MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Stijlloos van voltazy inderdaad, schreeuwen en hard weglopen. Wie achterhaalt immers zijn PM's? Daar heb ik weinig respect voor.

Edwynn schreef:

Ik vind dat wel erg ziek, overigens.

Ik verschiet er ook van Maar ik denk dat we het voorval dan beter laten wat het is, vooraleer er hier dertig mensen hun mening komen geven.

Duidelijk wilde voltazy mij door het slijk halen maar ik wil hem niet door het slijk halen. Het verder laten voor wat het is lijkt mij ook het beste.

Casartelli (moderator)
Wellicht is het een idee dat een moderator de naam van Kronos uit voltazy's bericht schrapt? Het hele bericht schrappen is misschien ietwat rigide, daar er ook elementen van een misverstand aan voltazy's kant in kunnen zitten en er ongetwijfeld mensen zijn die zijn kant van het verhaal willen lezen. Nu staat er echter een vrij zware en kennelijk onware beschuldiging voor de eeuwigheid vastgelegd.

Goed punt, Casartelli. Ik heb alle Kronossen in dat bericht vervangen voor userxxx.

Mijn naam verwijderen haalt weinig uit denk ik, want dan moeten ook mijn reacties erop weer verwijderd worden.

Mij stoort het niet zo omdat het is rechtgezet. Ik vind het vooral erg genant voor voltazy. Om die reden zou misschien alles weggehaald kunnen worden.

Een beetje overdreven die censuurtoepassinkjes. Sorry dat ik dat zo stel.
Wie de bal kaatst kan hem nou eenmaal terugverwachten.

Helemaal weghalen lijkt mij ook niet de juiste weg want dan heeft Voltazy helemaal voor niets de moeite genomen om uiteen te zetten waarom hij zich uitschrijft.

Wat onzinslowchat verwijderd.

De site hapert bij mij de laatste dagen erg vaak en dan elke keer als de banner voor Google Chrome ("nooit meer wachten") verschijnt. Opera 11.01/1190. Meer users met dit probleem?

Sir Spamalot (crew)
Klein detail wellicht maar ik vond het toch raar. In het kader van de topic Het Metal Album van de Week had ik Savage Grace - After the Fall From Grace voorgesteld. Toen had dit album een hoes met zwarte randjes, een vriendelijke collega (thanks Kronos!) had een betere hoes ingediend. Dan stond opnieuw de "slechte" hoes erop en nu is het weer in orde.

Arrie schreef:
Wat onzinslowchat verwijderd.

Ik was serieus

Aquila
Waarom kan ik bij dit album maar drie favorieten aanvinken? 17 tracks en die zijn er al vanaf de eerste release.

Volgens mij omdat vele tracks te kort zijn en daardoor niet meetellen in het bepalen van het aantal favoriete tracks.

CHIEP (crew)
Sir Spamalot schreef:
Klein detail wellicht maar ik vond het toch raar. In het kader van de topic Het Metal Album van de Week had ik Savage Grace - After the Fall From Grace voorgesteld. Toen had dit album een hoes met zwarte randjes, een vriendelijke collega (thanks Kronos!) had een betere hoes ingediend. Dan stond opnieuw de "slechte" hoes erop en nu is het weer in orde.
Cacheprobleem, vermoed ik?

Hoewel ik ook graag een mening wil geven over onderstaande discussie, zal ik dat maar niet doen en een discussie starten over de mobiele site op smartphones:
Allereerst: goed initiatief, ook een goede link naar de normale site, aangezien (nog) niet alles mogelijk is op deze mobiele vorm. Veel mobiele sites hebben deze mogelijkheid niet.
Wat ik wel wat minder vind is de beknopte mogelijkheden in verhouding tot de normale site. Eigenlijk zijn er drie mogelijkheden: albums zoeken, nieuwe releases bekijken en eigen albums bekijken. Waarschijnlijk is dat bewust zo gedaan. Toch mis ik de mogelijkheid om te kijken wat andere oordelen van gebruikers zijn.En al het overige, zoals toplijsten, fora en updates. Toevoegingen lijkt mij niet nodig op de mobiele site. Wellicht is het mogelijk om meer tabbladen in het beginmenu te krijgen van de mobiele site, zodat de mogelijkheden worden uitgebreid.
Overigens (nogmaals), ben ik zeer blij met het initiatief, vooral als je in een platenzaak staat. Via de mobiele site heb ik een goed overzicht van albums die ik nog wil kopen (die ik bijvoorbeeld gehoord heb via luisterpaal). Soms vergeet ik namelijk een alternatief voor het kopen van een album, zeker als dat er een stuk of 100 zijn.

Bedankt voor je feedback. Oordelen van gebruikers kun je lezen op de mobiele site, mits ze als mening zijn gemarkeerd. Verder is het inderdaad een bewuste keuze om de mobiele website beperkt te houden. Hij is bedoeld als aanvulling op de normale site, en niet als vervanging.

Ik wil iedereen die mijn terugkomst mede mogelijk heeft gemaakt van harte bedanken. Ik ben bewust van het feit dat dit weleens mijn laatste kans kan zijn op deze site. Opdat ik me zal gedragen! Ik heb jullie gemist hoor.

Was je weg?

Hij wil aandacht.

Stijn_Slayer
We kunnen wel een poultje opzetten. Hoelang tot de volgende ban?

Harco
Doet de MusicBrainz-knop bij het toevoegen het bij jullie? Bij mij werkt het geloof ik al jaren niet meer.

Ofwel werkt die knop niet ofwel staan er nauwelijks albums op die site (nog nooit iets mee kunnen importeren). Ik vind de Discogs-import de laatste tijd ook maar zeldzaam werken. Dat er niks wordt gevonden, zelfs als ik titel en artiest letterlijk hetzelfde heb ingegeven.

Harco
Ja, Discogs is ook erg matig. Vooral bij nieuwe releases duurt het volgens mij duizend jaar voordat ze op die site staan (als ze er al ooit op komen te staan).

de MusicBrainz knop was inderdaad kapot, moet het nu weer doen

De albums van Cave In en Cave in horen bij eenzelfde artiest. Allebei hoofdletters is de correcte schrijfwijze, ook al is die minder gebruikt. (zie bv. hun lastFM pagina)

FlyLo schreef:
... Ik vind de Discogs-import de laatste tijd ook maar zeldzaam werken. Dat er niks wordt gevonden, zelfs als ik titel en artiest letterlijk hetzelfde heb ingegeven.

Klopt, heb ik ook last van, vaak knip ik de titels uit de Discogs pagina omdat ie zelf niet importeerd....

Harco
Gajarigon schreef:
De albums van Cave In en Cave in horen bij eenzelfde artiest. Allebei hoofdletters is de correcte schrijfwijze, ook al is die minder gebruikt. (zie bv. hun lastFM pagina)

Het laatste woord hoort sowieso altijd met een hoofdletter, ook al wordt 'ie normaal wel met een kleine letter geschreven.

Ik zal het aanpassen.

EDIT: Volgens mij heeft iemand anders het net al gedaan.

N.a.v. een discussie over een EP wel of niet op de site, wanneer mag ie nou wel en wanneer ie niet (als hij bij Discogs een ep wordt genoemd en de link ook is meegestuurd)?

EP's mogen altijd, maar als het om die van dEUS gaat: da's gewoon een single waar een cd1 en cd2 van bestaat (ik heb zelf in bezit).

herman schreef:
EP's mogen altijd, maar als het om die van dEUS gaat: da's gewoon een single waar een cd1 en cd2 van bestaat (ik heb zelf in bezit).

Daar ging het over ja... gaat als een lopend vuurtje he...

Maar da's dus geen EP, ondanks de aanduiding hiervan??

Hoe kun je als toevoeger dit dan beoordelen, ik kan niet zien hoe jullie hier over denken... ik dacht dat daar die regel voor was gemaakt.... (dus EP is EP mits aangegeven door sites als Discogs....)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.