MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Nee + Nee. Het nummer begint echt alleen met drums, je hoort NIKS anders. De beat die volgt is echt zo'n R&B Beat. Misschien ook wel hardstyle, ik weet t niet meer. Redelijke recent nummer volgensmij. Ik denk dat ik het beter op partyflock kan vragen

Ik zoek een nummer en heb jullie hulp nodig.
Ik heb het nummer nodig voor een begrafenis, dus tips zijn van harte welkom.

Ik heb alleen een tekst-flard:
I love walking in the rain, so no one can see my tears..

Weet iemand het nummer en uitvoerende artiest?
Alvast bedankt.

Jeanicious

Yanina
Jeanicious schreef:
Ik zoek een nummer en heb jullie hulp nodig.
Ik heb het nummer nodig voor een begrafenis, dus tips zijn van harte welkom.

Ik heb alleen een tekst-flard:

Weet iemand het nummer en uitvoerende artiest?
Alvast bedankt.

Jeanicious

Hm, een kleine zoekactie leverde de band A1, album "Here we come" op. Nooit van gehoord overigens. Lijkt me een boysbandje.

a-ha - crying in the rain?

If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you
So though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain

Hier is een website met nummers met Rain erin.
http://www.lacarte.org/song...

Yanina
platedraaier schreef:
a-ha - crying in the rain?

If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you
So though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain

Dit is het refrein van Walking in the Rain van A1:
Feels like I'm walking in the rain
I find myself trying to wash away the pain
'Cause I need you to give me some shelter
'Cause I'm fading away
And baby, I'm walking in the rain

bro
ik begrijp iets niet, ik had vroeger 31 teovoegingen en overlaats zag ik dat ik maar 30 toevoegingen meer had. Niets erg zorgwekkend maar leuk is ook weer anders. Hoe kan dit nu gebeuren?

Yak
Misschien had je een toevoeging die later al op de site bleek te staan en weer is verwijderd?

bro
daar twijfel ik aan want ik controleer dat wel.
maarja...wat zou het anders wel kunnen zijn

Yanina

Dit is het refrein van Walking in the Rain van A1:
Feels like I'm walking in the rain
I find myself trying to wash away the pain
'Cause I need you to give me some shelter
'Cause I'm fading away
And baby, I'm walking in the rain

Misschien dat je een wat goldener oldie zoekt, bijvoorbeeld deze van Johnny Ray:
Just walking in the rain, gettin'soaking wet, torturing my heart by trying to forget,
Just walking in the rain, so alone and blue,
All because my heart still remembers you.

Comrade schreef:
Ik zoek een nummer waarvan een man (vermoedelijk) het volgende zingt: 'diggin it, diggin out, diggin deep...'
Je kan dit horen op de Belgische televisiezender één tijdens de reclame over de nieuwe programma's.

Iemand?

Yanina
Comrade schreef:
(quote)

Iemand?

De BRT heeft er een page voor:

http://www.een.be/televisie1_master/vragen/e_vragen_muziek/index.shtml

misschien kun je 'm daar vinden.

Bedankt, maar staat het niet tussen.

Ik zoek het nummer wat je dit jaar iedere keer hoorde in de reclame van de top 2000 van radio 2, het is een heel bekend langzaam nummer door een man gezongen...

Bedankt Platedraaier en Yanina. Ik zal ze even beluisteren.

Ik denk alleen wel dat het nummer dat ik zoek een prog rock achtig iets is.

Even voor de herhaling, ik zoek het nummer met deze tekst er in, voor een begrafenis:

[edit] A-HA ( en Everly Brothers ) lijkt er inhoudelijk erg veel op. Bedankt voor de moeite.

Ideetje: Toplijst voor artiesten. Welke artiest (of groep) heeft de meeste plekken in de top10 of het hoogste gemiddelde (vanaf een bepaald aantal stemmen natuurlijk, wel wat meer dan 20 stel ik dan voor). Kun je ook weer indelen per genre. Per jaar en alles heeft natuurlijk geen zin, per decennium misschien weer wel. Leuk idee?

MetalDex
Ja, dat lijkt mij ook wel een goed idee; ik ben benieuwd of Radiohead ook de best gewaardeerde band is over alle albums gezien.
Alleen wordt het vanaf een bepaald aantal stemmen wat moeilijk: stel je het op 20 in krijg je bands hoog in toplijst waar hoogstens 5 keer per album op gestemd is. Stel je daarentegen een hoger aantal stemmen in, komen bands die maar 2 of 3 albums hebben uitgebracht misschien niet eens in die toplijst. Misschien een idee dat ze gemiddeld per album meer dan 20 stemmen moeten hebben? Dus een artiest met 3 albums moet dan minstens 60 stemmen hebben (op de reguliere albums en live-albums, de verzamelaars niet meegerekend). Een artiest met 20 albums zou dan 400 stemmen moeten hebben.

Klasse! Maar een band of artiest met 1 album mag natuurlijk niet in de top komen. Dus ik stel dan ook voor wat jij zegt en vanaf 3 albums ofso..

Maar een crewmember of moderator die dit interessant vind?

Ik weet niet meer hoe het nummer gaat, maar de clip was opgenomen in een fitnesscentrum, waarin sommige fitnessoefeningen half getoond werden. Hierdoor leek het alsof die personages aan een seksuele handeling bezig waren.

Mijn uitleg klinkt vaag, maar de clip is vrij grappig, en ik denk dat er wel iemand weet waarover ik spreek.

Dat zal wel Eric Prydz - Call on Me zijn...

Nee, zeker niet. Het was een bandje.

Wixel - Heart staat er twee keer op.

MJ_DA_MAN schreef:
Wixel - Heart staat er twee keer op.

Wixel is echter een Belg Sietse en geen Nederlander. Heart is in 2005 uitgebracht in eigen beheer maar in 2006 opnieuw door Debonair.

Yak
Heb de eigen beheer-release (met stemmen en berichten) even aangepast en de andere verwijderd.

Jeanicious schreef:
Even voor de herhaling, ik zoek het nummer met deze tekst er in, voor een begrafenis:

Bedankt iedereen voor de moeite.
gr. Jeanicious

poisonpen1234
Bij Howard Shore - The Departed (2006):

Wie weet hoe dat ene song heet op het begin toen Costello de winkel binnenliep?!?!

neo
Mitja Vrhovnik-Smrekar - Ekspres, Ekspres

Enkele tekens van de tracklist van deze Sloveense score pakt ie niet. Het gaat om:

4. Tih deževen dan
5. Dež
7. Ptič(k)i
12. Vožnja
16. Poročna

Gaat inderdaad niet goed, maar je kunt de automatische correctie denk ik gewoon ongedaan maken?

neo
Ik zou bv een normale c kunnen gebruiken bij titels als Porocna, maar zou ze toch liever helemaal juist zichtbaar willen hebben. Als je er iets aan zou kunnen doen graag. Voor nu verbeter ik het dan maar even zonder die tekens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.