MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Ik ben echt heel blij voor je dat 't bij jou wel goed gaat. Maar dat doet er weinig aan af dat andere mensen hier er kennelijk wel last van hebben. Nu tevreden?

Tuurlijk ben ik tevreden, ik heb geen last van die flikkering

Vind het niet zo'n groot probleem, maar ik zie het soms inderdaad ook. Zal er over een paar dagen nog 's in duiken.

Het is ook geen groot probleem. Wel een grotere doorn in het oog dan die 'uitklapplusjes' vind ik.

De zoekfunctie van de site werkt niet op mijn iPhone. Klopt dit of ligt dat aan mijn iPhone/Safari?

Deze en deze zijn hetzelfde. Die laatste staat vermeld als EP, terwijl het toch echt een album is!

Nog een foutje met het popup-systeem... als je iets helemaal onderaan een pagina bekijkt gaat de pop up vreemde dingen doen... de ene keer vershcijnt hij eronder... en dus buiten beeld, en de andere keer erboven (zoals hij zou moeten doen neem ik aan)... zie de volgende 2 screenshots die in exact hetzelfde scherm genomen zijn... (zonder te scrollen tussendoor o.i.d.) (in Chrome)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jordy schreef:
Vind het niet zo'n groot probleem, maar ik zie het soms inderdaad ook. Zal er over een paar dagen nog 's in duiken.

Geen idee of je er al ingedoken bent of dat het probleem zichzelf heeft opgelost, maar bij mij gebeurt 't nu niet meer

Niet meer bij het verlaten van een vakje, nog wel als je er gewoon blijft opstaan bij mij. Maar euh, stoort amper hoor.

Bij mij ook niet.

Het venster flikkert nog wel even als je er de cursor in plaatst (inderdaad niet zo storend). Het probleem dat een venster al eens buiten het scherm valt is er ook nog.

CHIEP (crew)
Dit is een fanclub-release en deze mag eraf wegens dubbel.

De volgende 2 lijken me dezelfde.

Sex Pistols - Sexbox1 (2002)

Sex Pistols - Sex Pistols (2002)

Welke van de twee dan de goede is, zou ik dan weer niet weten...

Waarom slaat me hele computer op hol als ik de uitgebreide releaselijsten wil bekijken.

Dit album , vandaag toegevoegd, mag er alweer af want het stond er reeds op sinds 2006.

sinterklaas schreef:
Waarom slaat me hele computer op hol als ik de uitgebreide releaselijsten wil bekijken.

Omdat de releaselijsten erg groot zijn... Bij mij lopen ze ook wel eens groot.

@Stephan, Freddze, CHIEP, Jazper en Kronos: de genoemde albums zijn inmiddels verwijderd.

herman schreef:
@Stephan, Freddze, CHIEP, Jazper en Kronos: de genoemde albums zijn inmiddels verwijderd.

Die van Air staat er gewoon nog dubbel op!

pretfrit schreef:
Ik denk dat dit gemist is.

Alsnog de tweede toevoeging verwijderd. Bedankt voor het melden.

stephan73 schreef:
Die van Air staat er gewoon nog dubbel op!

Nu niet meer. Stemmers gewaarschuwd en album verwijderd.

The Pineapple Thief - 3000 Days (2009) wordt niet gevonden als je zoekt op albumtitel '3000 Days'

Om bij Trentemøller te komen, moet je de 'ø' weten, want 'Trentemoller' geeft geen zoekresultaten. Maar albums van Gåte worden wèl gevonden als je 'Gate' intypt.

Casartelli (moderator)
Kennelijk een beetje ondergesneeuwd tussen alle feedback, klachten en opmerkingen over de nieuwe layout, dien ik de volgende feedback nog maar eens in:
Casartelli schreef:
De Last.fm-tips werken nog niet altijd soepel. Bij Genesis bijvoorbeeld ontbreekt de lijst op dit moment volledig. Lijkt me iets anders dan het gelijknamige-bands-issue dat op de bekende-bugs-lijst staat.

Het is idd bekend dat het zoeken en de last.fm tips niet 100% werken.

Gaat wat mis met de alternatieve titel van deze toevoeging.

Is The Cry of Love van Jimi Hendrix niet gewoon een verzamel lp? (immers postuum en samengesteld uit voornamelijk leftovers van zijn laatste sessies)

Mb.
Ik heb liever de plusjes terug, maar enfin; ik wen wel aan het pop-up systeem. Wat ik wel graag terug wil hebben is dat je kan zien hoeveel reacties een album heeft (dus naast de stemmen). Is het mogelijk dat in de album pop-ups te zetten (misschien naast het aantal stemmen ofzo?). Misschien is dit al gevraagd, dan bij deze mijn excuses.

Ja, dat zou inderdaad wel kunnen... er staat nu ook in die box jouw stem voor dit album is: of je hebt niet op dit album gestemd; maak daar bijv. jouw stem: van (en bij geen stem bijv. jouw stem: geen) en dan kunnen de reacties ook nog op die regel zonder dat de box groter hoeft

Verder zeker een handig systeem, die pop-ups... ik mis alleen toch wel de hoes/hoezen, met name op mijn profielpagina. En was zo'n plaatje oorspronkelijk niet wat groter naast een album? Volgens mij is er nog genoeg ruimte in de pop-up voor wat meer hoes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:49 uur

geplaatst: vandaag om 15:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.