MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Op het risico dat soortgelijke vraag al eens eerder ergens is gesteld:

Spotify link toevoegen

Ah, ik had nog niet gezien dat je dat bericht hier had geplaatst toen ik het vorige verplaatste. Leek me meer een vraag voor hier.

Er staat een punt op de wensenlijst om Spotify links (alsmede links naar Wikipedia, Last.fm, etc) corrigeerbaar te maken. Zonder tussenkomst van de crew, zoals bv. ook bij videoclips. Tot die tijd accepteren we dat de linkjes niet compleet zijn en soms niet kloppen.

Dat opsplitsen van live/verzamel is erg handig geregeld. En zo te zien wordt er in hoog tempo werk verzet. voor Jordy en alle users die meehelpen.

Is de mogelijkheid tot het maken van voetnoten en een notenapparaat in de berichten geen goed idee?

Misterfool
Ik vind dat wat overdreven Slowgaze. Het hoeft hier nou ook weer geen academisch platform te worden.

Stijn_Slayer
Ik ben op zich wel voor (het kan gewoon handig zijn), maar echt nodig is het niet nee.

Ozric Spacefolk
Svendra schreef:
Dat opsplitsen van live/verzamel is erg handig geregeld. En zo te zien wordt er in hoog tempo werk verzet. voor Jordy en alle users die meehelpen.

ja super!

Ik ben ook bezig...

Al zag ik (bij Camel en Lynyrd Skynyrd) dat er al foutjes waren gemaakt, die moest ik wel per correctie insturen...

Gallow
Je kan toch gewoon voetnoten maken dmv cijfers en *-dingetjes? Dan kan je het onderaan je recensie toelichten in schuine tekst of iets dergelijks.

Jordy schreef:
Er staat een punt op de wensenlijst om Spotify links (alsmede links naar Wikipedia, Last.fm, etc) corrigeerbaar te maken. Zonder tussenkomst van de crew, zoals bv. ook bij videoclips. Tot die tijd accepteren we dat de linkjes niet compleet zijn en soms niet kloppen.

Ha, todat de stem van het volk gehoord wordt, de wet van de dictatuur dus...

Ozric Spacefolk
Er is echter nog één type album die nu onder de verzamelaars valt, en ik wil geen zeurpiet zijn, maar ik doe het toch lekker wel..

Dit type album is het remixes-album... Geen studioplaat, geen liveplaat, maar officieel ook eigenlijk geen verzamelaar (omdat het nieuwe versies betreft)...

Waarom zou dat geen verzamelaar zijn? Het zijn toch gewoon eerder uitgebrachte remixes die op een schijfje worden verzameld?

Het valt onder 'verzamel (nieuw)'. Die is niet meegerekend in de opsplitsing die nu aan de gang is.

Zou een mod bij Mecano Untitled als eerste EP willen zetten. Ik heb deze EP's en Untitled is Torso 121 en Subtitled Torso 122. Ook discogs geeft als releasedata voor Untitled april 1980 en Subtitled oktober 1980 aan.

Waar is de albumhoes bij dit album gebleven...???

reptile71 schreef:
Zou een mod bij Mecano Untitled als eerste EP willen zetten. Ik heb deze EP's en Untitled is Torso 121 en Subtitled Torso 122. Ook discogs geeft als releasedata voor Untitled april 1980 en Subtitled oktober 1980 aan.
Done (ook al ben ik geen mod )

thelion schreef:
Waar is de albumhoes bij dit album gebleven...???
Geen idee, nieuwe geplaatst.

Harco
Misschien de volgende tekst bij het tabblad Corrigeren verwijderen (of aanpassen naar "een crewlid" i.p.v. "T.O.")?

Let op: als je een release-datum wilt doorgeven, kan dat via een privébericht naar T.O..

Elk crewlid kan dit namelijk, voor de users die dit niet wisten.

Ik heb hetzelfde 'probleem' als Sunderland hierboven aanduidt, de cursor die aan het begin van een regel verschijnt i.p.v. het eind.. er is wel omheen te werken, maar het wordt wel wat vervelend.. heb het ook enkel in Chrome, in IE werkt het prima.

Harco
Ja, dat is ook enkel een probleem in Chrome - ik had het namelijk zelf ook. Jordy heeft daar geloof ik al eens op gereageerd en zei toen dat het aan Chrome zelf lag en niet aan de site.

EDIT: KLIK.

Ozric Spacefolk
herman schreef:
Waarom zou dat geen verzamelaar zijn? Het zijn toch gewoon eerder uitgebrachte remixes die op een schijfje worden verzameld?

Niet echt, natuurlijk.... Je zou het kunnen vergelijken met een tribute album...

Het zijn dan vaak bevriende remixers of houseproducers of wat dies meer zij, die tegelijkertijd aan nummer van dat bandje onder handen nemen... Het wordt dan een officiele release...

Liedjes die de band zelf onder handen neemt (opnieuw inspeelt in de studio) verschijnen in de lijst studioalbums.
Tribute-albums komen helemaal niet te voorschijn (wat ik nog steeds jammer vind)...
En platen met remixes staan tussen de verzamelaars.

In principe wel een goede oplossing, ik wilde alleen even zeuren :-p

CHIEP (crew)
Done - gelieve in het vervolg wel het juiste topic hiervoor te gebruiken .

Ah ik zie net dat er een apart topic voor is. Sorry

Harco schreef:
Misschien de volgende tekst bij het tabblad Corrigeren verwijderen (of aanpassen naar "een crewlid" i.p.v. "T.O.")?

(quote)

Elk crewlid kan dit namelijk, voor de users die dit niet wisten.

heb de tekst even aangepast

Hoe kan het dat deze geen leden aangeeft, terwijl je er wel via de Flying Lotus-pagina kunt komen?
FLYamSAM

Omdat ze geen album onder die naam (of onder een alt. artiestennaam; in dit geval is er geen) hebben uitgebracht.

Dat vind ik wel iets dat ingesteld kan worden: dat leden ook zichtbaar zijn wanneer het duo/de groep geen album op hun naam heeft staan. Wilde ik toevallig al vaker aangeven, maar steeds vergeten.

Ik denk dat ik dat al ooit eens gevraagd heb. Geen idee wat het antwoord toen was.

Fullforce - One (2011)

en

Fullforce - One (2011)

Dubbele toevoeging, de 1ste kan er dus af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:01 uur

geplaatst: vandaag om 18:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.