MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Je kunt via het gewone zoekscherm toch zoeken op label. Waarom zou je al die functionaliteit in dat ene vakje rechtsboven willen duwen.

Oja, dat is natuurlijk ook zo. Nouja, probleem opgelost.

Njal schreef:
Je kunt via het gewone zoekscherm toch zoeken op label. Waarom zou je al die functionaliteit in dat ene vakje rechtsboven willen duwen.

Maar dat werkt langs geen kanten. Als input moet de label naam exact dezelfde zijn en de feedback bestaat uit albums van dat label. Ik wil kunnen zoeken op bv. een stuk van de labelnaam en vervolgens de optie hebben om uit verschillende labels (die een deel van mijn zoekterm in de naam hebben) te kunnen kiezen.
Als je op artiesten zoekt, wil je toch ook een lijst met artiesten krijgen wiens namen deels overeenkomen met je zoekopdracht?

De crew heeft een handige tool om labels te zoeken+vervangen. Als wordt doorgegeven bij welke labels het misgaat, kunnen we aan de slag.

Er zijn inmiddels denk ik 3 verschillende artiesten met de naam Carnage. Ze zijn momenteel nog niet gescheiden.
Volgens mij:
Carnage I:
Carnage - Dark Recollections (1990)
Carnage II:
Oliver Hart - The Many Faces of Oliver Hart (2001) (feature)
Foreign Beggars - Asylum Speakers (2004) (feature)
Foreign Beggars - The Asylum Agenda (2008) (feature)
Heiruspecs - Heiruspecs (2008) (feature)
Definitive Jux Presents III (2004) (één nummer)
Carnage III:
Carnage & Cluster - Check Your Totem (2011)

Het lijkt me makkelijker als één mod dit allemaal tegelijk aanpast ipv een hele reeks correcties in te dienen.

Het gebeurt me nog wel eens dat wanneer ik een post schrijf, de tekst opeens rechts uitgelijnd wordt. Vaak wanneer ik bij cut & paste. Weet niet of meer mensen hier last van hebben?

Ik heb een screenshot bijgevoegd:

(afbeelding)

servaas
Waar kan ik een klacht indienen over lomp gedrag van crew leden?

Je zou er toch van uitgaan dat de redactie van de site bij het kiezen van haar crewleden
zoekt naar mensen die in staat zijn om op een behoorlijke wijze te communiceren.
De berichten die ik dit weekeinde tot twee maal toe van Titan mocht ontvangen doen echter
vermoeden dat dat niet altijd even goed lukt.

Daarom mijn vraag waar ik op deze site mijn beklag kan doen over lomp, onbeholpen gedrag
van crewleden.

Klachten over de crew mag je PM'en naar een crewlid of moderator, zoals ik ook al zei in je topic.

herman schreef:
Het gebeurt me nog wel eens dat wanneer ik een post schrijf, de tekst opeens rechts uitgelijnd wordt. Vaak wanneer ik bij cut & paste. Weet niet of meer mensen hier last van hebben?

Ik heb een screenshot bijgevoegd:

(afbeelding)

Dat is niet het enige wat er verkeerd gaat, ik heb tig keer op "plaatsen" geklikt maar er gebeurt helemaal niks.

servaas schreef:

Je zou er toch van uitgaan dat de redactie van de site bij het kiezen van haar crewleden
zoekt naar mensen die in staat zijn om op een behoorlijke wijze te communiceren.
De berichten die ik dit weekeinde tot twee maal toe van Titan mocht ontvangen doen echter

Daarom mijn vraag waar ik op deze site mijn beklag kan doen over lomp, onbeholpen gedrag
van crewleden.

Ik heb me daar in het verleden ook wel eens aan geërgerd, er is me zelfs al eens een goedgekeurde toevoeging afhandig gemaakt (ja, dat zit me nog steeds dwars..). Ik heb nu overigens over het algemeen kontakt met erg vriendelijke en correcte crew-members (complimenten Svendra, Aerodynamics, Herman, topgasten ).

Sommige anderen zijn wat minder "subtiel", chat ga ik daar wel zoveel mogelijk mee uit de weg, dan heb je er ook niet zoveel last van...

Hoe de crewleden reageren is nogal wisselend. En ze hebben ook zo hun eigen manier om met goedkeuringen om te gaan. Ik heb van de week twee afkeuringen gehad omdat ik eigen beheer, in plaats van Eigen Beheer had ingevuld. Moet niet gekker worden. Maar het wordt nog gekker, natuurlijk heb ik de tekst aangepast, en vervolgens staat er op de site toch weer eigen beheer. Dat is nogal irritant. Maar goed, de crewleden doen ook maar hun werk, dus ik zal ze er niet meer persoonlijk om aanspreken.

titan (crew)
bonothecat schreef:
Ik heb van de week twee afkeuringen gehad omdat ik eigen beheer, in plaats van Eigen Beheer had ingevuld. Moet niet gekker worden. Maar het wordt nog gekker, natuurlijk heb ik de tekst aangepast, en vervolgens staat er op de site toch weer eigen beheer.

Alleen als je bij het toevoegen Eigen Beheer (met hoofdletters) invult komt er na goedkeuring uitgebracht in eigen beheer (met kleine letters) te staan. Ik vind het zelf ook niet logisch klinken, maar zo werkt het nou eenmaal. Op onze wiki staat: Let er tenslotte op dat je bij het toevoegen 'Eigen Beheer' (met 2 hoofdletters) invult in het labelveld.

servaas schreef:

Je zou er toch van uitgaan dat de redactie van de site bij het kiezen van haar crewleden zoekt naar mensen die in staat zijn om op een behoorlijke wijze te communiceren. [..etc.]

Een klacht indienen is je goed recht.
Maar waarom noem je in dit topic een crewlid bij de naam, anders dan om iemand onderuit te halen? Over behoorlijk communiceren gesproken .

Het album North van Everon staat er 2 keer op!

freakey schreef:
Ik heb me daar in het verleden ook wel eens aan geërgerd, er is me zelfs al eens een goedgekeurde toevoeging afhandig gemaakt (ja, dat zit me nog steeds dwars..).

Denk jij nu echt dat crewleden die al 1000den albums toevoegden
sporadisch toevoegingen zoals die van jou verduistermanen om toe te voegen
aan hun eigen quota? Er zal wel een heel logische verklaring zijn voor dat misverstand.

"... zelfs al eens ..."

Het moet inderdaad niet gekker worden.

dazzler schreef:
(quote)

Denk jij nu echt dat crewleden die al 1000den albums toevoegden
sporadisch toevoegingen zoals die van jou verduistermanen om toe te voegen
aan hun eigen quota? Er zal wel een heel logische verklaring zijn voor dat misverstand.

"... zelfs al eens ..."

Het moet inderdaad niet gekker worden.

Verklaring ja, logisch mwah....

bonothecat schreef:
Het album North van Everon staat er 2 keer op!

Nu niet meer. Stemmer bericht en album verwijderd. Bedankt voor de mededeling.

servaas schreef:

(...)
van crewleden.

Wat was er dan zo lomp? Ik kan mij er maar weinig bij voorstellen, meestal gaat het toch erg goed. Dus ik ben benieuwd.

Misschien een misverstand, beter kun je direkt pm-en met het betreffende crew-lid, lijkt mij.

Volgens mij gaat het ook om een misverstand. Het lijkt me in ieder geval niet de bedoeling het hier te bespreken.

freakey schreef:
Ik heb me daar in het verleden ook wel eens aan geërgerd, er is me zelfs al eens een goedgekeurde toevoeging afhandig gemaakt (ja, dat zit me nog steeds dwars..).

Jammer dat je hier zo op terugkomt, ik heb er best wat moeite in gestoken dat aan je uit te leggen. Dat bleek een dubbele toevoeging te zijn. Sommige dubbele toevoegingen worden linea reactie verwijderd (als ze bv. in dit topic worden vermeld), maar er zijn ook crewleden die de moderators (alleen wij kunnen ze verwijderen) er niet mee lastig willen vallen en een dubbele toevoeging corrigeren naar een heel ander album dat nog niet op de site te vinden is. Logisch dat zij daar dan ook de credits voor krijgen/willen. Van mij zijn ook wel eens albums verwijderd/gecorrigeerd naar iets anders, omdat ze er dubbel op stonden. So be it.

FlyLo schreef:
Er zijn inmiddels denk ik 3 verschillende artiesten met de naam Carnage. Ze zijn momenteel nog niet gescheiden.
Volgens mij:
Carnage I:
Carnage - Dark Recollections (1990)
Carnage II:
Oliver Hart - The Many Faces of Oliver Hart (2001) (feature)
Foreign Beggars - Asylum Speakers (2004) (feature)
Foreign Beggars - The Asylum Agenda (2008) (feature)
Heiruspecs - Heiruspecs (2008) (feature)
Definitive Jux Presents III (2004) (één nummer)
Carnage III:
Carnage & Cluster - Check Your Totem (2011)

Het lijkt me makkelijker als één mod dit allemaal tegelijk aanpast ipv een hele reeks correcties in te dienen.

Rene1979 heeft het opgelost

Dit verzamelalbum van Nancy Sinatra staat twee maal op de site. Juiste label van de uitgave is Paradiso.

L_T_B schreef:
(quote)

Nu niet meer. Stemmer bericht

Klopt! Bedankt daarvoor

ClassicRocker
Kan de tijd die je hebt om een bericht na plaatsing te bewerken verlengd worden van 12 naar 24 uur? Kwam er eerder vanavond nl. achter dat één van mijn berichten van gisteren een aantal taalfouten bevat. Als ik meer tijd had gehad om deze fouten te herstellen was het bericht een stuk leesbaarder geweest. Iets dat het betreffende topic, de site én mijn gemoedstoestand ten goede zou zijn gekomen.

Graag binnen 12 uur een reactie van een crew-lid!?

Denk niet dat dat er in zit... je krijgt nu al dat mensen tijdens discussies voortdurend hun berichten veranderen, lijkt me niet wenselijk dat nog meer in de hand te werken. Een taalfout maken we allemaal wel eens, dat is toch niet het einde van de wereld?

@Poles Apart: bedankt voor het melden, ik heb de latere toevoeging verwijderd.

Daar ben ik het mee eens, en verder is het altijd goed om je berichten nog even na te lezen voor je ze plaatst. En als je nou écht je bericht wil wijzigen, kan je altijd een moderator even PM'en, maar een taalfoutje hier en daar is niet zo erg hoor. (Hopelijk gaat men nu ook niet voor elk taalfoutje PM'en, want dat bedoel ik dus niet )

ClassicRocker
Een kommaatje teveel, te weinig of op de verkeerde plaats. Ja, daar doe ik niet moeilijk over. Maar een bericht van mijn hand in het Koeterwaals lees ik niet graag terug. Daar maak ik het liefst korte metten mee.

Enfin, er zijn inderdaad ergere zaken denkbaar dan het maken van taalfouten. Prettige aafont!

titan (crew)
servaas schreef:

van crewleden.

Voor de goede orde: servaas heeft de mods er niet van kunnen overtuigen dat ik iets lomps zou hebben gedaan (sterker nog: op vragen van de mods om zijn klacht te specificeren heeft hij niet gereageerd). Omdat hij mij ten onrechte publiekelijk aan de schandpaal heeft genageld heb ik hem gevraagd om zijn excuses aan te bieden. Dat weigert hij echter.

Rene1979
Het is misschien ook handig voor users te weten, dat er veel users zijn die de crew testen, door bewust een afkeuring van bijvoorbeeld een hoes nogmaals in te dienen om te kijken of een ander crewmember er wel in trapt. Dit vind ik persoonlijk onbehoorlijk en storend gedrag. Daarnaast is het voor ons een hobby om jullie albums te controleren en zo de kwaliteit van de site hoog te houden. We kijken per crewmember zo ongeveer 100 - 150 (vaak nog meer) albums per week na. Als we dan iedereen moeten helpen bij het wijzigen van hun ingediende albums dan kunnen we wel er een fulltime job van maken.

Het is zeker geen onwil, maar wij doen een beroep op de users om zo zorgvuldig als mogelijk een toevoeging in te dienen. En ik weet dat wij allemaal users echt wel helpen, als je er niet uitkomt en ook gerust weleens meekijken naar een oplossing.

MAS
100-150 albums Daar gaat een hoop werk in zitten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.