niet 'selecteer x favoriete tracks'.... dat komt pas als je de pagina verlaat en opnieuw terugkomt..
Hetzelfde andersom als je een stem weghaalt.... dan blijft de regel 'selecteer x favoriete tracks' juist staan..
wanneer je een stem plaatst voor het album... kun je wel favoriete tracks aanvinken, maar staat eronder nog niet 'selecteer x favoriete tracks'.... dat komt pas als je de pagina verlaat en opnieuw terugkomt..
Hetzelfde andersom als je een stem weghaalt.... dan blijft de regel 'selecteer x favoriete tracks' juist staan..
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 15:52 uur
Klopt, viel me ook op, maar vond het te minimaal om het te melden
.
.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 16:09 uur
Birds - Collections of Colonies of Bees (2008)
=
Collections of Colonies of Bees - Birds (2008)
... weet niet welke van de 2 de goede is..
=
Collections of Colonies of Bees - Birds (2008)
... weet niet welke van de 2 de goede is..
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 18:50 uur
Ik weet niet wat er is voorgevallen en wil dus ook zeker ook niemand aanspreken. Toch jammer:
Sheplays uitgeschreven
Sheplays uitgeschreven

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:18 uur
Ze is op vakantie, naar het schijnt ....
Nu weet ik niet waar Het Schijnt ligt..
Nu weet ik niet waar Het Schijnt ligt..
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:46 uur
Ja, ik snap het ook niet echt, zie daar niets staan wat niet door de beugel kan. Sterker nog, zij was degene die zorgde dat het vervelend werd daar.
0
Father McKenzie
geplaatst: 17 augustus 2010, 19:53 uur
Sheplays schreef zich blijkbaar uit. Ik wens haar buiten de site veel plezier en fun in het leven. Misschien amuseerde ze zich hier niet meer, da's altijd mogelijk.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:13 uur
Ik heb het topic Op Vakantie gelezen en zie toch een andere Sheplays reageren dan ik gewend ben , voorzover ik alles goed begrijp.
Misschien dat ze wat moeilijk in haar vel zit momenteel. Dat kan de beste overkomen.
Haar popsmaak bleek moderner dan ik bezit , desondanks hebben we er vroeger een intensieve en hoogst plezierige pm contact op nagehouden. Bedankt daarvoor , Janine !
Misschien dat ze wat moeilijk in haar vel zit momenteel. Dat kan de beste overkomen.
Haar popsmaak bleek moderner dan ik bezit , desondanks hebben we er vroeger een intensieve en hoogst plezierige pm contact op nagehouden. Bedankt daarvoor , Janine !
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:35 uur
Ik weet niet of het al genoemd is, maar is het geen idee om bij ieder album automatisch de optie te plaatsen waar users maximaal 1 album kunnen aanvinken die (in hun optiek) lijkt op het betreffende album? Zodoende ontstaat een lijstje van albums, die op volgorde van meest lijkend, worden weergegeven. Zodoende verbreed je de kennis van users. Vind je bijvoorbeeld de nieuwe van The National top, dan kun je via iets vinden wat in het zelfde straatje ligt en binnen 1-2 klikken kom je wellicht uit op albums waar je normaal gesproken niet zou belanden.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:44 uur
Constateer zojuist dat naast Sheplays ook Sir Spamelot zich vandaag heeft uitgeschreven. Tegen beiden zou ik wil zeggen het gaat jullie goed, en voor Sir Spamelot bij deze bedankt voor de goede bijdragen in het topic Nieuwsplaat de laatste tijd.

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:51 uur
Gerards Dream schreef:
ook Sir Spamelot zich vandaag heeft uitgeschreven.
ook Sir Spamelot zich vandaag heeft uitgeschreven.
Dat verbaast me zeer. Ik heb hier op het forum daartoe geen enkele aanleiding gezien en ook niets per pb vernomen, hoewel we af en toe elkaar wel wat stuurden. Hopelijk gaat alles goed met hem. Hij zal hier gemist worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 20:54 uur
Father McKenzie schreef:
Misschien amuseerde ze zich hier niet meer, da's altijd mogelijk.
Misschien amuseerde ze zich hier niet meer, da's altijd mogelijk.
Daar deed ze in haar laatste bijdrage weinig moeite voor. Als liefhebber van Noorwegen had ze belangstelling kunnen tonen in plaats van minachting. Wat mij betreft komt ze gezellig terug, no offense. Kan ik haar vertellen waar Krakslet ligt
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.