De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2011, 23:18 uur
Ik heb een aantal Turkse albums toegevoegd, maar steeds kwamen ze niet door de correctie omdat de tekens niet goed doorkwamen. Dit terwijl ik 3 of 4x heb gecontroleerd of dit klopte. Uiteindelijk heeft het betreffende crewlid het zelf gecorrigeerd en toen werkte het wel. Hebben meer mensen dit?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 6 september 2011, 13:46 uur
Great White - Stick It (1984) deze is een re-issue (uit 1999) van het debuut: Great White - Great White (1984)
Stick It kan derhalve verwijderd worden. Wellicht kan Stick It als alt. titel worden ingevoerd bij het debuut.
Stick It kan derhalve verwijderd worden. Wellicht kan Stick It als alt. titel worden ingevoerd bij het debuut.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 6 september 2011, 14:12 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Great White - Stick It (1984) deze is een re-issue (uit 1999) van het debuut: Great White - Great White (1984)
Ok, zie ook dit forum De Site >> Algemeen >> Te verwijderen / verwijderde releases
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 september 2011, 17:48 uur
herman schreef:
Misschien even vermelden wat precies? Ik zie niets raars.
In het bericht van kowalski zijn de eerste drie regels nogal in elkaar geschoven (IE). Ik neem althans aan dat Chevy dat bedoelt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 september 2011, 18:06 uur
Inmiddels gaat het in IE ook weer prima, zowel via de permalink als gewoon via het album.
0
geplaatst: 6 september 2011, 21:06 uur
herman schreef:
Omdat je het zo lief vraagt. Misschien even vermelden wat precies? Ik zie niets raars.

Ik werk hier met IE 8.
0
geplaatst: 6 september 2011, 22:06 uur
Ik heb even een vraag over url.
Het lijntje leggen met Youtube ("copy video url") en dan een clip op musicmeter plaatsen is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar wat als ik een nummer uit mijn collectie, dat niet op Youtube staat, ook op musicmeter wil krijgen, is dat dan eveneens mogelijk?
Laten we zeggen, ik rip een nummer van een cd, dan staat het bij mij op windows media player. Kan ik dan ergens met dat nummer naar toe zodat iedereen die dat op musicmeter zou willen dat nummer kan horen?
Of begrijp ik er weer helemaal niets van, is het volstrekt illegaal of wat?
Het lijntje leggen met Youtube ("copy video url") en dan een clip op musicmeter plaatsen is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Maar wat als ik een nummer uit mijn collectie, dat niet op Youtube staat, ook op musicmeter wil krijgen, is dat dan eveneens mogelijk?
Laten we zeggen, ik rip een nummer van een cd, dan staat het bij mij op windows media player. Kan ik dan ergens met dat nummer naar toe zodat iedereen die dat op musicmeter zou willen dat nummer kan horen?
0
geplaatst: 6 september 2011, 23:13 uur
Je kan volgens mij niet muziek direct vanaf je computer op MuMe uploaden of streamen, buiten dat het illegaal is.
Je zou het op youtube kunnen uploaden en een link plaatsen, maar je hebt kans dat het eraf wordt gehaald. Ook zou je er een video van moeten maken
.
Je zou het op youtube kunnen uploaden en een link plaatsen, maar je hebt kans dat het eraf wordt gehaald. Ook zou je er een video van moeten maken
.
0
geplaatst: 7 september 2011, 00:31 uur
Hoi!
Deze vraag zal al vaker gesteld zijn, sorry daarvoor!
Ik ben nieuw hier en er is iets wat me niet duidelijk is, zelfs niet na het lezen van de Help(wiki)-optie...
Wat is precies het doel van het toevoegen van albums, "mijn albums". Moet je in het bezit zijn van het album wat je wilt toevoegen aan "Mijn Albums"? Of is het de boedoeling om te laten zien welke albums mij aanspreken? Of het toevoegen van Artiesten/Albums die nog niet bekend zijn bij MuziekMeter? Help!
Dus wat is de bedoeling ervan?
Ik ben nieuw hier en er is iets wat me niet duidelijk is, zelfs niet na het lezen van de Help(wiki)-optie...
Wat is precies het doel van het toevoegen van albums, "mijn albums". Moet je in het bezit zijn van het album wat je wilt toevoegen aan "Mijn Albums"? Of is het de boedoeling om te laten zien welke albums mij aanspreken? Of het toevoegen van Artiesten/Albums die nog niet bekend zijn bij MuziekMeter? Help!
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 september 2011, 09:18 uur
musician schreef:
Musicmeter kent niet de mogelijkheid om muziek te uploaden.
Je kunt het liedje dat je anderen heel graag wil laten horen, opzoeken op bijv. Youtube, maar ook bijv. Spotify of Grooveshark (dat is allemaal streaming).
Je kan ook zelf muziek uploaden bij die genoemde sites (bij Youtube mag dat niet, maar bij Grooveshark bijv. weer wel, omdat het streaming is en je dus niet muziek illegaal verspreidt).
Waarom kom je toch altijd met die ingewikkelde vragen

Je kunt ook mensen op de koffie vragen en dan de muziek thuis laten horen aan iedereen...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 september 2011, 09:19 uur
Luminal schreef:
Hoi!
Hoi!
Wat je helemaal zelf wilt.
Sommige mensen, zetten er albums neer die ze nog willen kopen. Sommige leggen een scheiding aan tussen digitaal en analoog.
Sommige maken een hele database aan en sommige doen er helemaal niets mee.
Het is helemaal aan jou, wat je met deze functie wilt...

0
geplaatst: 7 september 2011, 10:59 uur
@Luminal: Als aanvulling op wat Ozric al zegt: je kunt onder 'Mijn Albums' naar eigen wensen submappen aanmaken en renamen. Zelf heb ik bijvoorbeeld een lijstje van albums die ik nog wil beluisteren. Er zijn ook users die alternatieve top-lijsten aanleggen. Etcetera.
Je kunt zelf aanvinken of een lijst openbaar moet worden of niet (bij de betreffende map optie: 'Map bewerken'). Openbaar wil zeggen dat de albumlijst voor anderen zichtbaar wordt bij 1) 'Albumlijsten' in je userprofiel en 2) bij 'Statistieken' van elk afzonderlijk album.
Je kunt zelf aanvinken of een lijst openbaar moet worden of niet (bij de betreffende map optie: 'Map bewerken'). Openbaar wil zeggen dat de albumlijst voor anderen zichtbaar wordt bij 1) 'Albumlijsten' in je userprofiel en 2) bij 'Statistieken' van elk afzonderlijk album.
0
geplaatst: 7 september 2011, 13:14 uur
Dank!
Misschien iets voor een wensenlijst?
Maar dan moet je lid zijn van Spotify of Grooveshark?
Nou, misschien wat overdreven, elke keer als je iemand een leuk nummer wilt laten horen...
Ozric Spacefolk schreef:
Je kunt het liedje dat je anderen heel graag wil laten horen, opzoeken op bijv. Youtube, maar ook bijv. Spotify of Grooveshark (dat is allemaal streaming).
Maar dan moet je lid zijn van Spotify of Grooveshark?
Je kunt ook mensen op de koffie vragen en dan de muziek thuis laten horen aan iedereen...
Nou, misschien wat overdreven, elke keer als je iemand een leuk nummer wilt laten horen...

0
geplaatst: 7 september 2011, 13:18 uur
Van Grooveshark hoef je niet lid te zijn om muziek op te zoeken of een link daarvan te gebruiken. Je gaat gewoon naar de site en typt wat in het zoekveld. Je kan dan ook een link kopiëren naar dat nummer.
Spotify moet je wel een account voor hebben, inderdaad, maar dat is zo gebeurd, en de moeite zeker waard. Werkt heel handig, er is heel veel muziek op te vinden, en helemaal legaal.
Spotify moet je wel een account voor hebben, inderdaad, maar dat is zo gebeurd, en de moeite zeker waard. Werkt heel handig, er is heel veel muziek op te vinden, en helemaal legaal.
0
geplaatst: 7 september 2011, 13:20 uur
Van GrooveShark moet je wel lid zijn om muziek te kunnen uploaden (en dat is musician zijn bedoeling, lijkt me).
0
geplaatst: 7 september 2011, 13:20 uur
Ah, voor het uploaden wel inderdaad. En op Spotify kan je niet zelf muziek uploaden.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 7 september 2011, 13:26 uur
Als het al op Grooveshark staat, kan Musician het eerst even opzoeken. Ik snap waarom niet iedereen altijd overal maar lid van wil worden...
0
geplaatst: 7 september 2011, 17:49 uur
Arrie schreef:
En op Spotify kan je niet zelf muziek uploaden.
Ik wou net zeggen. Wat betreft Grooveshark weet ik niet, maar je kunt ook even met Windows Movie Maker een video maken en dan op vimeo zetten. Die kennen geen auteursrechten-gedoe. Of misschien wel, maar niet zo'n goed beveiligd systeem als op YouTube.En op Spotify kan je niet zelf muziek uploaden.
0
geplaatst: 7 september 2011, 19:16 uur
Ozric Spacefolk schreef:
musician schreef:
waar mogen de boetes en advocatenkosten heen?

0
geplaatst: 7 september 2011, 20:18 uur
De site is vandaag erg instabiel - is de stekker er af en toen uitgegaan bij het stofzuigen (van mw Dobbelsteen) of draait er soms een spiegel van de site op de PC van Dazzler?
0
geplaatst: 7 september 2011, 20:35 uur
Heb er alleen sinds een paar minuten last van, eerder vandaag ging alles nog probleemloos.
0
geplaatst: 7 september 2011, 20:42 uur
Mjuman schreef:
De site is vandaag erg instabiel - is de stekker er af en toen uitgegaan bij het stofzuigen (van mw Dobbelsteen) of draait er soms een spiegel van de site op de PC van Dazzler?
Volgens mij zijn de Iraniërs op zoek naar onze inlogaccounts ...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.