De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Zephyr
geplaatst: 18 oktober 2011, 19:14 uur
Het viel me op dat Allmusic zich uitgeschreven heeft. Was toch een grootverbruiker, voor zover ik me kan herinneren. Had hij niet iets van ong. 8500 stemmen geplaatst ?
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 19:34 uur
Ah, vandaar dat de site nog steeds zo traag als stront is... 8500 stemmen verwijderen is natuurlijk niet niks 
Nee, maar Mume heeft hier nog altijd kuren, al werkt het op het moment van schrijven weer even.

Nee, maar Mume heeft hier nog altijd kuren, al werkt het op het moment van schrijven weer even.
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 01:52 uur
De site is inderdaad wel erg traag.
Zelfs mijn oma van 85 jaar zou het nu kunnen volgen.
Zelfs mijn oma van 85 jaar zou het nu kunnen volgen.

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 20:57 uur
itchy schreef:
Dat heb ik ook. Het lijkt of de Facebook-link op de voorpagina wordt geblokkeerd. Althans, die verschijnt als ik klik op "geblokkeerde inhoud weergeven".
(quote)
Dat heb ik ook. Het lijkt of de Facebook-link op de voorpagina wordt geblokkeerd. Althans, die verschijnt als ik klik op "geblokkeerde inhoud weergeven".
Ik heb er inmiddels geen last meer van. Jij?
0
bone machine (crew)
geplaatst: 20 oktober 2011, 09:21 uur
Hier komen de soloalbums van Luisa Fernandez niet op de artiestenpagina.
0
tangmaster
geplaatst: 20 oktober 2011, 13:32 uur
Alleen de update van de lijsten heeft het niet gedaan.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 23:05 uur
Naar aanleiding van een discussie in het Knock Out 1974 topic heb ik de volgende vraag: kunnen live albums die in (grote) meerderheid bestaan uit nummers die niet op studio albums zijn verschenen niet beter als regulier album worden geregistreerd?
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 oktober 2011, 23:19 uur
Zephyr schreef:
Het viel me op dat Allmusic zich uitgeschreven heeft. Was toch een grootverbruiker, voor zover ik me kan herinneren. Had hij niet iets van ong. 8500 stemmen geplaatst ?

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 11:12 uur
Hostingpartij moest even wat onderhoud plegen rond de probleempjes van de laatste tijd, nu hopelijk verholpen
0
Germ (crew)
geplaatst: 22 oktober 2011, 10:41 uur
De discografie van Neil Young is weer opgesplitst, wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Waarom is dit zo gedaan?
edit: en ook weer bij Springsteen zie ik, dat was net juist samengevoegd. Het wordt toch een beetje rommeltje zo of niet?
Waarom is dit zo gedaan?
edit: en ook weer bij Springsteen zie ik, dat was net juist samengevoegd. Het wordt toch een beetje rommeltje zo of niet?
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 11:42 uur
Ik ben het eens met Germ.
Zeker als een Bruce op verzamelaars songs met en zonder E-Street band
door elkaar gooit. Waar zet je dan die verzamelaars? Of een best of van Neil Young
waarop nummers staan met en zonder Crazy Horse. Maar ja, we blijven discussiëren.
En nog wat anders.
Al gehoord van deze artiest?
Sting & The Police
Waarom kan die ene best of niet gewoon bij zowel The Police als Sting ondergebracht worden.
Dat lijkt me ook een handige oplossing voor twistgevallen ... als het technisch mogelijk is.
Zeker als een Bruce op verzamelaars songs met en zonder E-Street band
door elkaar gooit. Waar zet je dan die verzamelaars? Of een best of van Neil Young
waarop nummers staan met en zonder Crazy Horse. Maar ja, we blijven discussiëren.
En nog wat anders.
Sting & The Police
Waarom kan die ene best of niet gewoon bij zowel The Police als Sting ondergebracht worden.
Dat lijkt me ook een handige oplossing voor twistgevallen ... als het technisch mogelijk is.
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 11:47 uur
dazzler schreef:
Sting & The Police
Mee eensAl gehoord van deze artiest?
Sting & The Police
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 oktober 2011, 18:15 uur
Voor hetgeen ik ervan ken en ik weet niet of er een verband is maar momenteel loopt MuMe bij mij vast op Google Chrome maar niet op Mozilla Firefox.
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 18:57 uur
Cookies verwijderen en cache legen. Ik werk nu ook op Chrome en ondervind geen problemen.
0
geplaatst: 22 oktober 2011, 21:08 uur
Het lijkt erop dat stemmen van de laatste paar dagen niet meer in het stemverdelingsgrafiekje worden opgenomen.
0
geplaatst: 23 oktober 2011, 16:54 uur
Germ schreef:
De discografie van Neil Young is weer opgesplitst, wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Waarom is dit zo gedaan?
Waarom is dit zo gedaan?
Mee eens, zo ook Ben Harper met al zijn begeleidingsbandjes.....
0
geplaatst: 23 oktober 2011, 21:31 uur
spaceman schreef:
In De Site > Algemeen > sorteren.. sorteren:
Misschien al honderd keer gevraagd, maar waarom staan bands met 'the' voor hun naam onder de T en niet onder de B van bijvoorbeeld The Beatles, The Bevis Frond of The Chemical Brothers? Zo heb ik mijn plaatjesverzameling thuis ook niet gesorteerd en voor zover ik mij kan herinneren ben ik dat in geen enkele platenzaak ooit tegen gekomen... Ook de volgorde van uitbrengen (jartal) wordt niet meegenomen omdat het dus puur op alfabet gaat. Heel jammer.
In De Site > Algemeen > sorteren.. sorteren:
Misschien al honderd keer gevraagd, maar waarom staan bands met 'the' voor hun naam onder de T en niet onder de B van bijvoorbeeld The Beatles, The Bevis Frond of The Chemical Brothers? Zo heb ik mijn plaatjesverzameling thuis ook niet gesorteerd en voor zover ik mij kan herinneren ben ik dat in geen enkele platenzaak ooit tegen gekomen... Ook de volgorde van uitbrengen (jartal) wordt niet meegenomen omdat het dus puur op alfabet gaat. Heel jammer.
Volgens mij gaat de volgorde op releasedatum. Echter is deze bij een heleboel albums niet ingevoerd.
Edit: Zoals je ziet komt Magical Mystery Tour na Sgt. Pepper's.
0
Harco
geplaatst: 25 oktober 2011, 02:28 uur
Statik Selektah - Population Control (2011)
Track 3 hoort daar niet thuis. Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen. Had het laatst ook al eens met een track, maar heb er toen maar geen melding van gemaakt omdat ik dacht dat het eenmalig was. Weet overigens niet meer hoe ik het toen verholpen heb, maar ik weet dat er toen ontzettend veel tijd in ging zitten.
Track 3 hoort daar niet thuis. Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen. Had het laatst ook al eens met een track, maar heb er toen maar geen melding van gemaakt omdat ik dacht dat het eenmalig was. Weet overigens niet meer hoe ik het toen verholpen heb, maar ik weet dat er toen ontzettend veel tijd in ging zitten.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 08:29 uur
Harco schreef:
Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen.
Vreemd inderdaad. Track 3 verdwijnt wel, maar na het opslaan van de wijziging is 'ie er weer. Ik zou de tracks selecteren, track 3 verwijderen (bijv. in kladblok) en de tracks opnieuw laten inlopen.Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 10:59 uur
dazzler schreef:
O.a. ook Dire Straits & Mark KnopflerWaarom kan die ene best of niet gewoon bij zowel The Police als Sting ondergebracht worden.
0
Harco
geplaatst: 25 oktober 2011, 11:40 uur
Svendra schreef:
(quote)
Vreemd inderdaad. Track 3 verdwijnt wel, maar na het opslaan van de wijziging is 'ie er weer. Ik zou de tracks selecteren, track 3 verwijderen (bijv. in kladblok) en de tracks opnieuw laten inlopen. Had ik ook al gedaan, toen bleef 'ie alsnog terugkomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.