MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
tangmaster
Ik weet niet wat er allemaal verandert wordt, maar als ik bij een track meer dan 4 gast artiesten toevoeg verdwijnt de verstuur knop, het lijkt erop dat de pagina's korter zijn. En wat mij betreft vindt ik de pop-ups zeker geen verbetering.

bedankt voor het melden

't Is weer voorbij. Nounou, een vreemde MuMe ervaring, ineens kreeg ik witte pagina's met vreemde code op, en toen was het terug normaal.

Hier krijg ik ook iets vreemd, een witte pagina met alle smileys en zo:
Lorn - None an Island (2010)

freddze schreef:
Hier krijg ik ook iets vreemd, een witte pagina met alle smileys en zo:
Lorn - None an Island (2010)

Dat schijnt bij de meeste (zo niet alle) albums uit 2010 zo te zijn op het moment merk ik....

ook opgelost

Is je misschien ook bekend, maar hier gaat iets mis met de releasedatum. Er staat '17 janu' [breekt zelfs af], terwijl er 17 augustus 2010 werd ingevuld.

aslan (crew)
alle releasedata zijn herleid tot 'janu'

ook opgelost

sorry dat jullie even het testwerk moeten doen waar ik zelf geen zin in had als je nog ergens iets raars ziet...

Bij Straight Outta Compton staat geen N.W.A. meer.

Bij mij wel... misschien ook al opgelost inmiddels.

zal het even corrigeren, als het nog bij andere albums verdwenen is kan het even via een normale correctie teruggezet worden

Als nieuw lid probeer ik Mijn top 10 naar Mijn albums te kopiëren, maar hoe hard ik ook op de OK knop ram: Mijn albums blijft leeg.

Harco
http://img838.imageshack.us/img838/7117/musicmeter.png (let niet op mijn momenteel illegale Windows).

Bij het toevoegen van Keylo - Giving Up the Funk. Weet niet of er nu iets vreemds met mijn toevoeging gebeurd is. Albumcover en opmerking voor moderators verliepen wel goed.

The Oath
(knip)

Hier loopt iets mis...

The Oath
Harco schreef:
http://img838.imageshack.us/img838/7117/musicmeter.png (let niet op mijn momenteel illegale Windows).

Bij het toevoegen van Keylo - Giving Up the Funk. Weet niet of er nu iets vreemds met mijn toevoeging gebeurd is. Albumcover en opmerking voor moderators verliepen wel goed.

Je heb hetzelfde voor als ik

Had ik net ook (iedereen denk ik), maar is al weg.

Harco
Ah, ik had het alleen bij dat scherm (maar daar ben ik dan ook een minuut of twee opgebleven).

Harco schreef:

Waarom heb je scrobblen uitstaan?

ik heb de afbeelding even verwijderd omdat niet iedereen die foutmelding hoeft te zien

ik vind het heel fijn en nuttig dat er fouten worden gemeld, maar misschien is het verstandig om de volgende keer even een minuut te wachten of het blijvend is, ik was gewoon even ergens mee bezig

Niemand MSN't met Harco . Arme jongen.

Harco
Jordy schreef:
ik heb de afbeelding even verwijderd omdat niet iedereen die foutmelding hoeft te zien

ik vind het heel fijn en nuttig dat er fouten worden gemeld, maar misschien is het verstandig om de volgende keer even een minuut te wachten of het blijvend is, ik was gewoon even ergens mee bezig

Ik dacht dat het het misschien een foutmelding was bij het album dat ik probeerde toe te voegen. Wist ik veel dat de hele site er last van had.

Harco
Arrie schreef:
(quote)

Waarom heb je scrobblen uitstaan?

Ik scrobble alleen maar (door mij) fatsoenlijk getagde dingen, en aangezien ik nogal lui ben, heb ik vrij weinig getagd.

In de verjaardagskalender wordt elke maand als januari weergegeven.

Ik mis op de MusicMeterWiki een omschrijving van de functie Meningen.

Hoe kan een album dat al meer dan twee maanden op de site staat nog een keer worden toegevoegd en zelfs worden goedgekeurd?

Meer failure dan succes lijkt me zo.

CHIEP (crew)
Zoals al vaker werd gezegd: het is aan de toevoeger om na te gaan of hij geen waarschuwing krijgt op de tweede toevoegpagina en/of op voorhand al de zoekfunctie te gebruiken.

Precies: daarbij weten wij als er iets toegevoegd wordt ook niet uit ons hoofd of het album al tussen de 201.381 op de site staat.
Heel soms weet ik het wel maar dat komt niet vaak voor uiteraard

Daarbij kunnen ook toevoegers er niet altijd wat aan doen: een & of and kan al verschil maken. Spaties ook.
Maar het is en blijft een kwestie van even opletten wat je toevoegt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.