De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2006, 20:26 uur
Vanessa Carlton? Die associeer ik op de één of andere manier altijd met Branch 

0
geplaatst: 23 februari 2006, 20:28 uur
Nee Carlton is minder rocky toch. Ik denk zelf aan Avril Lavigne of Kelly Clarkson?
0
Doom!
geplaatst: 23 februari 2006, 23:41 uur
T.O. schreef:

Hmm, ik ken een paar nummers van Vanessa maar nee, dat is niet helemaal wat ik zoek.

HiLL schreef:
Nee Carlton is minder rocky toch. Ik denk zelf aan Avril Lavigne of Kelly Clarkson?
Avril Lavigne
. Ken ik, heerlijke nummers.Kelly Clarkson is niet helemaal wat ik bedoel echter het is wel goede muziek. Erg vermakelijk. Moet alleen het album nog eens beluisteren.
Kos schreef:
Lucie Silvas.
Lucie Silvas.
Nog onbekend qua naam voor mij, ga er meteen achteraan. Ben erg benieuwd.
Thx heren!

0
Doom!
geplaatst: 24 februari 2006, 23:53 uur
HiLL schreef:
Lucie is niet echt rocky, dat wilde je neem ik aan Doom! ?
Lucie is niet echt rocky, dat wilde je neem ik aan Doom! ?
hmm ja ik denk van wel.
Vooral in de trend van het nummer 'Breathe' van Michelle Branch. Geen idee welk genre dat is. Country/rock ?
Ik vind het iig heerlijk om te luisteren. Lekker die gitaar, prachtige stem erbij

0
geplaatst: 25 februari 2006, 09:24 uur
Ik heb het nummer eens beluisterd (kende het niet). Is niet helemaal mijn muziek, maar van wat ik ken leek het me nog het meeste op Roxette. Maar ik neem aan dat je dat al kent?
0
geplaatst: 25 februari 2006, 13:05 uur
Vraagje: ik ben de voorbije weken wat in de pen gekropen en heb een review geschreven rond X&Y, een verantwoording waarom ik het album zo goed vind. Ben ik gedoemd om een halve dag die tiental pagina's over te typen van mijn kladblad of zouden die bladzijden zo op het discussieforum van X&Y mogen geplaatst worden? Zo ja, hoe doe je dat?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 25 februari 2006, 13:21 uur
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is: je kladblaadjes inscannen, als .jpg bestanden opslaan en uploaden, en bij het album verwijzingen (url's) naar die bestanden plaatsen.
0
geplaatst: 25 februari 2006, 13:23 uur
Of als je een scanner met tekstherkenning heb, ben je er helemaal snel klaar mee 

0
geplaatst: 25 februari 2006, 14:26 uur
JonnieBrasco schreef:
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is: je kladblaadjes inscannen, als .jpg bestanden opslaan en uploaden, en bij het album verwijzingen (url's) naar die bestanden plaatsen.
Ok, zal ik doen...
0
geplaatst: 25 februari 2006, 14:43 uur
Gewoon even overtypen, dat is wel zo netjes en kun je meteen de schrijffouten eruit halen. Kleine moeite toch? Denk ook niet dat men zit te wachten op kladblaadjes.
0
geplaatst: 25 februari 2006, 16:24 uur
bubbachups schreef:
Gewoon even overtypen, dat is wel zo netjes en kun je meteen de schrijffouten eruit halen. Kleine moeite toch? Denk ook niet dat men zit te wachten op kladblaadjes.
Kleine moeite? Zeker 2 tot 4 uren werk... En ik heb het er niet direct voor over.
0
geplaatst: 25 februari 2006, 16:40 uur
JJ_D schreef:
Kleine moeite? Zeker 2 tot 4 uren werk... En ik heb het er niet direct voor over.
(quote)
Dan kun je het maar beter helemaal niet plaatsen. Waarom zou ik de moeite nemen om een hele lap tekst te lezen als de schrijver niet eens de moeite doet om het fatsoenlijk te presenteren?
0
geplaatst: 25 februari 2006, 17:10 uur
bubbachups schreef:
Dan kun je het maar beter helemaal niet plaatsen. Waarom zou ik de moeite nemen om een hele lap tekst te lezen als de schrijver niet eens de moeite doet om het fatsoenlijk te presenteren?
(quote)
Hoho, ik heb er wel een halve dag een gewerkt, hé. Om er nu nog een halve dag in te steken, vind ik wat veel gevraagd, maar ja...
0
geplaatst: 25 februari 2006, 17:17 uur
Ik vind het zelf niet nodig, lees het toch wel...
maar ik denk dat veel andere MuMe-users daar niet zo over denken, en dat je als je het post als geschreven versie er dus maar erg weinig reacties op gaat krijgen.
maar ik denk dat veel andere MuMe-users daar niet zo over denken, en dat je als je het post als geschreven versie er dus maar erg weinig reacties op gaat krijgen.
0
geplaatst: 25 februari 2006, 17:21 uur
The Scientist schreef:
Ik zie me dus uiteindelijk genoodzaakt hem toch te typen, al zal ik hem eerst zo gewoon linken.
(Het stukje is trouwens een reply op jouw review over X&Y, de mijne is nog een stuk langer geworden...
)
0
geplaatst: 27 februari 2006, 18:36 uur
Er gaat iets mis bij de twee Sophia's. Bij de artiestpagina van de Sophia van o.m. Herbstwerk krijg je wel netjes alleen hun albums, maar bij die van o.m. Fixed Water, krijg je alle albums van beide acts te zien.
Weet niet hoe dat precies werkt, maar wellicht moet bij die laatste een (II) worden toegevoegd??
Weet niet hoe dat precies werkt, maar wellicht moet bij die laatste een (II) worden toegevoegd??
0
Toine Rorije
geplaatst: 27 februari 2006, 18:45 uur
Dat hebben ze ook. Alleen Fixed Water niet en daar zou je dat dan kunnen corrigeren 
Hier trouwens een nog pagina waarop alles wat mis kán zijn, ook mis ís.

Hier trouwens een nog pagina waarop alles wat mis kán zijn, ook mis ís.
0
geplaatst: 27 februari 2006, 18:56 uur
Koekebakker schreef:
Er gaat iets mis bij de twee Sophia's. Bij de artiestpagina van de Sophia van o.m. Herbstwerk krijg je wel netjes alleen hun albums, maar bij die van o.m. Fixed Water, krijg je alle albums van beide acts te zien.
Inderdaad een (II) toevoegen, heb het inmiddels gecorrigeerd evenals het land dat 2 albums verkeerd stond.
0
Electro_
geplaatst: 28 februari 2006, 16:32 uur
Ik ben op zoek naar een nummer dat zo'n 2/3 jaar oud is. Ik herrinner me de titel en artiest niet meer, maar het was een man met kort zwart haar en een rood shirt in de video en hij liep met allemaal kleine kinderen en er was een clown enzo. Het was een soort country-achtig nummer geloof ik. Iemand enig idee?
0
Electro_
geplaatst: 1 maart 2006, 11:37 uur
Nee, die ken ik ook wel.
Het was wel iets nieuwer dan dat. Zoals ik het me herrinner leek de set-up van de video wel een beetje op Don't Tell Me van Madonna, dat gedeelte dat ze op die lopende band loopt.
Het was wel iets nieuwer dan dat. Zoals ik het me herrinner leek de set-up van de video wel een beetje op Don't Tell Me van Madonna, dat gedeelte dat ze op die lopende band loopt.
0
geplaatst: 1 maart 2006, 14:00 uur
Liep hij de hele clip richting de camera over een verlaten weggetje?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.