MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Zephyr
Het viel me op dat Allmusic zich uitgeschreven heeft. Was toch een grootverbruiker, voor zover ik me kan herinneren. Had hij niet iets van ong. 8500 stemmen geplaatst ?

Ah, vandaar dat de site nog steeds zo traag als stront is... 8500 stemmen verwijderen is natuurlijk niet niks

Nee, maar Mume heeft hier nog altijd kuren, al werkt het op het moment van schrijven weer even.

De site is inderdaad wel erg traag.
Zelfs mijn oma van 85 jaar zou het nu kunnen volgen.

Niet te doen, zo traag. Ook niet door mij als 85-jarige .

Site is traag, traag, traaaaagggg,

tangmaster
YEp heel erg traag

Gaat inderdaad niet helemaal goed, er wordt aan gewerkt

bone machine (crew)
Hier werkt site terug goed

Ozric Spacefolk
Nu werkt ie weer naar believen....

itchy schreef:
(quote)

Dat heb ik ook. Het lijkt of de Facebook-link op de voorpagina wordt geblokkeerd. Althans, die verschijnt als ik klik op "geblokkeerde inhoud weergeven".

Ik heb er inmiddels geen last meer van. Jij?

bone machine (crew)
Hier komen de soloalbums van Luisa Fernandez niet op de artiestenpagina.

tangmaster
Alleen de update van de lijsten heeft het niet gedaan.

Naar aanleiding van een discussie in het Knock Out 1974 topic heb ik de volgende vraag: kunnen live albums die in (grote) meerderheid bestaan uit nummers die niet op studio albums zijn verschenen niet beter als regulier album worden geregistreerd?

Onweerwolf
Zephyr schreef:
Het viel me op dat Allmusic zich uitgeschreven heeft. Was toch een grootverbruiker, voor zover ik me kan herinneren. Had hij niet iets van ong. 8500 stemmen geplaatst ?

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik heb er inmiddels geen last meer van. Jij?

ook niet meer.

Wat was er loos?

Hostingpartij moest even wat onderhoud plegen rond de probleempjes van de laatste tijd, nu hopelijk verholpen

Germ (crew)
De discografie van Neil Young is weer opgesplitst, wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Waarom is dit zo gedaan?

edit: en ook weer bij Springsteen zie ik, dat was net juist samengevoegd. Het wordt toch een beetje rommeltje zo of niet?

Ik ben het eens met Germ.

Zeker als een Bruce op verzamelaars songs met en zonder E-Street band
door elkaar gooit. Waar zet je dan die verzamelaars? Of een best of van Neil Young
waarop nummers staan met en zonder Crazy Horse. Maar ja, we blijven discussiëren.

En nog wat anders.

Al gehoord van deze artiest?
Sting & The Police

Waarom kan die ene best of niet gewoon bij zowel The Police als Sting ondergebracht worden.
Dat lijkt me ook een handige oplossing voor twistgevallen ... als het technisch mogelijk is.

dazzler schreef:
Al gehoord van deze artiest?
Sting & The Police

Waarom kan die ene best of niet gewoon bij zowel The Police als Sting ondergebracht worden.
Dat lijkt me ook een handige oplossing voor twistgevallen ... als het technisch mogelijk is.
Mee eens

Sir Spamalot (crew)
Voor hetgeen ik ervan ken en ik weet niet of er een verband is maar momenteel loopt MuMe bij mij vast op Google Chrome maar niet op Mozilla Firefox.

Cookies verwijderen en cache legen. Ik werk nu ook op Chrome en ondervind geen problemen.

Het lijkt erop dat stemmen van de laatste paar dagen niet meer in het stemverdelingsgrafiekje worden opgenomen.

Germ schreef:
De discografie van Neil Young is weer opgesplitst, wordt een beetje onoverzichtelijk zo.
Waarom is dit zo gedaan?

edit: en ook weer bij Springsteen zie ik, dat was net juist samengevoegd. Het wordt toch een beetje rommeltje zo of niet?

Mee eens, zo ook Ben Harper met al zijn begeleidingsbandjes.....

spaceman schreef:
In De Site > Algemeen > sorteren.. sorteren:

Misschien al honderd keer gevraagd, maar waarom staan bands met 'the' voor hun naam onder de T en niet onder de B van bijvoorbeeld The Beatles, The Bevis Frond of The Chemical Brothers? Zo heb ik mijn plaatjesverzameling thuis ook niet gesorteerd en voor zover ik mij kan herinneren ben ik dat in geen enkele platenzaak ooit tegen gekomen... Ook de volgorde van uitbrengen (jartal) wordt niet meegenomen omdat het dus puur op alfabet gaat. Heel jammer.

Volgens mij gaat de volgorde op releasedatum. Echter is deze bij een heleboel albums niet ingevoerd.

Edit: Zoals je ziet komt Magical Mystery Tour na Sgt. Pepper's.

Harco
Statik Selektah - Population Control (2011)

Track 3 hoort daar niet thuis. Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen. Had het laatst ook al eens met een track, maar heb er toen maar geen melding van gemaakt omdat ik dacht dat het eenmalig was. Weet overigens niet meer hoe ik het toen verholpen heb, maar ik weet dat er toen ontzettend veel tijd in ging zitten.

Harco schreef:
Als ik 'm verwijder, blijft 'ie maar terugkomen.
Vreemd inderdaad. Track 3 verdwijnt wel, maar na het opslaan van de wijziging is 'ie er weer. Ik zou de tracks selecteren, track 3 verwijderen (bijv. in kladblok) en de tracks opnieuw laten inlopen.

vreemd, heb 'm even weggehaald

dazzler schreef:
O.a. ook Dire Straits & Mark Knopfler

Harco
Svendra schreef:
(quote)
Vreemd inderdaad. Track 3 verdwijnt wel, maar na het opslaan van de wijziging is 'ie er weer. Ik zou de tracks selecteren, track 3 verwijderen (bijv. in kladblok) en de tracks opnieuw laten inlopen.

Had ik ook al gedaan, toen bleef 'ie alsnog terugkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:42 uur

geplaatst: vandaag om 14:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.