De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2011, 15:43 uur
Zou leuk zijn inderdaad als je zelf met zo'n "Sort by" optie dat zou kunnen sorteren.
0
geplaatst: 30 september 2011, 17:03 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Heeft iemand een snelle/makkelijke manier om al die hiphopplaten uit de discografie van Free te krijgen, ik zou dat allemaal handmatig moeten doen.
Heeft iemand een snelle/makkelijke manier om al die hiphopplaten uit de discografie van Free te krijgen, ik zou dat allemaal handmatig moeten doen.
Tot uw dienst

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 17:37 uur
bennerd schreef:
Tot uw dienst
(quote)
Tot uw dienst
Geweldig veel dank... Dat ziet er weer een stuk uitnodigender uit.
0
geplaatst: 30 september 2011, 20:00 uur
Een rariteit met diakrieten: Bij artiest Ben Frost and Daníel Bjarn... had ik als groepsleden ingevuld Ben Frost en Daníel Bjarnason. Beide staan al met soloalbums op de site, dus moet er een link naar de betreffende artiestenpagina's plaatsvinden. Bij Ben Frost gebeurt dat ook, bij Daníel Bjarnason niet. Ik vermoed dat dat komt door het accent op de letter i van Daníel. Op de groepspagina staat zijn naam als Dani& #769;el , op de solopagina als Daníel.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 30 september 2011, 21:01 uur
Njal schreef:
Een rariteit met diakrieten: Bij artiest Ben Frost and Daníel Bjarn... had ik als groepsleden ingevuld Ben Frost en Daníel Bjarnason. Beide staan al met soloalbums op de site, dus moet er een link naar de betreffende artiestenpagina's plaatsvinden. Bij Ben Frost gebeurt dat ook, bij Daníel Bjarnason niet. Ik vermoed dat dat komt door het accent op de letter i van Daníel. Op de groepspagina staat zijn naam als Dani& #769;el , op de solopagina als Daníel.
Zou opgelost moeten zijn.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:11 uur
Waarom kan je bij Riverside niet klikken om bij Lunatic Soul te komen?!?
Terwijl het vice versa wel mogelijk is?
Terwijl het vice versa wel mogelijk is?
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:14 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik wilde eens weten welke albums op deze site op het Mausoleum-label zijn uitgebracht: klik. Ik vind het jammer dat ze niet alfabetisch per groep en per groep chronologisch staan of zijn er andere criteria?
Ik wilde eens weten welke albums op deze site op het Mausoleum-label zijn uitgebracht: klik. Ik vind het jammer dat ze niet alfabetisch per groep en per groep chronologisch staan of zijn er andere criteria?
Zo te zien staat het chronologisch, en per jaar vervolgens alfabetisch.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:15 uur
Ik zie dat Mariusz Duda als alias van Lunatic Soul staat. Wellicht had dat andersom gemoeten? Zou in elk geval logischer zijn.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:27 uur
Bij Dave Alexander staat er bij Groepen / samenwerkingen Iggy & The Stooges, dit is echter een andere Dave Alexander. (Zie Wiki) De Dave Alexander die ik bedoel, en die zeker weten nooit met Iggy & The Stooges heeft samengewerkt, is een bluesartiest. (Zie Wiki) Misschien dat iemand dat even kan veranderen ?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:29 uur
Casartelli schreef:
Ik zie dat Mariusz Duda als alias van Lunatic Soul staat. Wellicht had dat andersom gemoeten? Zou in elk geval logischer zijn.
Is dat op te lossen door een persoon als ik of moet hier iemand van de crew ingrijpen?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2011, 12:35 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Is dat op te lossen door een persoon als ik of moet hier iemand van de crew ingrijpen?
In theorie misschien het eerste... maar het laatste lijkt me alvast een stuk eenvoudiger.

Het zou overigens niet verkeerd zijn als er - bijv in de wiki - een stukje verschijnt dat voor eens en altijd een einde maakt aan alle onduidelijkheid rond aliassen, alternatieve artiestennamen, etc.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 13:46 uur
Casartelli schreef:
Lijkt me van niet eerlijk gezegd. Er staan wel albums van Lunatic Soul op de site, niet van Mariusz Duda.
Ik weet niet eens hoe dat kan: een alias maken als die alias geen album op MuMe heeft.

0
geplaatst: 5 oktober 2011, 13:52 uur
FDB92 schreef:
Bij Dave Alexander staat er bij Groepen / samenwerkingen Iggy & The Stooges, dit is echter een andere Dave Alexander. (Zie Wiki) De Dave Alexander die ik bedoel, en die zeker weten nooit met Iggy & The Stooges heeft samengewerkt, is een bluesartiest. (Zie Wiki) Misschien dat iemand dat even kan veranderen ?
Opgelost. De blues Alexander heeft een I en de andere Alexander heeft een II gekregen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:09 uur
Svendra schreef:
Lijkt me van niet eerlijk gezegd. Er staan wel albums van Lunatic Soul op de site, niet van Mariusz Duda.
Ik weet niet eens hoe dat kan: een alias maken als die alias geen album op MuMe heeft.
(quote)
Duda is de zanger van Riverside. Dus hij heeft wel een vermelding.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:15 uur
Ja dat is me bekend. Maar daarmee zie ik nog geen pagina waarop ik Duda als alias van iemand anders kan definiëren.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:27 uur
O ja, op die manier. Dan is de gekozen oplossing, de beste. Echter wel jammer, dat vanuit Riverside niet door te klikken is naar Lunatic Soul. Ik surf altijd graag op die manier door de artiesten heen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:34 uur
Zelfde hier.
Maar het lijkt me ook een ontwerpfoutje. Vroeger kon je alleen op bandleden doorklikken als deze onder hun eigen naam albums gemaakt hadden. Dat is - alweer geruime tijd terug - verbeterd: je kunt nu al doorklikken als een bandlid in meer dan 1 band gezeten heeft. In dit geval (bandlid heeft ook eigen cd's gemaakt onder een artiestennaam) zou dat toch ook moeten kunnen.
Maar het lijkt me ook een ontwerpfoutje. Vroeger kon je alleen op bandleden doorklikken als deze onder hun eigen naam albums gemaakt hadden. Dat is - alweer geruime tijd terug - verbeterd: je kunt nu al doorklikken als een bandlid in meer dan 1 band gezeten heeft. In dit geval (bandlid heeft ook eigen cd's gemaakt onder een artiestennaam) zou dat toch ook moeten kunnen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 5 oktober 2011, 14:37 uur
Ik hoop het... Vooral soloprojecten blijven vaak onbekend en onderbelicht. Ik kom graag door klikken en klikken op soloplaten uit, die ik graag wil ontdekken. Nu kende ik gelukkig Lunatic Soul al...
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:28 uur
Toch nog maar even reageren: het werkt inderdaad weer.

Er is inmiddels overigens ook al weer een Firefox upgrade naar versie 7 geweest. Geen idee of dat nog invloed heeft gehad.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 19:44 uur
Svendra schreef:
(quote)
Ik doe het eigenlijk wel altijd zoals Casartelli voorstelt. Dat is veel praktischer, want je kan doorklikken van Riverside naar het solo-project van Duda, en het is ook logisch: Duda is z'n echte naam, en Lunatic Soul is daar een alias van.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 20:05 uur
Svendra schreef:
Voor gastartiesten kan je ook een alias maken. Maar dan zou je het album ook bij de artiest Lunatic Soul moeten zien. Tenzij het om een verzamelalbum-diverse artiesten-oude nummers gaat. Misschien was Mariusz Duda gastartiest op een album dat later verwijderd is ?
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 20:42 uur
Ja, dat zou kunnen. Ik ben het wel met Casartelli eens dat aliassen uitgelegd mogen worden in de Wiki. Er zitten best haken en ogen aan.
0
geplaatst: 5 oktober 2011, 21:08 uur
Svendra schreef:
Ja, dat zou kunnen. Ik ben het wel met Casartelli eens dat aliassen uitgelegd mogen worden in de Wiki. Er zitten best haken en ogen aan.
Ik vind het interessant om linkjes te leggen tussen bands, wie heeft er in welke band gespeeld en met wie. Dit is voor 90% netjes geregeld op MuMe, behalve als dit onder alias is.....
Goed voorbeeld hiervan is Urban Dance Squad, vb. Tres Manos nu in Sjako... maar wel onder eigen naam.... als je die kennis niet hebt kom je daar nu dus nooit achter....
Ach, misschien is dat ook wel gewoon een stomme tik van mij.....
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 19:08 uur
Naar aanleiding van dit topic: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top X: Live-albums
Kan de zoekfunctie nu uitgebreid worden met live-albums?
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 12:26 uur
De Top 250-lijst al langer niet. Mumford and Sons had een aantal dagen geleden al binnen moeten komen daar.
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 09:22 uur
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 10:36 uur
herman schreef:
De Top 250-lijst al langer niet. Mumford and Sons had een aantal dagen geleden al binnen moeten komen daar.
O.k. Laat het bijwerken maar zitten dan De Top 250-lijst al langer niet. Mumford and Sons had een aantal dagen geleden al binnen moeten komen daar.

0
geplaatst: 9 oktober 2011, 10:43 uur
Zou als het goed is weer goed moeten gaan vanaf nu, zo niet hoor ik het wel
0
geplaatst: 9 oktober 2011, 11:50 uur
chevy93 schreef:
Naar aanleiding van dit topic: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> De MuMe Top X: Live-albums
ik zal het op de ideeenlijst zetten
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.