De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2011, 10:38 uur
0
geplaatst: 2 mei 2011, 11:13 uur
Ah, ik had nog niet gezien dat je dat bericht hier had geplaatst toen ik het vorige verplaatste. Leek me meer een vraag voor hier. 

0
geplaatst: 2 mei 2011, 11:56 uur
Er staat een punt op de wensenlijst om Spotify links (alsmede links naar Wikipedia, Last.fm, etc) corrigeerbaar te maken. Zonder tussenkomst van de crew, zoals bv. ook bij videoclips. Tot die tijd accepteren we dat de linkjes niet compleet zijn en soms niet kloppen.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 14:03 uur
Dat opsplitsen van live/verzamel is erg handig geregeld. En zo te zien wordt er in hoog tempo werk verzet.
voor Jordy en alle users die meehelpen.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 14:27 uur
Is de mogelijkheid tot het maken van voetnoten en een notenapparaat in de berichten geen goed idee?
0
Misterfool
geplaatst: 2 mei 2011, 14:32 uur
Ik vind dat wat overdreven Slowgaze. Het hoeft hier nou ook weer geen academisch platform te worden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 mei 2011, 14:39 uur
Ik ben op zich wel voor (het kan gewoon handig zijn), maar echt nodig is het niet nee.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 mei 2011, 14:42 uur
Svendra schreef:
Dat opsplitsen van live/verzamel is erg handig geregeld. En zo te zien wordt er in hoog tempo werk verzet.
voor Jordy en alle users die meehelpen. ja super!
Ik ben ook bezig...
Al zag ik (bij Camel en Lynyrd Skynyrd) dat er al foutjes waren gemaakt, die moest ik wel per correctie insturen...
0
Gallow
geplaatst: 2 mei 2011, 14:43 uur
Je kan toch gewoon voetnoten maken dmv cijfers en *-dingetjes? Dan kan je het onderaan je recensie toelichten in schuine tekst of iets dergelijks.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 15:01 uur
Jordy schreef:
Er staat een punt op de wensenlijst om Spotify links (alsmede links naar Wikipedia, Last.fm, etc) corrigeerbaar te maken. Zonder tussenkomst van de crew, zoals bv. ook bij videoclips. Tot die tijd accepteren we dat de linkjes niet compleet zijn en soms niet kloppen.
Ha, todat de stem van het volk gehoord wordt, de wet van de dictatuur dus...

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 mei 2011, 15:01 uur
Er is echter nog één type album die nu onder de verzamelaars valt, en ik wil geen zeurpiet zijn, maar ik doe het toch lekker wel..
Dit type album is het remixes-album... Geen studioplaat, geen liveplaat, maar officieel ook eigenlijk geen verzamelaar (omdat het nieuwe versies betreft)...
Dit type album is het remixes-album... Geen studioplaat, geen liveplaat, maar officieel ook eigenlijk geen verzamelaar (omdat het nieuwe versies betreft)...
0
geplaatst: 2 mei 2011, 17:31 uur
Waarom zou dat geen verzamelaar zijn? Het zijn toch gewoon eerder uitgebrachte remixes die op een schijfje worden verzameld?
0
geplaatst: 2 mei 2011, 18:36 uur
Het valt onder 'verzamel (nieuw)'. Die is niet meegerekend in de opsplitsing die nu aan de gang is.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 20:32 uur
Zou een mod bij Mecano Untitled als eerste EP willen zetten. Ik heb deze EP's en Untitled is Torso 121 en Subtitled Torso 122. Ook discogs geeft als releasedata voor Untitled april 1980 en Subtitled oktober 1980 aan.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 21:01 uur
0
Harco
geplaatst: 3 mei 2011, 00:09 uur
Misschien de volgende tekst bij het tabblad Corrigeren verwijderen (of aanpassen naar "een crewlid" i.p.v. "T.O.")?
Elk crewlid kan dit namelijk, voor de users die dit niet wisten.
Let op: als je een release-datum wilt doorgeven, kan dat via een privébericht naar T.O..
0
geplaatst: 3 mei 2011, 00:14 uur
Ik heb hetzelfde 'probleem' als Sunderland hierboven aanduidt, de cursor die aan het begin van een regel verschijnt i.p.v. het eind.. er is wel omheen te werken, maar het wordt wel wat vervelend.. heb het ook enkel in Chrome, in IE werkt het prima.
0
Harco
geplaatst: 3 mei 2011, 00:18 uur
Ja, dat is ook enkel een probleem in Chrome - ik had het namelijk zelf ook. Jordy heeft daar geloof ik al eens op gereageerd en zei toen dat het aan Chrome zelf lag en niet aan de site.
EDIT: KLIK.
EDIT: KLIK.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 3 mei 2011, 09:12 uur
herman schreef:
Waarom zou dat geen verzamelaar zijn? Het zijn toch gewoon eerder uitgebrachte remixes die op een schijfje worden verzameld?
Niet echt, natuurlijk.... Je zou het kunnen vergelijken met een tribute album...
Het zijn dan vaak bevriende remixers of houseproducers of wat dies meer zij, die tegelijkertijd aan nummer van dat bandje onder handen nemen... Het wordt dan een officiele release...
Liedjes die de band zelf onder handen neemt (opnieuw inspeelt in de studio) verschijnen in de lijst studioalbums.
Tribute-albums komen helemaal niet te voorschijn (wat ik nog steeds jammer vind)...
En platen met remixes staan tussen de verzamelaars.
In principe wel een goede oplossing, ik wilde alleen even zeuren :-p
0
geplaatst: 3 mei 2011, 14:16 uur
Per ongeluk dubbel toegevoegd. De nieuwste mag eraf.
Sarin Assault - Kaori Attack 01 EP (1998)
Sarin Assault - Kaori Attack 01 (1998)
Sarin Assault - Kaori Attack 01 EP (1998)
Sarin Assault - Kaori Attack 01 (1998)
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 mei 2011, 14:31 uur
Done - gelieve in het vervolg wel het juiste topic hiervoor te gebruiken
.
.
0
geplaatst: 3 mei 2011, 18:34 uur
Harco schreef:
Misschien de volgende tekst bij het tabblad Corrigeren verwijderen (of aanpassen naar "een crewlid" i.p.v. "T.O.")?
(quote)
heb de tekst even aangepast
0
geplaatst: 4 mei 2011, 20:31 uur
Hoe kan het dat deze geen leden aangeeft, terwijl je er wel via de Flying Lotus-pagina kunt komen?
FLYamSAM
FLYamSAM
0
geplaatst: 4 mei 2011, 20:34 uur
Omdat ze geen album onder die naam (of onder een alt. artiestennaam; in dit geval is er geen) hebben uitgebracht.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 20:42 uur
Dat vind ik wel iets dat ingesteld kan worden: dat leden ook zichtbaar zijn wanneer het duo/de groep geen album op hun naam heeft staan. Wilde ik toevallig al vaker aangeven, maar steeds vergeten.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 20:49 uur
Ik denk dat ik dat al ooit eens gevraagd heb. Geen idee wat het antwoord toen was.
0
geplaatst: 6 mei 2011, 16:06 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.