MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Zephyr
Sinds (minimaal) gisteren werkt bij mij de tab : Koop dit album op CD vanaf € --,-- / op vinyl vanaf € --,-- niet meer. Dit ben ik bij zeker 10 albums tegengekomen.

Althans, het duurde/duurt zo lang voordat het resultaat zichtbaar zou worden, dat ik het maar afgebroken heb. Meer mensen hier last van ?

Kun je een voorbeeld geven van een van deze albums

Zag je dan wel zo'n ronddraaiend icoontje? of kreeg je een foutmelding van je browser dat de pagina niet geladen kon worden (of iets dergelijks)

Zephyr
Ja, na het klikken op prijsvergelijking krijg ik idd dat blauwe draaiertje te zien.

Edit : geen melding dat de pagina niet geladen kan worden.

Okee bedankt. Kan dit niet nabootsen. Wellicht is het een probleem dat alleen in oude versies van Internet Explorer optreedt.

Zephyr
Als ik via de url(s) in mijn bericht van 16:42 naar een album ga, en dan Prijsvergelijk aanklik, doet ie het dus wel .... Vreemd !

Lin
Bij mijn privéberichten-pagina worden de pijltjes met 'naar laatste bericht' niet geladen...alleen bij de eerste vier mensen in die lijst, verder niet. Heb dit niet op het forum zelf trouwens.

Klopt, voor toekomstige berichten / discussies zal dat weer goed gaan

Lin
Oke dank je, weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn browser etc ligt.

Meneer Bungel
Ponty Mython schreef:
En als je de user nou de keuze geeft uit een aantal, speciaal voor de site gemaakte achtergronden (die iets met muziek van doen hebben en niet afwijken van de kleur blauw)? Dat je bv kan kiezen tussen 5 achtergronden? Dit zou dan uiteraard ook beschikbaar moeten komen bij de rest van sites. Er zullen vast wel een paar handige Harries zijn op de site die zo'n achtergrond kunnen bewerkstelligen.
Meneer Bungel schreef:
+ meer opties in allerhande vormen; i second that!
Jordy schreef:
Ik gruwel van sites waar je het uiterlijk naar wens kunt aanpassen, en van alles kunt instellen, dus ik denk niet dat dat er ooit van gaat komen
Beetje laat, maar: wat voor sites (voorbeelden) doel je op? Want bij een Hyves (was tenminste zo, ik zit er niet meer op) krijgt iedereen te zien wat jij er van maakt, terwijl dat niet mijn insteek zou zijn. Van mij hoeft er ook niet eindeloos ingesteld en veranderd te kunnen worden, maar een stuk of vijf verschillende 'standaard' opties zou wel wat zijn.

Daar heb je een punt, die vergelijking gaat niet op.

Laten we het er maar op houden dat het niet iets waar ik tijd en energie in zou willen steken. Ik wil over een tijdje weer serieus aandacht gaan (laten) besteden aan het uiterlijk van de site, maar instelbare kleuren / thema's vind ik daarbij persoonlijk niet zoveel toegevoegde waarde hebben.

Meneer Bungel
Tip: MovieMeter in het volgende logo; klik. (en de Hollywood Hills letters voor MoMe).

Maar ondertussen wacht ik af. De huidige site-navigatie is in ieder geval zeer praktisch, dus daar zul je mij niet over horen!

Ozric Spacefolk
Kan bij deze artiest: Cowboy de hiphop van de rock gescheiden worden?

De 4 elpees zijn allemaal van de rockband, die was er eerder dus de HipHop act moet gescheiden worden. Dat is voor mij best wel veel werk.

Musicmeter is toch niet te klein voor deze twee cowboys? Maar ik heb ze voor de zekerheid toch uit elkaar gehaald.

Ozric Spacefolk
Thanks... Er zijn van die bandnamen, die echt teveel gebruikt worden.

Mooi overzichtelijk weer, zo...

Gloeilamp schreef:
Bij mijn persoonlijke informatie verdwijnt mijn Last.fm website vanzelf. Als ik mijn gebruikersnaam dan weer toevoeg bij mijn profiel is mijn gebruikersnaam dan wel weer te zien, maar na enkele weken is de site weer verdwenen en kan ik de link naar mijn Last.fm pagina opnieuw toevoegen. Meer mensen die dit probleem hebben?

Kan dit probleem helaas niet nabootsen, vreemd

Nog meer mensen die deze albumpagina niet goed kunnen zien, of ligt dat alleen aan mijn computer?

Devil to Pay

Rare boel op die pagina, inderdaad.

trebremmit schreef:
Nog meer mensen die deze albumpagina niet goed kunnen zien

Ook bij mij een grote warboel.

Ik weet niet of er wat fout gaat, maar hier zijn geen statistieken te zien vwb voorkeursnummers.
Fine Young Cannibals - The Raw & The Cooked (1988)

Bij 64 stemmen lijkt me dat er toch wel minimaal één tijd geweest moet zijn die wat gele sterretjes aangeklikt heeft.

Lijkt er anders wel op, ik heb namelijk 2 nummers aangevinkt en die zijn zichtbaar.
Ik haal ze later wel weer weg.
Misschien is het wel een goed album, maar staan er alleen maar slechte nummers op

Casartelli (moderator)
chevy93 schreef:
Ik weet niet of er wat fout gaat, maar hier zijn geen statistieken te zien vwb voorkeursnummers.
Fine Young Cannibals - The Raw & The Cooked (1988)

Bij 64 stemmen lijkt me dat er toch wel minimaal één tijd geweest moet zijn die wat gele sterretjes aangeklikt heeft.

Lijkt erop dat de pm-functie rond grondig gewijzigde playlists nog niet helemaal waterdicht is. Begreep ik bij Spirit of Eden correct dat jij daar geen pm over de wijzigingen gekregen had? Ik geloof niet dat ik bij deze FYC sterretjes had staan, dus op zich logisch dat ik daar niks van gehoord had.

CHIEP (crew)
N.a.v. een toevoeging die er al opstond: als je zoekt op "Coeur de Pirate" verschijnt haar debuutplaat niet, ook al is die ingegeven als alternatieve titel.

zal dat binnenkort eens uitzoeken

CHIEP (crew)
Thanks!

trebremmit schreef:
Nog meer mensen die deze albumpagina niet goed kunnen zien, of ligt dat alleen aan mijn computer?

Devil to Pay

Kan hier ook nog wat aan gedaan worden?

strange, lijkt of de duivel er mee speelt

trebremmit schreef:
(quote)

Kan hier ook nog wat aan gedaan worden?

opgelost

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.