MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
herman schreef:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als ik hem quote staat er ook alleen "schreef" ipv "zwarte piet schreef" oid. De pagina die je linkt heeft hier ook geen naam, er staat alleen " - MusicMeter.nl".

Ik weet het ook niet, als ik op die ingesloten link klil, zie ik gewoon die user, bij door klikken kom ik bij zijn profiel.

Het zal wel under construction zijn maar ik meld het toch even:
De gebruikerslijsten zijn verdwenen. En het aanmaken van aliassen werkt niet (zoekfunctie originele artiest).

Bedankt, heb de gebruikerslijsten vast hersteld. Zal even naar het andere punt kijken.

Jordy schreef:
Bedankt, heb de gebruikerslijsten vast hersteld. Zal even naar het andere punt kijken.
Beide zijn opgelost, bedankt!

beatcluster
Hier staat niets boven: link

Misschien handig als er iets zoals 'Diverse artiesten' bovenstaat o.i.d.

beatcluster schreef:
Hier staat niets boven: link
Misschien handig als er iets zoals 'Diverse artiesten' bovenstaat o.i.d.

Nòg handiger als deze onzinnige 'artiestenpagina' door een moderator wordt verwijderd. . Of gebeurt er dan iets vreselijks? Knap hoe je de pagina hebt gevonden, trouwens.

Inderdaad een fascinerende pagina. En om het nog gekker te maken staan er om de een of andere reden op het Discussie-tabblad van die pagina negen berichten over N.W.A. (van tussen 2006 en 2008), terwijl er op de reguliere Discussie-pagina van N.W.A. slechts vijf berichten (uit 2011) staan. Het lijkt wel alsof de pagina die beatcluster heeft gevonden een soort tramremise van alle dakloze MuMe-lijntjes is...

De stemtabellen zijn momenteel niet te zien, zowel bij users als bij albums.

Edit: en de figuur bij Statisitieken zie ik ook nergens.

Lukas schreef:
Bij deze plaat staat een spookstem...

(afbeelding)

bedankt, opgelost

JoaMuse schreef:
De stemtabellen zijn momenteel niet te zien, zowel bij users als bij albums.

Edit: en de figuur bij Statisitieken zie ik ook nergens.

heeft wellicht met de verhuizing te maken, ik zie ze wel

Svendra schreef:
(quote)

Nòg handiger als deze onzinnige 'artiestenpagina' door een moderator wordt verwijderd. . Of gebeurt er dan iets vreselijks? Knap hoe je de pagina hebt gevonden, trouwens.

Dit lijkt inderdaad een verzamelbak van allerlei foutjes als deze een voor een worden gefixed (lege artiestnaam corrigeren) dan zal er ook nergens meer een verwijziging naar deze pagina te vinden zijn

BoyOnHeavenHill schreef:
Inderdaad een fascinerende pagina. En om het nog gekker te maken staan er om de een of andere reden op het Discussie-tabblad van die pagina negen berichten over N.W.A. (van tussen 2006 en 2008), terwijl er op de reguliere Discussie-pagina van N.W.A. slechts vijf berichten (uit 2011) staan.

Fixed.

Jordy schreef:
Dit lijkt inderdaad een verzamelbak van allerlei foutjes als deze een voor een worden gefixed (lege artiestnaam corrigeren) dan zal er ook nergens meer een verwijziging naar deze pagina te vinden zijn

Dit klinkt als een uitdaging Svendra.

L_T_B schreef:
Dit klinkt als een uitdaging Svendra.

Nou, na 1 minuut al zakt de moed in de schoenen, want ik kan niets afwijkends ontdekken. Dit lijkt me typisch een klus voor een moderator .

Wat bedoel je met lege artiestnaam corrigeren Jordy? Het veld van de artiestnaam is namelijk steeds leeg, zoals het hoort. Zou het misschien kunnen dat deze albums ooit een artiestnaam hebben gehad die later is verwijderd? Ik roep maar wat. Kan niet de hele pagina worden weggegooid?

Ik ging er van uit dat het artiesten betrof waar de naam onterecht leeg was. Als alle verhuisperikelen voorbij zijn, zal ik er eens naar kijken als dat nodig is.

beatcluster
Volgens mij staan er vooral verzamelalbums zoals Hitzone tussen, die geen specifieke artiest hebben.
Maar ik zag ook EP staan waar de artiest niet was ingevoerd, ik heb even een correctie doorgegeven.

Ben ik de enige die geen privé berichten kan versturen

Casartelli (moderator)
brajoapau schreef:
Ben ik de enige die geen privé berichten kan versturen

Ik heb jou net een testbericht gestuurd en dat lijkt in elk geval aan mijn kant goed te gaan.

Casartelli schreef:
Ik heb jou net een testbericht gestuurd en dat lijkt in elk geval aan mijn kant goed te gaan.

Goed ontvangen, maar zelf versturen lukt me om de een of andere reden niet.
Edit: Privé berichten versturen zonder op de "voorbeeld" knop te drukken lukt wel, maar is ook wel vreemd dat dat alleen zo lukt dan.

bone machine (crew)
brajoapau schreef:

Edit: Privé berichten versturen zonder op de "voorbeeld" knop te drukken lukt wel, maar is ook wel vreemd dat dat alleen zo lukt dan.

Heb zelfde probleem, wou net pm versturen, klikte eerst op voorbeeld & versturen lukte niet, zonder op voorbeeld te klikken lukte dit wel.

bone machine schreef:
Heb zelfde probleem, wou net pm versturen, klikte eerst op voorbeeld & versturen lukte niet, zonder op voorbeeld te klikken lukte dit wel.

Misschien heeft het te maken met de nieuwe server?

werkt het weer?

Jordy schreef:
werkt het weer?

Testberichtje naar je gestuurd, en hier werkt het weer.

Klopt het dat de stemgrafiekjes zijn verdwenen bij de albums?

Ik zie ze gewoon. Maar dit werd al eerder gemeld, dus misschien zie ik iets over het hoofd.

Stonden ze eerst niet bij het tabje 'statistieken' of ben ik nu in de war?

Ja, bij statistieken, die "trend" grafiek is hier ook verdwenen

Ik zie ze inderdaad ook niet meer.

Yup. Ik zie ze nu nergens staan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:13 uur

geplaatst: vandaag om 23:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.