De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2006, 19:00 uur
nou;
ik hoop ook dat 'ie weer naar links gaat.
zijn we nu eenmaal gewend
ik hoop ook dat 'ie weer naar links gaat.
zijn we nu eenmaal gewend

0
geplaatst: 2 april 2006, 19:07 uur
lebowski schreef:
Mag ik vragen waarom die adds zo prominent geplaatst zijn plotsklaps?
Mag ik vragen waarom die adds zo prominent geplaatst zijn plotsklaps?
Ik ben een beetje aan het experimenteren met de google ads, wat de beste resultaten geef. Of bij elke pagina een groot blok (oude situatie), of op sommige pagina's een klein blok in de clubkleuren (huidige situatie)... persoonlijk vind ik het nu beter. Maar als het niet veel verschil maak bestaat de kans dat de oude situatie weer teruggezet wordt.
0
geplaatst: 2 april 2006, 19:13 uur
ze zaten rechts toch? ze hebben maar heel eventjes links (onder 'mijn musicmeter' gezeten), dacht ik.
mochten mensen er trouwens echt veel last van hebben: mozilla firefox heeft een plug-in waarmee je dergelijke reclame kan onderdrukken.
0
geplaatst: 2 april 2006, 19:17 uur
De site is minder breed geworden, staat nog steeds gecentreerd, en is dus is het lees-gedeelte een paar pixels naar rechts geschoven.
Ik vind het een beetje zeuren om het zeuren hoor, kan niets wijzigen zonder dat iedereen moord en brand schreeuwt
Ik vind het een beetje zeuren om het zeuren hoor, kan niets wijzigen zonder dat iedereen moord en brand schreeuwt

0
Toine Rorije
geplaatst: 2 april 2006, 19:25 uur
Zie dat dan maar als compliment.
Ik vind de plek van de reclame nu trouwens prima, het ziet er alleen een beetje raar uit dat die onderste tekstregel er maar voor de helft in past. 
Ik vind de plek van de reclame nu trouwens prima, het ziet er alleen een beetje raar uit dat die onderste tekstregel er maar voor de helft in past. 
0
geplaatst: 2 april 2006, 20:13 uur
Jordy schreef:
Zonde van welke ruimte?
Zonde van welke ruimte?
Links van het menu staat nu best veel lege ruimte, toch?
0
geplaatst: 2 april 2006, 21:09 uur
Arme Jordy
Moet twee keer dezelfde discussies aangaan.
FF zonder gein, @Hill, deze discussie wordt ook gevoerd op MoMe, miss. handiger als je daar verder gaat? (gewoon een suggestie)
Moet twee keer dezelfde discussies aangaan. FF zonder gein, @Hill, deze discussie wordt ook gevoerd op MoMe, miss. handiger als je daar verder gaat? (gewoon een suggestie)
0
Relax
geplaatst: 2 april 2006, 22:01 uur
Ik kan gewoon helemaal niets toevoegen vanwege die album plaatjes.. het is gewoon 200x200 en JPG en onder de 25 KB, ik word hier kwaad van.
0
geplaatst: 2 april 2006, 22:06 uur
Relax schreef:
ik word hier kwaad van.
ik word hier kwaad van.
o, ironie

Maar er zal echt iets anders misgaan, bij mij lukt het altijd. Een crewlid zal je vast zometeen even helpen.
0
geplaatst: 2 april 2006, 23:46 uur
Er is een probleempje met albumtracks die langer dan een uur duren. bv: http://www.musicmeter.nl/album/2097.
Nu staat het er goed. Echter als dit album nu nog eens gecorrigeerd wordt (voor het label of een tikfout oid) dan is de 60:04 die was ingevuld ineens veranderd in 1:04.
Ik heb voor dit album namelijk al meerdere correcties voor de tracktijd gezien afgelopen maanden. Als die tijd terug springt bij een andere correctie, is dit niet zo vreemd natuurlijk.
Nu staat het er goed. Echter als dit album nu nog eens gecorrigeerd wordt (voor het label of een tikfout oid) dan is de 60:04 die was ingevuld ineens veranderd in 1:04.
Ik heb voor dit album namelijk al meerdere correcties voor de tracktijd gezien afgelopen maanden. Als die tijd terug springt bij een andere correctie, is dit niet zo vreemd natuurlijk.
0
geplaatst: 3 april 2006, 13:21 uur
Angrod-Pallanén schreef:
Arme Jordy
Moet twee keer dezelfde discussies aangaan.
FF zonder gein, @Hill, deze discussie wordt ook gevoerd op MoMe, miss. handiger als je daar verder gaat? (gewoon een suggestie)
Arme Jordy
Moet twee keer dezelfde discussies aangaan. FF zonder gein, @Hill, deze discussie wordt ook gevoerd op MoMe, miss. handiger als je daar verder gaat? (gewoon een suggestie)
Op zich een goede suggestie. Echter vind ik dat het gewoon moet kunnen om er hier op Musicmeter over te discussieren. Had ook een kopietje kunnen plaatsen.
0
geplaatst: 3 april 2006, 18:20 uur
Dat van die tracklengtes gaat op de lijst.
Ik snap je bericht eerlijk gezegd niet Hill, hoe iets "zonde van de ruimte" zou kunnen zijn, maar de test is voorbij en de oude situatie is weer teruggezet, dus nevermind
Ik snap je bericht eerlijk gezegd niet Hill, hoe iets "zonde van de ruimte" zou kunnen zijn, maar de test is voorbij en de oude situatie is weer teruggezet, dus nevermind

0
geplaatst: 3 april 2006, 21:31 uur
Heej mensen , ik zoek al een tijd het nummer Lemon tree. Je weet wel: I wonder why ,I wonder how just another lemon tree. maar van wie is dat nummer nou precies?
Van Fool's Garden niet volgens mij, weet iemand van wie dat nummer is?
Van Fool's Garden niet volgens mij, weet iemand van wie dat nummer is?
0
geplaatst: 3 april 2006, 21:33 uur
Het is wel van fool's garden, tenminste mijn versie wel. Ik weet niet of er andere versies zijn.
0
geplaatst: 3 april 2006, 21:34 uur
waar kan je klagen over iemand die voor heeeeeel veel dingen een 0.5 geeft zonder uitleg of wat dan ook en daarmee het gem. verpest?
0
geplaatst: 3 april 2006, 21:46 uur
Cath schreef:
waar kan je klagen over iemand die voor heeeeeel veel dingen een 0.5 geeft zonder uitleg of wat dan ook en daarmee het gem. verpest?
Electro_ schreef:
.. En de mensen die juist overal 5* voor geven?
.. En de mensen die juist overal 5* voor geven?
Yak
e-mail: [email protected]
Yak houdt zich bezig met modereren van discussies, het controleren van toevoegingen en het optreden tegen (stem)fraude. Je kunt bij hem terecht voor vragen over de site en voor klachten over bepaalde users.
0
geplaatst: 3 april 2006, 22:09 uur
Inderdaad, het is Fools Garden. Verantwoordelijk voor een van mijn minst favoriete nummers aller tijden: Lemon Tree 

0
geplaatst: 3 april 2006, 22:13 uur
Seu. Dat is een tenenkrommend klotenummer zeg. Bedankt dat je me eraan helpt herinneren. 

0
geplaatst: 4 april 2006, 01:52 uur
Nee man, een van de leukste one hit wonders ooit!
Voor mij is dat zo'n nummer dat ik kan blijven horen...
Voor mij is dat zo'n nummer dat ik kan blijven horen...
0
geplaatst: 4 april 2006, 22:07 uur
Ik zoek idd een nummer, weet wie het zingt en wat de titel is, maar kan het nergens vinden....
"Nothing lasts forever" van Gene loves Jezebel....kan iemand me helpen???

0
geplaatst: 4 april 2006, 22:29 uur
;)
Toevallig niet van Alan Parsons Project?

sushi schreef:
Ik zoek idd een nummer, weet wie het zingt en wat de titel is, maar kan het nergens vinden....

0
geplaatst: 4 april 2006, 23:03 uur
Snappy schreef:

(quote)

grapjas.....(ofschoon APP erg goed klinkt
)
0
geplaatst: 5 april 2006, 00:12 uur
sushi schreef:

Hoe heet de titelsong van Rozengeur & Wodka Lime?
Het nummer van de titelsong heet 'Nothing lasts forever' en het is geschreven door Gene Loves Jezebel. Dit nummer staat ook op de Rozengeurcd, die te krijgen is in de grote platenzaken.
Het nummer van de titelsong heet 'Nothing lasts forever' en het is geschreven door Gene Loves Jezebel. Dit nummer staat ook op de Rozengeurcd, die te krijgen is in de grote platenzaken.

0
geplaatst: 5 april 2006, 10:11 uur
Thx L_T_B, het gaat me alleen om dat éne nummer, zit niet te wachten op een cd van Rozengeur en Wodka Lime, geloof ik *grijns*....maar het is bij de (mij) bekende downloadprogramma's niet te vinden....:(
0
geplaatst: 5 april 2006, 23:11 uur
oke.
Het begin van Beep....[tja] het gaat mij helemaal niet om dit nummer maar het begint met een geluid, en volgens mij komt dat van een ander nummer. Ik dacht eerst hate it or love it van 50 cents feat. the game maar dat is niet zo.
Weet iemand dit of heb ik het helemaal fout......
Het begin van Beep....[tja] het gaat mij helemaal niet om dit nummer maar het begint met een geluid, en volgens mij komt dat van een ander nummer. Ik dacht eerst hate it or love it van 50 cents feat. the game maar dat is niet zo.
Weet iemand dit of heb ik het helemaal fout......
0
geplaatst: 5 april 2006, 23:51 uur
hehe je hebt het helemaal fout,
het komt van Electric Light Orchestra - Evil Woman http://www.musicmeter.nl/album/5730
Maar ik denk niet dat je die bedoelt, maar het is wel zo
het komt van Electric Light Orchestra - Evil Woman http://www.musicmeter.nl/album/5730
Maar ik denk niet dat je die bedoelt, maar het is wel zo
0
geplaatst: 6 april 2006, 00:51 uur
Twee dingen die me even te binnen schoten, ik dacht laat ik ze gelijk maar posten voordat ik het weer ga vergeten als ik morgen wakker ben. Beide zij vrij low-prio.
1) Heeft iemand MuMe wel eens bekeken met een handheld? Ziet het er daar oke uit? Op mijn PSP zit namelijk de Google-banner echt integraal over alle tekst heen. Ik weet niet precies hoe die browser de pagina's rendert, maar misschien is een aparte stylesheet voor handhelds een idee?
2) Bij verzamelalbums (zoals die van 'It') ben ik vaak na de zoveelste in de reeks afgehaakt, maar ik zou dan wel aan de hand van een paar berichten bij It Vol. 5 willen zien wat er ook alweer op It Vol. 1 stond. Ik zou het wel leuk vinden als je verzamelalbums in een reeks (Serious Beats, Turn Up The Bass, Order To Dance, ...) ook op titel kunt sorteren.
[update] Al geef ik toe dat je met sorteren op label ook al een heel eind komt meestal [/update]
1) Heeft iemand MuMe wel eens bekeken met een handheld? Ziet het er daar oke uit? Op mijn PSP zit namelijk de Google-banner echt integraal over alle tekst heen. Ik weet niet precies hoe die browser de pagina's rendert, maar misschien is een aparte stylesheet voor handhelds een idee?
2) Bij verzamelalbums (zoals die van 'It') ben ik vaak na de zoveelste in de reeks afgehaakt, maar ik zou dan wel aan de hand van een paar berichten bij It Vol. 5 willen zien wat er ook alweer op It Vol. 1 stond. Ik zou het wel leuk vinden als je verzamelalbums in een reeks (Serious Beats, Turn Up The Bass, Order To Dance, ...) ook op titel kunt sorteren.
[update] Al geef ik toe dat je met sorteren op label ook al een heel eind komt meestal [/update]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.