De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2013, 23:23 uur
Ik begrijp het, maar soms zie ik een pm wel echt over het hoofd, bv. als hij op van de eerste pagina van de pm-box afvalt. 
Een alert (misbruikmelding) kun je indien door op het uitroeptekentje bij een bericht te klikken.

Een alert (misbruikmelding) kun je indien door op het uitroeptekentje bij een bericht te klikken.
0
geplaatst: 9 april 2013, 15:28 uur
k begrijp dat je duetten toch moet invoeren onder twee verschillende artiestennamen.
Ik gebruikte graag gewoon een "&" om duetten in te voeren.
Als je er twee verschillende artiesten van maakt staat er nadien "en".
Zou het mogelijk zijn dat Jordy er dan in het invoerprogramma toch een "&" van maakt,
want dat Nederlandstalige "en" oogt een beetje storend bij niet-Nederlandstalige artiesten?
Zou het mogelijk zijn dat Jordy er dan in het invoerprogramma toch een "&" van maakt,
want dat Nederlandstalige "en" oogt een beetje storend bij niet-Nederlandstalige artiesten?
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 april 2013, 17:37 uur
Volgens mij zijn de users http://www.musicmeter.nl/user/44538 en http://www.musicmeter.nl/user/41419 dezelfde, want ze stemmen overal exact hetzelfde, of met een halfje verschil.
Het is wel erg toevallig.
Het is wel erg toevallig.
0
geplaatst: 9 april 2013, 18:08 uur
Laatste bezoek van de ene is ook toevallig bijna gelijk aan de inschrijvingsdatum van de andere 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 april 2013, 18:30 uur
Ik kan gewoon niet geloven dat deze twee 'users' allebei twee elpees van Tishamingo (wie?) kennen en die omlaag stemmen.
Toen keek ik bij al hun stemmen, en die waren nagenoeg overal gelijk.
0
geplaatst: 9 april 2013, 18:41 uur
dazzler schreef:
k begrijp dat je duetten toch moet invoeren onder twee verschillende artiestennamen.
Ik vind het persoonlijk niet storend ogen
0
geplaatst: 9 april 2013, 19:35 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik kan gewoon niet geloven dat deze twee 'users' allebei twee elpees van Tishamingo (wie?) kennen en die omlaag stemmen.
Hoho de een heeft toevallig wel 1 stem meer heh

Nee dit is geen toeval, het lijkt mij verstandig om de oudste inschrijver te verwijderen.
0
geplaatst: 9 april 2013, 22:23 uur
Dank voor het opmerking. Het is zeker dezelfde persoon. Als je naar het last.fm-profiel van de gebruiker Shadowboxer gaat staat daar een link naar zijn nieuwe profiel. 

0
geplaatst: 9 april 2013, 22:38 uur
Ik dacht dat dat herkend werd, aan je IP adres. Of kun je net zo vaak inschrijven als je wilt?! Handig, dan kun je nog eens een heel groepje aanhangers vinden voor een afwijkende mening.... 

0
geplaatst: 9 april 2013, 23:17 uur
Aan het IP-adres was inderdaad ook te zien dat hier om dezelfde persoon ging. Oude account is gesloten.
0
geplaatst: 9 april 2013, 23:33 uur
Beady Eye - Different Gear, Still Speeding (2011)
Laatste paar berichten horen niet bij het album, maar bij de discussiepagina voor de artiest.
Laatste paar berichten horen niet bij het album, maar bij de discussiepagina voor de artiest.
0
geplaatst: 10 april 2013, 09:11 uur
Is het mogelijk het tekstvak even groot te maken als het tekstvak waarin je de tekst op maakt, of andersom? Op deze manier kan je ook veel beter inschatten in hoe ver een bepaalde tekst door loopt.
(bovenstaande twee zinnen is net drie regels, bij plaatsen blijkt het toch binnen twee regels te passen)
(bovenstaand stukje tussen haakjes is hier net twee zinnen, bij plaatsen blijkt... etc.)
Om nou voor iedere zin op het oogje te drukken..
(bovenstaande twee zinnen is net drie regels, bij plaatsen blijkt het toch binnen twee regels te passen)
(bovenstaand stukje tussen haakjes is hier net twee zinnen, bij plaatsen blijkt... etc.)
Om nou voor iedere zin op het oogje te drukken..

0
geplaatst: 10 april 2013, 09:36 uur
herman schreef:
Aan het IP-adres was inderdaad ook te zien dat hier om dezelfde persoon ging. Oude account is gesloten.
Dus als je in een gezin maar een computer hebt, kan er maar een gezinslid op MuMe

0
geplaatst: 10 april 2013, 10:36 uur
Uit de gedragsregels;Het is niet toegestaan om op MusicMeter aanwezig te zijn onder meerdere gebruikersnamen, bijvoorbeeld met de intentie om bepaalde albums extra onder de aandacht te brengen. Moderators kunnen dit achterhalen en zullen in zo'n geval ingrijpen.
Uit de quote is toch te lezen dat aan het IP adres te zien is dat het om dezelfde gebruiker gaat, dat is natuurlijk niet te zien (wel dezelfde PC).
Uit de quote is toch te lezen dat aan het IP adres te zien is dat het om dezelfde gebruiker gaat, dat is natuurlijk niet te zien (wel dezelfde PC).
0
geplaatst: 10 april 2013, 10:48 uur
Ik lees daar alleen maar in dat het niet toegestaan is dat een persoon meerdere accounts heeft. Geen idee waar je vandaan haalt dat er maar een gezinslid toegestaan is per IP-adres.
0
geplaatst: 10 april 2013, 10:51 uur
Herman gebruikt het woord "ook", het ip adres is een van de instrumenten bij het vaststellen van fraude. Naast het gelijke stemgedrag, is in dit geval ook het ip adres nog eens hetzelfde, wat het vermoeden bevestigt.
Oftewel, als twee gezinsleden precies dezelfde muzieksmaak hebben, en ook nog eens op ongeveer dezelfde momenten op dezelfde albums stemmen, dan is er een grote schijn van fraude. Het is niet zo dat het niet is toegestaan om een internetverbinding te delen voor meerdere personen/accounts.
Oftewel, als twee gezinsleden precies dezelfde muzieksmaak hebben, en ook nog eens op ongeveer dezelfde momenten op dezelfde albums stemmen, dan is er een grote schijn van fraude. Het is niet zo dat het niet is toegestaan om een internetverbinding te delen voor meerdere personen/accounts.
0
geplaatst: 10 april 2013, 10:54 uur
En in dit specifieke geval was er sowieso geen sprake meer van schijn of twijfel:
herman schreef:
Het is zeker dezelfde persoon. Als je naar het last.fm-profiel van de gebruiker Shadowboxer gaat staat daar een link naar zijn nieuwe profiel.
Het is zeker dezelfde persoon. Als je naar het last.fm-profiel van de gebruiker Shadowboxer gaat staat daar een link naar zijn nieuwe profiel.
0
tuktak
geplaatst: 10 april 2013, 11:12 uur
Bij verwijder deze match in de tab kopen bij een album:
Je staat op het punt een koppeling tussen een product in een webshop en een album op MovieMeter te verwijderen.
Weet je zeker dat dit product NIET bij deze MovieMeter album hoort?
Je staat op het punt een koppeling tussen een product in een webshop en een album op MovieMeter te verwijderen.
Weet je zeker dat dit product NIET bij deze MovieMeter album hoort?
0
geplaatst: 10 april 2013, 11:16 uur
Dat slaat inderdaad nergens op, dat moet natuurlijk "deze MovieMeter film" zijn.
0
geplaatst: 10 april 2013, 13:00 uur
GrafGantz schreef:
En in dit specifieke geval was er sowieso geen sprake meer van schijn of twijfel
En in dit specifieke geval was er sowieso geen sprake meer van schijn of twijfel
En dan had de persoon in kwestie ook nog dezelfde voor- en achternaam en zelf bevestigd dat het inderdaad klopte.
Bij meer twijfel checken we altijd wel even bij de personen in kwestie. Er zijn best wat families die op MusicMeter zitten: partners, vader en zoon(s) of bv. twee of in één geval zelfs drie broers. Dat is allemaal prima.

0
geplaatst: 10 april 2013, 18:19 uur
En wat zeggen de regels over iemand met een dissociatieve identiteitsstoornis?
0
geplaatst: 10 april 2013, 18:45 uur
Die 'Webapp op je iPad' melding, kan ik die ergens uitschakelen? Ik word er horendol van dat ding iedere keer in mijn scherm te krijgen als ik Musicmeter op de iPad opstart.
0
geplaatst: 10 april 2013, 19:04 uur
ik ging er van uit dat dit blijvend weg zou blijven, als je op het kruisje klikt.
0
geplaatst: 10 april 2013, 19:07 uur
Nee bij elke keer opstarten komt dat ding tevoorschijn. Van mij hoeft het niet. Echt bloedirritant. De meeste gebruikers weten toch wel hoe ze een snelkoppeling op het scherm moeten plaatsen?
0
geplaatst: 10 april 2013, 19:17 uur
Zal eens kijken of dat beter in te stellen is, begrijp alleen niet dat je daar horendol van kan worden. Je ziet 'm alleen op de homepage en hij is na een paar seconden weer weg
0
geplaatst: 10 april 2013, 20:20 uur
Het is een algemene iPad handeling en wat mij betreft een beetje overdreven. Je gaat toch ook niet melden hoe je de iPad (of een ander tablet) van stroom moet voorzien of zo?
0
Yann Samsa
geplaatst: 10 april 2013, 21:41 uur
Het zal wellicht aan mij liggen, ik ben nogal een informatica n00b, maar toch misschien even waard om het te melden: wanneer ik een nieuw bericht post in eender welk topic, blijkt het topic altijd terug te springen naar pagina één. Nog mensen die dit voorhebben?
Edit: het lijkt nu alweer gedaan te zijn. Vreemd.
Edit: het lijkt nu alweer gedaan te zijn. Vreemd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.