De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 23:47 uur
herman schreef:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als ik hem quote staat er ook alleen "schreef" ipv "zwarte piet schreef" oid. De pagina die je linkt heeft hier ook geen naam, er staat alleen " - MusicMeter.nl".
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als ik hem quote staat er ook alleen "schreef" ipv "zwarte piet schreef" oid. De pagina die je linkt heeft hier ook geen naam, er staat alleen " - MusicMeter.nl".
Ik weet het ook niet, als ik op die ingesloten link klil, zie ik gewoon die user, bij door klikken kom ik bij zijn profiel.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 07:08 uur
Het zal wel under construction zijn maar ik meld het toch even:
De gebruikerslijsten zijn verdwenen. En het aanmaken van aliassen werkt niet (zoekfunctie originele artiest).
De gebruikerslijsten zijn verdwenen. En het aanmaken van aliassen werkt niet (zoekfunctie originele artiest).
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 08:03 uur
Bedankt, heb de gebruikerslijsten vast hersteld. Zal even naar het andere punt kijken.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 10:15 uur
Jordy schreef:
Bedankt, heb de gebruikerslijsten vast hersteld. Zal even naar het andere punt kijken.
Beide zijn opgelost, bedankt!Bedankt, heb de gebruikerslijsten vast hersteld. Zal even naar het andere punt kijken.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:07 uur
Bij deze plaat staat een spookstem...
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/817879344.jpg
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/817879344.jpg
0
beatcluster
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:07 uur
Hier staat niets boven: link
Misschien handig als er iets zoals 'Diverse artiesten' bovenstaat o.i.d.

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 11:25 uur
beatcluster schreef:
Nòg handiger als deze onzinnige 'artiestenpagina' door een moderator wordt verwijderd.
. Of gebeurt er dan iets vreselijks? Knap hoe je de pagina hebt gevonden, trouwens.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 12:55 uur
Inderdaad een fascinerende pagina. En om het nog gekker te maken staan er om de een of andere reden op het Discussie-tabblad van die pagina negen berichten over N.W.A. (van tussen 2006 en 2008), terwijl er op de reguliere Discussie-pagina van N.W.A. slechts vijf berichten (uit 2011) staan. Het lijkt wel alsof de pagina die beatcluster heeft gevonden een soort tramremise van alle dakloze MuMe-lijntjes is... 

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 13:26 uur
De stemtabellen zijn momenteel niet te zien, zowel bij users als bij albums.
Edit: en de figuur bij Statisitieken zie ik ook nergens.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:00 uur
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:00 uur
JoaMuse schreef:
heeft wellicht met de verhuizing te maken, ik zie ze wel
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:08 uur
Svendra schreef:
Nòg handiger als deze onzinnige 'artiestenpagina' door een moderator wordt verwijderd.
. Of gebeurt er dan iets vreselijks? Knap hoe je de pagina hebt gevonden, trouwens.
(quote)
. Of gebeurt er dan iets vreselijks? Knap hoe je de pagina hebt gevonden, trouwens. Dit lijkt inderdaad een verzamelbak van allerlei foutjes
als deze een voor een worden gefixed (lege artiestnaam corrigeren) dan zal er ook nergens meer een verwijziging naar deze pagina te vinden zijn
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:15 uur
BoyOnHeavenHill schreef:
Inderdaad een fascinerende pagina. En om het nog gekker te maken staan er om de een of andere reden op het Discussie-tabblad van die pagina negen berichten over N.W.A. (van tussen 2006 en 2008), terwijl er op de reguliere Discussie-pagina van N.W.A. slechts vijf berichten (uit 2011) staan.
Inderdaad een fascinerende pagina. En om het nog gekker te maken staan er om de een of andere reden op het Discussie-tabblad van die pagina negen berichten over N.W.A. (van tussen 2006 en 2008), terwijl er op de reguliere Discussie-pagina van N.W.A. slechts vijf berichten (uit 2011) staan.
Fixed.

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:17 uur
Jordy schreef:
Dit lijkt inderdaad een verzamelbak van allerlei foutjes
als deze een voor een worden gefixed (lege artiestnaam corrigeren) dan zal er ook nergens meer een verwijziging naar deze pagina te vinden zijn
Dit lijkt inderdaad een verzamelbak van allerlei foutjes
als deze een voor een worden gefixed (lege artiestnaam corrigeren) dan zal er ook nergens meer een verwijziging naar deze pagina te vinden zijn Dit klinkt als een uitdaging Svendra.

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:44 uur
Nou, na 1 minuut al zakt de moed in de schoenen, want ik kan niets afwijkends ontdekken. Dit lijkt me typisch een klus voor een moderator
. Wat bedoel je met lege artiestnaam corrigeren Jordy? Het veld van de artiestnaam is namelijk steeds leeg, zoals het hoort. Zou het misschien kunnen dat deze albums ooit een artiestnaam hebben gehad die later is verwijderd? Ik roep maar wat. Kan niet de hele pagina worden weggegooid?
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 14:53 uur
Ik ging er van uit dat het artiesten betrof waar de naam onterecht leeg was. Als alle verhuisperikelen voorbij zijn, zal ik er eens naar kijken als dat nodig is.
0
beatcluster
geplaatst: 27 oktober 2013, 16:41 uur
Volgens mij staan er vooral verzamelalbums zoals Hitzone tussen, die geen specifieke artiest hebben.
Maar ik zag ook EP staan waar de artiest niet was ingevoerd, ik heb even een correctie doorgegeven.
Maar ik zag ook EP staan waar de artiest niet was ingevoerd, ik heb even een correctie doorgegeven.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 oktober 2013, 17:25 uur
Ik heb jou net een testbericht gestuurd en dat lijkt in elk geval aan mijn kant goed te gaan.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 17:31 uur
Casartelli schreef:
Ik heb jou net een testbericht gestuurd en dat lijkt in elk geval aan mijn kant goed te gaan.
Goed ontvangen, maar zelf versturen lukt me om de een of andere reden niet.
Edit: Privé berichten versturen zonder op de "voorbeeld" knop te drukken lukt wel, maar is ook wel vreemd dat dat alleen zo lukt dan.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 27 oktober 2013, 20:04 uur
brajoapau schreef:
Edit: Privé berichten versturen zonder op de "voorbeeld" knop te drukken lukt wel, maar is ook wel vreemd dat dat alleen zo lukt dan.
Heb zelfde probleem, wou net pm versturen, klikte eerst op voorbeeld & versturen lukte niet, zonder op voorbeeld te klikken lukte dit wel.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 20:11 uur
bone machine schreef:
Heb zelfde probleem, wou net pm versturen, klikte eerst op voorbeeld & versturen lukte niet, zonder op voorbeeld te klikken lukte dit wel.
Misschien heeft het te maken met de nieuwe server?
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 20:47 uur
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 23:07 uur
Klopt het dat de stemgrafiekjes zijn verdwenen bij de albums?
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 23:09 uur
Ik zie ze gewoon. Maar dit werd al eerder gemeld, dus misschien zie ik iets over het hoofd.
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 23:14 uur
Stonden ze eerst niet bij het tabje 'statistieken' of ben ik nu in de war?
0
geplaatst: 27 oktober 2013, 23:18 uur
Ja, bij statistieken, die "trend" grafiek is hier ook verdwenen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.