De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 13:19 uur
Fijn dat na donatie die lelijke witte balken weg zijn 
(misschien dat ik voor MoM ook nog ff wat paypal, al gebruik ik die site heel wat minder).

(misschien dat ik voor MoM ook nog ff wat paypal, al gebruik ik die site heel wat minder).
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 13:20 uur
Jordy schreef:
Dat heeft elke site toch waar je alleen een linkermenu hebt? gewoon even wennen denk ik.
(quote)
Dat heeft elke site toch waar je alleen een linkermenu hebt? gewoon even wennen denk ik.
Dat is toch niet nodig en waar? Je kunt toch ook de site zo instellen dat de plaatsing in percentages gaat?
Vind ik er persoonlijk mooier (net zoals ik persoonlijk ook liever rechts het menu heb).
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 13:22 uur
Vraag ik me trouwens af: heb je al veel donerende mensen?
Gaat het aantal donaties al richting de kosten die je hebt aan de server en onderhoud?
Of wil je dit niet openbaar maken?
En krijgen donateurs nu ook een cool icoontje naast hun naam
Gaat het aantal donaties al richting de kosten die je hebt aan de server en onderhoud?
Of wil je dit niet openbaar maken?
En krijgen donateurs nu ook een cool icoontje naast hun naam

0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 13:24 uur
Jordy schreef:
Ideal is een betaalsysteem van de Nederlandse banken. Je kunt binnenkort ook via Paypal betalen eventueel.
(quote)
Ideal is een betaalsysteem van de Nederlandse banken. Je kunt binnenkort ook via Paypal betalen eventueel.
Je bedoelt met binnenkort: later deze middag toch? Want ik heb net met Paypal betaald wat dus goed is gegaan.
0
geplaatst: 14 november 2010, 13:44 uur
Ik neem aan dat we binnenkort worden uitgenodigd voor de eerste ledenvergadering en het avondje voor sponsors.

0
geplaatst: 14 november 2010, 13:48 uur
Sietse schreef:
Met wat er nu gedoneerd is kan ik de boel ongeveer 1 week draaiend houden, als er geen reclame zou zijn, de donaties zijn een druppel op de gloeiende plaat. Had ik overigens niet anders verwacht hoor.
0
geplaatst: 14 november 2010, 13:49 uur
Sietse schreef:
Je bedoelt met binnenkort: later deze middag toch? Want ik heb net met Paypal betaald wat dus goed is gegaan.
(quote)
klopt!
0
pretfrit
geplaatst: 14 november 2010, 13:57 uur
Deel je als donateur ook mee in de eventuele winst bij verkoop
www.Musicmeter.nl - bizinformatie.be
10 factoren die de waarde van je site bepalen - Powered by PROSEO - seohandleiding.nl

10 factoren die de waarde van je site bepalen - Powered by PROSEO - seohandleiding.nl

0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 14:01 uur
Jordy schreef:
Met wat er nu gedoneerd is kan ik de boel ongeveer 1 week draaiend houden, als er geen reclame zou zijn, de donaties zijn een druppel op de gloeiende plaat. Had ik overigens niet anders verwacht hoor.
(quote)
Is het misschien een idee om er een "bericht" over te versturen naar alle gebruikers. Of is dat iets wat je niet wil.
Het is toevallig dat ik hier kwam kijken omdat ik die lelijke balken in beeld had staan (en dat maar niets vind) dat ik zag dat ik nu kan doneren.
Er zullen vast veel meer mensen zijn die wel willen doneren als ze het maar weten dat het kan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 november 2010, 14:16 uur
pretfrit schreef:
Wel vreemd dat die gegevens zomaar op straat liggen eigenlijk.
Al was ik natuurlijk ook te nieuwsgierig om niet te kijken...
0
pretfrit
geplaatst: 14 november 2010, 14:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
(quote)
waarom? Iedereen kan een rekenmodel op jouw site loslaten. Dit bedrag zegt op zichzelf niets.
Linkje nr 2 is interessanter..
Een unieke site met veel vaste bezoekers is gewoon geld waard.
0
tangmaster
geplaatst: 14 november 2010, 14:22 uur
Het ziet er best gelikt uit, alleen die irritante reclame balk boven in het scherm, had er wat mij betreft rechts mogen blijven.
0
Jordy schreef:
Je kan net een dag doneren en hebt al 2 % binnen van je jaarlijkse kosten. Elk commercieel bedrijf zou dromen van zo'n score en jij noemt het een druppel op een gloeiende plaat. Eén keurig begripvragend informatief berichtje naar alle leden en je zit misschien wel over de helft (sympathie kweken helpt), want nog lang niet iedereen is op de hoogte of ook maar online geweest sinds de invoering.
Misschien kun je dan die banner onderin op het forum door de tijd weer verwijderen want die is eigenlijk gewoon een grote smet op je site. Bij de albums staat die er niet en dat is goed te doen.
Stijn_Slayer schreef:
Het kan makkelijk gebeuren dat Jordy een bod krijgt op zijn sites van een bedrijf dat meer zakelijk is ingesteld dan Jordy en er wel een slaatje uit weet te slaan door er bijv. een soort discogs van te maken. Ik denk dat Bol.com er wel raad mee zal weten.
0
Dat gaat snel met het verdwijnen van die banners, er wordt niet eens afgewacht of ik wel kredietwaardig ben 

0
geplaatst: 14 november 2010, 14:29 uur
Sietse schreef:
Er zullen vast veel meer mensen zijn die wel willen doneren als ze het maar weten dat het kan.
Ik denk dat het met enkele tientallen mensen wel ophoudt, maar ik zal binnenkort wel eens kijken of het wat meer onder de aandacht gebracht kan worden.
0
pretfrit
geplaatst: 14 november 2010, 14:34 uur
reptile71 schreef:
Het kan makkelijk gebeuren dat Jordy een bod krijgt op zijn sites van een bedrijf dat meer zakelijk is ingesteld dan Jordy en er wel een slaatje uit weet te slaan door er bijv. een soort discogs van te maken. IK denk dat Bol.com er wel raad mee zal weten.
Het kan makkelijk gebeuren dat Jordy een bod krijgt op zijn sites van een bedrijf dat meer zakelijk is ingesteld dan Jordy en er wel een slaatje uit weet te slaan door er bijv. een soort discogs van te maken. IK denk dat Bol.com er wel raad mee zal weten.
ipv een donatie klinkt een participatie mij veel interessanter in de oren.
Dan heb ik ook niet zoveel moeite met die reclame

0
geplaatst: 14 november 2010, 14:35 uur
pretfrit schreef:
nee, natuurlijk niet
0
geplaatst: 14 november 2010, 14:39 uur
Hier gaat er iets mis met de alternatieve titel. Dat cijfer hoort er logischerwijs niet te staan, maar als ik kies voor "corrigeren" staat het er weer zonder cijfer. Dus zelf aanpassen is helaas geen optie...
0
Milestones
geplaatst: 14 november 2010, 14:54 uur
Kunnen we geen aandeelhouder worden Jordy?
Ben jij straks de nieuwe Zuckerberg.
Ben jij straks de nieuwe Zuckerberg.
0
geplaatst: 14 november 2010, 15:12 uur
Suggestie: mogelijkheid om de accounts op de verschillende sites aan elkaar te koppelen, en dan via één donatie (ev. voor meer geld) overal geen reclame te krijgen.
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 18:13 uur
Jordy schreef:
Ik denk dat het met enkele tientallen mensen wel ophoudt, maar ik zal binnenkort wel eens kijken of het wat meer onder de aandacht gebracht kan worden.
(quote)
Ik denk dat je daar nog wel eens voor een leuke verassing zou kunnen komen staan.
Niet zo bescheiden doen en gewoon een massa bericht naar alle gebruikers

0
geplaatst: 14 november 2010, 18:25 uur
Bij Videoclips toevoegen en de medialog zit nog iets scheef.
0
geplaatst: 14 november 2010, 19:59 uur
Sietse schreef:
Ik denk dat je daar nog wel eens voor een leuke verassing zou kunnen komen staan.
(quote)
Hier dacht ik ook al aan... als forumbezoeker is de kans aanwezig dat je weet dat MuMe in principe verliesgevend is, en dat er tegelijk met de prominentere reclame nu ook een mogelijkheid bestaat om hier vanaf te komen.
Maar er zullen een hoop mensen zijn die dit niet weten, en zich alleen aan de reclame gaan ergeren of gewoon minder de site zullen bezoeken. Voor die mensen lijkt me zo'n eenmalig bericht een goede optie... niet alleen met als doel om geld te verdienen maar gewoon als informatievoorziening, als onderbouwing voor de nieuwe lay-out.
Verder mijn complimenten, het ziet er goed uit allemaal... misschien de stemverdelingstabel nog wat breder en de recente stemmen wat uitlijnen, maar dat zijn kleinigheidjes.
0
geplaatst: 14 november 2010, 20:04 uur
die plaatjes kunnen inderdaad wel wat breder, gaat op de lijst
0
Sietse
geplaatst: 14 november 2010, 20:29 uur
Hey wat grappig. van links naar rechts wordt het beeld nu donkerder.
Ik zie echter wel duidelijk aan de rechterkant naast het witte blak een streep lopen.
Verder zou ik bij het inschrijven voor nieuwe leden duidelijk maken dat er een optie is tot doneren, als je dit nog niet hebt gedaan.
Kun je daar gewoon netjes bij zetten dat met een donatie er geen reclame te zien is.
Ik zie echter wel duidelijk aan de rechterkant naast het witte blak een streep lopen.
Verder zou ik bij het inschrijven voor nieuwe leden duidelijk maken dat er een optie is tot doneren, als je dit nog niet hebt gedaan.
Kun je daar gewoon netjes bij zetten dat met een donatie er geen reclame te zien is.
0
geplaatst: 14 november 2010, 20:45 uur
Sietse schreef:
Dat was altijd al, maar ik zie inderdaad dat ik niet zo netjes aan het photoshoppen ben geweest. Dat moet je ook aan de kenners overlaten
zal er nog wel 's naar kijken.Ik denk inderdaad dat een vermelding in de "welkoms PM" wel een goed idee is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.