De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2012, 20:47 uur
Vandaag laadt de site 'gedeeltelijk' traag bij mij, en ik wou graag weten of dat bij anderen ook het geval is.
Als ik naar eender welke pagina op MuMe ga, dan laadt het eerste deel (daarmee bedoel ik het logo + 'forum'-titel + het balkje met 'index - zoek topic - nieuw topic') zo goed als onmiddellijk, maar de overige 'inhoud' van die pagina duurt meerdere seconden om te laden.
Voorheen nooit gehad, en nu plots continu...
Als ik naar eender welke pagina op MuMe ga, dan laadt het eerste deel (daarmee bedoel ik het logo + 'forum'-titel + het balkje met 'index - zoek topic - nieuw topic') zo goed als onmiddellijk, maar de overige 'inhoud' van die pagina duurt meerdere seconden om te laden.
0
geplaatst: 22 april 2012, 21:05 uur
2MY schreef:
Vandaag laadt de site 'gedeeltelijk' traag bij mij, en ik wou graag weten of dat bij anderen ook het geval is.
Ik heb hier ook last van.
Heel irritant.
0
Jocharo-T
geplaatst: 23 april 2012, 16:46 uur
De server loopt de laatste tijd weer vaag te doen. Een paar keer per dag de pagina's niet laden van alle vier de sites. Witte schermen. Andere sites op het internet gaan als een trein. Dit lijkt me een chronisch server probleem.
0
geplaatst: 23 april 2012, 17:07 uur
Ik heb hetzelfde, regelmatig eigenlijk (maar nooit vaker dan een keer per dag). Als ik bijvoorbeeld een pagina wil refreshen, laadt MuMe eerst heel lang, waarna de wachttijd is verstreken. Bij hernieuwd F5'en gebeurt er niks, en dan kan het zo zijn dat de site 2 minuten later weer werkt, alsof er niks aan de hand was.
0
geplaatst: 23 april 2012, 17:09 uur
Instabiel inderdaad - driemaal eruit vandaag; en ik schreef niet eens een reactie op een niet nader te noemen user 

0
Jocharo-T
geplaatst: 23 april 2012, 17:13 uur
wizard schreef:
Ik heb hetzelfde, regelmatig eigenlijk (maar nooit vaker dan een keer per dag). Als ik bijvoorbeeld een pagina wil refreshen, laadt MuMe eerst heel lang, waarna de wachttijd is verstreken. Bij hernieuwd F5'en gebeurt er niks, en dan kan het zo zijn dat de site 2 minuten later weer werkt, alsof er niks aan de hand was.
Dat is ook het probleem, inderdaad. Ik heb echter geen leven, dus zit de hele godganse dag op MM en dan gebeurd het wel vaker dan één keer Ik heb hetzelfde, regelmatig eigenlijk (maar nooit vaker dan een keer per dag). Als ik bijvoorbeeld een pagina wil refreshen, laadt MuMe eerst heel lang, waarna de wachttijd is verstreken. Bij hernieuwd F5'en gebeurt er niks, en dan kan het zo zijn dat de site 2 minuten later weer werkt, alsof er niks aan de hand was.

0
geplaatst: 25 april 2012, 21:31 uur
er schieten plots allerlei emoties door me heen... verwarring én enthousiasmeen er besluipt me een zekere angst dat ik mss niet braaf genoeg ben geweest...
0
geplaatst: 25 april 2012, 22:04 uur
sinterklaas schreef:
Hoe kan je bands bij "meer info" toevoegen?
Hoe kan je bands bij "meer info" toevoegen?
Videoclips toevoegen aan albums
0
geplaatst: 26 april 2012, 13:54 uur
HammerHead schreef:
Waarmee zich nu het geval voordoet dat er hier en daar een plaat die wel onder Century hoort te staan, onder Century Media kan staan.
Waarmee zich nu het geval voordoet dat er hier en daar een plaat die wel onder Century hoort te staan, onder Century Media kan staan.
Neen hoor,
Het Duitse label 'Century Media Records' founded by Robert Kampf
Het Britse label 'Century Records' founded by Bill Sherman
Het Amerikaanse label 'Century Records' (orig.: Saugus, CA, U.S.A)
Het Amerikaanse label 'Century Records' (orig.: Hollywood, CA, U.S.A)
0
ClassicRocker
geplaatst: 26 april 2012, 21:36 uur
Deze musicsite functioneert voor geen meter vanavond. Tot drie keer toe trad er traagheid op gevolgd door een wit beeldscherm. Wat is er toch loos? 

0
geplaatst: 27 april 2012, 21:33 uur
Ik probeer de nieuwe Can toe te voegen. Gebeurt er dit:
Afgekeurd:
Ok, ok. Avant-garde had ik nog wel aan gedacht, maar per ongeluk op "één genre" geklikt. Opnieuw ingestuurd.
Afgekeurd:
Ja, ehhhhhhhh.
Afgekeurd:
Svendra schreef:
Toelichting: Bij andere albums van Can staat steeds rock/avant-garde, dus hier ook doen? S.v.p. de live tracks vermelden als [Live].
Toelichting: Bij andere albums van Can staat steeds rock/avant-garde, dus hier ook doen? S.v.p. de live tracks vermelden als [Live].
Ok, ok. Avant-garde had ik nog wel aan gedacht, maar per ongeluk op "één genre" geklikt. Opnieuw ingestuurd.
Afgekeurd:
tangmaster schreef:
Toelichting: Wat is hier Avant garde aan.
Toelichting: Wat is hier Avant garde aan.
Ja, ehhhhhhhh.

0
geplaatst: 27 april 2012, 21:53 uur
Bij Mozilla Firefox weigert MuMe aan zoeken te doen, bij Chrome is dit wel het geval.
Edit: nu wel, probleem was van tijdelijke aard.
Edit: nu wel, probleem was van tijdelijke aard.
0
geplaatst: 28 april 2012, 03:04 uur
Ik dacht altijd dat avant-garde instrumentale soundtracks van abstracte films waren. 

0
geplaatst: 28 april 2012, 11:35 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 april 2012, 11:37 uur

Binnen de kunsten betekent dat artistiek voorop lopen (lang geleden was het maatschappelijk voorop lopen). Met de traditie breken is een belangrijk onderdeel.
Het is dus geen hele strakke definitie met richtlijnen.
0
geplaatst: 28 april 2012, 13:12 uur
Dit is een beetje reclame voor mijn nieuwe topic, maar is het niet handiger dat men toevoegingen kan laten oplopen (of aflopen) op meest bekendste toevoeging (met andere woorden : op welke toevoeging is er het meest op gestemd) ?
Dit kan niet enkel gebruikt worden bij de toevoeging, maar op iedere pagina waar er albums op staan. Bij EP's, regulaire albums en verzamelalbums kunnen we dit systeem ook gebruiken om de meest (of minst voor de averechtse leden) bekendste albums te kunnen ontdekken.
Dit kan niet enkel gebruikt worden bij de toevoeging, maar op iedere pagina waar er albums op staan. Bij EP's, regulaire albums en verzamelalbums kunnen we dit systeem ook gebruiken om de meest (of minst voor de averechtse leden) bekendste albums te kunnen ontdekken.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:13 uur
Je bedoelt dat je op de discografie-pagina's zou kunnen sorteren op andere waarden dan jaartal?
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:21 uur
Nee, hij wil volgens mij zijn eigen toevoegingen kunnen sorteren op volgorde van stemmen in plaats van op alfabet. Dit is namelijk zijn nieuwe topic: De Site >> Gebruikers >> Jouw meest bekende toevoeging..
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:40 uur
Ach zo. Maar dat kun je toch ook gewoon zien als je je toevoegingen naloopt... ik zie dat het Illum ook al gelukt is.
0
geplaatst: 28 april 2012, 19:04 uur
herman schreef:
Je bedoelt dat je op de discografie-pagina's zou kunnen sorteren op andere waarden dan jaartal?
Dat ook, maar dit kan toepasbaar zijn op eigen toevoegingen van een gebruiker als de discografie-pagina's.
0
geplaatst: 29 april 2012, 12:33 uur
En kan het 'topic gelezen'-systeem ook onder handen genomen worden ? Als ik nu bijvoorbeeld een albumpagina, artiestpagina of topic open dan staat die nog steeds ongelezen. Als ik dan deze site weg klik en ik kom na een halfuur terug, dan is alles wel ongelezen.
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat als iemand op een item heeft geklikt dit direct wordt gedaan ? Ik begin altijd met mijn updates en dan pas met alle updates en dan zijn die items uit mijn updates nog steeds ongelezen. En kan er dan zoiets als 'markeer items als gelezen' komen die bijvoorbeeld naast 'updates legen' komt ?
Kunnen jullie er niet voor zorgen dat als iemand op een item heeft geklikt dit direct wordt gedaan ? Ik begin altijd met mijn updates en dan pas met alle updates en dan zijn die items uit mijn updates nog steeds ongelezen. En kan er dan zoiets als 'markeer items als gelezen' komen die bijvoorbeeld naast 'updates legen' komt ?
0
geplaatst: 1 mei 2012, 14:49 uur
Hebben meer mensen dit soort dingen her en der op MuMe?

Let op het blauwe en onderstreepte vandaag. Dat wordt dus gelinkt naar een niet al te betrouwbaar uitziende site.

Let op het blauwe en onderstreepte vandaag. Dat wordt dus gelinkt naar een niet al te betrouwbaar uitziende site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.