De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 8 oktober 2013, 20:02 uur
jemig....wat een zooi heb ik erop; de computer verwijdert nog steeds de browsegeschiedenis, maar de avatar-functie werkt alweer.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 16:18 uur
Misschien leuk om te weten:
Musicmeter heeft ongeveer 3 keer zo weinig gebruikers als Moviemeter maar toch zijn er meer berichten geplaatst op Musicmeter, ook zijn er meer albums op Musicmeter dan films op Moviemeter maar dat is dan wel weer vrij logisch. Maar dat er hier toch meer bericht wordt verraste me wel!
Musicmeter heeft ongeveer 3 keer zo weinig gebruikers als Moviemeter maar toch zijn er meer berichten geplaatst op Musicmeter, ook zijn er meer albums op Musicmeter dan films op Moviemeter maar dat is dan wel weer vrij logisch. Maar dat er hier toch meer bericht wordt verraste me wel!
0
Onweerwolf
geplaatst: 9 oktober 2013, 16:23 uur
Meer albums dan films betekent meer onderwerpen om te bespreken en dus meer berichten.
Ik denk ook dat moviemeter heel veel stille gebruikers heeft. Ik heb ook een account om mijn films te tracken en af en toe eens wat user reviews te lezen van een film die ik wil gaan zien of gezien heb maar ik post zelf nauwelijks wat.
Ik denk ook dat moviemeter heel veel stille gebruikers heeft. Ik heb ook een account om mijn films te tracken en af en toe eens wat user reviews te lezen van een film die ik wil gaan zien of gezien heb maar ik post zelf nauwelijks wat.
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 16:37 uur
Onweerwolf schreef:
Zelfde hier, maar zou dat ook niet andersom gelden? Actieve MoMe-gebruikers die hier niet of nauwelijks posten dus.
Ik denk dat het verschil in aantal posts voor het grootste deel voortkomt uit die oeverloze lijst games die er hier gespeeld worden. Het aantal posts dat niet meer inhoud dan +1 e.d. moet zeker niet onderschat worden. En ik kan het weten aangezien 90% van mijn posts in die categorie vallen

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:02 uur
Ik denk dat hij hier op doelt:
Laatste bezoek: 3 maart 2006
Is al meer dan genoeg discussie over geweest. Conclusie was dat, in de visie van Jordy, deze inactieve users net zo veel recht hebben op een Top 10 als de actieve users.
Laatste bezoek: 3 maart 2006
Is al meer dan genoeg discussie over geweest. Conclusie was dat, in de visie van Jordy, deze inactieve users net zo veel recht hebben op een Top 10 als de actieve users.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 oktober 2013, 17:31 uur
All users are equal, but some users are more equal than others. 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 oktober 2013, 18:52 uur
Het voelde als fraude. Geen stemmen, geen berichten, zelfs leest de user al 7!!! jaar niet meer mee met andermans recensies, maar wel 10 albums de toplijst in werken. Just sayin'...
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 20:11 uur
Tja, als je het leuk vindt wanneer de MuMe-top-250 een afspiegeling is van MuMe-gebruikers, dan zijn zulke accounts eigenlijk vrij onzinnig, en het voorbeeld dat Ozric geeft is zeker niet uniek. Als er al veel discussie over is geweest heeft het weinig zin om er opnieuw over te beginnen, maar ik vind het ook wel raar. (Is een inactieve user niet een soort contradictio in terminis?)
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 19:17 uur
GrafGantz schreef:
Het is me vandaag al tot twee keer toe overkomen dat ik iets post met een afbeelding (uiteraard m.b.v. de img-tags) en dat de afbeelding opeens tot een link omgetoverd wordt nadat ik de post heb gewijzigd. De url-staat dan wel nog altijd tussen img-tags maar er wordt dus geen afbeelding weergegeven. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Het is me vandaag al tot twee keer toe overkomen dat ik iets post met een afbeelding (uiteraard m.b.v. de img-tags) en dat de afbeelding opeens tot een link omgetoverd wordt nadat ik de post heb gewijzigd. De url-staat dan wel nog altijd tussen img-tags maar er wordt dus geen afbeelding weergegeven. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Vreemd ik kan dit niet nabootsen. Plaats je een MusicMeter hoes of een externe afbeelding? zie je bij het bewerken al dat de img-tags door url-tags vervangen zijn, of pas na het opslaan van het bewerkte bericht?
0
Cured
geplaatst: 10 oktober 2013, 19:26 uur
Ik had dat probleem vandaag ook met het topic met die foto's raden, waar Graf ook aan meedeed........wilde ik er iets bij schrijven, werkte de link niet meer. het ging om externe afbeeldingen die ik van img-tags had voorzien.
0
geplaatst: 10 oktober 2013, 19:40 uur
Okee heb het toch ook kunnen nabootsen, zal er even naar kijken
0
bone machine (crew)
geplaatst: 12 oktober 2013, 17:54 uur
Bij deze artiest verschijnen de releases niet op artiestenpagina. Bvb. deze klik je op artiest kom je op lege pagina terecht.
0
geplaatst: 12 oktober 2013, 20:14 uur
Jordy schreef:
Ja dat is inderdaad niet de bedoeling
Ja dat is inderdaad niet de bedoeling
Kwam vandaag toevallig weer op het album terecht en ze staan er nog steeds. Mijn bericht was van 1 september...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 13 oktober 2013, 00:19 uur
Wat houdt je dan tegen om ze zelf te verwijderen? Daar heb je geen hulp/goekeuring van anderen voor nodig.
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 15:19 uur
Kan iemand er voor zorgen dat The Lovin Spoonful en The Lovin' Spoonful bij elkaar worden gevoegd? brajoapau en ik komen er niet uit
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 15:33 uur
freakey schreef:
Kan iemand er voor zorgen dat The Lovin Spoonful en The Lovin' Spoonful bij elkaar worden gevoegd? brajoapau en ik komen er niet uit
Dat gaat niet lukken omdat er geen album op MuMe staat met The Lovin Spoonful zonder apostrof. Blijkbaar is die er wel geweest, anders zou de alias niet bestaan.
Hoe dan ook: afgaande op de hoezen is die alias niet nodig. Ik heb de pagina losgekoppeld waardoor het een spookpagina is geworden. Die kan alleen een moderator verwijderen.
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 15:51 uur
Svendra schreef:
Dat gaat niet lukken omdat er geen album op MuMe staat met The Lovin Spoonful zonder apostrof. Blijkbaar is die er wel geweest, anders zou de alias niet bestaan.
Mijn fout Sander, blijkbaar iets niet goed gedaan.

Svendra schreef:
Hoe dan ook: afgaande op de hoezen is die alias niet nodig. Ik heb de pagina losgekoppeld waardoor het een spookpagina is geworden. Die kan alleen een moderator verwijderen.
Die spookpagina kan dus inderdaad verwijderd worden door één van de moderators dan.

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 16:02 uur
Ziet er in ieder geval al beter uit, de plaat staat nu netjes op zijn plekkie, bedankt heren!! 

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 16:03 uur
CHIEP schreef:
Wat houdt je dan tegen om ze zelf te verwijderen? Daar heb je geen hulp/goekeuring van anderen voor nodig.
Oh, mijn excuses. Ik wist niet dat ik dat zelf kon verwijderen.

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 16:05 uur
brajoapau schreef:
Die spookpagina kan dus inderdaad verwijderd worden door één van de moderators dan.
Helaas kunnen pagina's niet verwijderd worden, maar zolang er geen andere pagina is die naar deze verwijst is er niets aan de hand toch?
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 17:00 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 17:23 uur
herman schreef:
Helaas kunnen pagina's niet verwijderd worden, maar zolang er geen andere pagina is die naar deze verwijst is er niets aan de hand toch?
Rechtstreeks verwijderen niet waarschijnlijk, maar als je het aanpakt zoals L_T_B (andere artiest nemen voor die pagina denk ik?) kan het dus wel.

Top!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.