MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Jordy schreef:
Ik denk dat dit probleempje niet gerelateerd is aan het foutje van net. Hopelijk is dit het enige geval? de albums zullen even gecorrigeerd moeten worden zodat de artiestennaam er weer bij staat

In de vooravond stond het nog allemaal goed bij Portion Control, maar net op het moment van de 'troubles' was ik tracktijden aan het toevoegen bij dat enige album van Portion Control dat er nu nog staat. Misschien heeft het daarmee te maken? Ik probeer te achterhalen welke albums het zijn en ze handmatig te herstellen dan...

Animal Collective - Spirit They're Gone, Spirit They've Vanished / Danse Manatee (2003)

mag eraf... zijn de eerste 2 albums van enkele losse leden (a la A Nice Pair)

Is er vanaf, bedankt voor het melden.

The Scientist schreef:
Birds - Collections of Colonies of Bees (2008)

=

Collections of Colonies of Bees - Birds (2008)

... weet niet welke van de 2 de goede is..

Is er ook vanaf. De tweede was de goede.

The Scientist schreef:
Animal Collective - Spirit They're Gone, Spirit They've Vanished / Danse Manatee (2003)

mag eraf... zijn de eerste 2 albums van enkele losse leden (a la A Nice Pair)

En die is er ook vanaf.

Nog even een vraagje; Ik weet dat het op MoMe is ontspoord, maar kunnen we hier niet een poging wagen om een Afscheid! topic tot stand te zetten? Als die bestond, hadden Sheplays en Sir misschien kunnen uitleggen waarom ze zich hebben uitgeschreven en konden we ze nog het beste wensen.

i.Ron S. schreef:

http://www.musicmeter.nl/al...
en

http://www.musicmeter.nl/al...
zijn dezelfde albums.

Is al een tijdje geleden maar met al die ontwikkelingen gemist geloof ik.

hoi123 schreef:
Nog even een vraagje; Ik weet dat het op MoMe is ontspoord, maar kunnen we hier niet een poging wagen om een Afscheid! topic tot stand te zetten? Als die bestond, hadden Sheplays en Sir misschien kunnen uitleggen waarom ze zich hebben uitgeschreven en konden we ze nog het beste wensen.

Als je jezelf gaat uitschrijven omdat je op 1 of andere manier teleurgesteld bent heb je volgens mij weinig behoefte om op zo'n topic een uitleg te doen. En indien wel, waartoe leidt dat?

In het verleden hebben mensen wel eens gedag gezegd in het "ik heb iets mee te delen..."-topic, dat lijkt me er eigenlijk een prima plek voor.

Ik heb ook achter de schermen al aangegeven geen behoefte te hebben aan dat soort topics.
En wat herman zegt.

Ataloona schreef:
ik heb het gevoel dat het hier gaat escaleren, laten we nu maar hiermee kappen voordat dit een strijd tussen jong en oud word

Een hele rits berichten verwijderd. Het is nu wel duidelijk hoe men hier over elkaar denkt. De rest kan via PM.

Volgens mij gaat het helemaal niet tussen jong en oud, maar tussen mensen die respect voor elkaar hebben en die, die dat niet hebben en deze site misbruiken voor misplaatste grappen en opmerkingen

Ik denk niet dat het hier helemaal goed gaat:

(afbeelding)

Haha, op alle metersites alleen nog maar boeken
Dat wordt lezen!

Ik vind het redelijk vervelend dat de pop-up met gebruiker-info ook te zien is bij iedere letter & cijfer van het stemmen- en toevoegingenoverzicht.

daar moet ie inderdaad weg, gaat op de lijst

dix
Wie is toch die Maria Callas ? Bij de banners adverteert bol.com steeds voor haar CD, maar op de site vind ik niets over deze artieste.

Volgens Wikipedia één van de beroemdste operazangeressen van na de tweede wereldoorlog. Had ook nooit van haar gehoord, maargoed, mijn kennis van opera gaat dan ook niet bepaald ver.

dix schreef:
Wie is toch die Maria Callas ? Bij de banners adverteert bol.com steeds voor haar CD, maar op de site vind ik niets over deze artieste.

Informatie oogziekten
Uitgebreide beeldinformatie over oogaandoeningen en behandelingen

Dit heb ik, lijkt me ook niet echt toepasselijk..

Mb.
bennerd schreef:
(quote)

Voor de mensen die geregeld door een discografie bladeren waar weinig op gestemd is, in de hoop dat er toch bij één album nog een bericht met wat uitleg over de muziek staat.

Nog even een late reactie op je opmerking Jordy, maar wat bennerd zegt is precies wat ik wilde aanhalen. Ik, als vage Hip-Hop liefhebber, kom vaak langs artiesten met bijv. 5 a 6 albums waar soms niet eens op gestemd is, of maar enkele stemmen, en dan hoop ik altijd een uitgebreide reactie van een mede vage Hip-Hop liefhebber te vinden (sowieso zeggen reacties me meer dan stemmen). Dat ging prima door de plusjes te klikken, maar nu zou ik dus elk van deze albums moeten bekijken op de aparte pagina's voor een reactie. Met slome computers is dat helaas een moeite die niet altijd wordt beloond.

dix
Arrie schreef:
Volgens Wikipedia één van de beroemdste operazangeressen van na de tweede wereldoorlog. Had ook nooit van haar gehoord, maargoed, mijn kennis van opera gaat dan ook niet bepaald ver.

Ze valt onder het 'klassiek' embargo op musicmeter. Dat embargo is zo af en toe punt van discussie onder users ( niet onder crew lijkt het ). Curieus dat ze wel in ads opduikt.

Arrie schreef:
Had ook nooit van haar gehoord

Daar zou ik dan maar snel verandering in brengen!

dix schreef:
(quote)

Ze valt onder het 'klassiek' embargo op musicmeter. Dat embargo is zo af en toe punt van discussie onder users ( niet onder crew lijkt het ). Curieus dat ze wel in ads opduikt.

Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jij haar naam ergens op een zoekmachine (of bij bol zelf?) hebt ingetypt. Zo werkt dat tegenwoordig met advertenties.

aERodynamIC schreef:

Daar zou ik dan maar snel verandering in brengen!

Dank voor de tip, zal het onthouden.

dix
platedraaier schreef:
Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat jij haar naam ergens op een zoekmachine (of bij bol zelf?) hebt ingetypt. Zo werkt dat tegenwoordig met advertenties.

Fijn is dat. Ik zit hier met m'n vriendin op de bank en de datingsites en dames met een maatje meer schieten steeds rechts door het beeld. Die zal dan wel denken.

dix schreef:
(quote)

Fijn is dat. Ik zit hier met m'n vriendin op de bank en de datingsites en dames met een maatje meer schieten steeds rechts door het beeld. Die zal dan wel denken.

Waarom denk je dat zo'n ding een PERSONAL Computer heet?

Een van de buzz-words van deze laatste tijd is dan weer social software, daar zie ik die maatjes van jou dan weer niet zo in passen, tenzij jij - uiteraard - een echte boezemvriend bent.

lambf
Ik moet zegen dat ik de recente verandering waarbij je pop-overs krijgt door op een naam / albumtitel te gaan staan niet helemaal geslaagd vind.

aslan (crew)
volledige discografiën van bands bekijken lukt niet meer (Safari / Firefox)

Discussie pagina's van de groepen werken hier ook niet (Firefox). Er komt gewoon "Er zijn bij deze artiest nog geen berichten geplaatst" te staan, hoewel dit zeker niet het geval is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:42 uur

geplaatst: vandaag om 14:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.