De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2011, 12:40 uur
Ja, als je je updates wilt open, iets schrijft en kiest voor plaatsen, dat soort dingetjes doen er inderdaad nogal lang over. Vanmorgen bleek een keer mijn scherm zo lang 'wit' dat ik maar heb afgesloten.
0
geplaatst: 24 september 2011, 17:08 uur
Jordy schreef:
verholpen!
Echter staat het nu weer bij het centrale topic van de toplijsten. verholpen!

0
geplaatst: 27 september 2011, 13:44 uur
Bestaat er geen mogelijkheid om á la Lastfm, na het inlogmoment meteen weer naar de pagina te gaan waar je daarvoor was? Dit vind ik bij Lastfm altijd wel handig, en mis ik hier nog wel eens...
0
geplaatst: 27 september 2011, 16:05 uur
Je kunt met Firefox je laatste tabbladen opslaan. Of via firefox je laatste tabblad achterhalen met je geschiedenis.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 september 2011, 16:29 uur
Ik log nooit uit. Ik klik gewoon Musicmeter weg... En dan ga ik direct naar [Mijn Updates]. Overigens kun je je abonneren op albums of forumtopics... Dan kan je er altijd via [Mijn Updates] weer terecht.
0
geplaatst: 27 september 2011, 19:27 uur
Dit album is niet zichtbaar bij deze artiest, hoewel de alias er wel naar wijst.
0
geplaatst: 27 september 2011, 19:40 uur
Opgelost.
Omdat Edgar Smári Atlason nog geen albums heeft uitgebracht, heb ik daarvan een alias van Edgar Smári gemaakt.
Omdat Edgar Smári Atlason nog geen albums heeft uitgebracht, heb ik daarvan een alias van Edgar Smári gemaakt.
0
geplaatst: 27 september 2011, 19:44 uur
En The Sundowners - Goat Songs staat niet bij Bonnie 'Prince' Billie's samenwerkingsprojecten. Ook niet bij Bill Callahan. Kan iemand dat regelen? Ik heb geen flauw idee hoe ik dat doe.. 

0
geplaatst: 27 september 2011, 20:32 uur
bennerd schreef:
Opgelost. Omdat Edgar Smári Atlason nog geen albums heeft uitgebracht, heb ik daarvan een alias van Edgar Smári gemaakt.
Opgelost. Omdat Edgar Smári Atlason nog geen albums heeft uitgebracht, heb ik daarvan een alias van Edgar Smári gemaakt.
Thanks, de netste oplossing ook.
0
geplaatst: 29 september 2011, 15:53 uur
Nog niet opgelost?
Hetzelfde probleem viel me op bij MovieMeter. Zoeken op Pirates of the Caribbean levert daar bijvoorbeeld ook geen resultaten.
0
geplaatst: 29 september 2011, 17:08 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik log nooit uit. Ik klik gewoon Musicmeter weg... En dan ga ik direct naar [Mijn Updates]. Overigens kun je je abonneren op albums of forumtopics... Dan kan je er altijd via [Mijn Updates] weer terecht.
1. Ik heb mijn cookies altijd uitstaan, je weet het tegenwoordig immers maar nooit...
2. Ook laat ik niet automatisch wachtwoorden onthouden (ook een privacy dingetje). Na even is daarom mijn account weer uitgelogd.
3. Nu zit ook wel eens niet-ingelogd op musicmeter en bedenk dan dat ik een bericht wil sturen of een stem wil uitbrengen. Hierbij moet ik me dan eerst inloggen en daarna weer zoeken naar het desbetreffende album. Mijn updates zijn zeker handig, maar daar wil ik niet elk album in plaatsen, zodoende mis je nog wel eens reacties op jouw reacties.
Oh ja, kan er geen mogelijkheid bestaan (ben nu toch bezig) om als iemand jou citeert je een bericht krijgt in een aparte box. Hetzelfde geldt als mensen direct na jou reageren. Met alle album-updates mis je nog wel eens de reactie in een discussie. Of je zou een soort tag-systeem kunnen ontwerpen waarbij je bepaalde users middels een tag in hun naam kan aanhalen (á la facebook). Dit nu al fantastische forum kan zo nog een stukje interactiever worden!
0
geplaatst: 29 september 2011, 21:38 uur
HammerHead schreef:
Nog niet opgelost?
Hetzelfde probleem viel me op bij MovieMeter. Zoeken op Pirates of the Caribbean levert daar bijvoorbeeld ook geen resultaten.
(quote)
Nog niet opgelost?
heb er even naar gekeken, moet nu weer goed gaan?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 10:08 uur
Heeft iemand een snelle/makkelijke manier om al die hiphopplaten uit de discografie van Free te krijgen, ik zou dat allemaal handmatig moeten doen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 10:39 uur
Kan iemand er voor zorgen dat de eerste twee platen van Steppenwolf van plek wisselen?!? Ze komen allebei uit 1968 maar de Steppenwolf Two is de tweede plaat en niet het debuut...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 september 2011, 11:08 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Kan iemand er voor zorgen dat de eerste twee platen van Steppenwolf van plek wisselen?!? Ze komen allebei uit 1968 maar de Steppenwolf Two is de tweede plaat en niet het debuut...
Dat kun je zelf doen door van beide de releasedatum op te zoeken en door te geven.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 14:12 uur
Casartelli schreef:
Dat kun je zelf doen door van beide de releasedatum op te zoeken en door te geven.
(quote)
Mag ik dan wikipedia gebruiken?!? Ik weet het anders ook niet... Discogs?!?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 14:28 uur
Casartelli schreef:
Volgens discogs komt het - hier nog toe te voegen - debuut van Socrates Drank the Conium komt het hier nog toe te voegen debuut niet uit 1972, maar uit 1994. Waarom op deze site Wikipedia niet als valide onderbouwing wordt beschouwd en Discogs wel, is me dan ook niet geheel duidelijk.
Volgens discogs komt het - hier nog toe te voegen - debuut van Socrates Drank the Conium komt het hier nog toe te voegen debuut niet uit 1972, maar uit 1994. Waarom op deze site Wikipedia niet als valide onderbouwing wordt beschouwd en Discogs wel, is me dan ook niet geheel duidelijk.
Ik zal eens zoeken of Steppenwolf ergens een archiefsite heeft zoals Queen, The Stones, Camel en andere wat meer bekende bands....
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 14:31 uur
Deze site geeft in ieder geval een beetje de maanden weer waarin de elpees zijn verschenen, als dat wordt goedgekeurd, door de heren van MusicMeter, stuur ik wel een correctie in..
Steppenwolf Discography - connollyco.com
0
geplaatst: 30 september 2011, 15:04 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Deze site geeft in ieder geval een beetje de maanden weer waarin de elpees zijn verschenen, als dat wordt goedgekeurd, door de heren van MusicMeter, stuur ik wel een correctie in..
Steppenwolf Discography
hier kan je het eventueel ook op catalogusnummer laten zien (50029 om 50037), dat is in principe ook chronologisch (laagste nummer het eerst)
0
geplaatst: 30 september 2011, 15:05 uur
Casartelli schreef:
Volgens discogs komt het - hier nog toe te voegen - debuut van Socrates Drank the Conium niet uit 1972, maar uit 1994. Waarom op deze site Wikipedia niet als valide onderbouwing wordt beschouwd en Discogs wel, is me dan ook niet geheel duidelijk.
Volgens discogs komt het - hier nog toe te voegen - debuut van Socrates Drank the Conium niet uit 1972, maar uit 1994. Waarom op deze site Wikipedia niet als valide onderbouwing wordt beschouwd en Discogs wel, is me dan ook niet geheel duidelijk.
Tja voor t eerst op cd waarschijnlijk...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 30 september 2011, 15:06 uur
ja, ik had daar ook gekeken. Maar Musicmeter werkt toch niet met catalogusnummers. Ik denk dat het in het voordeel is van MusicMeter als platen ook echt in chronologische volgorde gerangschikt staan zonder te gaan improviseren....
0
geplaatst: 30 september 2011, 15:08 uur
Ozric Spacefolk schreef:
ja, ik had daar ook gekeken. Maar Musicmeter werkt toch niet met catalogusnummers.
ja, ik had daar ook gekeken. Maar Musicmeter werkt toch niet met catalogusnummers.
Nee dat klopt maar wellicht als overtuiging om te laten zien dat die ene plaat echt eerder was.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 september 2011, 15:27 uur
Ik wilde eens weten welke albums op deze site op het Mausoleum-label zijn uitgebracht: klik. Ik vind het jammer dat ze niet alfabetisch per groep en per groep chronologisch staan of zijn er andere criteria?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.