MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dat snap ik, voor een deel heb je ook wel gelijk maar om iedereen die na een aantal maanden zich weer opgeeft gelijk "emotioneel instabiele mensen " te noemen gaat mij echter wat ver.

Het lijkt me net een verlangen naar stabiliteit dat ze weer naar hun oude gewoontes willen terugkeren.

vigil schreef:
dat snap ik, voor een deel heb je ook wel gelijk maar om iedereen die na een aantal maanden zich weer opgeeft gelijk "emotioneel instabiele mensen " te noemen gaat mij echter wat ver.

De stabiele mensen schrijven zich veel eerder weer in

Studeerd i.p.v. Studeert wordt echt spelfout genoemd.

I know, bijdeze mijn nederige excuses.

Maakt zoiets mij dan stabiel?

Neen, eerder verslaafd

Ik zou eerder "lui" zeggen.

Velen die hier wat langer vertoeven hebben die momenten gehad dat je denkt; 'bekijk het allemaal maar, ik schrijf me uit'.
En een aantal, die dat deden, hebben zich inderdaad ,soms zelfs al heel snel, daarna weer ingeschreven.

Aan de ene kant hoop ik dat Sir Spamalot en vooral Janine ook op hun schreden terug keren.
Ze hadden beiden een zeer welkome bijdrage hier.

Maar ik wil ze ook serieus nemen, dus kan ik niet anders zeggen dan dat ik het zeer, zeer betreur dat ze meenden die beslissing te moeten nemen.

Jammer dat Sir Spamalot zich heeft uitgeschreven. Ik las zijn meningen graag. Altijd wat zinnigs te melden, en de albums die hij leuk vond, vielen bij mij ook veelal in goede aarde.

Ik hoop dat hij snel weer terugkomt.

Is er op musicmeter ook ergens ruimte om eigen muziek te laten horen?

linkje plaatsen?

Sir weg .

sq
Geen heavy rock hoesjes meer op zondag 7u s ochends

Een waar gemis voor deze site dat Sir zich heeft uitgeschreven. Voorlopig geen 'de vuist in de lucht' en een beleefde 'Goedemorgen' van Sir. Altijd leuke zinvolle toevoegingen bij de hardrock/metal albums, al kwamen we elkaar steeds minder tegen.

Het beste!

Waar is Deep Purple gebleven? De artiestenpagina is pleiten.

edit: Massive system failure, niemand heeft ooit een album uitgebracht en doet louter aan gastoptredens.

GarnalenPeller schreef:
Massive system failure, alle artiestenpagina's zijn verdwenen.

Inderdaad. De discussies en ook bij de discografieën is het mis.

Ik zie het ook. Da's niet best.

Maar ik neem aan dat het wel weer recht gezet kan worden.

nou vooruit dan maar

Jordy schreef:
nou vooruit dan maar

Was dat een grapje ofzo?

Jordy schreef:
nou vooruit dan maar

Toch nog niet helemaal opgelost, blijkbaar, want van deze artiest horen er een hele hoop albums op de site te staan.

Nu is te zien dat er maar 1 album is, maar dit zou er o.a. ook één moeten zijn. Artiestennaam is echter foetsie.

/Edit: Een aantal ervan zijn terug te vinden als ik 'portion control' intik in de zoekfunctie, maar een hele hoop waaronder dit dan weer niet. het gaat om tussen de 10 en de 15 albums in het totaal als ik het goed heb.

freddze schreef:
Een aantal ervan zijn terug te vinden als ik 'portion control' intik in de zoekfunctie, maar een hele hoop waaronder dit dan weer niet..

Ik denk dat dit probleempje niet gerelateerd is aan het foutje van net. Hopelijk is dit het enige geval? de albums zullen even gecorrigeerd moeten worden zodat de artiestennaam er weer bij staat

Gallow
Ik heb het helaas ook

Kill_illuminati schreef:
Waar is Deep Purple gebleven?

Die heeft zich na een uit de hand gelopen discussie met Led Zeppelin uitgeschreven.

Gallow schreef:
Ik heb het helaas ook

wat?

Gallow
Oh verkeerd gelezen, ik dacht dat je je afvroeg of dit alleen bij Fredze het geval was.

oh ok

deric raven schreef:
(quote)

Die heeft zich na een uit de hand gelopen discussie met Led Zeppelin uitgeschreven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.