MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
freddze schreef:
Je moet er eerst op gestemd hebben om 't in je top 10 te kunnen plaatsen...

Da's niet waar

freddze schreef:
In IE 6 werken veel functionaliteiten niet

Noem eens een voorbeeld? Los het graag op

dani schreef:
Als ik (en andere ook) op "Alva Noto + Ryuichi Sakamoto" zoekt, staat er twee keer "Alva Noto + Ryuichi Sakamoto" bij. Net of dit twee verschillende Alva Noto + Ryuichi Sakamoto's zijn. Bij de ene staat alleen de plaat "Revep" staat, bij de andere de rest van hun samenwerkings platen.

Crewlid aERodynamIC had ook geen idee hoe dit kwam, Jordy misschien wel?

Een van deze twee "artiesten" heeft 2 spaties voor het plus-teken, daarom denkt het systeem dat het twee verschillende artiesten zijn.

Paalhaas schreef:
Het 'Wat draai je nu?'-topic is al bij pagina 905. Tijd voor wat millenniumangst?

Als er zich bij grote getallen problemen al voor gaan doen, zal dat in getallen met de macht 2 zijn. Zo past er momenteel maximaal +/- 65.000 in het "berichten per topic"-tellertje Daar zal ik eerdaags eens naar kijken want we zijn een eind in de richting

Jordy schreef:
(quote)

Een van deze twee "artiesten" heeft 2 spaties voor het plus-teken, daarom denkt het systeem dat het twee verschillende artiesten zijn.

Ik moet duidelijk nieuwe lenzen aanschaffen, want ik had al het vermoeden dat het dat probleem was (heb ik met mijn i-pod ook nogal eens), maar ik kon die spatie teveel nu niet ontdekken

Ik zie dat er albums van zowel Rocket From The Crypt als (zeer recent) RocketS From The Crypt zijn toegevoegd, lijkt me niet helemaal juist...

Ruby1966
Ruby1966 schreef:
http://www.musicmeter.nl/album/53234

http://www.musicmeter.nl/album/17361

Dit zijn volgens mij 2 dezelfde albums....

het eerste staat onder reguliere albums terwijl het een live album is, terwijl het tweede wel onder live albums staat maar het verkeerde jaartal heeft....ze kloppen dus eigenlijk allebei niet

Rock N Roll Animal van Lou Reed is een live album uit 1974!

Dit is nog steeds niet helemaal opgelost. Het jaartal bij het 2e genoemde album is nu wel gecorrigeerd, maar feit blijft dat het nog steeds 2 dezelfde albums zijn.

L_T_B schreef:
Jon Hopkins heeft zelfs niet één (Opalescent 1 en Opalescent 2) maar twee (Contact Note 1 en Contact Note 2) dubbele albums op de site staan.

Idem.

dani
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik moet duidelijk nieuwe lenzen aanschaffen, want ik had al het vermoeden dat het dat probleem was (heb ik met mijn i-pod ook nogal eens), maar ik kon die spatie teveel nu niet ontdekken

Same here, wat dom van me (ons)

Jordy schreef:
Noem eens een voorbeeld? Los het graag op

Wil zeker niet zeggen dat er vanalles misgaat met deze site hoor. Integendeel... ik ben een fan! Elke dag meer en meer

Ik doelde eigenlijk op die import uit MusicBrainz die niet lukte bij mij in IE, maar ik zie dat dit intussen wel werkt. Sorry dat ik dit er zomaar uit gooide zonder het eerst ff te checken...

Veel heeft te maken dat ik intussen sinds een aantal dagen een overtuigd Firefox gebruiker geworden ben, aangezien ik gemerkt heb dat niet alleen MuMe, maar ook andere sites, veel sneller laden.

freddze schreef:
In IE 6 werken veel functionaliteiten niet, dus heb ik intussen Modzilla geïnstalleerd speciaal voor MuMe

Hier bedoelde ik ook zeker niet dat het misgaat met MuMe in IE, maar wél dat er die handige plugin is voor Firefox waarmee je die search-functie rechtsboven in de browser (waar standaard een google search staat) ook voor een MuMe search kan kiezen.

Een beetje verkeerd geformuleerd nu ik erop terugkijk... Had eigenlijk beter geschreven: In Mozilla is er die handige functionaliteit die je in IE niet hebt, dus heb ik intussen Modzilla geïnstalleerd speciaal voor MuMe

Of heb ik 't nu weer bij 't verkeerde eind en is er zo'n plugin ook in IE??

Weet iemand van wie dit nummer is:
http://www.youtube.com/watch?v=KxFSGUbiK7o
?

Thanx!

cococinel schreef:
Weet iemand van wie dit nummer is:
http://www.youtube.com/watch?v=KxFSGUbiK7o
?

Thanx!

Volgens mij staat het onderaan bij de reacties: iets van Faithless.

Ja, en er is nog iets vreemds aan de hand met Nick Cave. Ik heb vandaag proberen stemmen op het album 'Tender Prey' wat lukte, maar toen wou ik mijn 2 favoriete tracks selecteren en dat lukte niet (noch in Firefox, noch in IE kon ik de bolletjes kleuren). Bij albums van andere artiesten waar in op gestemd heb, lukte dat wel, dus...

freddze schreef:
Ja, en er is nog iets vreemds aan de hand met Nick Cave. Ik heb vandaag proberen stemmen op het album 'Tender Prey' wat lukte, maar toen wou ik mijn 2 favoriete tracks selecteren en dat lukte niet (noch in Firefox, noch in IE kon ik de bolletjes kleuren)

Herkenbaar, heb ik net ook ervaren.
Bij Chris Isaak - Silvertone kan ik maar 1 track selecteren van de 3.

Tracks selecteren gaat ook hier niet.

Lukas schreef:
Tracks selecteren gaat ook hier niet.

Idem.

Yak
Ik kan ook nog maar maximaal één favoriete track aangeven bij albums. In IE werkt het wel gewoon, ligt het misschien aan Firefox 2?

Ik kan er geen één meer aangeven.

aERodynamIC schreef:
Ik kan er geen één meer aangeven.

Ik ook niet (in Internet Explorer)

In de zoekfunctie:

Waarom geen resultaten bij de term "electric prunes",
wél bij "The electric prunes",
en wél bij bv. "Rolling stones" (zonder The).. ?

Hele goeie, Jeroen.

Paalhaas schreef:
Hele goeie, Jeroen.

Hahaha begint ie weer..
Ik voel me niet serieus genomen!

Om de discussie weer eens op te pikken (in de veronderstelling dat die al gevoerd is): zouden klassieke cd's toch ooit op de site mogen?

Jeroen enzo schreef:
In de zoekfunctie:

Waarom geen resultaten bij de term "electric prunes",
wél bij "The electric prunes",
en wél bij bv. "Rolling stones" (zonder The).. ?

Dit gaat op de lijst, naar die favo tracks zal ik wel gelijk even kijken

Die tracks zouden het in Firefox weer moeten doen, kan iemand Explorer even testen?

In Explorer kan ik al 1 track 'selecten', maar als ik de volgende wil selecteren wordt de eerste weer 'unselect' ... maar als ik dan in m'n Firefox ga kijken blijkt dat het wel gelukt is met de tweede track!

Is zelfde probleem in Firefox, hij refresht gewoon niet.

chrismusic
JJ_D schreef:
Om de discussie weer eens op te pikken (in de veronderstelling dat die al gevoerd is): zouden klassieke cd's toch ooit op de site mogen?

De nieuwe cd van sting is ook klassiek dus je moet het gewoon onder wereld zetten

freddze schreef:
Is zelfde probleem in Firefox, hij refresht gewoon niet.

und jetzt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.