De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 22:54 uur
Hoi,
Sorry dat de downtime zo lang duurde, dacht dat het sneller zou gaan.
De Meter-sites gaan de komende dagen verhuizen. Ik heb zojuist de database van MusicMeter vast verhuisd naar de nieuwe server. Deze server draait nieuwe versies van allerlei software, dus er is een kans op nieuwe fouten / problemen.
Ik hoor graag als je vreemde dingen tegen komt, bv. dingen die niet worden opgeslagen of informatie die niet goed opgehaald of weergegeven wordt.
Komend weekend zal ik waarschinlijk de rest van de site ook verhuizen naar de nieuwe server.
Sorry dat de downtime zo lang duurde, dacht dat het sneller zou gaan.
De Meter-sites gaan de komende dagen verhuizen. Ik heb zojuist de database van MusicMeter vast verhuisd naar de nieuwe server. Deze server draait nieuwe versies van allerlei software, dus er is een kans op nieuwe fouten / problemen.
Ik hoor graag als je vreemde dingen tegen komt, bv. dingen die niet worden opgeslagen of informatie die niet goed opgehaald of weergegeven wordt.
Komend weekend zal ik waarschinlijk de rest van de site ook verhuizen naar de nieuwe server.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 23:05 uur
Is het trouwens mogelijk om die downtimes te melden (bv. in dit topic) wanneer die ongeveer plaatsvinden. Altijd vrij onhandig wanneer je net je luisterachterstand in een aantal topics wilt ophalen en de site plots niet toegankelijk is.
Tegen wanneer zou het nieuw design er trouwens komen (ik dacht dat het vanavond al zover was).
Tegen wanneer zou het nieuw design er trouwens komen (ik dacht dat het vanavond al zover was).

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 23:17 uur
dumb_helicopter schreef:
Is het trouwens mogelijk om die downtimes te melden (bv. in dit topic) wanneer die ongeveer plaatsvinden. Altijd vrij onhandig wanneer je net je luisterachterstand in een aantal topics wilt ophalen en de site plots niet toegankelijk is.
Ik snap dat het vervelend is, maar ik weet helaas meestal niet van tevoren wanneer ik voor dat soort acties tijd heb. Nieuwe design komt denk ik (als het mee zit) eind november, begin december.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 23:58 uur
Kan deze plaat The Jean-Luc Ponty Experience with the George Duke Trio op de een of andere manier te zien zijn op de discografie van Ponty en Duke? Het betreft een eenmalige samenwerking van hun beider bands die vervolgens ook weer geen eigen platen hebben gemaakt....
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 oktober 2013, 00:58 uur
Uitzonderlijk alle leden vermelden in plaats van de groepen? Volgens mij de enige optie.
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 12:59 uur
Nog een vraagje, ik voeg de laatste tijd erg veel tijden toe aan platen als correctie. Echter dit blijft redelijk random (als ik ze tegen kom zoek ik tijden erbij), kan hier niet een lijst van worden gegenereerd (dus alle platen zonder tracktijden), zoals nu bij de grote hoezen gebeurt?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2013, 13:13 uur
Ik doe het meestal ook wel als ik er een tegenkom, zolang genoeg mensen dat doen...
Grote correcties van zaken als de grote hoezen (en eerder de Verzamel / Live albums split), hebben eigenlijk alleen zin als een oud 'probleem' daarna opgelost is. Dat is in dit geval dweilen met de kraan open, zolang nieuwe platen met nog niet bekende tracktijden toegevoegd mogen worden.
Grote correcties van zaken als de grote hoezen (en eerder de Verzamel / Live albums split), hebben eigenlijk alleen zin als een oud 'probleem' daarna opgelost is. Dat is in dit geval dweilen met de kraan open, zolang nieuwe platen met nog niet bekende tracktijden toegevoegd mogen worden.
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 13:23 uur
Nou, laat de crew daar even over nadenken wat er mogelijk is, bv. alle albums tot het lopende jaar... daar zijn bijna altijd wel tijden voor te vinden...
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 17:18 uur
Don Cappuccino schreef:
Maar SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen is nooit zinloos. Dat is gewoon de waarheid.
Maar SLAYERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!! zeggen is nooit zinloos. Dat is gewoon de waarheid.
Ja belachelijk, wie doet nou zoiets

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 22:29 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 23:14 uur
In de topictitel hier staat een spatie die er niet uit te krijgen is:
De Site >> Gebruikers >> Verschuivingen/Veranderingen in je top 10
Je ziet hem echter alleen wanneer je het topic opent, anders niet. Vreemde bug.
De Site >> Gebruikers >> Verschuivingen/Veranderingen in je top 10
Je ziet hem echter alleen wanneer je het topic opent, anders niet. Vreemde bug.

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 23:44 uur
Zal straks in het nieuwe ontwerp definitef opgelost zijn
voor nu op te lossen om bv. een spatie achter de slash te zetten
voor nu op te lossen om bv. een spatie achter de slash te zetten
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 23:46 uur
freakey schreef:
Nog een vraagje, ik voeg de laatste tijd erg veel tijden toe aan platen als correctie. Echter dit blijft redelijk random (als ik ze tegen kom zoek ik tijden erbij), kan hier niet een lijst van worden gegenereerd (dus alle platen zonder tracktijden), zoals nu bij de grote hoezen gebeurt?
Deze is er: http://www.musicmeter.nl/site/tracks
maar voldoet wellicht niet helemaal aan je voorstel
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 00:01 uur
Jordy schreef:
(quote)
Komt verdomd dicht in de buurt toch Jordy, thx,wist niet dat ie bestond....
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 14:52 uur
Na de verhuizing van de database naar de nieuwe server (enkele dagen geleden) is nu de beurt aan de rest van de site. Binnen nu en maximaal een dag (afhankelijk van je provider) zal je automatisch op de nieuwe server belanden. Mensen die nog op de oude server zitten kunnen helaas tijdelijk even niet toevoegen, corrigeren of andere activiteiten doen waar bij er bestanden naar de server worden geupload.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 15:31 uur
Gaat dit nog gepaard met een korte downtime of blijft de site wel gewoon up?
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:25 uur
De plaatser van dit bericht heeft geen username en avatar. Spookuser?
De Site >> Gebruikers >> Wat heb je als laatste gekocht?
De Site >> Gebruikers >> Wat heb je als laatste gekocht?
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:32 uur
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als ik hem quote staat er ook alleen "schreef" ipv "zwarte piet schreef" oid. De pagina die je linkt heeft hier ook geen naam, er staat alleen " - MusicMeter.nl".
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 18:42 uur
Toen ik zojuist in mijn updates keek stond er bij 2 albums: laatste bericht: vandaag 17:45 door (geen username)
Zelfde user als in het bericht van Masimo.
Zelfde user als in het bericht van Masimo.
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 19:15 uur
Het ontbreken van een avatar is verholpen als jullie straks (binnen nu een een paar uur, afhankelijk van je provider) ook op de nieuwe server beland zijn. Ik zie daar wel een naam en avatar.
Die lege naam ga ik nu fixen
Die lege naam ga ik nu fixen
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 19:27 uur
Volgens mij opgelost, had te maken met de configuratie van de nieuwe server. Hoor graag als het nog ergens fout gaat (onbrekende / lege gebruikersnaam)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.