MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
The Light
Delinquent Habits - Return Of The Tres ?

Electro_
tnf schreef:
Met name nummers 10

Die wil ik ook graag weten, wat een gaaf stukje is dat!

Het doet me denken aan een soort disco-remix van Silent Shout, met een beetje Daft Punk-invloeden erin. (Kan ook zijn dat ik gewoon een beetje bevooroordeeld ben )

tnf
Ik heb het geprobeerd (thanks to Soulseek), maar het blijkt niet zo te zijn.

Wel blijken Silent Shout (Je zult die van The Knife wel bedoelen) + sommige remixen best aardig te klinken, dus wat dat betreft heb je me weer aan iets ánders geholpen dan hetgene wat ik zocht.

Complimenten voor de verbetering van albums toevoegen, het gaat nu echt stukken makkelijker en sneller. Artiest, titel, jaar, genre en label invoeren en hopla, daar is de tracklist! Hoesje erbij en voila

Ja, dat is wel ontzettend fijn. Helaas werkt het niet voor alle albums, maar het is wel een enorme verbetering.

Electro_ schreef:
De remix is van Justice .

De goeie tag voor het nummer is dan:

Justice Vs. Simian - We Are Your Friends

Er is ook nog een remix van Etienne de Crecy. Die is nog een stuk vetter, maar die van Justice zal het idd. wel geweest zijn, dat is een hit aan het worden.

Yak
Ik weet er geen enkele, behalve Quazar - Breakaway. De remix die je zoekt heet 'trance' (zie ook hier).

xa4 schreef:
Weet iemand misschien hoe het nummer heet dat je hoort in de reclame van die nieuwe Citroën C5???

The Egg - Walking Away

Ik heb een probleem met 'mijn albums', ik heb net 3 albums toevoegd aan 'mijn albums', alleen zie ik dat ik er opeens bijna 1000 albums heb... Ik ben net nieuw en weet niet of meerdere nieuwkomers dit probleem hebben... een bug misschien?

Mvg,
Jacky

Ha sorry,
Ik weet nu wat het probleem is
Ik zat bij andere profielen te kijken en er stond bij acties 'naar mijn album', dus ik dacht dat ik naar 'mijn album' zal gaan, ipv dat het toegevoegd wordt.

Sorry mijn excuses.

Electro_
Ik heb een vraagje: Als je bij je profiel een album invoert (dus rotatielijst / top-10) waar zijn die lijsten dan op gebasseerd? Ik dacht niet op alfabetische volgorde of op jaartal...

The Light schreef:
Delinquent Habits - Return Of The Tres ?

Dat is hem, harstikke bedankt!

Het beste album op 1? Ik zeg maar wat geks

Electro_
Hehe, nee ik bedoel die lijst die je krijgt met hits van hetgene dat je in hebt getypt.

Alfabetische volgorde van de titel. Inderdaad niet erg duidelijk.

en nog steeds

Electro_
Jordy schreef:
Alfabetische volgorde van de titel. Inderdaad niet erg duidelijk.

Is opzich geen ramp, ik neem aan dat mensen niet dagelijks hun top-10 en rotatielijst wijzigen.

Yak
lebowski schreef:
(quote)

en nog steeds

Album zonder berichten weggehaald.

ik zoek een nummer en het melodietje gelijkt op dat van de rugrats, maar het is zeker niet van de rugrats!
Het is een echt oldy nummer, die door een man word gezongen.

Dit is het laatste liedje die ik zoek en dan is mijn music collection complete, pls iemand die het weet?

snakevega schreef:
ik zoek een nummer en het melodietje gelijkt op dat van de rugrats, maar het is zeker niet van de rugrats!

Dit is het laatste liedje die ik zoek en dan is mijn music collection complete, pls iemand die het weet?

misschien walk of life van Dire Straits?
nah denk het niet

die vraag moet je stellen in het topic Help! ik zoek een nummer

Tegenwoordig loopt er op de Vlaamse openbare zender één een spotje met drie dames met roze pakjes en een vent met een roos kostuum. De boodschap is "laat weten wat je wil". Ik meen dat het iets met de verkiezingen te maken heeft.

Wat mij intrigeert is: van wie is dat muziekje. Het zijn vrouwenstemmen die iets zingen in de aard van "paparap paparap". Ik ken het, maar ik heb geen idee wie of wat het is.

Kan iemand helpen?

het is niet walk of life van dire straits

snakevega schreef:
het is niet walk of life van dire straits

ja dacht ik al van niet, ben ook ff kwijt hoe dat rugratsliedje gaat, maar ik dacht wel dat het geluidje ervan een beetje leek op dire straits

Freestyle schreef:
Ik zoek dus 2 Latin house nummers die voorkomen in de mp3: Frank West live @ Coffee -Latin House sessions - New Years 2004.

Aangezien ik niet die hele file online kon zetten heb ik hier even primitief met geluidsrecorder zitten opnemen, dus de kwaliteit is niet geweldig.

nummer 1

nummer 2

Ik hoop echt dat iemand hier deze nummers kent en mij dus de DJ en/of titel ervan kan vertellen. Ik ben je dan eeuwig dankbaar.

Iemand?

Ik zie de laatste tijd weinig veranderingen in de rotatielijst. Klopt dat?
Of komt dat omdat sommige mensen net als ik niet zo veel zin meer hebben om een rotatielijst in te vullen omdat je niet op artiest/groep kunt zoeken.

snakevega schreef:

Zijn er twee Paul Hardcastles? Nee toch...

ReneoetNee schreef:
Ik zie de laatste tijd weinig veranderingen in de rotatielijst. Klopt dat?
Of komt dat omdat sommige mensen net als ik niet zo veel zin meer hebben om een rotatielijst in te vullen omdat je niet op artiest/groep kunt zoeken.

Nee hoor, het wordt nog net zo vaak gebruikt als voor deze verandering.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.