De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 12:00 uur
Ik ben echt heel blij voor je dat 't bij jou wel goed gaat. Maar dat doet er weinig aan af dat andere mensen hier er kennelijk wel last van hebben. Nu tevreden?
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 12:02 uur
Tuurlijk ben ik tevreden, ik heb geen last van die flikkering 

0
geplaatst: 12 augustus 2010, 12:23 uur
Vind het niet zo'n groot probleem, maar ik zie het soms inderdaad ook. Zal er over een paar dagen nog 's in duiken.
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 13:15 uur
Het is ook geen groot probleem. Wel een grotere doorn in het oog dan die 'uitklapplusjes' vind ik. 

0
geplaatst: 12 augustus 2010, 13:40 uur
De zoekfunctie van de site werkt niet op mijn iPhone. Klopt dit of ligt dat aan mijn iPhone/Safari?
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 16:23 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 17:59 uur
Nog een foutje met het popup-systeem... als je iets helemaal onderaan een pagina bekijkt gaat de pop up vreemde dingen doen... de ene keer vershcijnt hij eronder... en dus buiten beeld, en de andere keer erboven (zoals hij zou moeten doen neem ik aan)... zie de volgende 2 screenshots die in exact hetzelfde scherm genomen zijn... (zonder te scrollen tussendoor o.i.d.) (in Chrome)

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 10:43 uur
Jordy schreef:
Vind het niet zo'n groot probleem, maar ik zie het soms inderdaad ook. Zal er over een paar dagen nog 's in duiken.
Geen idee of je er al ingedoken bent of dat het probleem zichzelf heeft opgelost, maar bij mij gebeurt 't nu niet meer

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:17 uur
Niet meer bij het verlaten van een vakje, nog wel als je er gewoon blijft opstaan bij mij. Maar euh, stoort amper hoor.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 11:19 uur
Bij mij ook niet. 
Het venster flikkert nog wel even als je er de cursor in plaatst (inderdaad niet zo storend). Het probleem dat een venster al eens buiten het scherm valt is er ook nog.

Het venster flikkert nog wel even als je er de cursor in plaatst (inderdaad niet zo storend). Het probleem dat een venster al eens buiten het scherm valt is er ook nog.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 13:08 uur
Pearl Jam - Mansfield, Massachusetts - July 11th 2003 (2003)
stond al meer dan 4 jaar op de site:
stond al meer dan 4 jaar op de site:
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 14:45 uur
De volgende 2 lijken me dezelfde.
Sex Pistols - Sexbox1 (2002)
Sex Pistols - Sex Pistols (2002)
Welke van de twee dan de goede is, zou ik dan weer niet weten...
Sex Pistols - Sexbox1 (2002)
Sex Pistols - Sex Pistols (2002)
Welke van de twee dan de goede is, zou ik dan weer niet weten...
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:05 uur
Waarom slaat me hele computer op hol als ik de uitgebreide releaselijsten wil bekijken.

0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:13 uur
Dit album , vandaag toegevoegd, mag er alweer af want het stond er reeds op sinds 2006.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:23 uur
sinterklaas schreef:
Waarom slaat me hele computer op hol als ik de uitgebreide releaselijsten wil bekijken.
Omdat de releaselijsten erg groot zijn... Bij mij lopen ze ook wel eens groot.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:28 uur
@Stephan, Freddze, CHIEP, Jazper en Kronos: de genoemde albums zijn inmiddels verwijderd.
0
pretfrit
geplaatst: 13 augustus 2010, 22:36 uur
pretfrit schreef:
The Sonny Clark Memorial Quartet - Voodoo (1985)
Sonny Clark Memorial Quartet - Voodoo (1985)
The Sonny Clark Memorial Quartet - Voodoo (1985)
Sonny Clark Memorial Quartet - Voodoo (1985)
Ik denk dat dit gemist is.
Album staat 2x op de site
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:00 uur
herman schreef:
@Stephan, Freddze, CHIEP, Jazper en Kronos: de genoemde albums zijn inmiddels verwijderd.
Die van Air staat er gewoon nog dubbel op!
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:22 uur
pretfrit schreef:
Alsnog de tweede toevoeging verwijderd. Bedankt voor het melden.
stephan73 schreef:
Nu niet meer. Stemmers gewaarschuwd en album verwijderd.
0
Hawkhead
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:34 uur
Boudewijn de Groot - Het Land van Maas en Waal (1998) staat er nog steeds dubbel op: Boudewijn de Groot - Het Mooiste Van (2006)
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 08:11 uur
The Pineapple Thief - 3000 Days (2009) wordt niet gevonden als je zoekt op albumtitel '3000 Days'
Om bij Trentemøller te komen, moet je de 'ø' weten, want 'Trentemoller' geeft geen zoekresultaten. Maar albums van Gåte worden wèl gevonden als je 'Gate' intypt.
Om bij Trentemøller te komen, moet je de 'ø' weten, want 'Trentemoller' geeft geen zoekresultaten. Maar albums van Gåte worden wèl gevonden als je 'Gate' intypt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 augustus 2010, 11:26 uur
Kennelijk een beetje ondergesneeuwd tussen alle feedback, klachten en opmerkingen over de nieuwe layout, dien ik de volgende feedback nog maar eens in:
Casartelli schreef:
De Last.fm-tips werken nog niet altijd soepel. Bij Genesis bijvoorbeeld ontbreekt de lijst op dit moment volledig. Lijkt me iets anders dan het gelijknamige-bands-issue dat op de bekende-bugs-lijst staat.
De Last.fm-tips werken nog niet altijd soepel. Bij Genesis bijvoorbeeld ontbreekt de lijst op dit moment volledig. Lijkt me iets anders dan het gelijknamige-bands-issue dat op de bekende-bugs-lijst staat.
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 00:43 uur
Het is idd bekend dat het zoeken en de last.fm tips niet 100% werken.
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 13:28 uur
Gaat wat mis met de alternatieve titel van deze toevoeging.
0
geplaatst: 15 augustus 2010, 15:32 uur
Is The Cry of Love van Jimi Hendrix niet gewoon een verzamel lp? (immers postuum en samengesteld uit voornamelijk leftovers van zijn laatste sessies)
0
Mb.
geplaatst: 16 augustus 2010, 11:42 uur
Ik heb liever de plusjes terug, maar enfin; ik wen wel aan het pop-up systeem. Wat ik wel graag terug wil hebben is dat je kan zien hoeveel reacties een album heeft (dus naast de stemmen). Is het mogelijk dat in de album pop-ups te zetten (misschien naast het aantal stemmen ofzo?). Misschien is dit al gevraagd, dan bij deze mijn excuses. 

0
geplaatst: 16 augustus 2010, 11:57 uur
Ja, dat zou inderdaad wel kunnen... er staat nu ook in die box jouw stem voor dit album is: of je hebt niet op dit album gestemd; maak daar bijv. jouw stem: van (en bij geen stem bijv. jouw stem: geen) en dan kunnen de reacties ook nog op die regel zonder dat de box groter hoeft 
Verder zeker een handig systeem, die pop-ups... ik mis alleen toch wel de hoes/hoezen, met name op mijn profielpagina. En was zo'n plaatje oorspronkelijk niet wat groter naast een album? Volgens mij is er nog genoeg ruimte in de pop-up voor wat meer hoes

Verder zeker een handig systeem, die pop-ups... ik mis alleen toch wel de hoes/hoezen, met name op mijn profielpagina. En was zo'n plaatje oorspronkelijk niet wat groter naast een album? Volgens mij is er nog genoeg ruimte in de pop-up voor wat meer hoes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.