De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
tangmaster
geplaatst: 22 augustus 2010, 13:31 uur
Ik weet niet wat er allemaal verandert wordt, maar als ik bij een track meer dan 4 gast artiesten toevoeg verdwijnt de verstuur knop, het lijkt erop dat de pagina's korter zijn. En wat mij betreft vindt ik de pop-ups zeker geen verbetering.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 13:31 uur
't Is weer voorbij. Nounou, een vreemde MuMe ervaring, ineens kreeg ik witte pagina's met vreemde code op, en toen was het terug normaal.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 14:05 uur
Hier krijg ik ook iets vreemd, een witte pagina met alle smileys en zo:
Lorn - None an Island (2010)
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 14:08 uur
freddze schreef:
Dat schijnt bij de meeste (zo niet alle) albums uit 2010 zo te zijn op het moment merk ik....
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 14:35 uur
Is je misschien ook bekend, maar hier gaat iets mis met de releasedatum. Er staat '17 janu' [breekt zelfs af], terwijl er 17 augustus 2010 werd ingevuld.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 14:41 uur
ook opgelost
sorry dat jullie even het testwerk moeten doen waar ik zelf geen zin in had
als je nog ergens iets raars ziet...
sorry dat jullie even het testwerk moeten doen waar ik zelf geen zin in had
als je nog ergens iets raars ziet...
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 17:58 uur
zal het even corrigeren, als het nog bij andere albums verdwenen is kan het even via een normale correctie teruggezet worden
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 13:47 uur
Als nieuw lid probeer ik Mijn top 10 naar Mijn albums te kopiëren, maar hoe hard ik ook op de OK knop ram: Mijn albums blijft leeg.
0
Harco
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:07 uur
http://img838.imageshack.us/img838/7117/musicmeter.png (let niet op mijn momenteel illegale Windows). 
Bij het toevoegen van Keylo - Giving Up the Funk. Weet niet of er nu iets vreemds met mijn toevoeging gebeurd is. Albumcover en opmerking voor moderators verliepen wel goed.

Bij het toevoegen van Keylo - Giving Up the Funk. Weet niet of er nu iets vreemds met mijn toevoeging gebeurd is. Albumcover en opmerking voor moderators verliepen wel goed.
0
The Oath
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:11 uur
Harco schreef:
http://img838.imageshack.us/img838/7117/musicmeter.png (let niet op mijn momenteel illegale Windows).

Je heb hetzelfde voor als ik
0
Harco
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:13 uur
Ah, ik had het alleen bij dat scherm (maar daar ben ik dan ook een minuut of twee opgebleven).
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:17 uur
Harco schreef:
Waarom heb je scrobblen uitstaan?

0
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:19 uur
ik heb de afbeelding even verwijderd omdat niet iedereen die foutmelding hoeft te zien
ik vind het heel fijn en nuttig dat er fouten worden gemeld, maar misschien is het verstandig om de volgende keer even een minuut te wachten of het blijvend is, ik was gewoon even ergens mee bezig
ik vind het heel fijn en nuttig dat er fouten worden gemeld, maar misschien is het verstandig om de volgende keer even een minuut te wachten of het blijvend is, ik was gewoon even ergens mee bezig
0
Harco
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:23 uur
Jordy schreef:
ik heb de afbeelding even verwijderd omdat niet iedereen die foutmelding hoeft te zien
Ik dacht dat het het misschien een foutmelding was bij het album dat ik probeerde toe te voegen. Wist ik veel dat de hele site er last van had.
0
Harco
geplaatst: 24 augustus 2010, 19:24 uur
Arrie schreef:
(quote)
Ik scrobble alleen maar (door mij) fatsoenlijk getagde dingen, en aangezien ik nogal lui ben, heb ik vrij weinig getagd.

0
geplaatst: 24 augustus 2010, 21:16 uur
In de verjaardagskalender wordt elke maand als januari weergegeven.
0
geplaatst: 24 augustus 2010, 21:35 uur
Ik mis op de MusicMeterWiki een omschrijving van de functie Meningen.
0
geplaatst: 25 augustus 2010, 16:05 uur
Hoe kan een album dat al meer dan twee maanden op de site staat nog een keer worden toegevoegd en zelfs worden goedgekeurd?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 25 augustus 2010, 16:30 uur
Zoals al vaker werd gezegd: het is aan de toevoeger om na te gaan of hij geen waarschuwing krijgt op de tweede toevoegpagina en/of op voorhand al de zoekfunctie te gebruiken.
0
geplaatst: 25 augustus 2010, 16:44 uur
Precies: daarbij weten wij als er iets toegevoegd wordt ook niet uit ons hoofd of het album al tussen de 201.381 op de site staat.
Heel soms weet ik het wel maar dat komt niet vaak voor uiteraard
Daarbij kunnen ook toevoegers er niet altijd wat aan doen: een & of and kan al verschil maken. Spaties ook.
Maar het is en blijft een kwestie van even opletten wat je toevoegt.
Heel soms weet ik het wel maar dat komt niet vaak voor uiteraard

Daarbij kunnen ook toevoegers er niet altijd wat aan doen: een & of and kan al verschil maken. Spaties ook.
Maar het is en blijft een kwestie van even opletten wat je toevoegt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.