MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Die dubbele toevoeging hier was ook een foute: op de hoes staat het &-teken, maar Jelmer had 'and' ingevuld. Da's wel iets om op te letten, het gaat wel vaker mis. Al valt het op de honderden albums die per week aan de site worden toegevoegd ook wel weer mee.

@deric raven: ik zal het eens aanpassen als ik de Wiki bijwerk.

Milestones
De hoezen zijn terug, compliment voor Jordy

Misterfool
het is een goed begin, nu het liefst alleen nog groter en onder de albumtitel in plaats van er naast, als het mogelijk is ten minste.

Dat lijkt mij ook beter.

nee sorry, ze blijven klein en rechts

tangmaster
Als je op de hoofd pagina kijkt zie dat de hoes van het album uit de rotatie lijst gesplitst wordt, pagina te klein?

Heel raar, bij de tracklist van het album staat er nu er is meer onder, maar als je daar opklikt gebeurt er niks. Volgens mij is er iets mis.

en ik maar klikken, ben best een klikfreak soms,

Ik zat ook maar te klikken.

Dan was je niet de enige.

Volgens mij staat het alleen bij albums met bonustracks en lijkt het de bedoeling om die nummers met deze knop zichtbaar te maken... wat mij betreft een prima toevoeging als het ook werkt!

haha dat is een in aanbouw zijnde functionaliteit, sorry ik zal het even terug draaien tot het klaar is.

Dan gaat het inderdaad zo zijn dat bonustracks standaard onzichtbaar zijn en met een of ander linkje (niet deze lelijke knop ) zichtbaar gemaakt kunnen worden

Ik dacht dat het een advertentie zou worden voor de jehova's...

Sandokan-veld schreef:
Ik dacht dat het een advertentie zou worden voor de jehova's...

Nee, de codenaam van dit project was Jerusalem: aanvankelijk werd er gewerkt aan een groot verticaal, wit oppervlak waar mensen allerlei klachten kwijt konden, een soort digitale klaagm.....

Bij de rotatielijst staat nu ook aangegeven in hoeveel lijsten een album voorkomt, erg nuttig, maar het klopt soms nog niet helemaal. Zo staat er bij het album van Mumford & Sons dat het album 135 keer voorkomt, terwijl ik bij statistieken maar 15 users zie die het album in het top 5 hebben staan.

Ik denk dat daar het aantal top 10 noteringen mee bedoeld wordt.

Het lukt niet om berichten te verplaatsen naar Godspeed You! Black Emperor, alles gaat automatisch naar Godspeed You Black Emperor!, wat het een alias van de eerste is. Godspeed You of Godspeed You! invoeren in het 'Topic/album/artiest:'-veld helpt ook niet, dan verschijnt alleen GYBE! en niet GY!BE. Vraag me sowieso af wat het nut is van aparte discussiepagina's van aliassen, maar goed.

Gajarigon schreef:
Ik denk dat daar het aantal top 10 noteringen mee bedoeld wordt.

Lijkt mij niet. The Suburbs staat nog niet in 249 top 10 lijstjes. Als het zo is, zou het ook niet echt een functie hebben, het gaat toch om de rotatielijst.

Dan is het misschien een soort combinatie met het aantal mensen die het album 'in hun bezit' hebben, dus dat per ongeluk de verkeerde lijst wordt geteld. Anders kan ik niet meteen enige regelmaat met de afwijking ontdekken, alleen dat het bij de meeste albums niet klopt .

Het getal is het totaal aantal rotatielijsten, ongeacht of ze actief zijn. Zal het even corrigeren.

herman schreef:
Het lukt niet om berichten te verplaatsen naar Godspeed You! Black Emperor, alles gaat automatisch naar Godspeed You Black Emperor!, wat het een alias van de eerste is. Godspeed You of Godspeed You! invoeren in het 'Topic/album/artiest:'-veld helpt ook niet, dan verschijnt alleen GYBE! en niet GY!BE. Vraag me sowieso af wat het nut is van aparte discussiepagina's van aliassen, maar goed.

Het staat nu inmiddels wel goed, of niet?

herman schreef:

Gaat het nog een beetje met je, Herman? Ik dacht de Nederlandse taal redelijk machtig te zijn, maar de vaktechnische termen die hier over tafel gaan...........

ik kreeg zojuist een bericht van 'Musicmeter' met de tekst: 'TEXT_PM_ROTATION_INACTIVE'... ik heb het gevoel dat dit betekent dat mijn rotatielijst 2 weken oud is... maar dat dit er iets anders had moeten staan..

psondermeijer
Is het mogelijk om de volgende correctie door te voeren?

Bij de band "Katzenjammer" staat ten onrechte dat de alternatieve artiestnaam "Katzenjammer Kabarett" is.

Dit zijn 2 verschillende bands:
http://en.wikipedia.org/wiki/Katzenjammer_(band)
Katzenjammer - The Queens of Sultry Sound -

http://en.wikipedia.org/wiki/Katzenjammer_Kabarett
Katzenjammer Kabarett - katzenjammer-kabarett.com

Dubbele: Deze stond hier al.

@psondermeijer: K en KK opgesplitst.

The Scientist schreef:
ik kreeg zojuist een bericht van 'Musicmeter' met de tekst: 'TEXT_PM_ROTATION_INACTIVE'... ik heb het gevoel dat dit betekent dat mijn rotatielijst 2 weken oud is... maar dat dit er iets anders had moeten staan..

bedankt, zal het even aanpassen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.