De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2012, 21:22 uur
Dank, maar wat wel jammer is dat je nu niet op de artiesten kunt klikken die de remixes verzorgt hebben.
0
geplaatst: 26 september 2012, 00:21 uur
Deze pagina moet verwijderd worden. Wanneer je nu zoekt naar "LCD Sou" dan staat bij de artiesten boven de correcte LCD Soundsystem.
0
geplaatst: 26 september 2012, 01:43 uur
Teunnis schreef:
Deze pagina moet verwijderd worden. Wanneer je nu zoekt naar "LCD Sou" dan staat bij de artiesten boven de correcte LCD Soundsystem.
De pagina bestaat omdat bij dit album de naam verkeerd staat.
0
geplaatst: 26 september 2012, 01:47 uur
Bij dat album is het nu in ieder geval gecorrigeerd. Pagina's verwijderen kan echter niet.
0
geplaatst: 26 september 2012, 02:51 uur
aERodynamIC schreef:
Het toevoegen van een zeer omvangrijke box lukt me niet. Met bloed zweet en tranen bijna 200 nummers handmatig ingevoerd en dan bij het versturen naar de laatste pagina kom ik weer bij de openingspagina toevoegen terecht. Uiteraard was dit een van de meest frustrerende momenten in mijn toevoeg loopbaan.
Wat gaat hier fout?
Het toevoegen van een zeer omvangrijke box lukt me niet. Met bloed zweet en tranen bijna 200 nummers handmatig ingevoerd en dan bij het versturen naar de laatste pagina kom ik weer bij de openingspagina toevoegen terecht. Uiteraard was dit een van de meest frustrerende momenten in mijn toevoeg loopbaan.
Wat gaat hier fout?
Als een album meer dan 3 tracks heeft gebruik ik meestal de importfunctie. Niet alleen kun je dan makkelijker opnieuw beginnen, maar omdat de tracklist vaak al ergens online staan kun je met weinig typwerk (en dus weinig fouten) iets in elkaar knutselen wat je kan importeren in MuMe.
0
geplaatst: 26 september 2012, 08:05 uur
GrafGantz schreef:
Dank, maar wat wel jammer is dat je nu niet op de artiesten kunt klikken die de remixes verzorgt hebben.
Dat is waar, de huidige database kan daarin niet voorzien. Je zou dan bij elke track een invulmogelijkheid voor een evt. remixer moeten maken.
0
geplaatst: 26 september 2012, 11:33 uur
De zoekfunctie via artiest laat het bij Legion afweten. Slechts 2 van de 6 verschillende artiesten met de naam Legion verschijnen bij het resultaat. Vervelend is ook dat bij het resultaat het (Latijnse) nummer niet verschijnt (dus gewoon 2x Legion en niet bv. Legion (I) en Legion (II)). Ook op artiest zoeken met het nummer incl. blijkt niet te lukken (bv. Legion (III) als zoekopdracht geeft geen resultaat).
M.a.w.: Om de onderstaande cacao in kaart te brengen was me niet makkelijk. Hoe het te corrigeren, geen idee.
Overzicht:
Artiestenpagina: Legion - (Mark Kerkhoff - Nederland) ( Legion )
Legion - Lethal Liberty (1989) - (Spanje Metal)
Artiestenpagina: Legion (I) ( Legion )
Legion - False Dawn (1992) - (Verenigd Koninkrijk - Electronic)
Legion - Labyrinth of Problems (1992) - (Spanje - Metal)
Legion - Mind Training (1990) - (Spanje - Metal)
Legion - Por La Cara (1990) - (Spanje - Metal)
Artiestenpagina: Legion (II) Legion
Legion - Embedded in Darkness (1999) - (Belgie - Metal)
Artiestenpagina: Legion (III) ( Legion )
Legion - Xenophoby (2009) - (Tsjechië - Metal)
Artiestenpagina: Legion (IV) ( Legion )
Legion - Our Time Has Come (2000) - (Frankrijk - Metal)
Te corrigeren:
Het album "False Dawn" moet weg bij "Legion (I)" en er moet een "Legion (V)" voor gecreeerd worden.
Het album "Lethal Liberty" staat bij "Legion" en moet naar "Legion (I)"
Vraag:
Hoe komt het dat bij de zoekopdracht "Legion" bij artiest niet duidelijk de 6 verschillende artiesten (en liefst met het latijnse getal) getoond worden ?
M.a.w.: Om de onderstaande cacao in kaart te brengen was me niet makkelijk. Hoe het te corrigeren, geen idee.
Overzicht:
Artiestenpagina: Legion - (Mark Kerkhoff - Nederland) ( Legion )
Legion - Lethal Liberty (1989) - (Spanje Metal)
Artiestenpagina: Legion (I) ( Legion )
Legion - False Dawn (1992) - (Verenigd Koninkrijk - Electronic)
Legion - Labyrinth of Problems (1992) - (Spanje - Metal)
Legion - Mind Training (1990) - (Spanje - Metal)
Legion - Por La Cara (1990) - (Spanje - Metal)
Artiestenpagina: Legion (II) Legion
Legion - Embedded in Darkness (1999) - (Belgie - Metal)
Artiestenpagina: Legion (III) ( Legion )
Legion - Xenophoby (2009) - (Tsjechië - Metal)
Artiestenpagina: Legion (IV) ( Legion )
Legion - Our Time Has Come (2000) - (Frankrijk - Metal)
Te corrigeren:
Het album "False Dawn" moet weg bij "Legion (I)" en er moet een "Legion (V)" voor gecreeerd worden.
Het album "Lethal Liberty" staat bij "Legion" en moet naar "Legion (I)"
Vraag:
Hoe komt het dat bij de zoekopdracht "Legion" bij artiest niet duidelijk de 6 verschillende artiesten (en liefst met het latijnse getal) getoond worden ?
0
geplaatst: 26 september 2012, 17:25 uur
Njal schreef:
Als een album meer dan 3 tracks heeft gebruik ik meestal de importfunctie. Niet alleen kun je dan makkelijker opnieuw beginnen, maar omdat de tracklist vaak al ergens online staan kun je met weinig typwerk (en dus weinig fouten) iets in elkaar knutselen wat je kan importeren in MuMe.
(quote)
Het zat hier iets ingewikkelder in elkaar en uiteraard heb ik op een gegeven moment wel een tracklist opgeslagen.
Maar je komt er gewoon niet doorheen.
Wel jammer dat ik nog geen enkel bericht heb gehoord van de crew en of ze bereid zijn te helpen hierbij. Ik kan er als user namelijk niets meer mee en heb de hulp nodig omdat zij het misschien wel voor elkaar krijgen en anders bij goedkeuring kan ik d.m.v. correctie zelf weer verder.
Veel andere, latere toevoegingen van mij zijn al voorbij gekomen en dit is een kwestie van hulp bieden ja of nee.
Maar als het inderdaad problematisch is door zo'n grote tracklist vind ik wel dat users ervan op de hoogte gesteld moeten worden dat ze aan het einde gewoon weer bij de begin pagina belanden. En de vraag is: wat dan?
0
geplaatst: 26 september 2012, 17:49 uur
Over grote boxen toevoegen.
Vaak bevatten ze reguliere albums aangevuld met bonusmateriaal.
Indien dat zo is (zonder bonusmateriaal mogen ze trouwens niet op de site dacht ik),
zou het dan niet handiger zijn om een tooltje te hebben waarmee je enkel de reguliere album titels
moet invoeren? En daarna aanvullen met een tracklijst die louter uit bonusmateriaal bestaat.
De tracklijst wordt korter en overzichtelijker.
Je ziet meteen wat voor extra's er in de box te vinden is.
ps. De mogelijkheid om bij compilaties (waar dergelijke boxen thuis horen)
elk schijfje van de release van een aparte titel te voorzien. In een box met 8 cds
heb je dan in eerste instantie 8 titels in de tracklijst (de titels van de reguliere albums
in kwestie of de schijfjes met bonustracks). Klik je op één van die titels, dan kan je
de volledige tracklijst openklappen. Vraagt wellicht wat creativiteit om zo'n tool aan te maken.
Indien dat zo is (zonder bonusmateriaal mogen ze trouwens niet op de site dacht ik),
zou het dan niet handiger zijn om een tooltje te hebben waarmee je enkel de reguliere album titels
moet invoeren? En daarna aanvullen met een tracklijst die louter uit bonusmateriaal bestaat.
elk schijfje van de release van een aparte titel te voorzien. In een box met 8 cds
heb je dan in eerste instantie 8 titels in de tracklijst (de titels van de reguliere albums
in kwestie of de schijfjes met bonustracks). Klik je op één van die titels, dan kan je
de volledige tracklijst openklappen. Vraagt wellicht wat creativiteit om zo'n tool aan te maken.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 26 september 2012, 17:49 uur
Hij staat er op en ik heb intussen meerdere correctiepogingingen ondernomen, maar hij blijft inderdaad hangen op 109 tracks...
0
geplaatst: 26 september 2012, 17:56 uur
Dan waag ik voorlopig ook geen poging om de rest er op te zetten maar helaas staat hij er nu dan wel incompleet op.
0
geplaatst: 26 september 2012, 18:14 uur
dazzler schreef:
Dat vind ik geen slecht idee.
0
geplaatst: 26 september 2012, 23:11 uur
Er gaat iets mis met toevoegen, net 2 pogingen gedaan om een 5cd box toe te voegen (156 tracks), maar na mutatie op die tracks en dan door naar stap 4 gaat ie terug naar beginscherm, stomvervelend als je net een half uur hebt zitten muteren! 

0
geplaatst: 26 september 2012, 23:46 uur
freakey schreef:
Er gaat iets mis met toevoegen, net 2 pogingen gedaan om een 5cd box toe te voegen (156 tracks), maar na mutatie op die tracks en dan door naar stap 4 gaat ie terug naar beginscherm, stomvervelend als je net een half uur hebt zitten muteren!
Zie mijn berichten..... drama.... en heel vervelend omdat juist die grote tracklists extra werk vragen en je in eerste instantie niet snapt wat je overkomt en hoe je dan verder moet

0
geplaatst: 27 september 2012, 00:25 uur
aERodynamIC schreef:
Zie mijn berichten..... drama.... en heel vervelend omdat juist die grote tracklists extra werk vragen en je in eerste instantie niet snapt wat je overkomt en hoe je dan verder moet
(quote)
Ik had de berichten hierboven nog niet gezien Eric.... algemeen probleem dus....
CREW HELP!!!!!!
0
geplaatst: 27 september 2012, 00:49 uur
De crew kan er ook niet veel aan doen (zie reactie van CHIEP) helaas. Misschien dat Jordy uit kan vinden waar het technisch misgaat.
Wel vervelend, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je net een lange tracklist hebt ingevoerd.
Wel vervelend, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je net een lange tracklist hebt ingevoerd.

0
geplaatst: 27 september 2012, 07:40 uur
Vervelend, maar bekend probleem dat toevoegingen met honderden tracks niet goed gaan. Zal hier binnenkort naar kijken, op z'n minst een duidelijke waarschuwing om te voorkomen dan mensen hun tijd verspillen.
0
geplaatst: 27 september 2012, 21:03 uur
Toch werkte het eerder, met veel meer tracks, wel.... U2 - The Complete U2 (2004)
0
geplaatst: 27 september 2012, 21:37 uur
Is dat enkel bij mij dat de site vandaag vaak niet wil laden?
0
geplaatst: 28 september 2012, 23:28 uur
Bij speciale karakters in de naam wordt de band niet gevonden bij een zoekactie. Voorbeeld = The Prophecy²³ ( The Prophecy²³ ). Wellicht op te lossen door een alias aan te maken (The Prophecy 23 -> The Prophecy 23, of The Prophecy23)?
0
geplaatst: 1 oktober 2012, 11:49 uur
Het is inmiddels een paar keer gebeurd dat ik deze smiley wilde gebruiken (op Fok!forum wél in het assortiment, en qua stijl naadloos in het MusicMeter-pakket passend):

Maar helaas zit 'ie híer NIET in het assortiment.
Zou een klein verbeter-puntje kunnen zijn, de toevoeging van bovengenoemde rode wangetjes-smiley, voor 'guilty pleasure'-gevallen.

Maar helaas zit 'ie híer NIET in het assortiment.

Zou een klein verbeter-puntje kunnen zijn, de toevoeging van bovengenoemde rode wangetjes-smiley, voor 'guilty pleasure'-gevallen.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 oktober 2012, 11:36 uur
Een smiley met een verwijtende blik hebben we ook nog niet. Hoeft Clint Eastwood niet steeds langs te komen.
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 19:31 uur
Bij dit album zijn wel favoriete tracks ingevuld, maar niemand heeft er op gestemd.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 oktober 2012, 22:46 uur
Son House - The Legendary Son House (1967) is hetzelfde als Son House - Father of Folk Blues (1965)
Die uit '65 is de goede.
Die uit '65 is de goede.
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 23:24 uur
En volgens mij is er al eens een variatie op dat album verwijderd.. 

0
bone machine (crew)
geplaatst: 5 oktober 2012, 07:50 uur
Stijn_Slayer schreef:
Son House - The Legendary Son House (1967) is hetzelfde als Son House - Father of Folk Blues (1965)
Die uit '65 is de goede.
Die uit '65 is de goede.
Zie dit forum.
0
Zephyr
geplaatst: 5 oktober 2012, 21:38 uur
Als ik in het zoekvenster Bass Communion intik, krijg ik bij de artiesten wel de 4 samenwerkingsverbanden van BC te zien, maar niet de artiest Bass Communion zelf. Er staan 9 albums van BC op de site, als ik het goed zie.
Hoe voeg ik een artiest toe, met de koppeling naar de albums ?
Hoe voeg ik een artiest toe, met de koppeling naar de albums ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.