De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:02 uur
Kronos schreef:
Dat verbaast me zeer. Ik heb hier op het forum daartoe geen enkele aanleiding gezien en ook niets per pb vernomen, hoewel we af en toe elkaar wel wat stuurden. Hopelijk gaat alles goed met hem. Hij zal hier gemist worden.
En zijn bijdragen in het moppentopic (quote)
Dat verbaast me zeer. Ik heb hier op het forum daartoe geen enkele aanleiding gezien en ook niets per pb vernomen, hoewel we af en toe elkaar wel wat stuurden. Hopelijk gaat alles goed met hem. Hij zal hier gemist worden.

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:04 uur
Sir Spamalot. 
Ik vermoed dat zijn uitschrijving heeft te maken met het ontsporen van het 'Just a Joke' topic twee dagen terug, waar hij een grote en positieve inbreng had. Daar kwam een zeer grove 'grap' over kanker voorbij en dat viel bij hem behoorlijk verkeerd. Degene die daar aan het rellen waren, zijn dezelfde avond nog geband, maar toch is het bijzonder spijtig dat sommige mensen de lol die andere mensen aan een site of specifiek topic hebben zo weten te vergallen.
Geen leuke dag zo met twee zeer actieve users die het voor gezien houden.

Ik vermoed dat zijn uitschrijving heeft te maken met het ontsporen van het 'Just a Joke' topic twee dagen terug, waar hij een grote en positieve inbreng had. Daar kwam een zeer grove 'grap' over kanker voorbij en dat viel bij hem behoorlijk verkeerd. Degene die daar aan het rellen waren, zijn dezelfde avond nog geband, maar toch is het bijzonder spijtig dat sommige mensen de lol die andere mensen aan een site of specifiek topic hebben zo weten te vergallen.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:15 uur
Rare dag wordt het zo. Sir Spamalot was zo'n beetje de enige echt leuke user in het grappentopic en met Sheplays (en Graf nota bene) zou ik nog eens een avondje naar Ella Fitzgerald gaan luisteren (met uitzicht op meer...). Jammer hoor 

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:18 uur
Jammer dat Sir Spamalot is uitgeschreven, altijd met veel plezier gelezen naar zijn berichten en zijn moppen waren de leukste in het Joke-topic, jammer genoeg wisten sommige de grens tussen grappig en kwetsen niet.
Echt jammer!
Dit is het eerste wat ik vandaag lees op Musicmeter: Niet echt een goed begin!
Echt jammer!
Dit is het eerste wat ik vandaag lees op Musicmeter: Niet echt een goed begin!
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:23 uur
The Scientist schreef:
Ik heb ook een bugje gevonden....
wanneer je een stem plaatst voor het album... kun je wel favoriete tracks aanvinken, maar staat eronder nog niet 'selecteer x favoriete tracks'.... dat komt pas als je de pagina verlaat en opnieuw terugkomt..
Hetzelfde andersom als je een stem weghaalt.... dan blijft de regel 'selecteer x favoriete tracks' juist staan..
Ik heb ook een bugje gevonden....
wanneer je een stem plaatst voor het album... kun je wel favoriete tracks aanvinken, maar staat eronder nog niet 'selecteer x favoriete tracks'.... dat komt pas als je de pagina verlaat en opnieuw terugkomt..
Hetzelfde andersom als je een stem weghaalt.... dan blijft de regel 'selecteer x favoriete tracks' juist staan..
Gaat hier (in Google Chrome) wel goed.
Jammer van Sir Spamalot en Sheplays inderdaad: 2 aangename users.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:23 uur
herman schreef:
Sir Spamalot.
Sir Spamalot.

Eerlijk gezegd, als dat al de reden is om weg te blijven kan je sowieso beter van het internet blijven..
In het dagelijkse leven gebeuren ook minder fraaie dingen maar dat is toch geen reden om opgesloten te zitten met de gordijnen dicht?
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:24 uur
Inderdaad jammer dat twee vaste waarden op de site gestopt zijn. Sir was, met de avatar van zijn beste maat, altijd een positieve aanwezigheid. Sheplays kwam ik minder vaak tegen in de topics die ik bezoek, maar ik wens ze in ieder geval beide het beste.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:28 uur
FlyLo schreef:
Eerlijk gezegd, als dat al de reden is om weg te blijven kan je sowieso beter van het internet blijven..
In het dagelijkse leven gebeuren ook minder fraaie dingen maar dat is toch geen reden om opgesloten te zitten met de gordijnen dicht?
Kan me die mening indenken, maar waarom je op internet als een malloot gedragen, terwijl je in het dagelijkse leven je wel gewoon normaal gedraagt. Snap niet waarom sommige (ex-)users zo nodig moeten zieken... Het zal wel verveling zijn.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:33 uur
Noem het forumfundamentalisme. Op het internet kunnen ze (in hun optiek) de dienst uitmaken, de alwetende monarchist uithangen die geen tegenspraak duld. Vanuit een ivoren toren vertellen hoe het moet en uiteraard zo ongenuanceerd mogelijk. Die kwaal is niet uit te roeien.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 21:34 uur
Zou jammer zijn als dat de rede is van Sir Spamalot om zich hier af te melden. Al zal hij daar vast wel zijn redenen voor hebben. Heb niks over het Just A Joke topic mee gekregen...
Las altijd met plezier zijn belevenis over een album dat hij geluisterd had. Hij kan dat namelijk heel goed verwoorden (veel beter dan mij).
Las altijd met plezier zijn belevenis over een album dat hij geluisterd had. Hij kan dat namelijk heel goed verwoorden (veel beter dan mij).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:05 uur
Spijtige ontwikkelingen weer, zowel Sir Spamalot als Sheplays. FlyLo heeft wel een beetje gelijk: dat er mensen zijn die in het dagelijks leven heel 'normaal' zijn en zich op internet aan allerlei vuilspuiterij te buiten gaan, is treurig genoeg, maar ook een gegeven. Daarvoor hebben we toch gewoon rapporteerknoppen en een behoorlijk bereikbaar moderatieteam. Elke positieve user die op een kwaad moment de uitschrijfknop eerder weet te vinden dan een van die andere opties, is er een te veel...
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:31 uur
Jammer inderdaad, Sir heeft een goede bijdrage geleverd aan de site.
(Over Sheplays kan ik niet echt spreken, want ik ken haar nauwelijks)
(Over Sheplays kan ik niet echt spreken, want ik ken haar nauwelijks)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:36 uur
Is zeker jammer, lijkt me toch een prima sfeer hier,
Sheplays was ook een van de weinige vrouwen hier, en met een prima smaak van muziek ook nog
Jammer van beide Spamalot kende ik dan weer niet.
Je weet echter toch niet wat nu exact de reden is van vertrek, vanmorgen nog wel op vakantie topic gelezen maar dat kan geen reden zijn geweest, misschien wel de bekende druppel ?

Sheplays was ook een van de weinige vrouwen hier, en met een prima smaak van muziek ook nog

Jammer van beide Spamalot kende ik dan weer niet.
Je weet echter toch niet wat nu exact de reden is van vertrek, vanmorgen nog wel op vakantie topic gelezen maar dat kan geen reden zijn geweest, misschien wel de bekende druppel ?

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:48 uur
bloempje24 schreef:
Noem het forumfundamentalisme....
Noem het forumfundamentalisme....
... maar daar hebben de vertrekkers ook last van. Waarom gaan users toch altijd met een spreekwoordelijke klap met de deur het forum af ? Als je het niet meer naar je zin hebt en je wilt je uitschrijven, dan kun je natuurlijk ook een uitschrijftopic voor een avond open om iedereen op een leuke manier gedag te zeggen. Kwestie van stijl.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:53 uur
dix schreef:
... maar daar hebben de vertrekkers ook last van. Waarom gaan users toch altijd met een spreekwoordelijke klap met de deur het forum af ? Als je het niet meer naar je zin hebt en je wilt je uitschrijven, dan kun je natuurlijk ook een uitschrijftopic voor een avond open om iedereen op een leuke manier gedag te zeggen. Kwestie van stijl.
(quote)
Waarschijnlijk omdat het een impuls is en dat gaat zelden op een rationele manier. Na een tijdje zal het bij een groot gedeelte van de vertrokken users weer gaan 'kriebelen' en dan is het te hopen dat de lol van het forum het wint van de trots.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 23:12 uur
oei, na Sheplays nu dus ook ineens de Sir weg; om de erg fraaie nickname zal hij het in ieder geval niet gedaan hebben...
Was het echt zo erg in het Just a Joke-topic? Als dit inderdaad de aanleiding was en hij vandaag (twee dagen daarna dus) besloot zich uit te schrijven, vrees ik dat we hem ook niet meer gaan zien
Was het echt zo erg in het Just a Joke-topic? Als dit inderdaad de aanleiding was en hij vandaag (twee dagen daarna dus) besloot zich uit te schrijven, vrees ik dat we hem ook niet meer gaan zien

0
geplaatst: 17 augustus 2010, 23:20 uur
Ja, er waren zelfs regelmatige posters (in dat topic) die riepen/pm'den dat het Just a Joke-topic wel dicht mocht.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 23:38 uur
Erg jammer van Sir Spamalot en Sheplays.
Mijn vroege zondagochtenden kenden, tot afgelopen zondag dus, altijd de geruststellende constatering dat van de vijf aanwezige users er sowieso altijd één nog vroeger was: Sir Spamalot. Hij liet ook direct weten wat hij als eerste opzette, ook dat was altijd een geruststellende gedachte.
Ik heb niet gevolgd wat er is gezegd of geschreven maar het moet naar mijn idee toch fors zijn geweest, mocht Sir Spamalot naar aanleiding daarvan zich hebbn uitgeschreven. Merkwaardig dat er blijkbaar topics kunnen bestaan die een reden kunnen zijn tot het stoppen met musicmeter met onmiddelijk ingang.
Mijn vroege zondagochtenden kenden, tot afgelopen zondag dus, altijd de geruststellende constatering dat van de vijf aanwezige users er sowieso altijd één nog vroeger was: Sir Spamalot. Hij liet ook direct weten wat hij als eerste opzette, ook dat was altijd een geruststellende gedachte.
Ik heb niet gevolgd wat er is gezegd of geschreven maar het moet naar mijn idee toch fors zijn geweest, mocht Sir Spamalot naar aanleiding daarvan zich hebbn uitgeschreven. Merkwaardig dat er blijkbaar topics kunnen bestaan die een reden kunnen zijn tot het stoppen met musicmeter met onmiddelijk ingang.

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 00:49 uur
Groot gemis op de site.
Waren beide op een mooie manier actief hier.
Blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd.
Waren beide op een mooie manier actief hier.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 00:52 uur
sorry voor mij pessimisme hoor... heb ik volgens mij gekweekt toen ik mod was.... maar hoelang zou het duren voor ze zich opnieuw inschrijven?
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 00:54 uur
deric raven schreef:
Da's volgens mij onzin.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 01:10 uur
Je moet dan de zin er boven wel mee quoten.
Maar op deze manier kun je hem ook lezen, had ik nog niet aan gedacht.
Maar op deze manier kun je hem ook lezen, had ik nog niet aan gedacht.
0
Father McKenzie
geplaatst: 18 augustus 2010, 05:11 uur
Sir Spamalot of Luc van de zee, mocht ik op een Meeting in Breda een beetje leren kennen. Was een erg aardige relaxte kerel. Een liefhebber en ik denk ook wel een kenner van Metal, een genre dat mij niet aanspreekt, maar desondanks het feit dat ik hààst geen muzikale raakpunten met hem had, kon ik héél goed met hem opschieten en stuurden we wel eens PM berichten naar elkaar;
Erg jammer dus, puur op menselijk vlak, dat een fijn mens hier wegging;
het ga je goed, Luc!
en tot in een ander leven, of buiten het internet om, uiteraard!
Erg jammer dus, puur op menselijk vlak, dat een fijn mens hier wegging;
het ga je goed, Luc!
en tot in een ander leven, of buiten het internet om, uiteraard!
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 08:13 uur
musician schreef:
Vond ik ook altijd fijn!!!

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 09:57 uur
The Scientist schreef:
sorry voor mij pessimisme hoor... heb ik volgens mij gekweekt toen ik mod was.... maar hoelang zou het duren voor ze zich opnieuw inschrijven?
De meeste emotioneel instabiele mensen zie je binnen een maand of twee weer terug. Al dan niet onder een andere naam.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 10:21 uur
BoordAppel schreef:
De meeste emotioneel instabiele mensen zie je binnen een maand of twee weer terug. Al dan niet onder een andere naam.
(quote)
U studeerd voor amateur psycholoog?
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 10:28 uur
Daar hoef je niet eens amateurpsycholoog voor te zijn. Gewoon wat ervaring op Movie-, Game- en MusicMeter is voldoende.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 10:32 uur
En u doet/hebt vast geen letterenstudie (als achtergrond)!
Gehoor geven aan een impuls is heel menselijk en een button aanklikken ook. Daar hoef je geen psycholoog voor te zijn; begrip volstaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.