De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2010, 14:24 uur
herman schreef:
Nee toch? Dan staat er "verzamel/live" en weet je nog steeds niet welke van de twee het is. Vooral bij wat grotere discografieën zou het wel fijn zijn als de live- en verzamelalbums los van elkaar stonden, maar het is wel een flinke klus alles te corrigeren (als een splitsing ueberhaupt zou worden doorgevoerd).
(quote)
Nee toch? Dan staat er "verzamel/live" en weet je nog steeds niet welke van de twee het is. Vooral bij wat grotere discografieën zou het wel fijn zijn als de live- en verzamelalbums los van elkaar stonden, maar het is wel een flinke klus alles te corrigeren (als een splitsing ueberhaupt zou worden doorgevoerd).
Ik herinnerde het me anders maar je hebt inderdaad gelijk.
0
Misterfool
geplaatst: 7 november 2010, 14:42 uur
Het enige dat de volgens mij crew zou moeten doen is een kopje live maken, Laat het vervolgens aan ons gewone users over om het onderscheid te maken tussen live en verzamel door correcties in te dienen. De eerste maand zullen er wat meer correcties zijn,maar goed.
0
geplaatst: 7 november 2010, 18:08 uur
Telkens ik dergelijke ingreep lees, denk ik meteen ...
nu valt de discussie stil omdat weinigen die pagina's echt lezen.
Klopt die veronderstelling?
Hoe vaak worden de artiestenpagina's geraadpleegd?
Mij lijken ze stilaan overbodig geworden of heb ik het mis?
0
geplaatst: 7 november 2010, 18:12 uur
Het tegendeel is waar, ze worden juist steeds meer geraadpleegd. Toen die pagina's werden ingevoerd (toen de site al een jaar of 2 bestond) werden ze niet zoveel gebruikt, maar het aantal updates op de artiestenpagina's is sindsdien eigenlijk altijd gegroeid.
Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben, ik ervaar zo'n discussie over iemands kapsel alleen maar als ruis als ik informatie en meningen over een album wil lezen...
Moet zeggen dat ik er wel blij mee ben, ik ervaar zo'n discussie over iemands kapsel alleen maar als ruis als ik informatie en meningen over een album wil lezen...
0
geplaatst: 7 november 2010, 18:31 uur
Ik keek er toen het er net was ook zelden op maar tegenwoordig des te vaker en je ziet ook dat users die artiestenpagina's weten te vinden omdat je daar off-topic kunt doorpraten over de artiest in kwestie.
Zeer prettig omdat het bij de albums zoals herman al zegt puur ruis is.
Zeer prettig omdat het bij de albums zoals herman al zegt puur ruis is.
0
geplaatst: 7 november 2010, 18:42 uur
Inderdaad, voor de recente discussies over Prince (komt ie wel komt ie niet, kaartjes kopen voor concert, concertvoorpret, etc.) is het echt ideaal. Of voor het bespreken van gelekte tracks van albums die nog niet op de site staan bv.
0
geplaatst: 7 november 2010, 18:45 uur
@Herman: Meningen kun je gewoon aanvinken.
Bespaard veel leeswerk.
Maar ik snap verder het punt.
Verder denk ik dat in heel Nederland meer mensen Coupe Smith kennen dan 17 Seconds.
Er wordt helaas te vaak door een moderater als een ongeschoolde chirurg gehandeld.
Laat eerst de discussie ten einde lopen voordat de haardos van Dhr. Smith geschoren wordt.
Bespaard veel leeswerk.
Maar ik snap verder het punt.
Verder denk ik dat in heel Nederland meer mensen Coupe Smith kennen dan 17 Seconds.
Er wordt helaas te vaak door een moderater als een ongeschoolde chirurg gehandeld.
Laat eerst de discussie ten einde lopen voordat de haardos van Dhr. Smith geschoren wordt.
0
geplaatst: 8 november 2010, 11:04 uur
deric raven schreef:
Vaak splitst een discussie zich dan alle kanten uit en wordt een operatie alleen maar ingewikkelder, om in de medische terminologie te blijven. Zeker bij The Cure zou het niet de eerste keer zijn als het pagina's lang off topic ging. Daarom liever wat sneller ingrijpen. Als mensen niet de moeite nemen op de artiestenpagina verder te discussieren, was het blijkbaar niet interessant genoeg.
0
geplaatst: 8 november 2010, 11:15 uur
herman schreef:
Als mensen niet de moeite nemen op de artiestenpagina verder te discussieren, was het blijkbaar niet interessant genoeg.
Ik ben het per definitie nooit automatisch met een moderator eens, maar in deze wel. Goed zo Herman. Een hoop "gezever" dat niet of nauwelijks met een album te maken heeft hoort er gewoon niet op te staan.Als mensen niet de moeite nemen op de artiestenpagina verder te discussieren, was het blijkbaar niet interessant genoeg.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 november 2010, 13:14 uur
Deze mag eraf wegens een "integrale" compilatie van een EP en een album.
0
geplaatst: 8 november 2010, 13:48 uur
0
geplaatst: 8 november 2010, 23:20 uur
Foutje:

En nu we er toch over bezig zijn: ik zou het leuk vinden om die mogelijkheid wel te hebben.
Ook zou ik graag een ampersand kunnen gebruiken in het snelzoek-kader rechtsboven.

En nu we er toch over bezig zijn: ik zou het leuk vinden om die mogelijkheid wel te hebben.
Ook zou ik graag een ampersand kunnen gebruiken in het snelzoek-kader rechtsboven.
0
geplaatst: 9 november 2010, 08:30 uur
freddze schreef:
Er gaat iets mis met de thumbnail-afbeelding van dit album, die is gewoon zwart, zie bv. deze user zijn rotatielijst.
Er gaat iets mis met de thumbnail-afbeelding van dit album, die is gewoon zwart, zie bv. deze user zijn rotatielijst.
even dezelfde afbeelding opnieuw uploaden/opslaan, er wordt dan opnieuw een thumbnail gegenereerd
0
geplaatst: 9 november 2010, 12:23 uur
Jordy schreef:
ampersand kun je rechtsboven toch gewoon gebruiken?
ampersand kun je rechtsboven toch gewoon gebruiken?
Enkel als je het via copy-paste plakt. Als er nog niets in het zoekvenster staat kan ik het niet typen, en als er al wel iets staat, dan spring je gewoon naar beneden in het zoekvenster (bv. Water & geeft dit resultaat).
0
geplaatst: 9 november 2010, 13:27 uur
Ik kan wel gewoon een ampersand gebruiken, misschien ligt het aan de browser?
0
geplaatst: 9 november 2010, 13:38 uur
Gajarigon schreef:
Enkel als je het via copy-paste plakt. Als er nog niets in het zoekvenster staat kan ik het niet typen, en als er al wel iets staat, dan spring je gewoon naar beneden in het zoekvenster (bv. Water & geeft dit resultaat).
(quote)
Exact wat ik bedoelde.
Toevoeging: als er al iets staat en je drukt op ampersand verschuif je telkens één resultaat naar boven (waardoor er onderaan begonnen wordt).
Ik gebruik trouwens altijd de meeste up to date versie van Firefox.
Misschien (waarschijnlijk) ligt het aan het toetsenbord, Belgen gebruiken AZERTY en geen QWERTY
0
geplaatst: 9 november 2010, 13:48 uur
Jups, dat zou best wel eens kunnen zijn. Ik gebruik ook Nederlands (Belgie) azerty als toetsenbordconfiguratie.
0
geplaatst: 9 november 2010, 17:27 uur
http://www.musicmeter.nl/list/
MovieMeter en musicmeter een beetje door elkaar gehaald?
Edit: Mijn Films?
MovieMeter en musicmeter een beetje door elkaar gehaald?

Edit: Mijn Films?

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 november 2010, 17:30 uur
Ik denk dat mijn baas deze site heeft gehackt, hij houdt namelijk van combineren...
Jobke voor Jordy, denk ik.
Jobke voor Jordy, denk ik.
0
geplaatst: 9 november 2010, 17:30 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.