MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
In De Site > Algemeen > Wat is precies de rotatie lijst?:

Hallo allemaal,

ik ben pas eergister aangemeld bij deze site. Kreeg het via een vriend te horen, en het leek me wel leuk om me eens wat meer met muziek te bemoeien.

Maar toen kwam ik iets tegen wat ik niet begreep. Ik heb mijn top10 lijst samengesteld, maar dan blijkt er ook nog een "Rotatielijst" te zijn. Het gaat over actuele dingen, dus is dit een soort lijst die je op dit moment het meeste draait?

Gr,
Q

Is dat echt zulke boeiende informatie, hoeveel berichten er bij een album staan? je kunt daar anders ook de hele album-pagina wel in stoppen, hoef je ook niet meer door te klikken

musicfriek schreef:
Gaat wat mis met de alternatieve titel van deze toevoeging.

gaat op de lijst, bedankt

Syarsor schreef:
In De Site > Algemeen > Wat is precies de rotatie lijst?:

(afbeelding)

Harco
Dat is het, inderdaad. Alleen hoeven het natuurlijk niet per se actuele albums te zijn.

Oke bedankt allemaal

/close topic

Jordy schreef:
Is dat echt zulke boeiende informatie, hoeveel berichten er bij een album staan?...

Voor de mensen die geregeld door een discografie bladeren waar weinig op gestemd is, in de hoop dat er toch bij één album nog een bericht met wat uitleg over de muziek staat.

Volgens mij gaat er iets mis met het script van de site. Ik kan iig een heel stuk naar rechts scrollen op elke pagina.

MJ_DA_MAN schreef:
Volgens mij gaat er iets mis met het script van de site. Ik kan iig een heel stuk naar rechts scrollen op elke pagina.

Daar heb ik ook last van. Ik gebruik IE8. Bij Chrome heb ik het weer niet.

volgens mij gebruik je IE7

in IE8 gaat het wel goed, zal even wat recente wijzigingen terugdraaien tot ik in IE7 kan testen

Is alweer in orde.

Aquila
Release van het 'thuis'label van David Sylvian, eigen releases, nevenprojecten en andere artiesten staan op drie verschillende manieren op de site.

Als Samadhi
Als Samadhisound
Als Samadhi Sound

De middelste lijkt mij de juiste. Voor dat ik bij al die platen een correctie indien kan een crew lid dit vast veel sneller herstellen.

@Aquila: Gefixt in één "pennentrek" via het label-tooltje

Ze staan nu allemaal bij mekaar hier.

Aquila
thnx

Ik heb ook een bugje gevonden....

wanneer je een stem plaatst voor het album... kun je wel favoriete tracks aanvinken, maar staat eronder nog niet 'selecteer x favoriete tracks'.... dat komt pas als je de pagina verlaat en opnieuw terugkomt..

Hetzelfde andersom als je een stem weghaalt.... dan blijft de regel 'selecteer x favoriete tracks' juist staan..

Klopt, viel me ook op, maar vond het te minimaal om het te melden .

Was je naar hoezen aan het zoeken ofzo

sq
Ik weet niet wat er is voorgevallen en wil dus ook zeker ook niemand aanspreken. Toch jammer:

Sheplays uitgeschreven

Ze is op vakantie, naar het schijnt ....
Nu weet ik niet waar Het Schijnt ligt..

Zie het "Op vakantie" topic. Jammer.

Ja, ik snap het ook niet echt, zie daar niets staan wat niet door de beugel kan. Sterker nog, zij was degene die zorgde dat het vervelend werd daar.

Father McKenzie
Sheplays schreef zich blijkbaar uit. Ik wens haar buiten de site veel plezier en fun in het leven. Misschien amuseerde ze zich hier niet meer, da's altijd mogelijk.

Ik heb het topic Op Vakantie gelezen en zie toch een andere Sheplays reageren dan ik gewend ben , voorzover ik alles goed begrijp.
Misschien dat ze wat moeilijk in haar vel zit momenteel. Dat kan de beste overkomen.

Haar popsmaak bleek moderner dan ik bezit , desondanks hebben we er vroeger een intensieve en hoogst plezierige pm contact op nagehouden. Bedankt daarvoor , Janine !

Ik weet niet of het al genoemd is, maar is het geen idee om bij ieder album automatisch de optie te plaatsen waar users maximaal 1 album kunnen aanvinken die (in hun optiek) lijkt op het betreffende album? Zodoende ontstaat een lijstje van albums, die op volgorde van meest lijkend, worden weergegeven. Zodoende verbreed je de kennis van users. Vind je bijvoorbeeld de nieuwe van The National top, dan kun je via iets vinden wat in het zelfde straatje ligt en binnen 1-2 klikken kom je wellicht uit op albums waar je normaal gesproken niet zou belanden.

Constateer zojuist dat naast Sheplays ook Sir Spamelot zich vandaag heeft uitgeschreven. Tegen beiden zou ik wil zeggen het gaat jullie goed, en voor Sir Spamelot bij deze bedankt voor de goede bijdragen in het topic Nieuwsplaat de laatste tijd.

Gerards Dream schreef:
ook Sir Spamelot zich vandaag heeft uitgeschreven.

Dat verbaast me zeer. Ik heb hier op het forum daartoe geen enkele aanleiding gezien en ook niets per pb vernomen, hoewel we af en toe elkaar wel wat stuurden. Hopelijk gaat alles goed met hem. Hij zal hier gemist worden.

dix
Father McKenzie schreef:
Misschien amuseerde ze zich hier niet meer, da's altijd mogelijk.

Daar deed ze in haar laatste bijdrage weinig moeite voor. Als liefhebber van Noorwegen had ze belangstelling kunnen tonen in plaats van minachting. Wat mij betreft komt ze gezellig terug, no offense. Kan ik haar vertellen waar Krakslet ligt .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:03 uur

geplaatst: vandaag om 03:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.