MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Harco
Klopt, maar ik vind het wel prima als ze onder verzamel staan. Anders zou het betekenen dat we nóg een apart kopje krijgen. En "mixtape"-EP's?

Met een URL kun je iedereen iets aan laten klikken, zodat ze andere albums op musicmeter of zelfs andere sites kunnen bekijken.

Nu is mijn vraag, welke informatie zet je tussen die url zodat het kans van slagen heeft? Ik heb net gekeken hoe iemand anders dat had gedaan bij verwijzing naar een ander album op musicmeter, maar waar vind je nu het regeltje zodat er automatisch dit komt te staan www.musicmeter.nl/album/11151 enz...?

En hoe doe je dat dan als je een video op Youtube wilt laten zien? Ik ben natuurlijk een enorme digibeet.....

Gallow
Gewoon tussen [ url] en [/ url] zetten, tenminste ik neem aan dat je zoiets bedoelt: De Site >> Algemeen >> Feedback, klachten en andere opmerkingen . Als je een post van iemand quote waar zoiets in staat, kan je ook zien hoe het eruit ziet.

Ik kan onder het kopje meningen maar een beperkt aantal van mijn meningen terug lezen.

Harco schreef:
Klopt, maar ik vind het wel prima als ze onder verzamel staan. Anders zou het betekenen dat we nóg een apart kopje krijgen. En "mixtape"-EP's?

Ik zou dat ook onder 'verzamel' steken dan. EP's zijn vaak iets officiëler dan de gemiddelde mixtape, dacht ik.

Ik ga zeker ook meehelpen met de splitsing dan. Is het mogelijk om een pm te versturen daarvoor, zodat ik weet wanneer eraan kan gewerkt worden?

Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Spotify

Ik post even mijn opmerking gemaakt in het topic 'vraag van de dag' ook hier:

Het toevoegen van albums zou wat handiger zijn als je nog kan terugbladeren in de opeenvolgende stappen. Nu moet je van te voren het aantal genres en landen ingeven en pas op volgende pagina welke. Ben je al in de volgende stap maar het aantal vergeten in te geven dan moet op de eerste pagina álles opnieuw ingevuld worden.

Mogelijk is dit al aan de orde geweest en is het om technische redenen zoals het nu is. Het is ook geen groot probleem maar misschien toch voor verbetering vatbaar.

Dat zou inderdaad prettig zijn.

Mee eens

Kronos schreef:
Ik post even mijn opmerking gemaakt in het topic 'vraag van de dag' ook hier:

Het toevoegen van albums zou wat handiger zijn als je nog kan terugbladeren in de opeenvolgende stappen. Nu moet je van te voren het aantal genres en landen ingeven en pas op volgende pagina welke. Ben je al in de volgende stap maar het aantal vergeten in te geven dan moet op de eerste pagina álles opnieuw ingevuld worden.

Mogelijk is dit al aan de orde geweest en is het om technische redenen zoals het nu is. Het is ook geen groot probleem maar misschien toch voor verbetering vatbaar.

Dit was wel ooit het geval, maar je kunt nu gewoon terugbladeren zonder dat je gegevens verliest in de eerstvolgende stappen. Als je vervolgens weer naar de volgende pagina gaat, moet je daar wel weer alles opnieuw opvoeren. Dit geldt iig voor Chrome.

het staat op de ideeenlijst om dit eens onder handen te nemen

Ik heb binnen Chrome nog altijd het vervelende probleem dat de cursor niet op de plek komt te staan waar je je muis neerzet. Als je je muis achter een zin zet en daar klikt komt de cursor aan het begin van de regel te staan e.d. Ook erg lastig met tekst selecteren. Jordy heeft al aangegeven dat hij dit niet kon reproduceren, maar nu valt mij op dat dit niet voor alle tekstvelden geldt.

In een nieuw berichtenvenster heb ik daar wel last van en bijvoorbeeld ook het veld Handmatige import bij Toevoegingen. Maar niet in de velden Commentaar (bij Corrigeren) of Opmerkingen aan de moderators bij Toevoegingen. Daar doet de muis en de cursor de dingen die die moet doen. Wellicht is dat een aanknopingspunt voor verder onderzoek?!

Telkens als ik rechtsboven een zoekterm invul en vervolgens klik op meer resultaten, wordt mijn zoekterm gewist en (denk ik, gezien de resultaten die ik krijg) vervangen door het woord zoeken. Ik krijg dan dus alleen twee topichits terug, waar telkens het woord zoeken in de titel staat.
Ik kan daarna wel weer verder zoeken (via de uitgebreide zoekfunctie dus) maar dit lijkt me niet echt de bedoeling?

Harco
De laatste week (of twee) wil het nog wel eens voorkomen dat de lay-out bij een album echt compleet verkeerd laadt: http://img405.imageshack.us/img405/5692/layouted.png

Na een refresh laadt 'ie wel normaal, maar het lijkt me niet helemaal gezond. Dit is de nieuwste versie van Opera, als het goed is.

FlyLo schreef:
Telkens als ik rechtsboven een zoekterm invul en vervolgens klik op meer resultaten, wordt mijn zoekterm gewist en (denk ik, gezien de resultaten die ik krijg) vervangen door het woord zoeken. Ik krijg dan dus alleen twee topichits terug, waar telkens het woord zoeken in de titel staat.
Ik kan daarna wel weer verder zoeken (via de uitgebreide zoekfunctie dus) maar dit lijkt me niet echt de bedoeling?

gaat op de centrale lijst, bedankt

Sunderland schreef:
Ik heb binnen Chrome nog altijd het vervelende probleem dat de cursor niet op de plek komt te staan waar je je muis neerzet. Als je je muis achter een zin zet en daar klikt komt de cursor aan het begin van de regel te staan e.d. Ook erg lastig met tekst selecteren. Jordy heeft al aangegeven dat hij dit niet kon reproduceren, maar nu valt mij op dat dit niet voor alle tekstvelden geldt.

In een nieuw berichtenvenster heb ik daar wel last van en bijvoorbeeld ook het veld Handmatige import bij Toevoegingen. Maar niet in de velden Commentaar (bij Corrigeren) of Opmerkingen aan de moderators bij Toevoegingen. Daar doet de muis en de cursor de dingen die die moet doen. Wellicht is dat een aanknopingspunt voor verder onderzoek?!

Ik zal er nog eens naar kijken, bedankt voor de toelichting. ik vermoed toch dat dit gewoon een bug van Chrome is, maar wie weet kan ik nog wat vinden.

Harco schreef:
De laatste week (of twee) wil het nog wel eens voorkomen dat de lay-out bij een album echt compleet verkeerd laadt: http://img405.imageshack.us/img405/5692/layouted.png

Na een refresh laadt 'ie wel normaal, maar het lijkt me niet helemaal gezond. Dit is de nieuwste versie van Opera, als het goed is.

even je cache legen wellicht? heb dit nog nooit gezien/gehoord

Harco
Net gedaan, zal in de gaten houden of het nog steeds gebeurt.

Dit staat al op Jordy's lijstje, maar mag het misschien een paar plaatsen stijgen?

Als een afgekeurde toevoeging opnieuw wordt ingediend, verdwijnt de alternatieve titel. Gebeurt zowel bij Firefox 3.6 als IE 8..

CHIEP (crew)
Kijk nog eens goed .

Svendra schreef:
Dit staat al op Jordy's lijstje, maar mag het misschien een paar plaatsen stijgen?

(quote)

volgens mij nu opgelost

Jordy schreef:
volgens mij nu opgelost
merci

Wat is eigenlijk het precieze beleid omtrent demo's? Ik zie her en der demo's op de site staan, maar ik dacht dat die er niet op mochten.

Ik zou het wel fantastisch vinden mochten demo's ook toegevoegd worden

Demo's mogen er alleen op als ze officieel zijn uitgebracht.

Ok, dank.

Toevoegen updates werkt niet meer... iemand meer last?

In Muziek > Algemeen > Spotify:

Ik ben momenteel dit album aan het beluisteren via Spotify, maar merk nu dat er hier geen link naar het album op Spotify bijstaat.
Hoe komt dat?
Komt dat vaak voor?
Kan je dat als user toevoegen/melden?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.