De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 11:33 uur
In De Site > Algemeen > Kan ik mijn MusicMeter-account ook gebruiken voor MovieMeter?:
hallo, ff een vraagje, kan ik mijn musicmeter account ook gebruiken voor moviemeter en andere -meter sites?
hallo, ff een vraagje, kan ik mijn musicmeter account ook gebruiken voor moviemeter en andere -meter sites?
0
chrismusic
geplaatst: 27 oktober 2006, 12:16 uur
Ik ben eigenlijk opzoek naar een artiestnaam en het is dance en het gaat ongeveer zo: I'm the scratshmen padada pipada padapop etc. ik weet dat de man een paar jaar geleden is overleden. ik denk dat er bij veel mensen wel een belletje gaat rinkelen
0
sxesven
geplaatst: 27 oktober 2006, 12:17 uur
Ah, je bedoelt natuurlijk de Scatman: Scatman John (John Larkin). Hop!
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 17:31 uur
0
geplaatst: 27 oktober 2006, 21:51 uur
Hee hallo allemaal, ik zoek een nummer. En dat nummer begint met het stuk van rocky's theme song (het intro met die trompetten). Maar dan een hip hop achtig nummer.
Ik heb geen idee of het een nieuw of al ouder nummer is maar ik zou graag van jullie wat suggesties willen horen.
Alvast bedankt, Bees
Ik heb geen idee of het een nieuw of al ouder nummer is maar ik zou graag van jullie wat suggesties willen horen.
Alvast bedankt, Bees
0
geplaatst: 28 oktober 2006, 15:44 uur
0
geplaatst: 28 oktober 2006, 17:21 uur
L_T_B schreef:
Jon Hopkins heeft zelfs niet één (Opalescent 1 en Opalescent 2) maar twee (Contact Note 1 en Contact Note 2) dubbele albums op de site staan.
Jon Hopkins heeft zelfs niet één (Opalescent 1 en Opalescent 2) maar twee (Contact Note 1 en Contact Note 2) dubbele albums op de site staan.

Doe deze dan ook maar.

0
geplaatst: 31 oktober 2006, 17:41 uur
Ik zoek een R&B/Soul nummer.
Het is van verschillende bekende R&B zangeressen, waaronder ook volgens mij Alicia Keys zat. In het refrein wordt iets als 'Clap Your Hands, Clap Your Hands' gezongen.
Ik herinner me ook dat in de clip diezelfde dames in de studio aan het zingen waren.
weet iemand het?
Het is van verschillende bekende R&B zangeressen, waaronder ook volgens mij Alicia Keys zat. In het refrein wordt iets als 'Clap Your Hands, Clap Your Hands' gezongen.
Ik herinner me ook dat in de clip diezelfde dames in de studio aan het zingen waren.
weet iemand het?
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 17:47 uur
levenvergeten schreef:
weet iemand het?
weet iemand het?
Alicia Keys - Unbreakable.
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 18:06 uur
Nee, dat is het niet. Maar ik heb hem al gevonden.
Het is Angie Stone ft. Eve ft. Alicia Keys - Brotha
Het is Angie Stone ft. Eve ft. Alicia Keys - Brotha
0
aidoo
geplaatst: 1 november 2006, 11:49 uur
het is vast een stomme vraag.. maar vroeger kon je hier op MuMe altijd zien met welke andere users je muzieksmaak overeen komt.. dat kan ik nu niet meer. waar kan het aan liggen?
0
chrismusic
geplaatst: 1 november 2006, 14:27 uur
vond het maar slecht werken dus ben er niet rouwig om dat het weg is
0
geplaatst: 1 november 2006, 14:40 uur
ik heb zelfs nooit begrepen hoe die functie werkte. Zag geen of weinig overeenkomsten met de users die zogezegd overeenkwamen met mijn profiel...
0
aidoo
geplaatst: 1 november 2006, 15:33 uur
HiLL schreef:
Dat ligt aan het feit dat de functie is weggehaald.
Dat ligt aan het feit dat de functie is weggehaald.
Ok dankje, dan weet ik dat

Ik vond altyd wel een leuke functie.. en fijne manier om wat over de site te browsen en zo bij albums die je niet kent te komen.
0
geplaatst: 1 november 2006, 19:55 uur
Allman brothers - Brothers And Sisters staat er al op onder The Allman Brothers Band - Brothers And Sisters
0
geplaatst: 1 november 2006, 21:39 uur
Dat kun je zelf aanpassen, alvast bedankt
even iets anders: er is een keer gemeld dat de MusicBrainz import niet zou werken in Explorer. Net helemaal m'n Windows aangeslingerd, en het gaat gewoon goed. Als iemand dat nog eens tegenkomt: svp even melden waar (correctie/toevoeging) en bij welk album
even iets anders: er is een keer gemeld dat de MusicBrainz import niet zou werken in Explorer. Net helemaal m'n Windows aangeslingerd, en het gaat gewoon goed. Als iemand dat nog eens tegenkomt: svp even melden waar (correctie/toevoeging) en bij welk album
0
geplaatst: 1 november 2006, 22:23 uur
0
geplaatst: 1 november 2006, 22:52 uur
Ik denk dat je het best even een privebericht kunt sturen naar een van de moderators, bedankt
0
geplaatst: 3 november 2006, 12:35 uur
Ik heb een pittige. Het bestand heet Icarus (maar of dit de titel van het nummer is of de artiest ik weet het niet).
De tekst gaat als volgt:
Everyday I remember the story,
of a winging man drunk on glory,
His father (....?) don't fly too high,
You disobey and tumbled from the sky
(...?) escaped from the mountain,
words burn in stone,
another falling angel thought he could
make the (...?) on.
Refrein:
(...?) the brokin' road,
stretching to endless time,
waiting for you,
so many (...?) and lovely plans,
Of a (...?) man just passing through.
Het is een beetje een country-achtig nummer, gezongen door een man. Ik zou graag willen weten van wie dit nummer is. Om het iets makkelijker te maken heb ik het nummer ge-upload: Icarus.mp3
Wie kan mij helpen met het vinden van de artiest of nummer??
Alvast heel erg bedankt!
De tekst gaat als volgt:
Everyday I remember the story,
of a winging man drunk on glory,
His father (....?) don't fly too high,
You disobey and tumbled from the sky
(...?) escaped from the mountain,
words burn in stone,
another falling angel thought he could
make the (...?) on.
Refrein:
(...?) the brokin' road,
stretching to endless time,
waiting for you,
so many (...?) and lovely plans,
Of a (...?) man just passing through.
Het is een beetje een country-achtig nummer, gezongen door een man. Ik zou graag willen weten van wie dit nummer is. Om het iets makkelijker te maken heb ik het nummer ge-upload: Icarus.mp3
Wie kan mij helpen met het vinden van de artiest of nummer??
Alvast heel erg bedankt!
0
geplaatst: 3 november 2006, 12:51 uur
Aan de tekst gezien zal de titel van het nummer wel kloppen.
0
geplaatst: 3 november 2006, 13:00 uur
Ben nu wel gewend aan het artiestenpagina systeem enzo. Vind het enkel nu nog jammer van dit soort dingen;
http://www.musicmeter.nl/artist/14834
http://www.musicmeter.nl/artist/11289
http://www.musicmeter.nl/artist/14834
http://www.musicmeter.nl/artist/11289
0
geplaatst: 3 november 2006, 14:50 uur
Wat vind je daar precies jammer aan dan? Wat mij betreft juist een heel goede manier om samenwerkingen weer te geven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.