De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 21 november 2010, 11:17 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als ik het geld zou kunnen missen zou ik doneren, maar zo goed betaald Sandd niet.
Als ik het geld zou kunnen missen zou ik doneren, maar zo goed betaald Sandd niet.
Misschien als je deze maand ff 1 cd minder koopt...
0
geplaatst: 21 november 2010, 11:26 uur
Misschien kan doneren nog wat aantrekkelijker gemaakt worden met extra statistische info die dan beschikbaar wordt (een extra tabblad misschien?), met meer grafiekjes!

[/geek]

[/geek]
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2010, 12:13 uur
Sietse schreef:
(quote)
Ik heb eigenlijk liever een cd dan dat de reclame weg is.

0
Sietse
geplaatst: 21 november 2010, 12:47 uur
Maar dan moet je dit niet als excuus opwerpen.
Sandd betaaldt je niet te slecht, jij maakt gewoon andere keuzes.
0
Sietse
geplaatst: 21 november 2010, 12:48 uur
Gajarigon schreef:
Misschien kan doneren nog wat aantrekkelijker gemaakt worden met extra statistische info die dan beschikbaar wordt (een extra tabblad misschien?), met meer grafiekjes!
(afbeelding)
[/geek]
(afbeelding)
[/geek]
Ja, leuk inderdaad. Meer grafieken

0
geplaatst: 21 november 2010, 12:51 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik heb eigenlijk liever een cd dan dat de reclame weg is
Ik heb eigenlijk liever een cd dan dat de reclame weg is
Misschien kun je aanbieden elke maand 1,00 te betalen en één keer 0,50 extra. Ik vind cd's uiteraard belangrijk, maar het voorbestaan van musicmeter is mij ook wel wat waard.

0
geplaatst: 21 november 2010, 12:58 uur
Sietse schreef:
(...)Sandd betaaldt je niet te slecht, jij maakt gewoon andere keuzes.
(...)Sandd betaaldt je niet te slecht, jij maakt gewoon andere keuzes.
Nou, dat bedrijf is toch een tegenhanger van de TNT? De onderneming die voor een hongerloontje jonge gasten zit te werven voor het bestellen van de post? Pure afzetterij!
0
Sietse
geplaatst: 21 november 2010, 18:15 uur
musician schreef:
Nou, dat bedrijf is toch een tegenhanger van de TNT? De onderneming die voor een hongerloontje jonge gasten zit te werven voor het bestellen van de post? Pure afzetterij!
(quote)
Heb je een beetje bijgehouden hoe veel cd's Stijn-Slayer het afgelopen jaar heeft gekocht?
Toch zeker de helft van wat ik heb gekocht, en dat is nog steeds uitermate veel (en in geld is dat dus ook niet verkeerd...)
0
geplaatst: 21 november 2010, 18:40 uur
0
geplaatst: 21 november 2010, 18:52 uur
Colucci_Era schreef:
Bij sommige artiestenpagina's staan de worden door elkaar.
Bij sommige artiestenpagina's staan de worden door elkaar.
Dat komt omdat de artiestenfoto's té langwerpig zijn. Met minder brede foto's is dat opgelost.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2010, 19:10 uur
Sietse schreef:
Heb je een beetje bijgehouden hoe veel cd's Stijn-Slayer het afgelopen jaar heeft gekocht?
Toch zeker de helft van wat ik heb gekocht, en dat is nog steeds uitermate veel (en in geld is dat dus ook niet verkeerd...)
(quote)
Eigenlijk heb ik dit jaar niet zo gek veel gekocht. Vorig jaar heb ik een behoorlijk aantal maanden veel cd's gekocht.
Ik denk dat ik nu op 30 euro per maand zit, tegenover 100 euro vorig jaar.
Sandd zijn inderdaad afzetters, zonder minimumloon, vaak allerlei wijkvergoedingen maar achterwege latend, terwijl je dan wel leuk twee keer zo lang bezig bent. Verslechterde werkomstandigheden merk je niets van op het loonstrookje, om zo maar wat te noemen.
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:04 uur
Vervelend Stijn, en dan ook natuurlijk nog die maandelijkse hypotheeklasten. Het leven is kut...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2010, 20:11 uur
Inderdaad, er is al te veel ellende om je ook nog bezig te houden met reclame banners. 

0
geplaatst: 21 november 2010, 20:15 uur
Stijn_Slayer schreef:
Sandd zijn inderdaad afzetters, zonder minimumloon, vaak allerlei wijkvergoedingen maar achterwege latend, terwijl je dan wel leuk twee keer zo lang bezig bent.
Sandd zijn inderdaad afzetters, zonder minimumloon, vaak allerlei wijkvergoedingen maar achterwege latend, terwijl je dan wel leuk twee keer zo lang bezig bent.
Ja, het is inderdaad treurig. Aan dit soort 'liberalisme' gaat het land ten onder. Hier wordt niemand beter van (behalve de eigenaar van Sandd).
Tja, dan zit er niets anders op dan reclame (of een andere bijbaan!). Jordy wil/kan waarschijnlijk geen studententarief aanbieden, voor, laten we zeggen, de helft. En de belofte dat die andere helft dan wel weer komt als je klaar bent met studeren...
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:18 uur
Als er 1 periode in m'n leven was dat ik veel te spenderen had aan "luxe zaken" was het wel m'n studententijd. Maar ik was een brave thuiswonende student en ken de persoonlijke situatie van Stijn natuurlijk niet...
Welicht kan de hedendaagse student geen 12,50 per jaar (meer dan 1 euro per maand!!!) missen...
Welicht kan de hedendaagse student geen 12,50 per jaar (meer dan 1 euro per maand!!!) missen...
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:26 uur
Vind je? Ja, toen ik studeerde had ik ook een bijbaan waarvan ik al mijn inkomsten spendeerde aan LP's, singles en concerten. En dat was nooit genoeg.
Dan is het nu beter. Je laat het niet uit de hand lopen uiteraard, maar naast de hypotheeklasten hoef ik geen cd te laten liggen die ik graag wil hebben. Dus ik begrijp Stijn's probleem (Zitten we eigenlijk nog wel in het juiste topic?
)
Dan is het nu beter. Je laat het niet uit de hand lopen uiteraard, maar naast de hypotheeklasten hoef ik geen cd te laten liggen die ik graag wil hebben. Dus ik begrijp Stijn's probleem (Zitten we eigenlijk nog wel in het juiste topic?
)
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:31 uur
Colucci_Era schreef:
Bij sommige artiestenpagina's staan de worden door elkaar:
link en link 2.
Ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet
.
Bij sommige artiestenpagina's staan de worden door elkaar:
link en link 2.
Ik weet niet of ik de enige ben die dat ziet
. zal het even oplossen
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:35 uur
Nogmaals, het gaat hier over 12,50 voor en heel jaar voor iemand die voor 30 euro per maand aan cd's spendeert (concerten niet meegerekend). Gewoon een geval van andere prioriteiten stellen lijkt me, en niet een geval van te weinig geld. Dus niet zo zeuren over Sandd, we hebben het hier over iemand van 19 met een bijbaantje. Als het niet voldoende betaald, gewoon stoppen en iets anders zoeken, dat lijkt me op die leeftijd toch niet echt een probleem.
Nogmaals, ik zeur er niet over dat hij blijkbaar geen zin heeft in die MuMe bijdrage want dat mag hij echt helemaal zelf weten, maar het vervolgens gooien op "te weinig geld" vanwege de "boze meneren van Sandd" is natuurlijk een lachertje...
Nogmaals, ik zeur er niet over dat hij blijkbaar geen zin heeft in die MuMe bijdrage want dat mag hij echt helemaal zelf weten, maar het vervolgens gooien op "te weinig geld" vanwege de "boze meneren van Sandd" is natuurlijk een lachertje...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2010, 20:35 uur
Laat ik voorop stellen dat mijn opmerking serieus bedoeld was. Alles went, de reclame valt me steeds minder op, en stoort me ook niet echt meer.
Iedereen heeft zijn eigen portemonnee, en niet dat ik geen cent te makken heb, maar ik moet mijn maandelijkse studiefinanciering en zorgtoeslag wel afdragen aan pa, en zolang er geen beter baantje op mijn pad komt is het toch elke maand even kiezen wat ik kan missen (want je wilt natuurlijk niet elke maand je hele loon er doorheen jagen).
Als trouwe bezoeker van de site had ik die bijdrage anders best willen leveren, en dat meen ik oprecht, maar ik kies er nu voor om die reclames maar voor lief te nemen.
Iedereen heeft zijn eigen portemonnee, en niet dat ik geen cent te makken heb, maar ik moet mijn maandelijkse studiefinanciering en zorgtoeslag wel afdragen aan pa, en zolang er geen beter baantje op mijn pad komt is het toch elke maand even kiezen wat ik kan missen (want je wilt natuurlijk niet elke maand je hele loon er doorheen jagen).
Als trouwe bezoeker van de site had ik die bijdrage anders best willen leveren, en dat meen ik oprecht, maar ik kies er nu voor om die reclames maar voor lief te nemen.
0
geplaatst: 21 november 2010, 20:38 uur
Even voor de duidelijkheid, iemand die een jaar lang tegen reclame aankijkt draagt ook een steentje bij aan het financiele welzijn van de site.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2010, 20:41 uur
Kijk aan, het morele aspect is dan ook verdwenen. 
Als het alleen musicmeter was spaar je binnen een jaar natuurlijk makkelijk €12,50 bij elkaar ongeacht je inkomsten, maar als ik dat bij alles zou doen gaat dat flink aantikken.

Als het alleen musicmeter was spaar je binnen een jaar natuurlijk makkelijk €12,50 bij elkaar ongeacht je inkomsten, maar als ik dat bij alles zou doen gaat dat flink aantikken.
0
Sietse
geplaatst: 21 november 2010, 22:09 uur
GrafGantz schreef:
Nogmaals, het gaat hier over 12,50 voor en heel jaar voor iemand die voor 30 euro per maand aan cd's spendeert (concerten niet meegerekend). Gewoon een geval van andere prioriteiten stellen lijkt me, en niet een geval van te weinig geld. Dus niet zo zeuren over Sandd, we hebben het hier over iemand van 19 met een bijbaantje. Als het niet voldoende betaald, gewoon stoppen en iets anders zoeken, dat lijkt me op die leeftijd toch niet echt een probleem.
Dat is precies wat ik bedoel.
Niet Sandd de schuld geven, maar gewoon eerlijk zijn dat je andere keuzes maakt. En wat mij betreft is er niets mis met de keuze om niet te willen doneren (want zoals Jordy al aangeeft komt er door de reclames ook geld binnen....wel af en toe klikken heh (maar niet te vaak)
)
0
geplaatst: 21 november 2010, 22:24 uur
GrafGantz schreef:
Gewoon een geval van andere prioriteiten stellen lijkt me, en niet een geval van te weinig geld.
Gewoon een geval van andere prioriteiten stellen lijkt me, en niet een geval van te weinig geld.
Als je geld genoeg hebt hoef je die prioriteiten toch niet te stellen?
0
geplaatst: 21 november 2010, 22:30 uur
We hebben het hier natuurlijk niet over een bijdrage van minimaal 1000 euro. Ik mag toch aannemen dat iedereen door z'n prioriteiten een ietsie pietsie bij te stellen 12,50 voor een heel jaar kan missen. Nogmaals, ik zeg niet dat je dat moet doen, maar gewoon dat het eenvoudig te realiseren is voor vrijwel iedereen hier.
0
geplaatst: 22 november 2010, 00:32 uur
Dat zal wel. Maar nogmaals, als je genoeg geld hebt hoef je je prioriteiten niet bij te stellen. Ook niet een ietsie pietsie.
0
geplaatst: 22 november 2010, 09:07 uur
Kronos schreef:
(quote)
Als je geld genoeg hebt voor wat? Als je veel geld hebt, maar je twijfelt tussen een continent kopen of een intergalactisch ruimteschip, dan zal je toch moeten kiezen. Er is dus niets als 'geld genoeg'.
0
geplaatst: 22 november 2010, 12:52 uur
Gajarigon schreef:
Als je geld genoeg hebt voor wat?
Als je geld genoeg hebt voor wat?
Om de reclame hier af te kopen natuurlijk. Daar gaat het toch over. Uiteraard is "geld genoeg" relatief. Iemand die gewoon de cd's kan kopen die hij/zij graag wil moet voor die 12,50 euro geen prioriteiten bijstellen. Maar als je slechts een heel beperkt budget daarvoor hebt, dan vraagt elke 12,50 voor andere dingen een afweging. En dan kan je dus rustig besluiten dat je het geld niet wil missen want liever een cd koopt.
0
geplaatst: 22 november 2010, 14:00 uur
Lijkt me dan weer straf dat iemand die genoeg vrije tijd heeft om hier vaak genoeg te zitten om zich te ergeren aan de reclames geen geld kan bijeen krijgen om het weg te kopen. €12,5 voor een jaar, dat is nog geen 4 cent per dag... Even over straat lopen en je raapt het zo op. (of bij kassa's van de supermarkt eens op de grond kijken).
Enfin, ik wil maar zeggen: 'ik heb zoveel geld niet' is een loos argument. 'ik wil geen geld geven voor content die ook gratis beschikbaar is' vind ik dan weer een beter argument.
Enfin, ik wil maar zeggen: 'ik heb zoveel geld niet' is een loos argument. 'ik wil geen geld geven voor content die ook gratis beschikbaar is' vind ik dan weer een beter argument.
0
geplaatst: 22 november 2010, 14:04 uur
Ik vind sowieso reclame afkopen, of bijdragen leveren aan een site zoals deze, met andere intenties dan jezelf vermaken, nogal naief. Websites zoals deze verdwijnen op een gegeven moment weer net zoals ze ooit verschenen zijn, zonder dat wij daar als gebruikers ook maar een ietsiepietsie hebben bij in de pap te brokken.
Om de criticasters al bij voorbaat de mond te snoeren, ga ik geen slecht woord aan Jordi vuilmaken, of een gissing doen naar zijn intenties. Het enige dat ik zeker weet is dat Jordi ook maar een mens is. Eigen aan de mens is dat ie met de illusie leeft dat hij zijn leven min of meer in handen heeft, maar niets is natuurlijk minder waar.
Om de criticasters al bij voorbaat de mond te snoeren, ga ik geen slecht woord aan Jordi vuilmaken, of een gissing doen naar zijn intenties. Het enige dat ik zeker weet is dat Jordi ook maar een mens is. Eigen aan de mens is dat ie met de illusie leeft dat hij zijn leven min of meer in handen heeft, maar niets is natuurlijk minder waar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.