MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
spit.tsvnami
GrafGantz schreef:
Sorry, ik ga proberen m'n leven te beteren vanaf nu.

Dat hoor ik graag, GrafGantz. Dan zal ik voor nu dat blokkering systeem niet meer nodig moeten hebben!

Nog een bugje: als er een dubbele punt in een albumtitel staat, zonder spatie's dan stokt de handmatige import bij invoeren. Voorbeeld is de zojuist in de wachrij geplaatste verzamelaar van Angra, waarop 'Salvation:Suicide' ervoor zorgt dat de resterende titels alsnog per stuk toegevoegd moeten worden.

Er zijn inderdaad allerlei situaties te bedenken waarin de automatische import niet werkt, in dat soort gevallen inderdaad op de normale manier toevoegen

da dude schreef:
Aanvulling: als je zoekt op Chaos Divine zie je in het Artiesten blokje maar 1 album genoemd staan, waar er twee zouden moeten staan.

Bedankt, opgelost door een correctie te doen bij de artiest, zonder daadwerkelijk iets te wijzigen. Diverse gegevens zoals de info in dit blokje wordt dan opnieuw bepaald/doorberekend. Zelfde voor Wintersun.

Ik zou graag van Stephen Malkmus en van Stephen Malkmus and the Jicks 2 aparte artiestenpagina's willen zien. Nu staat alles onder Stephen Malkmus en is er geen ruimte om de overige bandleden toe te voegen.

Ik verwacht dat een crewlid dit moet doen om de alternatieve artiestennamen los te koppelen van de huidige artiestenpagina Stephen Malkmus.

Ik wil dan de rest wel doen als het koppelen van de juiste albums aan de nieuwe artiestenpagina en toevoegen bandleden.

Ik hoor het nog wel!

Hoesje Nirvana Unplugged is niet zichtbaar.

Is dit een probleempje met mijn computer of MusicMeter?

Kronos schreef:
Hoesje Nirvana Unplugged is niet zichtbaar.

Is dit een probleempje met mijn computer of MusicMeter?

Probleempje met je computer denk ik, want hier is het gewoon zichtbaar...

Oké, dank voor de feedback.

Is er vanavond een wijziging gedaan m.b.t. schermgrootte of iets dergelijks? Op de iPad doet Musicmeter ineens erg irritant voor wat betreft de beeldinvulling.

Meneer Bungel
Of de iPad doet irritant? Ik merk niets van dergelijke dingen.

Heb er alleen last van bij MM (niet bij andere vergelijkbare Fora) en alleen op de iPad. De kolom met recensies of Forumtopics kwam voorheen schermbreed op het scherm en nu ineens als een hele smalle lange kolom aan de linkerkant van het scherm. Dan moet je hem dus weer vergroten etc. Irritant dus maar het hoeft inderdaad niet aan de MM website te liggen maar even checken kan geen kwaad. Toch?

Nee sorry, niets gewijzigd gisteren!

Nu wel een kleine wijziging: Er stond bij elk album een "AddThis" menuutje om de pagina te delen op Facebook, Twitter, Hyves, via e-mail, etc. Deze functionaliteit werd voor 96,3 % gebruikt voor Facebook, en slechts sporadisch voor andere platforms.

Heb besloten het linkje te vervangen door een Facebook "recommend" boxje die wat meer functionaliteit biedt, zonder dat er een externe partij tussen zit

Hm, albums komen ergens aan de rechterzijde in m'n tijdlijn minuscuul en dus bijna onzichtbaar in het blokje met "activiteiten" te staan. Niet echt een verbetering wat mij betreft. Heb gelukkig die "add this" functie onder m'n rechtermuisknop dus die zal ik dan maar gaan gebruiken vanaf nu.

Wel leuk dat ie het aantal recommendaties bijhoudt. Jammer dat ie een annulering van een recommendations ook als +1 telt. Maar goed, een kniesoor die daar op let.

Is er nog iemand beschikbaar die mij kan helpen met het opsplitsen van Stephen Malkmus en Stephen Malkmus & the Jicks? (zie een paar posts hiervoor).

Als ik naar dit forum ga, zie ik een window met het volgende. Meer mensen met dit probleem?

Authenticatie vereist

http://momentofcollapse.com vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “closed”

Svendra schreef:
Als ik naar dit forum ga, zie ik een window met het volgende. Meer mensen met dit probleem?

(quote)

Ik ook.

Nee, alles normaal hier. Ik ben blijkbaar van nature authentiek genoeg.

Hier op mijn werk (andere url, andere browser) gebeurt het ook. Gelukkig geen virus op mijn eigen pc .

Heeft zeer waarschijnlijk iets te maken met een afbeelding van een externe site die geladen moet worden. Welk plaatje dat is zie ik zo ook niet.

EDIT: In Firefox krijg ik die melding ook, in Chrome niet. Het lijkt afkomstig van de hoes van Light Bearer die door JSPR_G gepost is (die hier ook in Chrome overigens niet zichtbaar is).

Zowel thuis als op werk geen probleem met FF en heb het nu ook nog eens met IE geprobeerd en alles werkt. Lijkt me dus niet dat het een browserprobleem is.

Maar wordt die afbeelding van JSPR_G (bij mij inmiddels een pagina terug) ook correct geladen? Hier niet, onafhankelijk van welke browser ik gebruik (browserprobleem zal het dus ook niet zijn).

Ah, het ging om een vorige pagina, dat wist ik niet. In dat geval krijg ik die melding ook, ligt dus gewoon aan het plaatje dat daar gepost is. Zulke dingen gebeuren wel vaker.

Stijn_Slayer
Het veranderen van mijn avatar wordt tegengewerkt. Is MuMe bang dat ik een nieuwe rage start?

Edit: hoe doet het al. Is het trouwens geen idee dat je wat makkelijker met vergroten en verkleinen kan werken? Nu moet ik 'm zelf telkens aanpassen totdat hij in het vakje past.

Waarom zou je telkens je avatar aanpassen? .

Ik weet niet wat er fout ging, maar je hoeft geen afbeelding in precies de juiste afmeting op te sturen. Als de verhoudingen niet kloppen kun je een stukje uitknippen (op de site) en als de verhoudingen al goed zijn dan zou de avatar automatisch verkleind moeten worden.

Svendra schreef:
Waarom zou je telkens je avatar aanpassen? .

Schizofrenie?

Of gewoon keuzestress.

Casartelli (moderator)
Loopt de toplijstenupdate nog dagelijks? Deze plaat zou met een gemiddelde van 4,10 uit 20 stemmen (waarvan de laatste op 19 augustus uitgedeeld is) toch al wel lang en breed in de 1991-toplijst moeten staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.